LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Det ser fint ud og fin nok bredde på ryggen :4thumbup: I forholdt til pat og gunz kunne den dog godt trænge til en smule mere (udfra billederne, som jeg godt ved ikke kan give et særlig godt helhedsintryk ift. RL :smile: ). Erector og trapz ser fint tykke ud, men jeg synes latten kunne godt trænge til lidt mere fylde for at kunne følge med :smile: Der er mere end et år til, så det skal nok blive leee' :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det ser i grunden slet ikke så tosset ud. Især det midterste billede er godt, de to andre er dog en tand for mørke. Hvis du har mulighed for det kan du eventuelt prøve at tage nogle i dagslys næste gang.

Det er tydeligt at der er høvlet noget spæk af - det er now't der batter på lee'hee' skalaen  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg er også helt vild med den twister, det er Crawdaddys skyld :4thumbup: og selvom jeg ikke rammer den helt godt, så synes jeg nu den er for fee :wink:

Skal have taget nogle ordentlige billeder nede i klubben igen en dag, men det kræver en makker (selvudløser spiller ikke helt :laugh: og en smule bedre form :blush: Om et par kilo får den alle poseringerne derudaf :w00t::tongue: . Dem herhjemme er nu også bare et pejlemærke

Ser sgu godt ud -  :devil:  :devil:  Du når langt inden 2006 - du bli'r leee!!!  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det Iver! Ja, jeg håber at der lige kan snige sig en smule mere lee'hee :devil: på inden the big diet skal sættes igang (hvornår det så bliver er jeg ikke helt 100 på endnu )

Hey champ

Har du et bud på noget jeg kan køre i stedet for pull downs?

Jeg kunne forestille mig at pulldowns var lidt hidsige ved skulderen.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er de også, men jeg sørger for ikke at køre dem for tungt og læne mig rimeligt bagud så vinklen ikke er for vertikal. Men når det har været værst har jeg slet ikke kørt dem :dry: Du kan jo prøve med spadegrebet. Det har været en smule venligere end de andre greb nogen gange. For det er svært at ramme som den gør med andre øvelser der ikke ligner den i bevægelsesmønster.

Det ser fint ud og fin nok bredde på ryggen :4thumbup: I forholdt til pat og gunz kunne den dog godt trænge til en smule mere (udfra billederne, som jeg godt ved ikke kan give et særlig godt helhedsintryk ift. RL :smile: ). Erector og trapz ser fint tykke ud, men jeg synes latten kunne godt trænge til lidt mere fylde for at kunne følge med :smile: Der er mere end et år til, så det skal nok blive leee' :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx! Fee med lidt konstruktiv kritik Craw! Ja, jeg har også selv en fornemmelse af at ryggen, ikke halter, men godt kunne trænge til mere i bredden. Blev selv positivt overrasket over dybden på det midterste billede :smile: Men Erector og trapz forskellen er nok straffen for at have vægtet dødløften klart højest af rygøvelserne i laaang tid :innocent:. Men, ja, mon ikke der kan rettes lidt til inden k-dag :wink:

Ser sku' godt ud Mr  :devil:

Du er blevet glad for at posere i entreen hva'  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Suneleehee'! :devil:

Ja, det er klart det bedste lys i huset ... :laugh: Husk på at det var de skygger der gravede mine abs frem :4thumbup: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Havde planlagt morgencardio idag, men jeg var simpelthen for splattet, så det blev til en eftermiddagstur istedet. Det var nok også meget godt for alle ungerne på work hang oppe under loftet og jeg var træt 10 minutter efter jeg mødte :laugh:

Eftermiddagscardio:

15 min. cykeltur i den snelee'e skov

40 min. step

Det var nu faktisk en rigtig fee omgang - Der er ikke noget som en omgang metal i ørene og syn udover LvK hvor der bliver faaarced og brændt løs, som om der ikke var en dag imorgen. (Faarced stående læg og 10-12 reps flyes hvor kun 1 rep var alene var nogen af højdepunkterne :4thumbup: :bottom: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu bredden ser fin ud på din ryg - som jeg også tidligere har nævnt :4thumbup:. Belysningen gør, at det er lidt svært at se, hvordan den miderste del af ryggen ser ud - primært trapezius mellem skulderbladene. Har du nogle nye billeder af det område med bedre lys på? Keep up the good work - du kan ikke andet end blive for lee' :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jow tak Rall!! - Kunne nu godt tænke mig en anelse mere :wink: , men som Gunhof skrev i din log så vil man jo altid have mere masse :blush: og jeg kunne nu godt tænke mig en smule mere vingefang :smile:

