Prøv noget klamt! he he he


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Ta en cola flaske

Lav en protein shake i flasken.

Lad den stå fra 1 uge til et par uger 6-7 stykker, jo længere desto bedre.

Åben den og det lugter være end lort, og lugten blir i lokalet tro mig!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

he he det var også ment som en advarelse til alle jer, men mon ik man kunne bruge det nytårsaften til lidt sjovn når man er ud og hærge lidt( Boom)

Link to comment
Share on other sites

BLACKICE => Damn, hvad sker der for dig? Kommer du fra djævleøen? Vig bort åh Satan! :) Desuden er køer nogle meget søde og rare dyr som du ikke skal gøre til grin! (Hvem sagde http://www.riddleme.com/html/cow.html ?:))

Sjovt, har altid fået at vide at det er sværere at være komiker i jylland, fordi vi ikke har den samme dårlige humor som djævle-ø-boere... Anyway, de bedste kommer fra samme lokalområde som mig...! (Finn Nørbygaard, Viggo Sommer og Karsten fra De Nattergale bare for at nævne et par stykker... :biggrin:)

Sjæl'ænder' (rap rap) - No Offence!

Link to comment
Share on other sites

Cheat-Freak dont fuck with the "Devil Island"  :angry:

Jeg støtter 100% Black-Ice mht. de såkaldte sjove mennesker du lige nævte der. Finn Nørbyegaard??? for helvede da !!!! Det er sådan noget min gamle momrmor sidder og glukker over Søndag aften, hvis hendes ugentlige møde i strikkeklubben er aflyst.

Jeg kunne godt forestille mig at i unge Rebelske knægte i Jylland render rundt en lørdag formiddag - skraber en bunke "gødningspinde" sammen, som naboens hund har lagt på fortorvet, smider lortet i en pappose, ligger den på din nabos dørtrin, tænder ild til lortet, ringer på og spæner om bag hækken, naboen åbner og tramper på liv og løs på lorteposen der på nuværende tidspunkt er omgivet af et flammehav, mens i brækker jer af grin.. :D ahhhh man skulle nok havde været 11-12 år før det fik mit sjæl-ændske pis i kog. :p øf øf

Link to comment
Share on other sites

C. Zonka => Damn, har vi skjult kamera eller noget...? :biggrin:

Johnny Bravo => Hvad er der nu lige det vil sige at jeg er fredløs? Skal jeg oprætte en anden bruger under et falsk navn, med falske stats, eller skal jeg bare slikke dig så langt oppe i... well bagdelen... (det er vel en offtopic) at du ikke kan finde mig igen...? :biggrin:

Well, I kunne ikke lide de komikere jeg nævnte? - så kommer jeg bare med en mere, som i med sikkerhed ikke kender: Thomas Risum. Kommer fra nordjylland, har boet på fyn, og bor nu i Ribe. Han er ikke komiker, men bare en sølle regnelærer... Aldrig har jeg set nogen (heller ikke i fjernsynet) der kunne få samtlige elever (stadigvæk jyder :biggrin:) til at grine over noget så alvorligt som ulykken den 11. september. Det det uden at fortælle en joke, eller pynte på historien. - Damn, I skulle have hørt ham i fredags da han brugte en time på at fortælle om hvordan man kølhaler folk. Har aldrig grint så meget på 45 min. Eller da han fortalte om en små-forvirret mand fra Sønder Omme der havde bygget et gigantisk 2-etagers hus af hvad han kunne finde i naturen. Han er pisse god til at fortælle....! - kender I sådan nogle typer?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du kalde infestedass´ gode råd om at lave en shake der lugter værre end lort , for noget bras. Helt ærligt Blackice, vi er faktisk nogle der var glade for det råd, glade for at infestedass ville dele sine erfaringer med os. For slet ikke at tale om hans geniale forslag om at bruge det nytårsaften, den mand er jo fuld af gode idéer – hvad med at blive den nye Flemming Leth, så kan du stå der og give gode, klamme råd og samtidig score kassen, jo der er muligheder.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Helt ærligt - det er en af de sjoveste tråde. Jeg overvejer faktisk at gøre den til forside, og så flytte resten af MOL ned i off-topic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share