Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Tjae, Lars Emil gav dem også lige en velkomst, da de kom. De har åbenbart på et tidspunkt stillet spørgsmålstegn ved hans træning, så da de kom ind, sagde han: "Nå, I tør stadigvæk ikke træne alene?" (de kommer altid sammen) Det, syntes de absolut ikke, var sjovt. :smile:

Ja, Han har jo aldrig været en stille bette mand :innocent::bigsmile:

Men nu har vi haft nogle "sammenstød" med dem; blandt andet må der ikke være skruet ret højt op for musikken, for de skal jo kunne tale sammen.

tror seriøst du skal køre "anyone" tricket en dag... smække pænt over de 200 på stangen, eksplosivt hive den op i dødløft, og gå hen og forklare at når de kan løfte den der stang må de vælge musikken den dag!

Jeg tror seriøst, de er lidt misundelige på det, vi har kørende, når vi træner sammen og løfter tungt og har det sjovt :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Eller også intimiderer I dem bare :bigsmile:

træner Malene (hende den bette hotte instruktør) og Holger stadig dernede?

Sorry jeg logspammer :blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

træner Malene (hende den bette hotte instruktør) og Holger stadig dernede?

<{POST_SNAPBACK}>

Den kan jeg svarer på, de er der jævnligt. Selvom Holger ikke har det så nemt for tiden ... efter han har lovet powercage, er sheiko folket hurtigt over ham hver gang han er i kælderen :tongue: Problemet er vist ikke at få powercage, men snarer at man får taget sig sammen til at få nogle af de ubruglige maskiner ud, så der er plads til vidunderet :smile:

En dag jeg havde et 19 sæts sheiko bænk pas, var jeg lige trappet ned på nederste trin med 12 reps med 50kg, hvorpå Marlene kom ind og satte 55kg på bænken ved siden af. Morten var der med det samme og påpgede højlydt det åbenlyse pinlige i at en pige bænkede mere end mig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Deloaden er i gang og dermed ingen træning idag :crybaby: ... jeg ved godt det er for det bedste, men efter jeg har kørt tung bænk 4-5 gange om ugen de sidste par uger (og opnået akkumuleret overtræning jf. min styrkenedgang i bænken) har jeg svært ved at acceptere en fridag :annoyed: . Når man læser til eksamen er der ikke noget bedre middel til afstressning end afstraffelse af tunge vægte.

bleh .... jeg ender som Sheiko junkie :ill:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye dødløft pr Tind!!!! 220kg er virkelig flof løftet :devil: Har du planer om at stille op til konkurrencer? Hvis du henter en del kg i en dragt + andrenalin ved at skulle makse i konkurrence + du ikke var deloaded denne gang, så er 250kg da snart indenfor rækkevidde :blink:

Det lyder forresten fedt med hvordan i svinede de disko pumpere :laugh: En ting er at de ikke vil træne optimalt, fint nok, men de skal da ikke komme og rette på jer :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye dødløft pr Tind!!!! 220kg er virkelig flof løftet :devil:  Har du planer om at stille op til konkurrencer? Hvis du henter en del kg i en dragt + andrenalin ved at skulle makse i konkurrence + du ikke var deloaded denne gang, så er 250kg da snart indenfor rækkevidde :blink:

Eftersom jeg hverken kan bænke eller squatte, bliver stævne nok ikke relevant medmindre der kommer et rent dødløftsstævne :tongue: Men tak og er også selv godt tilfreds med løftet, men da jeg har kørt TJ single cyclus hvor man ikke rigtig akkumulerer noget træthed, vil en deload nok ikke gøre det store ved mit dødløft og tror måske også andrenalinen var i fuld sving efter sammenstødet med de to juranoobs :wink:

Det lyder forresten fedt med hvordan i svinede de disko pumpere :laugh:  En ting er at de ikke vil træne optimalt, fint nok, men de skal da ikke komme og rette på jer :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja de be´r jo pragtisk talt selv om det, nu kommer FMJ jo også snart herned så kan han give live updates af galskaben :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Deload uge 1 dag 1

Super træning på lavt blus .. havde masser af overskud da vi smuttede, CK berettede også lige at juran00bsene havde været der og at han havde været en glimrende stand-in ved dødløft larmen i mit fravær :tongue:

Bænk m. pause

2rx5s med 60kg

Dips

5rx5s

Chin ups bred overhånd

5rx5s

Dødløft

1rx5s med 150kg

CG bænk m. pause

6rx3s med 60kg

Cable Crunch

10rx3s med 60kg

Går og leger lidt med tanken om en hybrid mellem AHT og curls are for girls :smile:

Link to comment
Share on other sites

Deload uge 1 dag 2

Vattet morgentræning til p3, godt det var deload :tongue:

Bænk m. pause

2rx5s med 60kg

unrackede 120kg (sindsygt tungt :blink: )

Dødløft

1rx5s med 120kg (til ære for nskou, som havde lidt kvaler med 150kg i sidste pas )

Pull ups small underhånd

5rx5s

CG bænk m. pause

6rx3s med 60kg

Dips

5rx5s

Roman Chair Crunch

10rx3s

Link to comment
Share on other sites

Hey mester..!