Prøvede lige at tage et pic i profil med nul pump og rimeligt afslappet .... ser sq lidt vagt u'

post-1757-1110290543_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jow tak Rall!! - Kunne nu godt tænke mig en anelse mere :wink: , men som Gunhof skrev i din log så vil man jo altid have mere masse  :blush: og jeg kunne nu godt tænke mig en smule mere vingefang  :smile:

Prøvede lige at tage et pic i profil med nul pump og rimeligt afslappet .... ser sq lidt vagt u'

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser sgu' ikke vagt u' - der sidder jo to kæmpe trapez'er, lige hvor de skal :4thumbup: Bredden på ryggen forfra-bagtil (eller tykkelsen) ser fin ud synes jeg. Det er ofte et punkt, der halter. Generelt er det vel sådan, at ryggen er svær at træne, da man ikke kan se den, når man træner, og det kræver megen erfaring og føling at få de enkelte øvelser til at gå i de rigtige steder.

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu godt ud. :blink: Lidt mere lat´s, så kan du optræde som et flyveegern. Specielt "tykkelsen"/dybden på ryggen generelt synes jeg virker imponerende.

Blackice >>> Tror ikke du skal undervurdere at køre dine øvelser nogenlunde strict mens du har skulderproblemer. Din "jeg-vil-ha-10-kg-extra-på-for-at-se-blæret-ud-ved-at-cheate-form" tror jeg lige skal ligges lidt på hylden. :tongue:

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Torben og Rall

Thx gutter, tjooo, er jo mest vant til at se på ryggen når man står med pump på ved dobbeltspejlene nede i klubben :4flex: , er vel lidt skadet af det :blush: , men tak for de pæne ord :smile: Synes nu ellers faktisk jeg har en ok. fornemmelse og føling med ryggen når jeg træner den, men den har ikke altid været der.

-----

Idag stod den på pat, tri, skulder og lidt læg.

Honkey og big Mike var også i huset og der blev brændt og klemt overalt hvor man så hen - fee!! Mike åd peanuts (SVIN!!) og dødløftede i fin stil derudaf. Honkey fik hamret en bænk rep pr aw - naiz! :4thumbup:

Db bænk:

(opv. blandede raises)

18 x 22,5

10 x 27,5

10 x 35

10 x 42,5

8 x 42,5

8 x 42,5

10 x 42,5

De var dælme hårde :blink: Var godt nok rimeligt carbflad, men alligevel havde jeg regnet med lidt mere overskuu´. Nå, men de sad nu ok.

Stående lægpres:

15 x 100

12 x 180

12 x 200

12 x 200

12 x 200

Bed fino - lidt hårde dog :sneaky2: Kørte også lidt siddende læg, men jeg gad ikke rigtigt mere læg, så det forbliver ulogget.

Decline db bænk:

10 x 27,5

Den gad delten ikke idag :dry: Trist!

Db flyes:

12 x 17,5

12 x 25

12 x 25

12 x 25

11 x 25

Brændt aw :laugh: De var nu ok, men damn jeg gik død på sidste sæt.

Siddende lateral raises:

15 x 10

12 x 12,5

10 x 15

10 x 15

10 x 15

15 x 10

Bed fint og skuldrene ser lidt bedre ud efterhånden som der kommer lidt spæk aw og med pump :smile:

Incline EZ-extensions:

15 x 30

10 x 30

10 x 50

9 x 50

8 x 50

10 x 50 + 10 x 30

Den brændte lee nok på sidste tur! De første 3 sæt blev iøvrigt kørt på flad bænk, men det spillede ikke for delten :raisebrow: .

Behind back cable enarms raises - Jay Cutler yeah!!!:

12 x 10

12 x 10

12 x 10

12 x 10

Lav vægt og alligevel brænder den lee!! :w00t: Fedt!

Underhånds enarms pushdowns:

10 x 25

10 x 25

10 x 25

12 x 20

Lidt extra triceps lal der nu sad ok - prøvede på lidt db extension, men det var squtte sagen.

Cable crosses - sat i forneden:

12 x 15

10 x 25

10 x 25

Skulle lige prøve dem af, for Markus Rühl kører dem jo, så de er fede!! :laugh: . De sad nu faktisk meget godt og delten kan lide dem. ikke så sært da de minder om incline flyes i bevægelsesmønster og de står også på den gode liste.

