Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

:laugh: De forbipasserende har nok brokket sig lidt over halve protein klatter i håret....

Har btw selv prøvet sheiko engang (CMS) kæft det brændte og fik egentlig ikke det store ud af det.. Prøvede dog også de forskellige BB hybridder, med en del mere held :smile:

Ja. Jeg har hørt at det Dymatize protein pulver de sælger i City Fitness skulle være svært at blande op :laugh::tongue:

Mht. Sheiko, så tror jeg at man skal holde sig til det første begynder program, med mindre ens total er mindst i national klasse. Da jeg prøvede det første begynderprogram fik jeg så vidt jeg husker noget nær 20 kg på squatten og omkring 10 kg på DL og BP. Senere prøvede jeg begynderprogram nr. to, der også gav resultater, men "kun" 5-10 kg på squatten, 5-10 kg på DL og 5 kg på bænkpress og det føltes som om det programs volumen var lige lidt for meget for mig. Generelt er Sheiko også et udemærket masse program, sålænge man er i kcal overskud og adderer noget træning for delts, lats, guns og læg istedet for diverse lunges og dips mm, som bare smadrer skulderen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko-BB TOUCH-UP

Lørdag d. 4/11 2005. City Fitness.

Da jeg nogle gange har været ret pissed på nogle få krudtede narhoveder i Bryggens gym aka City Fitness har jeg tænkt lidt over om der er andre muligheder i Kbh. Derfor besøgte jeg i dag det nye Fitness World på Østerbro. Det er indrettet i en gammel biograf med mange fede maskiner i den gamle sal. Der er et fedt powerrack, men ale stængerne er 12 kgs stænger. Hvad sker der? På den gamle scene er der håndvægte, desværre kun til 36 kg, og de får "med garanti" ikke nogle tungere som receptionisten sagde :dry: På balkonen er der masser af lækkert kredsløbs udstyr, alle med udsyn til lærredet med projekter storskærm, meget blæret :laugh: Så alt i alt fede lokaler, men ikke et sted jeg kan få mine trænings behov dækket. Derefter tog jeg videre til Hard Work på Nørrebro. Her var der alt, hvad man kan tænke sig. Håndvægte op til 46 kg, to powerrack, masser af skiver, og masser af maskiner, deriblandt nogle gode baglår og lægmaskiner :4thumbup: Jeg har hørt at det er ret irriterende, at de spiller the Voice hele tiden, og at badefasciliteterne ikke er de fedeste, men træningsfaciliteterne er helt i top. Jeg har 3 måneders abonnement tilbage i City Fitness, og så vil jeg overveje om jeg skal fortsætte eller finde et nyt sted, det kunne blive Hard Work på Nørrebro.

:unsure:

Hvad? Vil du efterlade mig deroppe? :tongue:

Jeg er godt nok helt tosset med CF, men jeg kan sagtens forstå, hvis du synes det er for meget. Har du overvejet BodyShape også på Amager. Ude ved Lergravsparken. Jeg har trænet derude nogle gange, og det er også et rigtig, rigtig fedt sted! Fed musik, god stemning, so and so badefaciliteter, DB's til 70 kg mener jeg, masser af store, barske jern og så er ejeren den knaldhamrende lækre Maiken Emborg. :w00t: Jeg synes i hvert fald, at det er noget federe end HardWork på Nørrebro. :smile:

Men bliv i CF. Til februar begynder jeg i skole, og så slipper jeg de her lamme arbejdstider, så teamer vi op til noget lee' forced! :4thumbup:

Tobias

Link to comment
Share on other sites

:unsure:

Hvad? Vil du efterlade mig deroppe? :tongue:

Jeg er godt nok helt tosset med CF, men jeg kan sagtens forstå, hvis du synes det er for meget. Har du overvejet BodyShape også på Amager. Ude ved Lergravsparken. Jeg har trænet derude nogle gange, og det er også et rigtig, rigtig fedt sted! Fed musik, god stemning, so and so badefaciliteter, DB's til 70 kg mener jeg, masser af store, barske jern og så er ejeren den knaldhamrende lækre Maiken Emborg. :w00t: Jeg synes i hvert fald, at det er noget federe end HardWork på Nørrebro. :smile:

Men bliv i CF. Til februar begynder jeg i skole, og så slipper jeg de her lamme arbejdstider, så teamer vi op til noget lee' forced! :4thumbup:

Tobias

Well. Jeg er helt enig med dig mht. at CF er et fedt sted hvad angår udstyr, men hver gang HB aka SL er der, bliver jeg så pissed, for han er så nedladende og usympatisk, at jeg ku' brække mig. Hans evige skrig og skrål om fisse og store arme og hans ringe træning er så for meget. Alle andre er rigtig søde, også selv om mange er nuværende eller tidligere krudthoveder :wink: Februar siger du? OK, det lyder da som en plan. Kunn' være fedt at teame op og så brænde blotteren langt ud af tankerne :laugh: Lad os snakke noget mere om det, når vi skal til englens posedown seminar :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko-BB hybrid

Uge 3, dag 3

Torsdag d. 8/11 2005. City Fitness

Tid: 105 minutter

Kcal: 5200

Så blev det dødløft dag, og så kl. 18 istedet for kl 8.30 :4thumbup: Der var klart mere saft og overskud i ryg og ben i dag end der normalt er om morgenen kl halv ni. Bænken kørte rigtig godt med god kontrol. Jeg er glad for at jeg valgte at udelukke al anden pres træning og minimere triceps træningen til en øvelse om onsdagen. De to gange, hvor jeg tidligere har kørt Sheiko, har jeg haft noget millitary press og noget dips med, desuden har jeg haft noget mere triceps træning mandag eller fredag. Begge gange har det været bænken, der har givet den mindste fremgang. Jeg håber, at bænken kommer med denne gang. Tirsdagens tal:

DL til knæ

1x4x 100

1x4x 120

2x4x 140

4x4x 150

Nemt

BP

1x6x 60

1x5x 70

2x4x 80

2x3x 87,5

2x2x 92,5

2x3x 87,5

1x4x 80

1x5x 75

1x6x 70

1x7x 65

1x8x 60

Nemt, med stop på brystet på stort set de fleste reps og god kontrol i bunden

DL fra box

1x5x 120

2x5x 140

4x4x 160

Kørt fint

Chins

5x10 Arrrrrrgh brændt af i ryggen efter rygtræningen i lørdags, derfor tog jeg lidt kabel roning istedet for chins

Kabel roning

5x120

5x120

5x120

5x120

5x120

Føltes lidt tungere end den burde, hvilket skyldtes DL forinden og at det kun er 3 dage siden, jeg gav ryggen en ordentlig gang disco

Upright row

10x45+EZ-stang

10x45

10x45

9x45->partials

..supersettet med:

Swissballcrunches

15x

15x

15x

Fransk press

10x35+EZ-stang

10x35

10x35

..supersettet med:

Incl Hammer curls

10x20

10x20

10x20

En fee' træning, jeg er ved at blive glad for det her power building halløj :tongue::smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Mini MOL-træf / Russisk afstraffelse

Missionsleder: B. Sheiko

Ofre:Gert Led aka LungBrush (du ved selv hvad farven hentyder til :tongue: ) og Rall aka mig selv

