Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Tillykke med PR'ene :devil: Styrken er da helt i top for tiden selvom du gik og pev over dit squat :nonono::superman:

Og der er vel ikke noget i vejen med at lave goodmornings squat. Det gør en masse andre stærke som Oldenborg, Sørig, Kim Dahl for bare at nævne nogle stykker. Der må være en sammenhæng mellem grim stil og lee' styrke :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tillykke med PR'ene :devil: Styrken er da helt i top for tiden selvom du gik og pev over dit squat :nonono::superman:

Og der er vel ikke noget i vejen med at lave goodmornings squat. Det gør en masse andre stærke som Oldenborg, Sørig, Kim Dahl for bare at nævne nogle stykker. Der må være en sammenhæng mellem grim stil og lee' styrke :laugh: :4thumbup:

Njah, tjoh... Så længe skidtet kommer op... :innocent:

tillykke med pr'en måås.

Og godt nytår! :bigsmile::smile:

Selvfølgelig også til alle de andre obbc'ere (eftersom jeg ikke gider spamme sindsygt nøjes jeg med at skrive herinde) :smile::superman:

Tak skal du have, Martin. Og i lige måde. Håber vi får set noget mere til dig i det nye år :bigsmile:

Og de var fantastiske ....intet mindre :wink:

:blush::tongue:

Lee' løft der Måås :4thumbup:

Dødløften så så ond ud at selv Onkel Grafrakka ville være stolt og PR i quat er noget der duer :wink::tongue:

Godt nytår Mr PR :wink::superman:

Thx :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Off season split - overkrop

MG pulldown: 4 sæt

Bænk:

5 x 2 x 110 kg

2 x 115 kg

2 x 120 kg

1 x 130 kg

3 boards:

3 x 130 kg

3 x 140 kg

Smal incline bænkpres:

8 x 60

4 x 75

3 x 80

3 x 8 x 60 kg

Glass rows: 4 sæt

Supported chest rows i maskine: 3 sæt

Endnu en runde med god træthed i kroppen, hehe. Dog ingen særlig doms, hvilket også gjorde at jeg da lige skulle koldtrække 195 kg, da basketålene dødløftede :superman::innocent:

Primært teknik i bænken, fik arbejdet på at holde røven i sædet, og det blev bedre :bigsmile: En lille tak flyver ud til Honning for at have hjulpet :wub:

Godt nytår, blæs nu ikke fingrene af jer selv :xmas: ( Og hvor fanden stillede jeg nu den vodka henne...)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk ondt dødløft :smile:

Jeg må lige spørge, henter du noget med bæltet i konv dødløft eller er det bare sikkerheds hensyn?

Tak :bigsmile:

Ja, jeg henter helt sikkert noget i bæltet. Da jeg først var begyndt at træne var dødløft nærmest rundrygget fra top til bund pga min manglende mave og rygstyrke, hvor bæltet hjalp en del ved at gøre det nemmere at spænde op. Jeg har stadig samme tendens til at stifflegge ( Hvilket man nok får at se i videoen :innocent: ) i høj grad, da jeg har meget stærke baglår i forhold til mine glutes, så kommer let ud at hænge med vægten. Da min øvre rygstyrke heller ikke er på niveau med mine baglår, kommer jeg derfor til at hænge ( Mine squats bliver til goodmornings, mine dødløft bliver stiff legged :tongue: )... Og derved hjælper bæltet mig :smile: Som sagt er det ikke så slemt som tidligere. Jeg gætter på at det måske giver mig 5-10 kg... Men bruger det primært for formens skyld :bigsmile:

Hvis jeg tænkte på sikkerheden når jeg maxede, ville jeg nok ikke træne styrkeløft...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share