Så var det ned og handle - Sorry Mike!! og hjem til en røvfuld kylle og spinat med pinjekerner med hvidløg ...mmmmmmm!!! :4eat: Det var dælme godt!!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Blackice >>> Tror ikke du skal undervurdere at køre dine øvelser nogenlunde strict mens du har skulderproblemer. Din "jeg-vil-ha-10-kg-extra-på-for-at-se-blæret-ud-ved-at-cheate-form" tror jeg lige skal ligges lidt på hylden

:blush:

Du giver den ellers pænt gas med de DB bench løft hva lung. Det er nice. De næste 6 uger står den også kun på in og decline db pres for mig. Så må vi se om min bænk tager skade af det

Link to comment
Share on other sites

Joo, trods den trælse delt, så går det ok. med styrken, men det er bare ikke fee at jeg ikke kan køre Decline db bænk endnu - apropos: Jeg tror nu ikke det vil skade din bænk alverden. Du får jo stimuleret patten mere end i bænk faktisk :smile: Dog vil dine skuldre nok blive en smule vagere, men de har jo altså også brug for lidt pause :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med en omgang ryg, ben og bi'z på lørdag ... kl 15 lyder ikke helt skørt - sååeehhhh det trækker op til down the rack :4thumbup: men jeg er kun 95 % sikker lige nu, skal lige have styr på en aftale der vist kun er formiddag.

Så der fame laves posedown til fee metal også :4flex: :cooldance::laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Det gør det!!

Jeg er der nok kl. 14-14.30, da jeg skal til føsdag i "random sted på Sjælland der ikke er i nærheden af Allerød" kl. 17.30 - så hvis der skal tæskes DL + bree ryg trænes + down the rack, samt kæwes og poseres :4thumbup: så bliver jeg travl :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg havde haft lidt kriller mog weirdhed i kroppen var det afsted ned for at brænde i lørdags (gæt så selv hvem der ligger og skranter og først har kunne holde at logge den aw nu...)

Honkey, Big Mike og Quantanamo var også på krigsstien, så der blev kørt godt med faarced og råbt og skreeeget .. Booooooooooo!!!

Ben, ryg, biceps og rear delts

Dødløft fra 25 + 2,5 kgs skiver:

10 x 60

8 x 100

5 x 5 x 180

Teamede op med Q om hans styrkepjat :tongue: De sad fee nok - kørte godt slow på den ecc. del - lee´!

Widegrip træk til bryst:

20 x 50

8 x 85

8 x 95

8 x 95

8 x 95

8 x 95

Nice bite, men skulderen småbrokkede sig :dry:

Benpres:

20 x 100

12 x 150

12 x 200

10 x 250

10 x 250

10 x 250

Hoppede med på Big Mikes benpinsler - de sad fee nok, men her begyndte jeg godt nok at være lidt for varm i kroppen .. :blink:

Seated onearm cable rows:

15 x 30

10 x 45

8 x 50

8 x 55

8 x 55

12 x 45

Den sidder altså bare fee!!!! Spørg bare Q og Honkey, nu har de begge 2 uafhængigt af hinanden rost den :4thumbup:

Stående lægpres:

15 x 130

10 x 180

10 x 200

10 x 200

10 x 200

En lidt lad omgang idaw, men jeg fik pisset Honkey aw ved at flytte på højden :laugh: og givet Q faarced i den :devil::cooldance: og det var det hele værd

B.o lateral raises:

15 x 10

10 x 12,5

10 x 12,5

10 x 12,5

12 x 10

Var ved at være kørt helt i sænk.. så der var squtte meget krudt i dem

EZ-curls:

(Opv. db curls - 12 x 12 + 8 x 22,5)

10 x 45

10 x 45

10 x 45

De sveee godt!! Fik givet Q så lee en omgang faarced at de også var hårde for mig selv ..haha :w00t: :4thumbup:

Så var det ud i bad og vente på at mit partytøj ankom med kæresten og svigermekanikkens dyt - imens jeg ventede havde jeg de ondeste svedeture og selve festen var ikke særligt skæg.

Jeg fik høvlet en frygteligt masse kcal indenfor vesten i erkendelse af at jeg sikkert ikke ville få alverden i de næste par dage. Så det blev til 3 gange is og choko og kage og hele svineriet efter hovedretten :laugh: - det var til gengæld fee nok :innocent::4eat::blush::bigsmile:

Det holdt ok. stik, da jeg ikke ligefrem har spist særligt meget siden.

Så jeg har skidt helt og holdent på diæten siden i lørdags. De måltider jeg har kunne få ned har derfor været ret tarwelige, men godt energifyldte.

