Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

DFHT vol. 3

Uge 2, 90% af RM, dag 4

Torsdag d. 29/12 2005. City Fitness

Noj, hvor var der meget sne på vejene i går. Det tog mig 70 minutter at komme fra Hørsholm til Islands Brygge :blink: , men det er jo egentlig meget hyggeligt med al det sne, bare man dog havde juleferie, så skulle jeg ud og slås med sne :w00t: Skulderen har det fortsat bedre og igår holdt den til stort set alt, dog var den lidt øm på incl DB press, så jeg holdt lidt igen. Ellers var der posedown i læg i går, lad mig bare sige at jeg ikke vandt :nissetunge: Torsdagens tal:

Incl DB BP

8x28

8x34

8x38

8x40

8x40

Ok, mere overskud end sidst, men pga. lidt gener fra den venstre skulder holdt jeg lidt igen

Gym80 row

10x95

10x95

10x100

Kørte godt

Incl DB flyes

10x22

10x26

10x28

10x30

Overraskende ingen gener fra kulderen sålænge øvelsen bare bliver kørt ekstremt kontrolleret

CG neutral pulldown

10x80

10x80

10x85

Lige i øjet

Siddende millitarypres

10x20

8x40

8x60

8x60

8x65

Åhh, det gik godt. Jeg havde vendte bænken om, så jeg kunne racke stangen foran mig, så jeg ikke skulle ha' albuerne bag kroppen

Upright row

10x40+EZ-stang

10x40

10x42,5

Jep

DB curls

8x22

8x24

8x24

Lee' :devil:

Scullcrushers

8x32,5

8x32,5

8x35

Jeg skulle lige finde en position, hvor skulderen ikke brokkede sig, og så kørte det fint

Incl Hammer curl

10x18

10x18

10x18

Press down

10x70

10x75

10x75

Bagskulder

10x70

10x70

10x75

Rotatorcuff udadrotation med elastik

15x

15x

15x

15x

Rart at skulderen er til at ha' med at gøre :smile: .

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Noj, hvor var der meget sne på vejene i går. Det tog mig 70 minutter at komme fra Hørsholm til Islands Brygge , men det er jo egentlig meget hyggeligt med al det sne, bare man dog havde juleferie, så skulle jeg ud og slås med sne Skulderen har det fortsat bedre og igår holdt den til stort set alt, dog var den lidt øm på incl DB press, så jeg holdt lidt igen. Ellers var der posedown i læg i går, lad mig bare sige at jeg ikke vandt Torsdagens tal:

Hej Rasmus.. :tongue:

:laugh: Posedown i læg.. men kan da fortælle du var bestemt heller ikke den dårligste :4thumbup: Raja har da lang vej endnu :innocent: hvis han lige barberede sine ben så er jeg sikker på han kunne være med i strømpebukse reklamer i dame bladene :tongue:

Øhh..jaa som du nok bemærkede så kom vi ikke til træning :blush: min julegave ( motionscykel ) skulle jo hentes idag :yahoo: så den skulle jo lige prøves af :w00t: men håber du er der imorgen så jeg kan snige mig rundt som en ninja...du er jo kommet i super god form i betragtning af det har været jul og det må vi ha lidt billeder af :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmus.. :tongue:

:laugh: Posedown i læg.. men kan da fortælle du var bestemt heller ikke den dårligste :4thumbup: Raja har da lang vej endnu :innocent: hvis han lige barberede sine ben så er jeg sikker på han kunne være med i strømpebukse reklamer i dame bladene :tongue:

Øhh..jaa som du nok bemærkede så kom vi ikke til træning :blush: min julegave ( motionscykel ) skulle jo hentes idag :yahoo: så den skulle jo lige prøves af :w00t: men håber du er der imorgen så jeg kan snige mig rundt som en ninja...du er jo kommet i super god form i betragtning af det har været jul og det må vi ha lidt billeder af :w00t:

Ja, Raja lignede en off-season strømpebuksemodel :tongue:

Jeg tænkte sgu' nok at I fes den af i går. :laugh: Jeg skal ikke træne mere i år, så I må ha' et godt nytår. Pas nu på alle fingrene og øjnene :partytime2: Jeg er da glad for at du synes jeg er kommet i god form. Det startede jo lidt uheldigt med min influenza og da tabte jeg vel 5 kg, vel nok en del væske, og siden er de to-tre kg kommet tilbage, så det er nok forklaringen på at formen er lidt mere skarp lige pt. :superman: Nu skal den bare ha' gas i det nye år, der skal noget mere masse på armene, baglårerne og læggene, og så må du tage billeder :4flex:

DFHT vol. 3

Uge 1, 90% af RM, dag 5

Fredag d. 30/12 2005. City Fitness

Man skulle tro, at det var nytårsaften i går, for der var noget nær menneske tomt i City Fitness i går. Hjulene var klar så der blev bare kørt på. Fredagens tal:

Squat

5x20

5x60

5x80

10x105

10x105

10x105

Kørte rigtig godt

Dødløft

2x60

2x100

5x155

5x160

5x165

5x165

Teknikken er ved at være på plads og der var overskud

BB shrugs

20x100

20x100

Front squat

8x85

8x85

Overskud og god kontrol

1bens leg curl

10x35

10x35

10x35

10x35

Tungere og bedre end sidst

Swissball crunches

17x

17x

17x

Hack squat calf raises

10x149

10x149

10x159

10x159

Sad godt

Benpress calf raises

15x125

15x125

15x125

God stræk i bunden

Siddende calf raises

12x50

12x55

12x60

Til sidst fik jeg lige revet et par lat spread og dobbelt biceps poseringer af i rygspejlet og sluttede af med no'et quad's flexeri. Det er sgu' sjovt :superman:

Godt nytår til alle :partytime2: :banana3: :superman::smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se, at det trods alt ikke er helt slemt med delten. Skulderskader spiller bare ikke :mad:

Eller ser det nu ud til, at træningen spiller fint og at du bliver lee' :superman:

Den almægtige Dr. Delts i min log :bowdown: Ja, jeg så skræksenariet og din skulderskade for mig, så jeg er bare rigtig glad for at den ikke gik af led, og at jeg kan træne så småt igen allerede nu :wink:

Godt nytår Dr. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmus :tongue:

RIGTIG GODT NYTÅR :4drunk: ser frem til 2006 som også bliver et spændene år for dig :4thumbup: Go 4 it.. jeg ved du kan og du har bestemt også viljen.. :4thumbup:

KnuZzzer Lone

Et lille billed af mine sne dyr som skal med ud og power walke når vejret er til det :w00t:

post-9979-1136035069_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmus :tongue:

RIGTIG GODT NYTÅR :4drunk: ser frem til 2006 som også bliver et spændene år for dig :4thumbup: Go 4 it.. jeg ved du kan og du har bestemt også viljen.. :4thumbup:

KnuZzzer Lone

Et lille billed af mine sne dyr som skal med ud og power walke når vejret er til det :w00t:

post-9979-1136035069_thumb.jpg

Hej Lone

Tak i lige måde :smile: Det er sgu' fedt med al den opbakning :superman:

Nåh nogle søde snehunde. Umiddelbart tror jeg der er lidt mere træk i dem på en powerwalk end en doven mops :laugh: Vi ses i aften :4flex:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

HeY Rasser :cool:

Ja nu ved jeg jo ikke helt hvad man skal tro om din træning :innocent: men du er på samme sted som sidst og sidder stadig og skriver :4thumbup: godt nok har du dog skiftet t-shirt meen laver du noget ?? :w00t:

post-9979-1136241230_thumb.jpg

He He... fik dig IGEN !!

