Medlem af Form & Fitness


Zorba
 Share

  

53 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

En lille poll, omkring hvor mange der har trænet eller stadig træner hos Form & Fitness, vil også gerne høre hvorfor!

Jeg ved det er et stort tabu, men håber nogen er blevet "store" nok til at komme frem..........

Og til sidst her kan du så sige undskyld til folket for din fejl!

Zorba - No Regrets!

Link to comment
Share on other sites

Stoppede mit medlemsskab, da der i det center jeg trænede i, ikke var noget squatrack, preacherbænk eller inclinebænk... hvad var der så? Jo, sådan cirka en hel park af technogym maskiner.... og en masse dejlige damer. Den sidste del savner jeg enormt, der var ikke noget bedre end at blive forstyrret af et par stramme spandex baller...

Link to comment
Share on other sites

He he he..... husker udemærket damerne, har faktisk været i F & F et par gange i år på gæstekort( ja ja ja...jeg ved det godt!!) Og det har bestemt ikke ændret sig...... Masser af lækre damer, men det skulle så også være den eneste grund til at være medlem!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været medlem i Form&Figur, men det var noget helt andet end det, du beskriver. (I hvert fald i Århus og Ålborg)

Der var bl.a. en fyr i Århus, som mente, man kun var seriøs, hvis man tog mere end sin egen vægt i stem bag nakken.

Der hvor jeg træner nu, er der masser af aerobics, spinning, og sild. Det er faktisk godt nok. Problemet er mere de drenge, der render rundt og træner biceps med forced reps i en time, før de går over til bænkpress, og de gør det 2 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er medlem af Form og Fitness, og vil på ingen måde sige undskyld for det, jeg er tvært imod godt tilfreds med at gå der. Jeg syntes mit center har de faciliteter jeg har brug for, og har da heller ik det vilde at sige til de instruktører der er i centeret. De har givet mig masser af gode råd igennem tiden. Så jeg er STOLT af at gå der. :-)

Link to comment
Share on other sites

Okay, synes dog det er at gå til yderligheder at være stolt af sit træningscenter, men ok! Sloek selvfølgelig er der forskel på de forskellige F & F, men i hvilket et træner du?  Og har de alt det de bør have? Langt de fleste F & F har ikke engang en bænk til incline BP!

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, vi er jo alle startet et eller andet sted. :)

Jeg startede også med at træne et sted, som var ret lille, og kun havde ganske få faciliteter af den gode slags såsom et bænkstativ og en olympisk vægtstang og håndvægte op til 32 kg.

1½-2 måneder før vi(Baardibilder og xax her) skiftede center, så snakkede vi da lidt om at vi måske en dag nok havnede i et rigtigt pumpehus med store drenge, men naaa, det var nærmest urealistisk og ikke nødvendigt på det tidspunkt. :)

Men det endte det alligevel med... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tjoo Zorba det er da rigtigt. Måske er forandringer fryder er lidt stærkt ord at bruge. Men du har ret i at bare fordi man elsker en er alle andre hverken grimme eller usynlige.

Men jeg tror heller ikke du skal brokke dig :biggrin:

Sloek, jeg kan faktisk bedst lide at være alene i centeret når jeg træner. Men sådan er vi jo så forskellige. Jeg synes det er rigtig godt når vi kun går to og træner. Så har vi det hele for os selv.

Jeg har endnu aldrig sat mine ben i et form og fitness center.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke hvordan i kan synes det er godt med lækre damer i et hardcore center. Det er sgu da distreherende ad helvede til. Jeg vil gerne koncentrere mig om min træning, når jeg er nede og træne. For mig er det ikke en hyggeklub eller en systue. Små barbiedukker der vimser omkring en, hører IKKE hjemme i et hardcore center. I må jo ikke træne hårdt nok ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Husker fra mine dage i F&F, da jeg var ved at dødløfte med noget nær maks... mens jeg ligner en vulkan der skal lige at gå i udbrud kommer der en lille barbie hen foran mig, og begynder at lave strækøvelser og et eller andet med en håndvægt hvor røven rigtig strittede!

