www.kevtrice.com


essensen
 Share

Recommended Posts

Hvis i sidder og keder jer, kan i med fordel tjekke den her side ud: kevtrice - der er ikke lang tid siden at de lavede deres side om, så der mangler stadigvæk nogle ting, - men man kan stadig finde et link til deres gamle, hvor de havde en del flere billeder og andet spas.... dog er deres videosektion på den nye opdateret, - og jeg vil rette jeres opmærksomhed mod den nyeste video i deres videosektion, - den der hedder: 'Mule benches 500' - En temmelig karismatisk gut der kalder sig selv for 'the mule', - hedder rigtigt Luke Mueller! - han er 20-21 år og formår at bænke 230kg...stil osv. vil jeg lader jer om at diskutere ;) ..... men den er nok ikke altid den bedste, - og til tider træner de lidt med hovedet under armen, - ikke desto mindre har de fået rimelig gode resultater, både fysisk og styrke-mæssigt! - Der er nogle timers video-underholdning, til dem der keder sig lidt..meget underholdende og okay motivation!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Ja ok nu er det med trøje ham Mule tager 500lbs troede det var raw - for så var det en rimelig vild stigning fra 2x405lbs. Men mon ik også de har krudten den lidt... Ham Kevin Trice skriver han tager 450lbs (204kg) raw :blink:

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

Den dårlige stil, skulle vel ikke skyldes de letter bagenden, når de bænker?
Ja, men man må da alligevel sige, at de er virkelig stærke. Hvis de nu bare smed 10kg af stangen og løftede det i god stil, så ville det stadig være en imponerende vægt.
Bryder mig konsekvent ikke om spekulationer ud i roids med mindre det er 100% tydeligt (Ruhl, Coleman etc.).

Heller ikke her - synes bare det virkede meget tydeligt i deres "Exploits in training" film, men kan godt se det var lidt malplaceret. Folk kan selv se filmen og bedømme det (den er forresten rimelig sjov!) :)

Link to comment
Share on other sites

Heller ikke her - synes bare det virkede meget tydeligt i deres "Exploits in training" film, men kan godt se det var lidt malplaceret. Folk kan selv se filmen og bedømme det (den er forresten rimelig sjov!)

Jeg kunne ikke se filmen (ønsker ikke at have quicktime bloatware installeret).

Har kun en gammel version jeg bruger i forbindelse med noget undervisningsmatriale.

Ved bare at mange mennesker opnår meget hurtige resultater, med ekstremt dedikeret kost/træning.

Desuden prøver jeg personligt at undgå den slags spekulationer, da det er en sovepude.

Som Louis Simmons har sagt: I have yet to see a bottle of testosterone squat 1000pounds.

Det kan godt vær at Simmons af og til siger noget vås mht. træning, men hans indstilling er 100% hardcore :tongue:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Man kan selvfølgelig aldrig vide sådan noget med sikkerhed, med mindre personen er testet positiv, og det er selvfølgelig lamt direkte at komme med beskyldninger uden at have håndfaste beviser.

Imidlertid er drugs altså ret så udbredte i USA blandt footballspillere på højt niveau, hvilket div. 1 i aller højeste grad må betegnes som (Luke Mueller spiller for Colorado State)! Desuden er alle de drenge, som TJ er inde på, nærmest umenneskelig stærke af deres alder - bænkede vist alle omkring 400 pounds eller mere allerede i high school mens deres hovedfokus var på andre sportsgrene! Sidst, men ikke mindst har Kevin Rice altså en plakat med påskriften "steroids do work" hængende i den garage hvor de løfter. Ikke at det i sig selv beviser noget, men tvivler på at Joachim B Olsen ville have sådan en i sit træningslokale!!! <_< <_<

Edited by Berg19
Link to comment
Share on other sites

Sidst, men ikke mindst har Kevin Rice altså en plakat med påskriften "steroids do work" hængende i den garage hvor de løfter

Det var lige netop den plakat og hans udtalelser omkring det, der fik mig til at tror de ik var helt rene...

Men prøv at tjek "Kevin Rice benches 405 x 4 (2.4 MB) " Der tager han 7x165kg, 4x184kg og 1x192,5kg uden trøje :blink::blink:

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

Argh...Ved godt det kunne ligne de har leget med roids, men som PtPoul ganske rigtig påpeger er det en sovepude! - vi får nok aldrig det af vide, - og de er blevet spurgt mange om det på deres forum, hvor Mule mange gange har givet nogle meget fornuftige svar på tiltale.... det kunne jo også tænkes at vi virkelig har at gøre med nogle drenge der er ekseptionelt godt disponeret for denne sport...! - men som sagt før vi det nok aldrig at vide, - så lad os droppe AS diskussionen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share