www.kevtrice.com


essensen
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hvorfor tror jeg ikke på det er drug-free? Se på Jagd, se på Krag, se på anyone, bla bla. Tænk på hvor mange år de har lagt i det og deres viden om træning, og sammelign med "The Mule" eller hvad knægten hedder. Virker RET så usandynligt-

Link to comment
Share on other sites

Tjekkede lige deres side igen, og opdagede de lige har lagt en ny video ud... Kevin Rice bænker 4 reps med 184kg.... Roids eller ej, er det temmelig imponerende i den alder... jeg kender sgu folk på roids der er mere massive end ham, men bænker en del mindre!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Læs deres quotes det er nok for grineren.

Et lille udvalg af de gode:

"Gains don't come from ignorant overtraining, they come from precision hard work." ~Mule

"Damn Mule, eating isn't supposed to be a workout." ~C-Lo

"Chicks be jockin' my 500 pound press." ~ Luke Mueller

Link to comment
Share on other sites

Læs deres quotes det er nok for grineren.

Et lille udvalg af de gode:

"Gains don't come from ignorant overtraining, they come from precision hard work." ~Mule

"Damn Mule, eating isn't supposed to be a workout." ~C-Lo

"Chicks be jockin' my 500 pound press." ~ Luke Mueller

<{POST_SNAPBACK}>

Ja læs deres quotes... De er max seje..

Don't give in to pressure; I feel pressure all the time, like to drink and fuck mad bitches on a Tuesday . . . and the point is . . . I do it." ~ Brennan Sherry

Link to comment
Share on other sites

De gutter ER dopede!! Jeg har kendt den side i et par år nu og deres forum er lige blevet lavet om, så jeg har ingen håndfaste beviser, MEN.....

I deres gamle forum var der én som spurgte til deres kure, hvad de kørte og hvor meget. Ham Kev Trice svarer så tilbage "I usually do 8 weeks cycles..."

Men som sagt, de har lige fået nyt forum og de gamle topics er slettet.... :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share