Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Split - overkrop

HIIT hele vejen igennem :innocent:

2 board press:

3 x 120 kg

3 x 125 kg

3 x 130 kg

3 x 135 kg Farced på den 3. :4disguise:

Normal bænk:

8 x 2 x 110 kg

Ret god fart... Leg med teknik. Har fundet ny teknik, der føles ret godt... Skal dog lige tjekkes ud...

Incline smal bænkpres:

4 x 6 x 70 kg

Smal træk til pat: 4 sæt

Supp. Chins: 4 x 12

Curls: 3 sæt

Press downs: 4 x 12-18 reps

Plsu noget mere tekniktræning i bænken...

Slatten træning, der bar præg af lavt carb-indtag... :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kan vel også lige tilføje 2x40 minutters cardio på listen... Til Hippo og hente prot-pulver, og tilbage igen... :innocent:

Jeg begynder at forstå hvorfor knægten har så svært ved det eksamens-halløj... Da jeg kom, havde han været 40 minutter om at løse en let sudoku... Eneste problem var, at det var helt forkert... Da jeg så kiggede i hans hæfte, tænk sig... SÅ gik det op for ham at løsningen stod på bagsiden :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

It's funny 'cause it's true :laugh::laugh::nissegrin:

tror de må have skrevet forkert på den, for let var den ihvertfald ikke.... :laugh:

Det var de to lette, jeg fik med hjem, godt nok heller ikke. :blink: Det er lige før, jeg vil påstå, at den svære var nemmere. :raisebrow:

Men man kan ikke være god til det hele jo. :superman::santa2::rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Det var de to lette, jeg fik med hjem, godt nok heller ikke. :blink: Det er lige før, jeg vil påstå, at den svære var nemmere. :raisebrow:

Men man kan ikke være god til det hele jo. :superman::santa2::rudolph:

bare du bliver ved med at være god til det du er god til...

må hellere tage en af de nemme med til mååsen i morgen...så kan han jo se hvor hurtigt han kan løse den :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hvis snerydning gælder for cardio, bliver jeg fanme a' shredded for tiden... Kæft, der bliver væltet meget sne rundt på sådan en grund, og gæt hvem der får lov til at fjerne det? :4whip::alright:

Det brænder mere end 230 kg i patten for mååsen, mere en 450 kg i squart for A'Bamz og mere end 350 kg for Grafakka i hængebro trukket op af lårene...

Det' lee :gal:

Link to comment
Share on other sites

Hvis snerydning gælder for cardio, bliver jeg fanme a' shredded for tiden... Kæft, der bliver væltet meget sne rundt på sådan en grund, og gæt hvem der får lov til at fjerne det?

Det brænder mere end 230 kg i patten for mååsen, mere en 450 kg i squart for A'Bamz og mere end 350 kg for Grafakka i hængebro trukket op af lårene...

Det' lee

:laugh: Du har godt af det, knægt :wink::tongue: Snydrydning er den Lee' Oldschool træning :devil:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Du har godt af det, knægt :wink::tongue: Snydrydning er den Lee' Oldschool træning :devil:

Ja... Bortset fra at jeg har en måske 80 år gammel sneskraber, der konstant sidder fast i brostenene. Sørgede endda for at kvase mine løg, da den satte sig fast og jeg havde givet lidt for meget skub med hofterne :4disguise::gal:

Det er da utroligt, som du piver - så stærk og så alligevel så svag :laugh:

Jamen... Jamen... :cry::please:

Hvem siger også, at jeg er stærk? :nonono::rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Off season split - underkrop

Udemærket træning med et par PRs i dag :smile:

Squat:

Med bælte:

2 x 120 kg

2 x 140 kg

2 x 160 kg

1 x 170 kg

1 x 180 kg PR... I bedste Goodmorningstil :4whistling:

Uden bælte:

2 x 120 kg

2 x 140 kg

Fandens til forskel sådan et bælte gør. Skal blive bedre til at vænne den i bunden, og den ville nok have været lettere, hvis jeg havde brugt benene også :nissetunge:

OL squat, uden bælte:

4 x 5 x 100 kg

Konventionel dødløft med bælte:

1 x 180 kg

1 x 200 kg

1 x 235 kg PR

1 x 245 kg PR :smile:

PR, den eneste gang jeg har været så mange kg siden sidste jul, så det var jo fint med en 12,5 kg PR :smile:

Hippo filmede det, men må nok lige vente, til han kommer hjem fra nytårsløjer :smile:

Så tog Stina mig med på skovtur... :nissegrin:

Laterals i maskine: 4 sæt

Bagskulder i maskine: 2 sæt

I morgen står den på bænkpres, teknik primært... Ny teknik, men kan sq ikke holde røven i sædet :raisebrow: Foreløbigt kan det godt være pga den vægt, jeg har kørt med, meeeeen... Må lige se ad i morgen :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share