For store arme ?


panser
 Share

Recommended Posts

Ham Valentino gutten har intet med muskler at gøre. Hans arme er først og fremmest fulde af synthol. Synthol stimulerer dannelsen af arvæv omkring de triglycerider man indsprøjter i musklen. Samtidig får det vævet til at svulme op, pga. forskellige vævsirriterende stoffer. Det har intet med muskler at gøre, og manden har helt sikkert diverse mentale problemer, siden han får sig selv til at gøre den slags.

Det skulle heller ikke undre mig, hvis noget af "ballonen" består af implantater. For mig er det tydeligt at det ikke har en disse med muskelvæv at gøre.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Nej det er tydeligt at det ikke er muskler ret meget af det... Han ligener mest af alt et mislykket forsøg, de overarme tror jeg ikke engang man kan få med AS... Det er vist til gengæld også meget godt, det ser jo ikke videre naturligt ud, og han ser meget usymetrisk ud, da hans underarme har "normal" størrelse.. Eller næsten... :)

Link to comment
Share on other sites

For resten Panser....hvad er det for nogle bannere du sidder og kigger på?

Forstår ikke hvad du mener - bannere ????

Francis> Er helt enig med dig i at det er lige i overkanten :) nej, det er decideret frastødende. Men valgte at spørge neutralt, for selv at lade folk foretage deres vurdering. Havde jeg brugt en negativ retorik, havde det måske afholdt folk fra at komplimenter det – hvis nogle da skulle vise sig at være af den opfattelse – det ville jo ikke være første gang man hørte bizarre holdninger herinde :)

Link to comment
Share on other sites

Greg Valentino's arme er fulde af synthol og alle former for depot steorider. Det lægger han overhovedet ikke skjul på, og han spjælder den da også i øjeblikket. Han har opnået så store arme ved at injicere diverse AS blandet med synthol meget dybt i hans arme. Han siger samtidig at han dårligt kan kaste en tennisbold uden at få ondt i hans arme. Hvad fanden kan man så bruge sådanne arme til???

Til sidst vil jeg lige sige at MuscleTech er godt nok nogle idioter når de gider sponsorere Greg Valentino. Skulle han være et forbillede??? Det er slemt nok at de har Kovac's på deres liste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share