Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Yeah godt løftet, og jeg kan se det er med forced og det hele, du er jo helt pjattet med det :tongue:

Fik den jo netop ikke :sneaky2: Godt nok ikke forced, men heller ikke godkendt... Useriøst :nonono: Tilgengæld var der godt pres i toppen, et tegn på at lock out træningen hjælper :smile:

Umanerlig lee' bænk for tiden! :wink:

Men wtf er Pendalay rows?

Tak, men det er jo ikke noget specielt... Den var jo ikke godkendt...

Kig om pendalay row HER

Du glemmer vidst lige at indskyde at du havde særdeles travlt med at være kæk overfor sagesløse personer under HELE træningen :sneaky2:

:tongue::wink:

Næh, hvad snakker du om? :blink: ( Skal vi forøvrigt ikke aftale at vi tager en fælles snak om hele problematikken på lørdag, så du slipper for at tænke mere over det? :smile: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg fandt lige en sang der virkelig beskriver hvordan jeg føler for dig :wub:

Here we are

Dear old friends

You and i drunk again

laughs have been had

tears have been shed

maybe the whisky has gone to my head

but if i were gay

i would give you my heart

and if i were gay

you'd be my work of art

and if i were gay

we would swim in romance

but im not gay

so get your hand out of my pants

its not that i dont care

i do

i just dont see myself in you

another time another scene

i'd be right behind you if you know what i mean

coz if i were gay

i would give soul

and if i were gay

i would give you my whole... being

and if i were gay

we would tear down the walls

But I'm Not gay

so wont you stop cupping my Ba... Hand

we've never hugged

we've never kissed

i've never been intimate with your fist

you have opened brand new doors

get over here and drop ... your ... Drawers

Sangen

Link to comment
Share on other sites

Næh, hvad snakker du om? :blink: ( Skal vi forøvrigt ikke aftale at vi tager en fælles snak om hele problematikken på lørdag, så du slipper for at tænke mere over det? :smile: )

Tak Moos :smile: Ved jo godt at alle rådende er vel ment, men bliver simpelthen så forvirret af alle de meldinger :eh:

Link to comment
Share on other sites

Off season - Full body

For lidt søvn i nat... Kom op på skolen og fandt ud af at jeg havde fri i første modul og mellemtime i 2. Men kunne ikke tage hjem, da jeg skulle snakke med min mat.lærer i ti-pausen.... Hvad gør den kreative elev så? Jo, han hugger da lige en powernap i en sofa... Det vil sige, det gjorde jeg, indtil min religionslærer vækkede mig og spurgte, om jeg også sov i hendes timer. Da jeg ikke helt var vågen, forstod jeg ikek helt hvad hun sagde, og så smuttede hun igen :sleeping:

Inden træning fik jeg lige banket en kebabrulle i skawet, så var godt klar til at brænde... Plus jeg drak to liter SUPER TOPFORM under træningen, det gav ret godt med energi... :rudolph:

Low row:

3 x 12

Squat, uden bælte:

3 x 3 x 110 kg

3 x 120 kg

2 x 3 x 125 kg

3 x 130 kg

3 x 110 kg

2 x 8 x 90 kg High bar

Ret træt i maven, derfor en smule GM tendens. Kørte ellers ok.

Bænkpres:

2 boards

3 x 100 kg

3 x 107,5 kg

3 x 115 kg

3 x 125 kg

3 x 130 kg Tangering af PR

3 x 135 kg PR :smile:

3 boards

3 x 125 kg

3 x 130 kg

3 x 135 kg

3 x 140 kg Tangering af PR

Smal, uden boards

2 x 6 x 90 kg

God runde, der må efterhånden være sket noget med lock out styrken. Begynder også at kunne mærke, at jeg ikke kører samme mængde bænkpres til brystet længere.

Bænkpres kører ret godt for tiden.

Dødløft:

4 x 2 x 170 kg

Ok, men ikke prangende. Ikke så god fart som for et par uger siden. Tegn på at jeg er ved at have brug for deload? Mine abs er ret smadrede.

Zerchersquat til box:

4 x 6 x 90 kg

Brændte i dunken.

