Hvordan får jeg et vaskebræt?


bamsedrengen
 Share

Recommended Posts

og bamse bliv nu ikke ALT for skuffet hvis du ikke har din sixpack inden for 3 måneder. Det tager tid. Jeg har aldrig haft en RIGTIG sixpack, og jeg får den nok heller ikke, for jeg er umildbart ikke geniteisk disponeret til det. Jeg træner meget mave, og træne normalt med en belastning på 13kg i 2sæt, 5 øvelser to gange om ugen. Jeg ved ikke hvor fejlen ligger, men jeg har aldrig fået den, og jeg har trænet mave i 5år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på du godt ved det Blackice. Men lad os for andres skyld slå det fast alligvel. Du får ikke en six-pack ved at træne mave i 5 år. Du får den ved at gå på diæt, og fjerne det overflødige fedt. Mavemusklerne er der i forvejen. De kan selvfølgelig være udviklet i forskellig grad. Nogen som har trænet mave med belastning i mange år, vil have en mere udviklet six-pack når fedtet fjernes. Hovedpointen er at man ikke få en den ved træning, men ved diæt manipulation.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ja selvfølgelig. beklager at jeg fik det til at lydde sådan.

Men ok jeg er 1,83 og vejer 73kg. Så det er ikke fordi jeg rigtig har noget overskydende fedt lige PT. Jeg tror jeg ville blive MEGET tynd hvis jeg skulle tabe mig mere. Min mave ligner mere ham som jeg bruger som "IKON" han har heller ikke six pack.

Så jeg undrer mig lidt over det. man kan jo også trække i sit mave skind for at få det til at ligge HELT tæt på mave musklerne, men jeg har stadig ikke antydning af six pack, måske LIDT Four pack som tidligere nævnt.

Link to comment
Share on other sites

Nej, men det er ikke en SIX pack. Men det er mere i den stil jeg har, og er ved at få. Det har hjulpet efter jeg er begyndt at køre med 12kg vægt.

Hmm ja, det ved jeg. Min webdesigner er ihvertfald kreativ.

men jeg ved det ikke helt. Det er det ærlige svar. jeg arbejder med mange ideer. Vi er ved at prøve at finde på noget som IKKE er set før. men det er ikke nemt.

Måske der bliver lidt af det hele. Træning, sms, biler, brugt salg, bytte , osv.

Link to comment
Share on other sites

Hmm ja det frygtede jeg også lidt da jeg satte ikonet ind. Men hvis jeg så sådan ud så ville jeg ikke skrive her inde. Så var mit mål nået. Meeeen det begynder da at ligne noget.

Cool nok supermand.

Det kan da være jeg endag sætter et billede af mig selv ind.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Jeg er en dreng på 16 der også gerne vil ha et vaskebræt.. Jeg træner i et styrkecenter, og starter seriøst med en ven bagefter, har en all over program, hvor alt blir trænet..

Men det ligger nok i kosten som i siger, hvad er smart at få, og hvad er dumt at spise..

McD er jo nok dumt, men er paste godt eller store bøffer eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en dreng på 16 der også gerne vil ha et vaskebræt.. Jeg træner i et styrkecenter, og starter seriøst med en ven bagefter, har en all over program, hvor alt blir trænet..

Men det ligger nok i kosten som i siger, hvad er smart at få, og hvad er dumt at spise..

McD er jo nok dumt, men er paste godt eller store bøffer eller hvad?

Groft sagt er det lige gyldigt hvad du spiser. Vejen til vaskebræt findes via. kalorieUNDERSKUD. Du skal altså tabe fedt for at få det famøse vaskebræt frem.

Søg på "kalorieunderskud", "ligevægtsindtag" og tag derefter et kig i kost-forumet. Der står side op og side ned om hvad der er godt at spise jf. dit mål :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg har lige fortæret en magnum med mørk chokolade. chokolade generelt er næsten en essentiel del af min kost, men jeg har vaskebræt alligevel. men det er klart man bliver meget mere mæt af bønner for 300kcal(præcis 1,500g!!! - vil tro det kan række til 3-4måltider for en normal person...) end en is der vejer 100g, eller 55g mørk chokolade...

ps. >> brammer. godt at se at du fortsætter i en ny tråd i stedet for at lave en ny. jeg tør ikke tænke på hvor mange tråde der har været om hvordan man får vaskebræt. og ja, svaret er så simpelt som runnershigh sætter det op.

jeg har dog en lille rettelse:

1. Nedsæt BF% gennem cardio træning og/eller kost kontrol.

2. Træn mavemuskler.

held og lykke med projektet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share