He, he :w00t: Nu må det stoppe :tongue: , men på den anden side, så er jeg nok den mest fotograferede person i City Fitness inden for den sidste måned :superman:

DFHT vol. 3

Uge 3, 95% af RM, dag 1

Mandag d. 2/1 2005. City Fitness

Så blev City Fitness ramt af januarfeberen - alle skal igang igen efter julen, og der var proppet igår. Lagoon var tilbage efter et gaine ophold i salmien u-land, Norge, og Lone var såååå glad for at ha' fået sin træningsmakkerinde tilbage :tongue: . Selve træningen kørte godt, skulderen tillod smal bp, pullover og overhead DB ekstension så der er fremgang at spore, desuden er styrken opadgående. En god med masser af kæwe, måske lidt for meget, men det gi'r jo ekstra på totalen :wink: Mandagens tal:

Incl BB BP

10x20

5x60

5x80

5x90

5x95

5x95

5x95

Skulderen var nogenlunde tilfreds og styrken er på vej opad

Chins

6x

6x10

6x10

6x10

Tæt på 100%, hvis formen skal være nogenlunde

Siddende DB skulder pres

6x36

6x38

6x38

Fremgang og overskud

Kabel row

8x105

8x110

8x110

Lige til øllet

Smal BP

8x70

8x75

8x80

8x80

Efter første set var skulderen klar og så blev det bedre end sidst

Db pullover

8x40

8x42

8x44

Ok

EZ-curls

6x40+EZ-stang

6x40

6x40

Kørte rigtig fint

DB overhead ekstension

8x38

8x40

8x42

Bedre for skulderen end sidst

Incl curls

8x22

8x22

Rotatorcuff udadrotation

15x

15x

20x

20x

En god træning :smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HeY Rasser :cool:

Ja nu ved jeg jo ikke helt hvad man skal tro om din træning :innocent: men du er på samme sted som sidst og sidder stadig og skriver :4thumbup: godt nok har du dog skiftet t-shirt meen laver du noget ?? :w00t:

post-9979-1136241230_thumb.jpg

He He... fik dig IGEN !!

Kanon humor der... :laugh::laugh::laugh:

Rasmus er der nogen okay hoteller tæt ved CityFitness - jeg kommer i næste uge onsdag og torsdag til KBH og planlægger at aflægge CityFitness et lille PUMP visit efter kurset onsdag... Kan du henvise til noget tæt på???

Måske ses vi?? Kunne være hyggeligt lige at hilse på dig igen... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kanon humor der... :laugh::laugh::laugh:

Rasmus er der nogen okay hoteller tæt ved CityFitness - jeg kommer i næste uge onsdag og torsdag til KBH og planlægger at aflægge CityFitness et lille PUMP visit efter kurset onsdag... Kan du henvise til noget tæt på???

Måske ses vi?? Kunne være hyggeligt lige at hilse på dig igen... :wink:

Hej Iver

Jeg kender dem ikke, men der er det her på Bryggen www.hotelcopenhagen.dk, desuden er der SAS Radisson:

http://hoes.hotel.dk/hotel/radisson-sas-sc...s-33965000.html

Jeg skal desværre ikke træne onsdag, men torsdag. Skal du hjem torsdag?

Rasmus :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Jeg kender dem ikke, men der er det her på Bryggen www.hotelcopenhagen.dk, desuden er der SAS Radisson:

http://hoes.hotel.dk/hotel/radisson-sas-sc...s-33965000.html

Jeg skal desværre ikke træne onsdag, men torsdag. Skal du hjem torsdag?