Måwe:

4 x 8 x 16 kg

Teknisk set PR :innocent: Var sådan set let. Forstår ikke helt hvorfor jeg er blevet så meget stærkere i denne øvelse, end sidst jeg kørte den? :blink:

God træning med masser af hyggeligt kæwen den aw. Synes generelt træningen kører ret godt for tiden, min lænd er næsten helt oppe at køre igen, ingen problemer med noget nyt ( 7-9-13) og begyndende god styrke... Fedt nok :smile: Regner med ca. 1½ uge mere, så deloader jeg, og så begynder jeg nok forfra.

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

2 boards

3 x 100 kg

3 x 107,5 kg

3 x 115 kg

3 x 125 kg

3 x 130 kg Tangering af PR

3 x 135 kg PR

3 boards

3 x 125 kg

3 x 130 kg

3 x 135 kg

3 x 140 kg Tangering af PR

Smal, uden boards

2 x 6 x 90 kg

God omgang bænk må jeg sige :4thumbup:

Ved nærmere eftertanke minder det jo en hel del om Jan Siders bænk. Man kan jo nok udlede af dette at jeg er blevet din mentor indenfor diciplinen bænkpres :bigsmile:

Edited by overarmen2000
Link to comment
Share on other sites

God omgang bænk må jeg sige :4thumbup:

Ved nærmere eftertanke minder det jo en hel del om Jan Siders bænk. Man kan jo nok udlede af dette at jeg er blevet din mentor indenfor diciplinen bænkpres :bigsmile:

Hvor gerne jeg end ville sige, at jeg er inspireret af Jan Siders bænk ( :bowdown: ) er det desværre ikke helt sandt. Jeg kører rent på dagsform, efter hvad jeg har lyst til, med fokus på at banke topsstyrken i vejret. Nogle gange kører jeg op til en tung 3'er, andre gange måske 6x3 eller 5x5 med samme vægt, og øvelserne skiftes relativt ofte. Kører med en højere volumen og deloader derfor formentligt oftere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jo da, når det skal forestille at være PR, man går efter. Jeg kørte bare op til jeg stødte på noget halvtungt ( Og jeg kunne faktisk ikke huske, hvad min PR var :innocent: )

:newyear:

Hehehehe, sådan noget sker jo. Troede lige, at du havde gjort det med vilje. :nonono:

:tongue:

Var det god julefrokost i går? Og hvordan har hovedet det? :bigsmile:

:rudolph::santa2::newyear::nissecool:

Edited by Martin G
Link to comment
Share on other sites

Tak til obbc-folksne for en totalt hyggeligt aften, og Trolle-drengen for an hyggelig bytur med god sukker og masser af æble-plukning :w00t::superman::innocent:

"Og veee' du hva', Krea... Nu smijer do faeme æ fift... Du får æt nåw kazz af at stå og læne dig op af en pøls'wown... DER' LUKKET!" :4thumbup: :rudolph::w00t:

Godnatter :rudolph::newyear:

Link to comment
Share on other sites

Hehehehe, sådan noget sker jo. Troede lige, at du havde gjort det med vilje. :nonono:

:tongue:

Var det god julefrokost i går? Og hvordan har hovedet det? :bigsmile:

:rudolph::santa2::newyear::nissecool:

Jeg går ikke så meget op i PRs, offseason :innocent::rudolph:

Julefrokosten var ok. Hyggeligt, men stille og rolig. Folk var smadrede pga den hårde arbejdsuge, men det er jo forståeligt... :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Tak til obbc-folksne for en totalt hyggeligt aften, og Trolle-drengen for an hyggelig bytur med god sukker og masser af æble-plukning

"Og veee' du hva', Krea... Nu smijer do faeme æ fift... Du får æt nåw kazz af at stå og læne dig op af en pøls'wown... DER' LUKKET!"

