NBA


Chris27
 Share

Recommended Posts

Nu har NFL tosserne haft en måneds football, men i nat starter noget meget vigtigere: NBA sæsonen :smile:

Forhåbentlig viser TV-DK en ugentlig kamp og forhåbentlig ikke midt om natten som sidste år.

Jeg har i hvert fald noget at spilde tiden med i det næste halve år :bigsmile:

Mon ikke er også er andre NBA-freaks på MOL :banana3:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

der bliver desværre ikke vist NBA på dansk tv i år  :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Æv!! De er simpelthen nogle slamberter, hvis de ikke viser noget :crybaby::newtongue:

Men jeg er med i en NBA-konkurrence, hvor jeg har sat hold, så der skal jeg i hvert fald følge med.

Jeg gætter i øvrigt på at Detroit forsvarer mesterskabet.

Link to comment
Share on other sites

Lakers all the way.

They got rid of damaged goods

:4thumbup: 100% enig. Det var på tide med en forandring. Hvis Mihm holder stilen fra i nat, og til dels også preseason, så ser det slet ikke dårligt ud. Håber på at han endelig kan indfri de forventninger, der var til ham da han blev draftet.

Link to comment
Share on other sites

Lakers? LOL

Oki, Kobe kan måske gøre det endnu bedre.

Der er dog mange spændende hold efterhånden. Det bliver spændende at se hvad Houston kan levere, om Timberwolves får kemi'en til at fungere, om Kings -well Chris Webber opfører sig som en narrehat. De skulle have traded Peja -ikke fordi han er en dårlig spiller, men fordi han næppe kommer til at fungere så længe webber varmer bolden i posten..

Håber pistons vinder så alle de bløde spillere kan lære det:

Mc Grady, Yao, Webber, Næsten hele Mavericks etc.

Suns har forresten et meget spændende hold i år.

Mine favoritter:

Pistons, Spurs, Suns (okay, elsker Steve Nash). Pacers er altid vilde når de ikke har skadesproblemer (Ron Artest -OMG).

Link to comment
Share on other sites

Indrømmet, det er mere hjertet der siger Lakers. Ser også Detroit som favoritterne, sammen med Spurs og Pacers. Har lidt svært ved at vurdere hvor Dallas og Kings ligger i år, Kings har som sædvanlig spillerne, men de har måske for mange interne problemer/stridigheder. Måske var det meget godt for Dallas at få ryddet lidt ud, tror på de får en rigtig god sæson i år.

Houston tror jeg ikke så meget på, tror Orlando fik mest ud af deres trade. I den svage eastern conference tror jeg sagtens de kan få en rigtig god sæson.

Link to comment
Share on other sites

Ja lakers startede jo udmærket i nat, med en sejr over et forventet +50 sejrs hold, hvor Kobe oven i købet ikke spillede specielt godt.

Men Mihm ser stabil ud, så hvad skal de med Shaq :tongue: , om ikke andet, så er de vel mere seværdige uden Shaq's primitive møveri.

Link to comment
Share on other sites

Bruno> Du bør nok finde nogle andre hold at holde med (alle andre :tongue: )

Jeg tror også at Orlando fik mest uf af McGrady handlen og når playoff'en (McGrady virker ikke som en vindertype).

Jeg tror også at Dallas bliver gode i år, da de nu har et rigtigt hold med en rigtig center og ikke blot en masse skytter, som ikke dækker forsvar (ok de har nok stadig nogle), og Nowitzki, som er stjernen på mit nba-fantasy hold startede glimrende :smile: .

Sacramento har vist ikke bredden, som de tidligere har haft og Webber og Stojakovic virker vist ikke optimalt sammen.

Men jeg gætter på at Detroit slår San Antonio i finalen.

Link to comment
Share on other sites

Pacers uden Jermaine O'neal tæver sunde cav's.

Med ømt knæ Eksploderer Artest med et fremragende statsheet: 31points, 9 rebounds, kun en turnover, en presser lebron james til 6turnovers YEAH!

Croshere er som sædvaneligt mister cluth himself..

I de første par kampe har Houston ikke fungeret.

Yao har spillet svagt/svingende og Mc Grady har ikke leveret varen. Kunne nu være sjovt at se dem "klikke".

Daum! Pierce eksploderer med 35points, 13rebounds og 8assists og boston taber alligevel.. Hvornår får den mand et hold der ikke suger? Pierce er alt alt for vild!

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Lakers all the way.

They got rid of damaged goods  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

I nat lignede de ikke ligefrem et kommende mesterhold, når de selv med 38p fra Kobe taber med 26p til Utah, som til gengæld så gode ud bla med 27p til Dreamteameren Boozer, som de stjal fra Cleveland.

Link to comment
Share on other sites

nat lignede de ikke ligefrem et kommende mesterhold, når de selv med 38p fra Kobe taber med 26p til Utah, som til gengæld så gode ud bla med 27p til Dreamteameren Boozer, som de stjal fra Cleveland.

Ja det bliver ikke let at vinde, når man skyder under 30%.......

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvis de kan holde sig skadesfri er mit gæt at det i vest bliver en kamp mellem Timberwolves og San Antonio og i øst mellem Detroit og Pacers, med Miami Heat og Orlando Magic som underdogs. Nu jeg nævner Orlando, hvor er det lækkert at se at Grant Hill endelig er kommet i gang igen. Han har gennem tiderne været en af mine favorit spillere. En helt igennem sympatisk fyr.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Sindsygt masseslagsmål her forleden :blink: Det lignede jo scener fra en kroatisk eller tyrkisk fodboldkamp. Har aldrig set noget lignende, ihvertfald ikke i NBA sammenhæng.

Tror Ron Artest kan se frem til en del sagsøgninger.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, gang i den var der da.. :4boxing:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=270739

Link to comment
Share on other sites

Så længe de kommer til playoffs skal de nok være godt med. Så burde der være en chace for at de ikke var skadede alle sammen op til playoffs :tongue:

Ærgeligt med Artest, han er en super vild spiller.

Jeg har attatched en ram fil til alle der har realplayer og vil se klippet:

<{POST_SNAPBACK}>

De tre spillere står for ca 60p pr kamp, derudover er Artest ligaens bedste forsvarer. Så det er temmeligt meget de mister.

Derudover har de i forvejen en del skader.

Så de kan få svært ved at nå playoff'en, selvom de spiller i leastern conference.

Jeg har i øvrigt aldrig før hørt om nogen, som fik mere end ca5 dages karantæne, så David Stern var nok ikke helt tilfreds med deres opførsel :blink:

Link to comment
Share on other sites

NBA's Longest Suspensions

73 Ron Artest, Pacers Fought with fans at Detroit, 2004

68 Latrell Sprewell, Warriors "Physically assaulted" coach, 1997

30 Stephen Jackson Fought with fans at Detroit, 2004

26 Kermit Washington, Lakers Punched Rudy Tomjanovich, 1977

25 Jermaine O'Neal, Pacers Fought with fans at Detroit, 2004

11 Dennis Rodman, Bulls Kicked courtside TV photographer, 1997

10 games Vernon Maxwell, Rockets Hit fan in stands, 1995

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share