Medlem af Form & Fitness


Zorba
 Share

  

53 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Når man træner, så træner man ikke for at se efter kvinder, eller for at vimse rundt og være et omvandrende modeshow. Nej, man træner for at TRÆNE! Når jeg er færdig med at træne, ender det som regel med at jeg har løftekridt über alles. Langt op ad armene, og på tøjet m.m. Og jeg lugter som regel ret gustent bagefter.....men det er vel derfor der er badefaciliteter, ik?

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg tager ikke deo på inden jeg skal ned og træne!!  :angel2:   Jeg træner om morgnen (ok, ved 10 tiden), og jeg går altså hellerik i bad inden!!  :)    Jeg mener, jeg kommer jo alligevel til at svede efter 10 min. så hvorfor skulle jeg tage bad inden???  

 og mht. tøj. Jeg træner somregl i de samme bukser ca. 3 gange, sweatshirt ca. 2 gange (jeg tager den jo rigmelig hurtigt af) og t-shirt 1 gang, inden vask.......Hvis jeg skulle vaske bukser/sweat shirts efter hver gang, kunne jeg jo ikke bestille andet......

Link to comment
Share on other sites

Når jeg er færdig med at træne, ender det som regel med at jeg har løftekridt über alles. Langt op ad armene, og på tøjet m.m. Og jeg lugter som regel ret gustent bagefter.....

Det minder mig om forrige sommer da mig og en kammerat brugte en masse tid på GPP aktiviteter. Vi havde blandt andet en dag i ugen, hvor vi tog ned til stranden i Fredericia, hvor vi havde slæbt et par store sten op en forholdvis øde sti oppe på volden (der kom dog regelmæssigt mennesker forbi). Vi havde derudover en hjemmelavet medicinbold og 2 sæt boksehandsker. Vi rendte så rundt deroppe og boksede lidt med hinanden, gik farmerwalks med de store sten, smed medicinbold i maven på hinanden, kastede den op over hovedet ligesom i stærkmandskonkurrencer. Folk har sikkert troet vi var tossede, men vi morede os. Der kom blandt andet en gammel mand forbi, som var sikker på at jeg ville "ødelægge" min træningsmakker, ved at kaste den store tunge medicinbold ned i maven på ham. Det så sikkert sjovt ud at en stor mand på 135 kg tyrede en medicinbold ned i maven på en "lille" gut på 70 kg. Når vi var færdige var vi gennemblødt i sved, møgbeskidte og havde rifter op og ned af armene fra de tunge sten. Men det var ren nydelse for os ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ja, det havde sikkert været alle tiders underholdning. Nu var der heldigvis ikke voldsomt mange mennesker hvor vi var. Vi havde nok ikke gjort det nede på stranden ved badebroerne, med stranden spækket af mennesker ;)

Kender du Fredericia, siden du ved det hedder Østre-strand ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg bor Vejen, Verdens Navle! Så det er skam ike så langt væk. Har en kammerat som gik til styrketræning i Fredericia for nogle år siden.. Ret seriøs tror jeg. Jeg spurgte om han kendte dig. Det gjorde han ikke (havde hørt om dig) men han havde en ven der gjorde.. Søren et-eller-andet... Mener at hans efternavn starter med S....

Link to comment
Share on other sites

Deo før træning?

øeee nej. Tror på at jeg ville blive pænt meget til grin. Jeg kommer altid til træning efter jeg har været på arbejde, jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle bruge deo.

Risikerer bare at en eller andn grum OL løfter ligger an på en. UMMMM.

jeg ved ikke mig dig, men jeg lugter ikke af Ged bare fordi jeg træner en time eller to. Min jeg gør det hvis jeg ikke går i bad, eller skifte tøj.

Jeg ville da heller ikke kunne løfte hvis jeg stod der i en damp af Roser. Der var en der nede den ene dag der modsat alle andre havde brugt et eller andet stads, det føltes helt forkert at når han gik forbi en sendte han en trækvind afsted med Duft af et eller andet sødt...

Link to comment
Share on other sites

Hmm heldigvis er vores ol løftere ikke så stærke. Men jeg vil ikke udelukke at Henrik Høst kan . Det vil nok gøre pænt nas. AAAAAAAA. Men der heldigivis bløse gummi måtter. Så hvis jeg nu spænder alle muskler i kroppen, kan det være jeg blot hopper en gang op i luften for at lande blødt og ligge mig til ro. Sådan gør Eliko bumper skiverne ihvertfald.

Link to comment
Share on other sites

MENTE DU DET ALVORLIGT?!?!! Jeg kom til at sidde og grine højt!!! :D

Det skulle være sundt at grine :)

Faktisk mente jeg det delvist alvorligt. Sådan lidt i sjov men også vidende at nogen måske ikke gjorde.

Ok det kan godt være jeg har udtrykt mig lidt uklart jeg mente ikke om man tager deoderant på LIGE før man går til træning - men bare den dag(på et eller andet tidspunkt inden man tager til træning). Så hvis det er det i alle sammen har svaret så sidder jeg faktisk og klør mig i hovedet med samme spørgmål - mener i det alvorligt at i slet ikke tager deoderant på den dag i skal til træning.

Men nej jeg tager da ikke deoderant på LIGE før jeg går til træning med mindre den er "faldet lidt ud" - men altid på et eller andet tidspunkt før træningen(oftest om morgenen). Og til dem der så tror jeg går og lugter som en helt blomsterbed så vil jeg lige sige at det er en deoderant uden parfume jeg bruger.

TJ spørger om man skal lugte godt når man træner. Som sagt så synes jeg godt man kan nøjes med at lugte lidt gustent - man behøver ikke lugte meget gustent.

Og til det med skum i håret.. ej... skum holder ikke du - en klat voks og så lige på plads med tin-tin håret og så kører træningen som den skal. Ansigtsmaske - ejj det tager skam for lang tid at ordne lige inden træning ;)

Men ok - det er også fair nok hvis i sys det er fedt med huller i tøjet og gå og stinke og håret sidder som det nu gør. Det er da meget fint med forskellige træningscentre med forskellige normer - sådan burde samfundet i højere grad være - så er der plads til alle.

Link to comment
Share on other sites

-> BLACKICE

Nææh du, de bruger dig som en gummimåtte. :biggrin2:

-> Tigerdyr

Joh, vi bruger skam deodorant, men ikke fordi vi skal til træning, men i skole eller på arbejde først.

Men ok - det er også fair nok hvis i sys det er fedt med huller i tøjet og gå og stinke og håret sidder som det nu gør.

Tja, sådan træner vi nu en gang Jeg har blot konstateret at dem som er størst og stærkest, er dem som render rundt sådan.

Men ok, der skal som sagt være plads til alle. Det må man ligesom respektere. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share