Godnatter

LOL :laugh: Fuck hvor fik vi sagt den sætning mange gange igår :4thumbup: Vi fik dælme også både danset moderne og sunget skønsang i kaeroke anlægget :nissecool:

Søren Kragh Jacobsens - Kender du det (Mona mona) er altså også bare en totalt hitsang :bigsmile:

Og dælme så fik du kørt sukker på hende pigebarnet. Hun var sgu også pænt lækker :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

LOL :laugh: Fuck hvor fik vi sagt den sætning mange gange igår :4thumbup: Vi fik dælme også både danset moderne og sunget skønsang i kaeroke anlægget :nissecool:

Søren Kragh Jacobsens - Kender du det (Mona mona) er altså også bare en totalt hitsang :bigsmile:

Og dælme så fik du kørt sukker på hende pigebarnet. Hun var sgu også pænt lækker :Mrs_Claus:

Ja, for fanden :4thumbup:

Totalt prima bytur :superman: Og folk var bare vilde med vores "MONA!" :laugh:

Feeee'...

Og ja, hun var pænt lækker... Villle dog til enhver tid droppe hende til fordel for pizza med dig :wink::blush:

Det virker som om der er power i benene igen... I morgen hedder tung boxsquat, med min brede stand... Så må det briste eller bære :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Offseason fullbody

70 minutters badminton i morges, ownede :shades::superman:

Boxsquat, bred stand, uden bælte:

3 x 100 kg

2 x 3 x 115 kg

3 x 132.5 kg

2 x 3 x 130 kg

3 x 140 kg

Squat:

5 x 110 kg

3 x 2 x 100 kg

Bænkpres:

8 x 3 x 100 kg

3 boards

3 x 120 kg

2 x 3 x 130 kg

3 x 140 kg

OL squat:

10 x 3 x 100 kg

2 x 2 x 120 kg

Snatch grip deadlift:

8 x 70 kg

2 x 6 x 110 kg

10 x 70 kg

Mave i maskine:

5 sæt

23 sæt squat... Men ingen power. Boxsqautten var sølle, fatter ikke hvordan jeg har lavet 190 kg. Det var lidt sjovt at opdage, at mit stickingpoint har vendt fuldstændigt, så jeg er langsom i bunden og super eksplosiv i toppen :laugh:

Ud over det, var Hippo leeee' i squatten i dag... Abe coming up...

Link to comment
Share on other sites

Off season split - Overkrop

En meget underlig dag i dag... Idræt, air track/springgymnastik... Meget sjovt, men min lærer var vidst overbevist om at jeg var ved at flække nakken på mig selv op til flere gange... :innocent:

Er begyndt på split med to gange squat/dødløft og to gange bænk igen, da jeg mindes at have haft ret god fremgang med det sidst, og få mere tid til at brænde noget garnz :tongue:

Er desuden begyndt på *gisp* warrior diet, i mangel af evne til at kunne styre maden...

Udemærket træning i dag, men som sagt, meget underlig... Champen fortalte mig, at hvis jeg ville være stærk i squat/dødløft, skulle jeg have noget mave... Og opfordrede mig til at lære og drikke mindst tre liter mælk om dagen... Senere var der en fyr, der sagde at jeg lignede en bodybuilder... Derefter gik min triceps fuldstændigt kold under smal bænk, og jeg gik til koncentrisk failure ( Kunne heldigvis holde den statisk, og havde fået stangen højt nok til at jeg kunne smække den ind i stativet...)

Meget underligt :blink:

Dog hyggeligt med kæwe og god omgang i trøjen :smile:

Bænkpres:

5 x 3 x 90 kg

1 x 115 kg

Trøje:

Noget bords lal

1 x 150 kg Ikke nede :blink:

1 x 150 kg Heller ikke... Dog raket op...

1 x 160 kg Sejlede fuldstændigt i bunden, men pressede den alligevel så nemt som ingenting...

1 x 160 kg Lidt bedre, men stadig underlig i bunden...

1 x 165 kg Endelig et godt løft... PR med 5 kg :smile:

Alle løft var super nemme, så helt tydeligt at topstyrketræningen har haft en effekt ( Eller at jeg er blevet federe og trøjen sidder strammere...)

2 boards pres:

5 x 5 x 120 kg

Smal bænk:

3 x 6 x 90 kg

10 x 60 kg

Med failure og stunt :laugh:

Supported chins: 4 x 6

BB rows, OH: 2 x 8

Derefter noget squat teknik ( Bred stand, high bar)...

BB shrugs: 3 x 15

BB curls: 4 sæt... Beee' :gal:

Video af de 165 kg:

http://www.megaupload.com/?d=OP3WSNOZ :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share