Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Du har da fået smidt en del kg på ingen tid! Er den ene af vejningerne morgenvægt og den anden ikke? Ellers lyder det af en del i mine øre! Men uanset hvad går det da mod en god strandsæson! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaaa tjoooo tror nu mest det er udtryk for at badevægten snart skal udskiftes, den har været ret ustabil her på det sidste...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Progression of steel uge 1 dag 1

Så var det også blevet for meget med al den pause, hurtig op på hesten igen :smile:

Bænk m pause

10 singler med 85kg (nemt)

Squat

3rx3s med 105kg (nemt)

Keystone Dødløftm camped bar

3rx3s med 126kg

CG bænk m pause

3rx5s med 70kg

CG militær pres

3rx5s med 42,5kg

Chin ups

5rx5s

V-bar pull ups

6rx5s

Kunne godt mærke gårsdagens max i armene :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Progression of steel uge 1 dag 2

God træning til rammstein og med en CK i squat hopla :bigsmile:

Squat

10 singler af 110kg ( :sleeping: )

Dødløft m glat stang og dobbelt overhåndsgreb

3rx3s med 155kg (grebet var overhovedet ikke presset, godt at mærke det ikke er en faktor længere :smile: )

Box squat til 10cm over parallel

6rx3s med 80kg

CG Decline bænk

3rx5s med 62,5kg

CG 8cm board bænk

3rx5s med 72,5kg

Pull ups small underhånd

5rx2s (så drillede skulderen lidt igen, derfor lidt dips istedet)

Dips

5rx4s

Yates Rows

6rx3s med 65kg

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Progression of steel uge 1 dag 3

God dag i kælderen med CK, Anders K, Lawman og Juran00bs der udviste uhyre højder af alternativ træningsforståelse, mens de som sædvanlig lagde og forcerede 90kg i bænken, kom Lars Emil over til dem og forklarede dem lidt om fordelene i at have dynamik i deres løft og foreslog de gik lidt ned i vægt. Straks efter han var gået rystede de på skulderene og forsatte, mens den ene bemærkede til den anden "at det jo var basal træningsforståelse at kroppen jo vænner sig til det man laver og det derfor var fornuftig at køre 101%+ i bænken" :blink:

Desuden agerede den ene køkkenvægt idet han hele tiden efter et sæt fortalte den anden hvor mange kg han havde spottet den pågældende gang, nogle gange sagde han altså "du løftede 80kg den her gang", "kun 70kg den her gang" ... mens der hele tiden var 90kg på stangen :blink::blink::blink::blink:

Militærpres

10 singler med 45kg

Frivend

3rx3s med 70kg

Goodmornings

3rx3s med 70kg

CG 12cm board bænk

3rx5s med 77,5kg

Dips

5r

5rx4s +10kg

V-bar pull ups

6rx3s

Pull ups smal underhånd

5rx3s

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

God dag i kælderen med CK, Anders K, Lawman og Juran00bs der udviste uhyre højder af alternativ træningsforståelse, mens de som sædvanlig lagde og forcerede 90kg i bænken, kom Lars Emil over til dem og forklarede dem lidt om fordelene i at have dynamik i deres løft og foreslog de gik lidt ned i vægt. Straks efter han var gået rystede de på skulderene og forsatte, mens den ene bemærkede til den anden "at det jo var basal træningsforståelse at kroppen jo vænner sig til det man laver og det derfor var fornuftig at køre 101% i bænken" 

Desuden agerede den ene køkkenvægt idet han hele tiden efter et sæt fortalte den anden hvor mange kg han havde spottet den pågældende gang, nogle gange sagde han altså "det var 80kg den her gang", "kun 70kg den her gang" ... mens der hele tiden var 90kg på stangen   

Haha... nogle der faktisk er lidt mere noob en mig??? hehe..

Link to comment
Share on other sites

Haha... nogle der faktisk er lidt mere noob en mig??? hehe..