Support: Biiiiig Mike og Dr. Steen

I går var der dømt mini MOL træf i LVK i Allerød. Jeg kom lidt i seks, og da var de andre ikke kommet endnu, så jeg snusede lidt rundt og tjeckede stænger og kiks ud. Dr'eren kom som aftalt kl. 18, mens Gert Led lige skulle forbi Allerøds prot shop nr. 1 og tanke noget kakao og krydderboller. Big Mike stødte til lidt senere. Efter lidt opvarmningslir med cykel og elastik sjov, teamede jeg op med LungBrush til noget Sheiko squat, som vi supersettede med noget BP, LungBrush holdt sig til incl DB press, mens jeg fik presset noget Sheiko. Dr.'eren supersettede noget ryg mm. med podieopsætning til weekendens ungdoms mesterskaber i VL, som skal afholdes i LVK. Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig Mike var også på plads, mest for at hilse på ,da han havde brændt godt dagen forinden, men det blev da til noget biceps. Squatten kørte fint med god kontrol på den eccentriske fase og i bunden, dog kan jeg godt mærke at CNS ikke fyrer med samme hastighed som for to uger siden :wink: LVK har noget fee' udstyr til styrkeløft, bla. nogle ri'tige' SL stænger. Desuden har de 2,5 kg's kiks på størrelse med de almindelige 20 kg's skiver :laugh: . Prøv lige at fylde stangen med spdan nogle 2,5 kg's kiks :tongue: det er da li'r der vil noget. Efter træningen kørte jeg LungBrush hjem til Kollerød Brændehandel og så vendte Punto'en køleren mod Sydhavnen. På vej hjem blev der prutet godt af med prot barer mm. Torsdagens tal:

Sheiko/BB - hybrid

Uge 3, dag 5

BP

1x5x 60

1x4x 70

2x3x 80

2x5x 92,5

Let

Squat

1x5x 80

1x5x 95

2x5x 112,5

5x4x 120

Kørte godt

BP

1x6x 60

2x6x 70

4x6x 75

Chins

12x

11x

9x

Bedre end sidst

Bagskulder

10x25

10x25

10x25

10x25

Liggende leg curls

8x35

10x35

10x35

10x35

Ok, men skulle lige vende mig til maskinen

Incl curls

6x25

6x25

5x26

5+2forced fra LungBrushx25

Brændeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tak for en fed aften drenge. Vi ses d. 27. november :smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Så har din gamle makker været nede og få rystet systemet igennem starter så småt op igen. med træning man tir tor + 1x weekend når tiden er til det.

Tirsdag stod den på lidt bryst og triceps ----- Er vægtene blevet tungere eller er det mig der er blevet svag ?? Nå men det gik ok Tor fik ryggen en omgang med lidt biceps og en løbetur!!

Nu sidder jeg så og har ondt af mig selv. Hver eneste sidelejbehandling er foregået med massivt bodydrop uden pec impuls ...overhovedet. Jeg glæder mig ikke til læggene skal igennem men det er lige et par uger så håber jeg på normale tilstande. Vi ses til GF i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Så har din gamle makker været nede og få rystet systemet igennem starter så småt op igen. med træning man tir tor + 1x weekend når tiden er til det.

Tirsdag stod den på lidt bryst og triceps ----- Er vægtene blevet tungere eller er det mig der er blevet svag ?? Nå men det gik ok Tor fik ryggen en omgang med lidt biceps og en løbetur!!

Nu sidder jeg så og har ondt af mig selv. Hver eneste sidelejbehandling er foregået med massivt bodydrop uden pec impuls ...overhovedet. Jeg glæder mig ikke til læggene skal igennem men det er lige et par uger så håber jeg på normale tilstande. Vi ses til GF i morgen.

Hvad satan! Er det ham jeg tror det er? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

LungBrush >> Lige over :4flex: Helt klart en ting vi må gøre igen. Det bliver spændende, at høre hvad Sheiko kan gøre ved dine hjul. Selv om du følte dig rimelig brændt af på de sidste par set, så så det ud til at de blev kørt med god power :4thumbup: Vi ses d. 27. november :smile:

Viper >> Ja, så røg der endnu en i fælden. Gammelfar en game og er inden længe lee' cut med mountain peak på gunz og lægge som mursten :w00t:

Holmp >> Lee' :4flex: Tak for i går. Det var rigtig sjovt, også bandet :4band: ............ :tongue:

Jeg har været til general forsamling i Dansk Kiropraktor Forening i weekenden i Herning. Gammelfar aka Holmp var også med, og hans nyligt overståede hofte operationen har virket, må jeg sige, for pigerne blevet svunget rundt som i vild med dans :elvis: På vejen hjem faldt vi over en valgt plaket, som jeg simpelthen lige måtte snuppe et billede af. Hvordan udtales mandens navn? :blink:

post-6061-1131893212_thumb.jpg

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Du har fuldstændig ret - det er noget ovre på øen. Poseringskursus i OBBC. :smile:

Granhoff >> Englen og kragen holder poseringskursus i OBBC som nævnt. Der har været en tråd om det i 'Maksimal muskelvækst'-foraet. Forhåbentligt kan vi suge noget til os fra eksperterne :4flex:

Med hensyn til noget afbrænding, så kunne det være fedt at holde et MOL-træf på et eller andet tidspunkt enten i København / Nordsjælland eller i Svendborg. Bare en idé :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko/BB-hybrid

Uge 4, dag 1

Mandag d. 14/11 2005. City Fitness

Tid: 120 minutter

Kcal: 5200

Morgenvægt: 98,0 kg

Mandagens træning bød på den hårdeste og næstsidste omgang squat i denne sheiko, men det kørte rigtig godt med god power i bunden og stabilitet i den øvre ryg. Bænken var nem uden problemer, og den blev kørt med langsom negativ fase og pause i bunden, ligesom squatten. Derudover blev det til lidt disco for ryg, delts, biceps og læggene, der var klar igen efter en uges doms :blink: Jeg er ikke sikker på at de tripple dropset, jeg har kørt for læggene er gavnlige. De giver nemlig så meget doms, at der jeg er +7 dage om at restituere. Jeg vil fremover træne læggene hyppigere, men med mindre intensitet og højere volumen. Mandagens tal:

Squat

1x5x 80

1x4x 95

2x3x 112,5

2x3x 127,5

3x2x 135

Kørte rigtig godt

BP

1x5x 60

1x4x 70

2x3x 80

5x3x 92,5

Nemt

Squat

1x5x 80

1x4x 95

2x3x 112,5

4x2 127,5

Benene begyndte, at blive tunge på de sidste fire set, men alt i alt OK

Liggende leg curls

8x80

8x80

8x80

8x80

OK

Gym80 chest supported row

10x105

10x105

10x105

10x105

10x105

Ja, sad perfekt

Upright rows

12x42,5+EZ-stang

12x42,5

12x42,5

12x42,5->Partials

Lee'

Incl Hammercurls

12x18

12x18

12x18

12x18

Brænde

Stående calf raises

10x75

10x75

8x75

8x75->Partials

Sad godt

En god, men lang træning, den længste i denne omgang Sheiko. I morgen er det sidste dødløftdag. Fredag, sidste squatdag, og så venter der en uges deload. Jeg makser højst sandsynligt mandag d. 28 november, eller hvis jeg føler mig klar allerede fredag d. 25. Det vil jeg finde ud af i løbet af de nærmeste par dage :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko/BB-hybrid

Uge 4, dag 3

Onsdag d. 16/11 2005. City Fitness

Tid: 95 minutter

Kcal: 5200

Sidste dødløftdag på denne sheiko kørte fint, selv om lænden er lang tid om at blive smidig om morgenen. Bænken kørte godt, og der var tale om den tungeste dag på denne Sheiko. Både guns og triceps var fyldt med power. De elsker at blive trænet tre gange om ugen med en øvelse med skiftende reps/set kombi. For en gang skyld var der ikke techno i højtalerne, men en omgang Rammstein :devil: . Onsdagens tal:

BP

1x5x 60

1x4x 70

2x3x 80

2x3x 92,5

3x2x 97,5

Kørte fint. Langsom kontrolleret eccentrisk fase og stop på brystet på alle reps

..supersettet med:

DL

1x4x 100

1x4x 120

2x3x 140

2x3x 160

3x2x 170

Lænden skulle lige bruge et par set til at blive varm og smidig, men så kørte det fint

BP

1x5x65

1x5x75

4x4x87,5

OK

..supersettet med:

Pulldown neutral CG

10x100

10x100

8x100

7x100->partials

Lee'

Lat raises

12x12

10x14

8x16

10x14

Sad godt

..supersettet med:

Hacksquat calf raises

12x169

12x169

10x169

10x169

10x169

OK

EZ-curls

6x40+EZ-stang

6x40

6x40

6x40

Bedre end sidst

Fransk press

6x40

6x40

6x40

6x40

Kørte fint

Reverse crunches

15x

15x

15x

En god og hurtig omgang. Jeg er spændt på hvad det bliver til efter deloaden i næste uge. Jeg er ved at planlægge mit næste program, hvor jeg skal arbejde videre på mne max-løft. Det bliver rigtig godt. Det bliver et nyt forsøg med noget, jeg har måtte opgive før, men denne gang er jeg bedre forberedt og håber at en bedre planlægning kan gi' et bedre program :smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hey Rasmus Sheiko Rall.. :4thumbup:

Tror det ender med at det bliver din bil vi kører i... Hvor meget tror du det bliver sådan ca pr. person? Og vi skal vel være i kbh kl 08.00 ca hvis vi skal være i obbc omkring 10... Og ska du træne søndag? Jeg overvejede nemlig at omrykke lidt på splitet så jeg kunne træne mit mandags pas søndag...

Big m

Link to comment
Share on other sites

Hey Rasmus Sheiko Rall.. :4thumbup:

Tror det ender med at det bliver din bil vi kører i... Hvor meget tror du det bliver sådan ca pr. person? Og vi skal vel være i kbh kl 08.00 ca hvis vi skal være i obbc omkring 10... Og ska du træne søndag? Jeg overvejede nemlig at omrykke lidt på splitet så jeg kunne træne mit mandags pas søndag...

Big m

Biiig Mike aka Saaby Allerød postnummer >> Vi kører da bare i Punto'en. Den bliver så stolt :wink: En dagsbillet til broen t/r koster 320,- og benzinen t/r koster ca. 220-250 kr. Dvs. ca. 115,- pr. mand, hvis vi er 5. Toget fra Kbh. til Odense koster 210,- eller 158,-, hvis du har ungdomskort, og det er vel at mærke kun en enkelt billet :smile: Hvis jeg henter Jer på hovedbanen ved 8. tiden, så passer det med, at vi er i OBBC ved 10-tiden. :smile:

Mht. træning, så regner jeg med at makse fredag aften, men hvis jeg ikke føler mig klar, så kan det være at maks testen kan blive i OBBC :devil: , ellers skal jeg ikke træne søndag - det skulle da så kun være for at få lidt pump i æ guns og læg :smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Biiig Mike aka Saaby Allerød postnummer >> Vi kører da bare i Punto'en. Den bliver så stolt :wink: En dagsbillet til broen t/r koster 320,- og benzinen t/r koster ca. 220-250 kr. Dvs. ca. 115,- pr. mand, hvis vi er 5. Toget fra Kbh. til Odense koster 210,- eller 158,-, hvis du har ungdomskort, og det er vel at mærke kun en enkelt billet :smile: Hvis jeg henter Jer på hovedbanen ved 8. tiden, så passer det med, at vi er i OBBC ved 10-tiden. :smile:

Mht. træning, så regner jeg med at makse fredag aften, men hvis jeg ikke føler mig klar, så kan det være at maks testen kan blive i OBBC :devil: , ellers skal jeg ikke træne søndag - det skulle da så kun være for at få lidt pump i æ guns og læg :smile:

Okay det synes jeg bar lyder som en deal.. Men jeg chatter lige med daddy og siger at der ville være bedre plads i vores osv osv, hehe... Men ja kl på hovedbanegården... Så skal man jo faktisk ret tidligt op,, omg omg, må have en lunch pack med :4mewantfood: :4thumbup: Hmm jeg stemmer for at du makser søndag, da jeg regner med tung pat søndag!!! Så ska jeg gerne råwe!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share