Et lidt forsinket tillykke med dødløften! :4thumbup:

Det er fanme stærkt! :devil:

I skal da vist til at have kamera med dernede hver gang hvis du fortsætter med de spontane max løft! :cooldance:

Hvornår er det planen i skal maxe efter deloaden?

Link to comment
Share on other sites

Tjaaaa, ved ikke rigtig om styrken har rykket sig, men jeg har uendeligt svær ved at holde vægten nede :blink: til trods for jeg æder det sammen som nskou og han efterhånden har er ved at være nede på 79kg, vejede jeg mig lige ind idag til 83,6 ... helt gal :dry:

Umiddelbart er jeg jo begyndt at køre bænken med pause i bunden ... så en tangering af min touch ´n go pr på 110kg med pause ville da være helt fin :wink:

Squatten ved jeg ikke helt hvor jeg har ... den er tilsyneladende utrolig afhænig af dags formen.

Tror jeg giver 225kg en chance ved max stævnet i juni i AUS, kommer lidt an på dagsformen igen, men det er lækkert at mærke at 200kg bliver rykket selv på den værste off day :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg hverken kan bænke eller squatte, bliver stævne nok ikke relevant medmindre der kommer et rent dødløftsstævne tongue.gif Men tak og er også selv godt tilfreds med løftet, men da jeg har kørt TJ single cyclus hvor man ikke rigtig akkumulerer noget træthed, vil en deload nok ikke gøre det store ved mit dødløft og tror måske også andrenalinen var i fuld sving efter sammenstødet med de to juranoobs wink.gif
Det er sikkert bare et spørgsmål om tid inden din squat og bænk bliver rigtig ond også, det lyder jo til i giver den gas i AUS!! Men indtil kan du jo stille op i nogen kun dødløft stævner, hvis sådanne altså findes.
Ja de be´r jo pragtisk talt selv om det, nu kommer FMJ jo også snart herned så kan han give live updates af galskaben laugh.gif

hehe ja det glæder jeg mig til! Det lyder som om der sker mange sjove ting :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Deload uge 2 dag 2

Endnu en deload dag til opløftende p3

Bænk m pause

2rx5s med 60kg

Dødløft

1rx5s med 130kg

Dips

5rx5s

Pull ups smal underhånd

5rx5s

CG bænk m pause

6rx3s med 60kg

Squat

3rx2s med 90kg (knæet driller stadig :mad: )

Link to comment
Share on other sites

Max dag før næste program

Bænk m pause

5r med 60kg

2rx2s med 90kg

1r med 100kg

1r med 105kg

1r med 110kg (PR) med god pause

1r med 115kg (touch n go, desværre også med lettet røv ved gensyn på video´en, hvilket bare vidner om at opspændet ikke var optimalt ... havde ikke styr på det ... men Morten og Nikolai sagde at pausen blev taget 5 cm over brystet og så taget touch n go derfra .... så ingen touch n go pr idag. Havde desuden en horrible fail på 115 m pause bagefter)

CG bænk m pause

3r med 60kg

1r med 80kg

1r med 85kg

1r med 90kg

1r med 95kg

1r med 100kg (havde regnet med 90kg, så fin fin :smile: )

Frivend

2r med 80kg

2r med 90kg

1r med 100kg

0r med 105kg (trænger vist til noget teknik træning her)

CG bænk m pause 8 cm board

1r med 80kg

1r med 90kg

1r med 100kg

1r med 105kg

0r med 107,5kg

CG bænk m pause 12 cm board

1r med 90kg

1r med 100kg (ret brændt af i pres, så estimerer maxet til 110kg, skulle være realitisk)

Yates Rows Strict

1r med 80kg

1r med 90kg

1r med 100kg (max, hvis jeg går højere mister jeg helt sikker ROM og begynder at hoppe og trække med al mulig andet end armene)

Tja ... regner med vi smutter ned og prøver noget mili til kl 15.30

Link to comment
Share on other sites

Max dag anden omgang

Militærpress

5r med 20kg

1r med 50kg

1r med 60kg

0r med 65kg (jeg tror jeg har fundet et svagt punkt :raisebrow: )

Squat

1r med 60kg (prøvede idag at køre med væsentlig bredere stand end tidligere, virkede faktisk fint :smile: )