<{POST_SNAPBACK}>

De er indbegrebet af, at hvis man med djævlens vold og magt saboterer sin egen træning, kan man faktisk nå et punkt hvor man ville få ligeså meget ud af at ligge på sofaen istedet for at træne.

Noobs kører jo heller ikke et program som AHT :wink:

Link to comment
Share on other sites

Haha... nogle der faktisk er lidt mere noob en mig??? hehe..

<{POST_SNAPBACK}>

De er indbegrebet af, at hvis man med djævlens vold og magt saboterer sin egen træning, kan man faktisk nå et punkt hvor man ville få ligeså meget ud af at ligge på sofaen istedet for at træne.

Noobs kører jo heller ikke et program som AHT :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe.. nej det gør de vel ikk... :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Det er dæl'me go' værkstedshumor med de to tegninger i kælderen!

Det så dog ud til, de havde lyttet lidt efter Lars Emil, sidst de havde en træningssnak.

Hvorfor Lars Emil dog kørte med pause i bænkpres? Jo, fordi sådan og sådan...

Nej, nej; det mente de altså ikke, for musklen slappede jo af under pausen. De så NOGET tunge ud de gentagelser med pause, som jeg så i dag! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Progression of steel uge 1 dag 4

Glimrende træning hvor alt var let og Lawman nådeløst (og let :blink: ) straffede 180kg i dødløft.

Dødløft

10 singler med 165kg ( :sleeping: )

Squat

3rx3s med 105kg ( :sleeping::sleeping: )

Keystone dødløft

3rx3s med 131kg (aldrig været så let før .. god fart)

CG bænk m pause

3rx5s med 72,5kg (se ovenstående kommentar)

CG military

3rx5s med 42,5kg

Pull ups smal underhånd

5rx5s

V-bar pull ups

6rx5s

Godt gennembanket, men med overskud :smile:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

10 singler med 165kg (  :sleeping:  )

:dry:

Glæder mig til at stige lidt.. hehe... Godt løftet mester..

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal nok komme, og det ihvertfald nok hjælpe på massen så længe du holder dig i kalc overskud ... der er en grund til Ronnie Coleman dødløfter :wink:

Link to comment
Share on other sites

Progression of steel uge 2 dag 1

Varm dag i kælderen med nye ansigter i form af FMJ og makker, samt CK på deload :smile:

Bænk m pause

10 singler med 90kg

pull ups med small underhånd

5rx5s

Dødløft med dobbelt overhåndsgreb

3rx3s med 160kg

CG incline Bænk m pause

3rx5s med 65kg

CG 8cm board bænk m pause

3rx5s med 75kg

Yates rows

6rx3s med 67,5kg

Stille træning med rigtig meget kæbe :smile:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Progression of steel uge 2 dag 2

Varm dag i kælderen, med sædvanlig tomt barbell område og kø til smith stativerne ... jeg klager ikke, men det er lidt sørgelig.

Squat

10 singler med 112,5kg (lightweight med god fart)

Chin ups

5rx5s med +5kg

Frivend

3rx3s med 72,5kg

Good Mornings

3rx3s med 72,5kg

Dips

5rx5s

CG 12cm Board bænk

3rx5s med 80kg

V-bar pull ups

6rx5s

Tror måske også jeg fik omvendt en der spurgte til boardet, jeg kastede mig ihvertfald ud i en brandtale om vores fremgang med styrkeløfterprogrammer og der var da også indtil flere der næsten pinligt åbenlyst var med på en lytter. :smile:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Progression of steel uge 2 dag 3

Ok omgang i kælderen med nskou og FMJ der ser disko spøgelser overalt :tongue:

Military press

10 singler med 50kg

V-bar pull ups

6rx5s

Squat

3rx3s med 110kg

CG bænk m pause

3rx5s med 75kg

Keystone dødløft

3rx3s med 136kg

CG military press

3rx5s med 45kg

Pull ups smal underhånd

5rx5s

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Progression of steel uge 3 dag 1

Kombinerede lige uge 2 dag 4 med uge 3 dag 1, da vi ikke fik trænet i weekenden.

