grebstræning


Ramius
 Share

Recommended Posts

Jeg er gået i gang med grebstræning da mit greb er det der holder mit dødløft tilbage.

Indtil videre har jeg holdt en vægtskive så længe jeg nu kunne i 3 sæt (dvs. ca. 15-20sec pr sæt), det gjorde jeg igår. Idag tøffer jeg så rundt med smerter omkring mine led i fingerene og jeg er lidt i tvivl om hvad det kan være. Er der nogen der har prøvet noget lign., måske er det jo bare doms i fingerene....

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke al den udholdenhedstræning til grebet?

Mit eget greb fucker først, når vægten bliver tung, og så er mine reps så få, at det næppe tager meget mere end 5-10 sekunder, at udføre løftene.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: JAAAH, den kan du nok selv regne ud HOST* [PIND-ARM] HOST*

Link to comment
Share on other sites

Jeg er gået i gang med grebstræning da mit greb er det der holder mit dødløft tilbage.

Indtil videre har jeg holdt en vægtskive så længe jeg nu kunne i 3 sæt (dvs. ca. 15-20sec pr sæt), det gjorde jeg igår. Idag tøffer jeg så rundt med smerter omkring mine led i fingerene og jeg er lidt i tvivl om hvad det kan være. Er der nogen der har prøvet noget lign., måske er det jo bare doms i fingerene....

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan også holde en vægtskive i hver hånd, så længe man kan

Der er mange måder at pine under armene

:devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender du en anden måde at holde vægtskiver på? :smile:

Der er også muligheden for stropper..

Nej.

Edited by Baardi bilder
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kan man da bruge stropper!! Hvis man ikke er styrkeløfter og ens greb hæmmer en så kan jeg da ikke se det forkert i at bruge stopper.

Desuden trænes ens greb altså også selvom man bruger stropper. Så kunne man jo også agumentere for ikke at bruge magnesium der hjælper næsten ligeså meget som stropper.

Jeg ved da at Thomas J bruger stropper på næsten alle sine dødløft og han dødløfter alligevel 200kg med overhåndsgreb.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share