1r med 100kg

1r med 110kg

1r med 125kg

1r med 145kg (PR)

0r med 150kg (kom ikke op, men var slet ikke så tosset. Tror på den på en god dag, men det skal jeg vel sige :tongue: )

CG 12cm Board bænk m pause

1r med 90kg

1r med 100kg

0r med 110kg (jeg ved ikke helt hvad der skete, ramte en helt forkert bane på vej op og røg alt for meget op mod hovedet. Tvivler dog ikke på at styrken er til det)

Så fra på mandag går vi igang med et hjemmefusket program, med masser af basisøvelser :w00t: jf. her

Dog er mine tal lidt anderledes. jf her i et excel

Link to comment
Share on other sites

grooovy, vil da lure lidt med i hans log også så!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

-og husk nu at kommentere hans miss i bænkpres :laugh::laugh:

Nå, såøg til side; Tillykke med PR'ne, en skam vi ikke var der til bænkpres, men squatten var i hvertfald i fin stil og væsentlig bedre end sidste gang, så de 150 er absolut indenfor rækkevidde :devil::devil:

I øvrigt bliver det spændende hvad du kan flå i dl, når det er tid til det............. :devil:

Edited by Anders K
Link to comment
Share on other sites

grooovy, vil da lure lidt med i hans log også så!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

-og husk nu at kommentere hans miss i bænkpres :laugh::laugh:

Nå, såøg til side; Tillykke med PR'ne, en skam vi ikke var der til bænkpres, men squatten var i hvertfald i fin stil og væsentlig bedre end sidste gang, så de 150 er absolut indenfor rækkevidde :devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja var sq lidt spøjst med bred stand, men virkede godt uden knæet brokkede sig ... var ihvertfald rart at komme helt ned i 150 i et hug uden 3 pauser undervejs :wink:

Skal lige øve mig lidt mere med den brede stand, for jeg kan da se at du dykker en 10-15cm dybere end mig.

Btw kropsvægten siger 79.4kg pt .... så er tæt på dobbelt kropsvægt i squat og tripple i dødløft :devil:

Link to comment
Share on other sites

grooovy, vil da lure lidt med i hans log også så!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

-og husk nu at kommentere hans miss i bænkpres :laugh::laugh:

Nå, såøg til side; Tillykke med PR'ne, en skam vi ikke var der til bænkpres, men squatten var i hvertfald i fin stil og væsentlig bedre end sidste gang, så de 150 er absolut indenfor rækkevidde :devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja var sq lidt spøjst med bred stand, men virkede godt uden knæet brokkede sig ... var ihvertfald rart at komme helt ned i 150 i et hug uden 3 pauser undervejs :wink:

Skal lige øve mig lidt mere med den brede stand, for jeg kan da se at du dykker en 10-15cm dybere end mig.

Btw kropsvægten siger 79.4kg pt .... så er tæt på dobbelt kropsvægt i squat og tripple i dødløft :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, vi glæder os til Clark laver en triple i dl med kropsvægt................ -eller til jeg gør det i øvrigt :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko bænk , Tj single dødløft og Sheiko Squat uge 8 dag 4

Yates Row

5r med 60kg

5rx4s med 70kg

<{POST_SNAPBACK}>

Nåå...Man skulle bare drille dig lidt , så kom den med igen hva :poking::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må nu indrømme at min smidighed i håndledende nok ikke rækker til yates ... så det bliver vist bare almindelig bentover rows fremover

<{POST_SNAPBACK}>

Max dag før næste program

Yates Rows Strict

1r med 80kg

1r med 90kg

1r med 100kg (max, hvis jeg går højere mister jeg helt sikker ROM og begynder at hoppe og trække med al mulig andet end armene)

<{POST_SNAPBACK}>

Og så maxer du i Yates trods dine usmidige håndled :tongue:

Du må til at køre noget mere yates row..100kg er da ret godt når du næsten ikke har kørt den! :4thumbup:

Tjaaaa, ved ikke rigtig om styrken har rykket sig, men jeg har uendeligt svær ved at holde vægten nede  :blink: til trods for jeg æder det sammen som nskou og han efterhånden har er ved at være nede på 79kg, vejede jeg mig lige ind idag til 83,6 ... helt gal :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Btw kropsvægten siger 79.4kg pt

Du har da fået smidt en del kg på ingen tid! Er den ene af vejningerne morgenvægt og den anden ikke? Ellers lyder det af en del i mine øre! Men uanset hvad går det da mod en god strandsæson! :4thumbup:

Tillykke med squatten! Underligt din bænk "halter" (hvis man kan sige det om 110kg med god pause! :devil: ) sådan i forhold til squatten og DL, som du har god fremgang med...! Må da håbe det powercage du snakker om snart kommer, så det ka gi nogle kg! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share