Prøv noget klamt! he he he


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For satan Blackice. Dine indlæg er sku altid fremragende godnat læsning.

Infestedass´ idé er faktisk slet ikke så dårlig, måske skulle du prøve :D

Og så må jeg tilsyneladende endnu engang pointere, at indlægget ikke skal flyttes ned i Off-Topic. Nej, Mortens idé om at gøre det til forside, og så flytte resten af MOL ned i off-topic, kan vi li´. (venter stadig)

For resten, var der en der kritiserede Jylland ? ? ? ? ? ? ?

Link to comment
Share on other sites

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

                                                                   

Jeg har sagt det før, men du har en fed humor Blackice :wave:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...
Guest PlayboY
....kiks ?

PlayboY vil da ikke have dine københavner kiks Fitt :lol:

Kim S

Nej ellers tak..

Havde ikke set at indlægget var så gammelt.. Men jeg har da min fulde ret til at hidse mig op, når manden uden noget belæg begynder at diske op med arrogant pølsesnak om folk fra jylland.. Af en eller anden underlig grund har Fittsmoker så ikke andet at tage sig til end at skrive meningsløse indlæg, hvilket man kun kan undre sig over.. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Ingen grund til at hidse sig op over et indlæg fra 2002 ?! 
he he ;) KUN hvis det er noget der virkelig p**er een af.
Havde ikke set at indlægget var så gammelt.. Men jeg har da min fulde ret til at hidse mig op, når manden uden noget belæg begynder at diske op med arrogant pølsesnak om folk fra jylland..

Nå da da....uden at vide det - kommer du fra Jylland ?

Af en eller anden underlig grund har Fittsmoker så ikke andet at tage sig til end at skrive meningsløse indlæg, hvilket man kun kan undre sig over..

:lol: - sikke da et godt humør du er i idag Playboy ? jeg undskylder at mit indlæg fuldstændig taber ansigt i forhold til dit iøvrigt meget meningsfyldte indlæg.

Ease off - vælt en ko eller noget ;)

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja, jeg er fra jylland.. Desuden vælter jeg ikke køer, men idéen er da god nok.. Jeg vil gerne væde med at diverse sjællandske bønder drøner rundt og laver dørfis og vælter køer..

Men anyway, uanset hvor du bor vil der altid være nogle bonderøve.. Uanset om du er på sjælland eller i jylland.. Men lad dog ikke den lille mængde personer, give jer et indtryk af alle de andre.. Det er jo snæversynet og dumt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk for nyligt prøvet noget lignende - ufrivilligt naturligvis.

Min normale dunk til protein-shakes under træning (jeg blander bare med vand) var blevet væk (havde vist glemt den), så jeg brugte i et par måneder, en rigtig drink-shaker, I ved sådan en rigtig forkromet een.

Det var lidt mystisk men det gik faktisk ok. Men efter nogle uger begyndte den at lugte værre og værre - jeg vaskede den, stillede den i blød, men ligemeget hjalp det - og jeg fortsatte med at bruge den, for jeg glemte nærmest hver eneste dag at købe en ny plastic-dunk... :angry:

Tilsidst var det så slemt at jeg nærmest skulle brække mig, bare jeg gik ud i mit køkken - og jeg fattede ikke hvor den lugt kom fra. Tilsidst opdagede jeg tilfældigvis at der er et ekstra "rum" i shakeren, helt oppe i toppen, hvor der sidder en si - og hele toppen var fyldt med protein-pulver der havde ligger der og rådnet i et par måneder... hhaheheheh .. det var helt vildt så slemt det lugtede og jeg forbandt det aldrig med protein pulver før jeg rent faktisk opdagede det - så slemt lugtede det.

Kan nærmest sammenlignes med lugten af en død mand efter 3-4 ugers forrådnelse :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nuvel, i siger jo det var for sjav.. Synes bare ikke det lød sådan, men nok om det..

Har bare ofte mødt folk fra sjælland der virkelig har noget imod jyder, uden at have noget somhelst grundlag for det.. Og det pisser mig virkelig af!..

Hehe, men hvad helved, har da ingen problemer med score sjællandske piger de synes vi er så sjove os fra jylland :D

Link to comment
Share on other sites

Playboy:

Nuvel, i siger jo det var for sjav.. Synes bare ikke det lød sådan, men nok om det..

Har bare ofte mødt folk fra sjælland der virkelig har noget imod jyder, uden at have noget somhelst grundlag for det.. Og det pisser mig virkelig af!..

Der er noget der hedder venskabeligt drilleri - og sådan er det jo, det sjove er når folk så tager det seriøst.

Jeg har ærligt aldrig nogensinde mødt nogle som har noget som helst imod jyder - jeg har tilgengæld oplevet at være mindre populær som københavner i det jyske natteliv - så jeg tror faktisk i bilder jer selv noget ind derovre ;)

Faktisk kan jeg egentlig bedre lide jyder sådan rent forretningsmæssigt fremfor kbh'ere - grov generalisering selvfølgelig; og jyske piger..........dem kan jeg ikke stå for :)

Såsent som skanderborg festival 2003, stødte jeg ind i en sød jysk pige - og tog med hende til hendes lejr for at feste sammen med hendes venner, og der blev jeg mødt af pænt meget fjendtlighed fra hendes jyske mandelige venner - "københavnersnude" og sådan nogle ting - det synes jeg da er lidt til grin.

Hehe, men hvad helved, har da ingen problemer med score sjællandske piger de synes vi er så sjove os fra jylland 

ahem......."yeah sure" :tongue:

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share