Fik sættet med besvær... og bad hende om at vente med være lækker til jeg var færdig med at lege med tunge vægte :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet i F&F i en uges tid (gratis), det foregik i henholdsvis Hvidovre centret og i Scala.

Det var bestemt ikke noget jeg faldt for! Godt nok har det i Scala døgnåbent og sauna, MEN;

- Det var én stor maskinpark og kun et meget lille område med rigtige vægte!

- De havde intet squatrack!

- Det var Mega dyrt!

- De fleste trænede fordi det var mode (mit indtryk). Mange havde taget deres nyeste kluns på og damerne lallede rundt med både sminke og smykker på??

Så er det man spørg: Hvad er det lige formålet er med dette sted?

Ja... Jeg tar til træning for at træne, og ikke for at blive set og for at kigge på damer.

Bare min mening :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i form og fitness.

Det tager kun 4-5 min at komme derhen på cykel hvilket jeg synes er en RIGTIG rar ting.

Indtil videre er der alt hvad jeg behøver i centerets 2600 m2. Nu har jeg ikke talt dem men jeg vil tro der er 50-60-70 maskiner. Så er der måske 30-35 cardio maskiner. 2 bænkpres. 2 incline bænkres. 1 squatrack. 2 smithstativer. 2 preachers curl til frivægte. 6-8 løse bænke. En MASSE spejle.

Ok jeg kunne nogle gange godt bruge nogle længere åbningstider end "kun" til klokken 22.

Lige et spørgsmål til dem der synes at smart/pænt tøj er en synd. Tager i med vilje heller ikke deoderant på når i skal til træning - til at matche jeres hullede tøj med? ;)

Link to comment
Share on other sites

Orv forresten - det med de 4-5 min er vigtigt fordi jeg ved at selv om det fx regner så gør det ikke noget for jeg når alligevel derhen inden jeg er blevet våd. Hvis jeg vidste jeg skulle ud på en længere tur hvor jeg ville blive gennemblødt kunne det godt være motivationen faldt og jeg ikke kom afsted pga. vejret det ville jo være skidt :(

Link to comment
Share on other sites

Lige et spørgsmål til dem der synes at smart/pænt tøj er en synd. Tager i med vilje heller ikke deoderant på når i skal til træning - til at matche jeres hullede tøj med?  

Næh, man kommer alligevel til lugte.

"Vi er her for at træne, ikke for at se godt ud eller lugte rart"

Citat fra et medlem af mit center(Nej ikke mig selv denne gang :biggrin: )

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg synes nu godt man kan bruge deodorant og nøjes med at lugte lidt gustent - man behøver jo ikke ligefrem at lugte meget gustent.

Jeg er til også træning for at blive set... ikke af andre men af mig selv. Jeg træner jo for at bygge min krop op. Så er det jo motiverende at blive set af sig selv så man kan se når der sker noget og man nærmer sig sit mål.

Link to comment
Share on other sites

Tager i med vilje heller ikke deoderant på når i skal til træning - til at matche jeres hullede tøj med?

MENTE DU DET ALVORLIGT?!?!! Jeg kom til at sidde og grine højt!!! :D

Du kan lige bande på at jeg ikke tager deodorant på før jeg træner, det da for langt ude!!! :p

Link to comment
Share on other sites

Tager deodorant på inden man træner ?? #### no. Hvorfor skulle man det ?? Skal man lugte godt når man træner da ?? Det er da det mest femi jeg nogensinde har hørt. Hvis man går i bad hver dag, og tager rent træningstøj med hver gang, så kommer man ikke til at lugte grimt af et par timers hård træning. Jeg havde dog en træningsmakker engang, som godt kunne trænge til at par sprøjt med en deo. Han havde til vane at træne i den samme trøje i månedsvis. Uden at vaske den vel at mærke. Så kan man snakke om gusten lugt. Et par sniff til hans trøje og man var klar til et max forsøg i dødløft. Hvad bliver det næste, en klat skum i håret og en lille hurtig ansigtmaske inden man går ind ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share