Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Off season split - Underkrop

Endnu en underlig dag, da jeg egentligt var syg da jeg vågnede... Sov lidt ekstra, og da jeg vågnede, havde jeg det helt fint. Ventede dog med at smutte til træning til ud på aftenen, så mine forældre, der er til familiemiddag, ikke ville blive sure :laugh:

Ville egentligt have kørt noget totalt uden for programmet træning, men da jeg føørst kom i gang, gik det helt godt, og der var da også en lille PR at hente :bigsmile:

Der var også overraskende mange folk :smile:

PL squat, uden bælte:

2 x 5 x 120 kg

3 x 130 kg

Boxsquat, highbar, uden bælte:

5 x 3 x 90 kg

Konv. Dødløft, uden bælte:

5 x 1 x 150 kg

1 x 180 kg

1 x 190 kg

1 x 150 kg

3 x 1 x 160 kg

Goodmornings, smal, uden bælte:

3 x 100 kg

3 x 120 kg

3 x 130 kg

3 x 140 kg Tangering af PR

3 x 150 kg PR

3 x 160 kg PR

3 x 170 kg PR :devil:

GHraises:

2 x 8 x mig

Situps:

3 x 10

Squat, boxsquat og dødløft var primært teknik, og kørte ok. Goodmornings var for at tjekke min styrke i den øvelse, nu hvor jeg følte mig ret stærk i den forleden... Da jeg ramte de 170 kg og det var med overskud, gad jeg ikke køre mere, da jeg begyndte at miste pændet, men den stadig var ret let at løfte :blink: Onkel Troels blev og spottede, tak til ham :bigsmile:

God træning ( Og hvornår skal man så lige stilel til konkurrencer i GMs i stedet for squat, hva?? :nonono::tongue: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da jeg ramte de 170 kg og det var med overskud, gad jeg ikke køre mere, da jeg begyndte at miste pændet, men den stadig var ret let at løfte Onkel Troels blev og spottede, tak til ham

Det var da så lidt, Mååååås :wink:

Virkeligt imponerende goodmorningsstyrke :devil: Og så var de endda uden bælte :blink: Tror sgu du er istand til at tangere Jagd'ens legendariske 200kgs goodmorning hvis du bruger bælte og rammer en god dag :superman:

LEEEEEEEEEEEE'

Link to comment
Share on other sites

Det var da så lidt, Mååååås :wink:

Virkeligt imponerende goodmorningsstyrke :devil: Og så var de endda uden bælte :blink: Tror sgu du er istand til at tangere Jagd'ens legendariske 200kgs goodmorning hvis du bruger bælte og rammer en god dag :superman:

LEEEEEEEEEEEE'

200 kg i goodmornings :freaked: :superman:

Men ja, så lette de 170 var i dag, skal der ikek gå lang tid før jeg gør det samme med flere kg... :bigsmile:

Må finde en måde, hvorpå jeg bedre kan overføre min goodmorningstyrke til min squat... :unsure::superman:

Edit: Kunne dog være fee' at goodmorninge 200 kg raw, før jeg kan squatte dem :laugh:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Har ikke lige fået trænet, da der var julefest på skolen i går med efterfølgende bytur, overnatning hos en kammerat, julehygge på skolen og endeligt hjem og sove... Er simpelthen for smadret lige pt. :rudolph:

Må se om jeg kan nå at få lavet min bænktræning i morgen :innocent:

Og så er det juleferie :bigsmile::superman:

Link to comment
Share on other sites

altså jeg har hørt fra visse kilder at mååsen i sin brandert lagde an på en lille sygeplejerskestuderende,

men desværre var den lille frække blondines påfund mere end knægten kunne klare,

så der går nok lidt tid inden han kan squatte uden smerter igen... :santa2:

Link to comment
Share on other sites

altså jeg har hørt fra visse kilder at mååsen i sin brandert lagde an på en lille sygeplejerskestuderende,

men desværre var den lille frække blondines påfund mere end knægten kunne klare,

så der går nok lidt tid inden han kan squatte uden smerter igen... :santa2:

Det er tættere på sandheden, end man umiddelbart skulle tro :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

"Deload"

Havde jo egentligt ikke tænkt mig at træne, men da de dejlige drenge :wub: kaldte til juletræning, kunne jeg jo ikke lade være... Så det blev en lille, let runde med masser af kæwe og spass, selvom jeg lignede en, der ikke var så gla' :innocent:

Squat, uden bælte:

5 x 2 x 110 kg

Teknik-leg, dybden blev officielt kaldt for "nede og skrawe gulvet med løgposen" :rudolph: Kørte faktisk ok, især da jeg stod rimeligt smalt. Skal prøve at lege mere med det :bigsmile:

Bænkpres:

5 x 2 x 100 kg

God fart, men ikke så eksplosivt. Men ok, har så heller ikke kørt bænk el.lign i 1½ uge :blink:

CG pulldowns: 3 x 10

DB laterals: 3 x 8 x 17,5 kg

Rigtigt rart at se folk... :bigsmile: :4heart:

Og lige en notits, eftersom så mange har interesseret sig for det... :bigsmile: Grunden til at træningen bliver let det næste stykke tid, er primært pga en mindre hjernerystelse, jeg har pådraget mig efter noget klammeri i byen :nonono::hmmm:

Så selv om humøret ikke har været så godt, så god jul til jer alle sammen :xmas: :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Og lige en notits, eftersom så mange har interesseret sig for det... :bigsmile: Grunden til at træningen bliver let det næste stykke tid, er primært pga en mindre hjernerystelse, jeg har pådraget mig efter noget klammeri i byen :nonono::hmmm:

You should see the other guy!

Det er satme åndssvagt at folk ikke kan gå i byen, kun for at more sig... :rocketwhore:

Men glædelig jul, moos-dreng - og go bedring! :newyear::superman:

Link to comment
Share on other sites

You should see the other guy!

Det er satme åndssvagt at folk ikke kan gå i byen, kun for at more sig... :rocketwhore:

Men glædelig jul, moos-dreng - og go bedring! :newyear::superman:

Jeg var flink, hvilket egentligt resulterede i min egen tilskadekommen... Men ja, det er noget pis :dry:

Tak, og i lige måde :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Uhh det er dælme lang tid siden jeg har gamet Diablo, kunne være man skulle til det lidt igen! :tongue: Spiller du ladder, hardcore eller?

Ladder. Hardcore, aldrig, jeg dør sq for ofte :tongue:

Spiller pt. på US West, da aberne på Battle.net har besluttet sig for at jeg ikke skal have adgang til Europe længere :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hardcore har heller aldrig været mig! :tongue:

:tongue:

Du må lige sige til, hvis du begynder igen. Jeg har kun spillet i to dage, denne gang, så er ikke nået så langt :smile:

Hvis du vil holde dig på europe, ved jeg at P1kz0r spiller derinde ( Men skal self have lokket ham til at skifte :tongue::innocent: )

Enten det, eller få battlenet-folkene til at fixe problemet med min adgang til europe :blink:

Link to comment
Share on other sites

:tongue:

Du må lige sige til, hvis du begynder igen. Jeg har kun spillet i to dage, denne gang, så er ikke nået så langt :smile:

Hvis du vil holde dig på europe, ved jeg at P1kz0r spiller derinde ( Men skal self have lokket ham til at skifte :tongue::innocent: )

Enten det, eller få battlenet-folkene til at fixe problemet med min adgang til europe :blink:

uhh en skam at man er hjemme hos de gamle, ellers skulle jeg være med :smile:

Spiller du alene eller bliver du boostet? hvad lvl er du og hvad character? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

uhh en skam at man er hjemme hos de gamle, ellers skulle jeg være med :smile:

Spiller du alene eller bliver du boostet? hvad lvl er du og hvad character? :bigsmile:

Du kan da bare se at komme hjem, så :biggrin:

Foreløbig har jeg gamet det meste alene, og har en lvl 50 paladin som eneste char. Skal lige have ham op på noget respektabelt, før jeg går i gang med den næste :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Offseason split - underkrop

Squat, uden bælte:

2 x 100 kg

2 x 120 kg

2 x 130 kg

2 x 140 kg

2 x 150 kg

2 x 160 kg PR? :smile:

Den nye squatstil er ret god :bigsmile:

High bar box squat, uden bælte:

8 x 2 x 100 kg

Bedre end sidst :smile:

Dødløft, uden bælte:

6 x 1 x 170 kg Konv.

2 x 1 x 140 kg Sumo

Konventionel var raketter, sumoen langsom :rudolph:

Goodmornings, uden bælte:

5 x 100 kg

3 x 5 x 130 kg

Ok.

Shrugs:

2 x 10 x 100 kg + lille stang

Hyperextensions:

3 x 15

Situps:

3 x 10

Supersetted med stående læg:

Læg:

3 x 10

Helt god runde, hvor squatten viste sig i bedring :smile:

Fik lyttet til musik i min nye mp3-afspiller... Guld :wub: samt kæwet lidt med de få fremmødte :bigsmile:

God træning. Har nok haft godt af den lille pause.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share