Rasmus :smile:

Tak Rasmus - har booket ved hotelcph... :4thumbup:

Ærgeligt at du ikke træner onsdag - jeg kan kun onsdag da jeg sidder i toget til Fyn torsdag.... :sneaky2::dry:

Nå øv - en anden gang måske... :wink:

- iver

Link to comment
Share on other sites

Tak Rasmus - har booket ved hotelcph... :4thumbup:

Ærgeligt at du ikke træner onsdag - jeg kan kun onsdag da jeg sidder i toget til Fyn torsdag.... :sneaky2::dry:

Nå øv - en anden gang måske... :wink:

- iver

Ja, det er surt :unhappy: . Jeg træner næsten aldrig om onsdagen, da jeg først har fri kl. 19.00, og så vil jeg først kunne være i City Fitness ved 20tiden. Hvad med Tobias? Måske skal han træne onsdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, det er surt :unhappy: . Jeg træner næsten aldrig om onsdagen, da jeg først har fri kl. 19.00, og så vil jeg først kunne være i City Fitness ved 20tiden. Hvad med Tobias? Måske skal han træne onsdag :smile:

Jeg prøver at spørge Toby ad.. :4thumbup: Vi snakkes...

Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 3

Uge 3, 95% af RM dag 2

Tirsdag d. 3/1 2006. City Fitness

Huuuuuhh, en mobydelig fee' træning i går. Benene var klar og det samme var CNS, så squatten og SBDL blev revet rundt til tæt på tangeringer af PR og så var det med overskud. Lagoon spottede mig på squatten uden at der dog var brug for hjælp, tak buddy :superman: Tirsdagens tal:

Squat

10x20

5x60

5x80

1x100

5x120

5x130

5x150

6x135Tangering af PR og med overskud

Hack squat

8x125

8x125

8x130

Ok dog fik jeg ikke placeret fødderne langt nok fremme på sidste set så jeg kunne ikke holde hælene i pladen på et par reps

SBDL

5x165

5x165

5x170

Ja, overskud og trak godt i haserne

Split squat

8x85

8x90

Ok

Liggende leg curl

8x75

8x75

8x75

8x80

Sidste set var tungt, men langt fra uoverkommeligt

Swissball crunches

20x

20x

20x

Stående calf raises

8x90

8x90

8x90

8x90

8x90

Hack squat calf raises

10x141

10x141

10x149

10x149

Siddende calf raises

10x55

10x55

10x60

10x60

Rotatorcuff udadrotation med elastik

15x

15x

20x

20x

En god træning. Jeg er godt glad for DFHT. Der var godt med mennesker i huset og nu også mange MOL'ere så der blev kæwet en del. Lagoon var røget på noget cardio flip for at kompensere for julens salami indtag og L.k. og Timea kæwede derudad :tongue:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT vol. 3

Uge 3, 95% af RM, dag 4

Torsdag d. 5/1 2005. City Fitness

Min næse er fyldt med snot og snot og snot. Jeg sov derfor ikke særlig godt i nat, men trænes skulle der for jeg elsker det her DFHT og styrken er bare på vej op :superman: . Heldigvis fik jeg tidligere fri fordi der ikke var så travlt i klinikken har til eftermiddag, så jeg var i City Fitness allerede kl 14. Skulderen har det langt bedre og styrken er som nævnt på vej op. Alligevel tager jeg en deload uge i næste uge for lige at få forkølelsen ud af kroppen og lade skulderen hele helt. Jeg fortsætter helt klart på samme skabelon. Sjovt nok endelig at ha' fundet et program der passer mig. Jeg har vel været igennem en 4-6 programmer over det sidste halve åpr, som jeg ikke gad fuldføre, fordi jeg kunne mærke, de ikke passede til mig. Det eneste jeg faktisk har gennemført er Sheiko :crazy: Desuden er det ret sjovt at styrken er på vej op og nok lige er tæt på PR mange steder selv om jeg ikke har taget kreatin i 4 uger. Måske responderer jeg overhovedet ikke på kreatin eller også er mine depoter bare så mættede efter lang tids supplement med kreatin at der går nogle uger endnu inden der er behov for nyut supplement. Jeg tror det første :wink: Torsdages tal:

Incl DB BP

8x38

8x40

8x42

Overskud og skulderen føltes bedre

Chest supported row

10x100

10x100

10x105Kørte perfekt

Incl DB flyes

10x28

10x30

10x30

Sad godt. Jeg kørte den ultra strict for at ha' kontrol over skulderen hele tiden

CG pulldown neutral

10x85

10x85

10x90

Ja, sad godt

Siddende millitary press

8x40

8x60

8x65

8x70

Rigtig lækkert at komme op på de 70 kg på sidste set, og der var overskud til mere

Upright row

10x42,5+EZ-stang

10x42,5

10x42,5

Jep

DB curl

8x24

8x25

8x25

Bedre end forventet

Scull crushers

8x35+EZ-stang

8x35

8x37,5

Skulderen brokede sig ikke

Incl Hammer curl

10x19

10x19

10x20

Det sidste set trak tænder ud, men ok

Press down

10x75

10x75

10x80

Bagskulder

10x75

10x75

10x80

Ja, en rigtig god træning, der skal følges op af en tur under tæppet og noget varm at drikke og selvfælgelig masser af mad :smile:

Link to comment
Share on other sites

HeeY Rasmus :smile:

Kunne ikke forstå hvor du blev af idag :dry: så havde du bare fået tidlig fri :4thumbup:

Nåhhh du er blevet :ill: ..men så vil jeg ØNSKE dig en rigtig god bedring og så ses vi bare når du er på høj kant igen :superman:

Knuzzer Lone..

Tak skal du ha' Lone. Jeg tager lige en fridag i dag, og så er jeg klar til at træne på lørdag. Håber at I kan finde andre at grine af mens jeg restituerer :tongue:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du ha' Lone. Jeg tager lige en fridag i dag, og så er jeg klar til at træne på lørdag. Håber at I kan finde andre at grine af mens jeg restituerer :tongue:

:smile:

Hej RisraZ.. :tongue:

Selv tak .. Vil lige sige der er jo ingen som dig.. der render rundt med papir og pen under hele træningen så det bliver nok rigtig svært at finde en :w00t: så istedet vil jeg glæde mig til imorgen og håbe på du har fået det bedre :eh:

post-9979-1136587399_thumb.jpg

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Féeee T-shirt du har på, på billedet ovenfor :superman: Har du været derovre, eller spiller du bare smart :strat::wink:

I øvrigt er det altid motiverende at kigge i din log og se at det godt kan lade sig gøre at få konstant fremgang :bigsmile:

Hej Michael :smile:

Godt nytår.

Jeg spiller bare smart :tongue: . Vi havde en underviser derfra på besøg på universitet, da jeg gik på 7-8 semester, mener jeg. Han var i Danmark for at holde foredrag om sensorisk motorisk træning af kiropraktor studerende, og så havde han en kasse med af de fede t-shirts :superman:

Jeg er da glad for at du finder min log motiverende. Det med den konstante fremgang er dog alligevel ikke 100% lig med virkeligheden, for jeg synes godt nok, der har været nogle sure uger imellem i det her efterår, men modgang gør jo stærk som man siger :wink: , og jeg synes, at jeg har fundet ud af, hvad der virker for mig i løbet af min "trial and error" :smile: .

DFHT vol. 3

Uge 3, 95% af RM, dag 5

Jeg skulle egentlig ha' trænet hjulene i går, men pga. min forkølelse ventede jeg til i dag. Det gjorde heller ikke noget, for vi havde nogle venner og kollegaer på besøg i går, så det hele passede fint. Jeg er ved at være ovre min forkølelse. Jeg er lidt snottet endnu, men jeg tror ikke jeg har feber. Træningen gik fint, der røg en PR i hus og så nærmer jeg mig mine PR i en del andre, og det endda med overskud. Der var godt med mennesker i City Fitness i dag. Lagoon dukkede op og fik fyret lidt salami-gain-reduce-cardio af, og Kim røg lige på bænken og blev manipuleret - knæk :devil::superman: Nu er han også afhængig :tongue: Lørdagens tal:

Squat

10x20

10x60

5x80

1x100

10x110

10x110

10x115

Overskud på alle set også det sidste, hvor de 10 x 115 kg var PR

Dødløft

5x165

5x165

5x170

5x170

Ja, det bliver bedre og bedre

BB shrugs

20x105

10x105

Front squat

8x90

8x90

Overskud. Gik lige i hjulene

1bens curl

10x40

10x40

10x40

10x40

Kørte perfekt

Swissball crunches

3x20

I bedste Fitness stil

Hack squat calf raises

10x159

10x159

10x167

10x167

Sad perfekt

Benpress calf raises

15x130

15x130

15x135

Godt stræk i kalvene

Siddende calf raises

10x60

10x60

10x62,5

10x62,5

Ok

Rotator cuff udadrotation med elastik

20x

20x

20x

20x

En god træning. Nu skal der slappes af, spises, se lidt film og i morgen måske en tur i svømmehallen efterfulgt af spisning, spisning og afslapning :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hej Michael

Godt nytår.

Jeg spiller bare smart . Vi havde en underviser derfra på besøg på universitet, da jeg gik på 7-8 semester, mener jeg. Han var i Danmark for at holde foredrag om sensorisk motorisk træning af kiropraktor studerende, og så havde han en kasse med af de fede t-shirts

Jeg er da glad for at du finder min log motiverende. Det med den konstante fremgang er dog alligevel ikke 100% lig med virkeligheden, for jeg synes godt nok, der har været nogle sure uger imellem i det her efterår, men modgang gør jo stærk som man siger , og jeg synes, at jeg har fundet ud af, hvad der virker for mig i løbet af min "trial and error" .

Tak og også godt nytår til dig...

Så er det derfor jeg havde set t-shirten før! Der er jo nok flere som går rundt i den så... Jeg synes godt nok også der har været nogle sure uger i efteråret, men jeg glæder mig da også til at modgangen gør mig stærk :4flex: .

Kim røg lige på bænken og blev manipuleret - knæk Nu er han også afhængig

Det er jo det vi før har snakket om - vi laver en klinik for bodybuildere og fitness udøvere og så behandler vi deres nervesystem så de bliver stærkere :superman::bigsmile: I en af vores undervisninger i stabilitetstræning var der en fyr som ikke kunne lave en af gulvøvelserne. Derefter prøvede jeg at manipulere ham, hvorefter han faktisk lavede øvelsen til perfektion :w00t: .

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Ville lige sige davs og det ser godt ud med træningen! Jeg kan se du træner i City Fitness, jeg startede der i sidste måned. Udemærket sted. Er der nede i morgen søndag, ved et-tiden, hvis du har lyst til at sige hej til endnu en MOL'er...

Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo det vi før har snakket om - vi laver en klinik for bodybuildere og fitness udøvere og så behandler vi deres nervesystem så de bliver stærkere :superman::bigsmile: I en af vores undervisninger i stabilitetstræning var der en fyr som ikke kunne lave en af gulvøvelserne. Derefter prøvede jeg at manipulere ham, hvorefter han faktisk lavede øvelsen til perfektion :w00t: .

Ja, det kune være fe'. Jeg tror bare ikke at BB og udøvere har råd til at gå til kiroprator, når alle deres penge går til mad og prot. pulver :tongue: , nej pjat, det er jo faktisk ikke så dyrt i forhold til at man får en velfungerende skadesfri krop, der kan holde til at træne, som vi gør. Det handler jo om at tage generne i opløbet :smile:

Till >> Fe', at du også træner i City Fitness :4thumbup: . Jeg skal desværre ikke træne i morgen. Jeg træner mandag, tirsdag, torsdag og fredag oftest fra 18-20. Hvis du er der på en af de dage, så skriv lige en PM. God træning i morgen :superman::smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share