Hård omgang med god intensitet :devil: og sørme om der ikke, som beskrevet i Anders K´s log

var tegn på slanger i paradis, da den skaldede juran00b var nede og træne med en ny makker. Som han kyndigt instruerede i styrkeløftens fine kunst, bl.a. dødløft med 10reps på 90-100kg uden at skiverne rørte gulvet mellem reps´ene :raisebrow: og forklarede at sumo stilen kun var for folk der ville ramme ren ryg, mens konventiel er for benene.

Da de var færdige, gik vi ned og larmede som aldrig før med dødløft larm, selvom der hvase blikke, kunne han dog ikke mande sig op til at kommentere det den her gang .... sikkert fordi Nskou sendte dræber blikke den anden vej :tongue:

Bænk m pause

10 singler med 92,5kg

Dødløft m dobbelt overhåndsgreb

10 singler med 170kg (nemt nemt)

CG 8cm board bænk m pause

3rx5s med 80kg

Dødløft

3rx3s med 165kg

Pull ups smal underhånd

5rx4s (blev lidt for nemt)

5r med +10kg (ikke overdrevet hårde, og allesammen helt op så stangen rørte brystet)

Incline Bænk m pause

3rx5s med 67,5kg

Frontsquat

3rx3s med 80kg (kørte langsomt ned, gik ok .. selvom der vist var lidt for meget sidelæns knævandring)

Yates Rows

6rx3s med 70kg

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Progression of steel uge 3 dag 2

Varm dag med masser af kendte ansigter bl.a. den fortabte søn ANTO :4thumbup:

Squat

10 singler med 115kg (meget langsom sækning og stadigvæk med overskud :smile: )

Pull ups med smal underhånd

5rx5s med +10kg

Bænk m pause

3rx3s med 90kg

CG bænk m pause

3rx5s med 80kg

CG military

3rx5s med 50kg

V-bar pull ups

6rx4s (fik pludselig travt da nikolaj havde glemt at hans kæreste kom kl 18.00)

Link to comment
Share on other sites

Stævne-dag

Så var der bænkpresstævne med de gamle i AUS, vi troede fejlagtigt det var kl 13.00 som CK havde fortalt os, men det viste sig først at være kl 14.00.

så kl 13.30 begyndte jeg desillusioneret at trække lidt dødløft, men uden den store gejst, da jeg heller ikke havde fået carbet ordentlig op de sidste par dage med eksamenslæsning .. faktisk tabt mig et par kg.

Dødløft

5r med 100kg

3r med 130kg

1r med 160kg

1r med 190kg

1r med 210kg ( fint fint ... så længe 210 kg stadigvæk er indenfor mit bundniveau, klager jeg ikke :smile: )

Så dukkede de gamle pludselig op og stævnet kom igang .. så jeg droppede yderlig dødløft.

Bænkpresstævne

jeg satte startvægten på 100kg så jeg var sikker på at få ihvertfald et forsøg godkendt, da jeg ikke har været så godt kørende i bænken på det sidste.

1 forsøg : 100kg godkendt (med god pause på brystet ... jeg opdagede så at jeg var den eneste der kørste med pause og at det ikke var et kriterie for at få løftet godkendt)

2 forsøg : 105kg godkendt (touch n go .. overraskende god fart)

3 forsøg : 115kg godkendt (PR) ( touch n go .. igen med overraskende god fart og røven fint i bænken ... min touch n go styrke er virkelig gået frem, efter jeg er begyndt at kører med pause på brystet.... lawman skal heller ikke tro at den hellige grav er sikkert forvaret, blot fordi han har løftet 120kg :laugh: )

Tilbage til dødløftet

Dødløft

2r med 80kg

1r med 150kg

3 singler med 200kg (så var ryggen også godt brændt af)

Dips

5r

5rx4s med + 10kg

Pull ups small underhånd

5r med + 10kg

Fin omgang .. med overraskende gode resultater i bænken :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share