Iøvrigt vil jeg sige til alle dem der mener de skal have børn at min dag igår med 1 stks. krudtugle på 1½ + mig der ligger og raller. Det er bare en dårlig kombo ... damn, jeg ville ikke ønske det for min værste fjende. :blink:

Nå nok ynk. Idag er hun i vuggeren og det er helt ok.

Link to comment
Share on other sites

Lidt update:

Er stadig syg - idag valgte jeg at få en tid hos lægen for lige at få chekket at jeg ikke var ved at gå helt i brædderne, da jeg har haft feber konstant siden lørdag. Som jeg frygtede så lød diagnosen på lungebetændelse - ganske vist en kold en af slagsen, men det er nu noget hø alligevel.

Det gode er at jeg starter på penicilin idag til aften, så kan det være jeg kan komme af med den her møgfeber indenfor et par dage. For det spiller bare ikke at gå og være svimmel hele tiden og hvad der nu ellers følger med. Mit kcal indtag har jeg med vold og magt måske kunne svinge op på ca. 2000, men det er højt sat og med smør på alt hvad jeg har kunne få det på .... :laugh:

Så jeg krydser bare fingre for at der ikke er for meget af det gode der smutter. (Gad vide hvordan jeg ville gøre mig i Bodyfitness???) Alt sødt smager af HEST for tiden, så sukker som kcal forøger er nogo - og når jeg samtidigt har damn ondt i halsen så er der ikke meget tilbage der rykker at fylde op med i en fart. På den positive side får min skulder en god pause og det kan faktisk mærkes i den allerede, så hvis jeg kører godt på med rotatortræningen når jeg starter op igen (forhåbentlig mandag) så skulle den være tilbage til rimelig normal stand.

Link to comment
Share on other sites

Jowtak Q og Clay :smile:

Lød ellers naiz med sødfætteren Clay :4eat::laugh: Tror kalorieskrækken er ved at være drevet over. Har kunne spise normalt hele dagen idag (DEJLIGT!!) så selvom jeg stadig er syg er jeg ikke helt så træt af det mere. Penicilinen tog næsten feberen med det samme. Til gengæld hoster jeg som en traktor fra 1942 og hvert host er ved at tage mine lunger med ud - AV! :dry:

Idag har jeg næsten kunne nyde at være hjemme - fik ihvertfald høvlet Kill Bill 1 og 2 (KÆFT DEN FILM ER FEE!! HAIIIIIII!! - for det er jo egentlig kun 1 film..) i træk på sofaen med godt med kage til :4thumbup: Jeg hadede Uma før jeg så den og nu er hun bare for LEEEEEEEEEE'!!!! :smilejap::slut::gun2::bottom: :1356:

Desværre har den bette også fået feber her til aften, håber godt nok hun er rask i morgen for det spiller ikke helt at være halvsløj sygepasser og jeg kunne da godt lige bruge en dag mere som hostende kagespisende filmanmelder :wink:

Det store projekt nu bliver at justerere mig ind på ligevægtsindtag indtil jeg starter med at træne igen, for det bliver ikke før næste uge, men mon ikke det går.

Link to comment
Share on other sites

Så blev det endelig tid til at få trænet igen efter 10 dage på langs :dry: .

Det var ikke nogen prangene omgang, men det havde jeg nu heller ikke regnet med. Det til trods har jeg godt med doms idaw, så det er jo fint nok. Holdt mig godt oppe i reps og tog den generelt rimeligt med ro.

Kosten er jeg ved at have skudt ind igen og jeg fortsætter med diæten, men venter lige lidt endnu med pw. Formen er ikke gået helt fløjten, men den er ikke i skabet endnu, så derfor bliver jeg på diæten et stykke tid endnu (nu må vi så se hvor meget jeg kan holde det her når jeg skal hjem til de gamle i påsken :innocent: )

Træning igår - Pat, skulder, triceps og læg

Lagde ud med en ordentlig omgang rotatorcuff træning - hver 2. træning (dvs. hver pat/skulder/tri ) vil jeg køre dem godt igennem, så den "#¤&¤% delt kommer helt iorden.

Decline db bænk:

20 x 15

15 x 27,5

12 x 27,5

15 x 27,5

15 x 27,5

Fint nok - glad skulder, dejligt!

Siddende lægpres:

20 x 25

15 x 50

15 x 50

15 x 50

15 x 50

Rimelige, men mine sko gled hele tiden ... træls.

Incline cable flyes:

15 x 15

12 x 15

12 x 20

12 x 20

Sad meget fint, skulle lige justere mig ind på dem igen, men de er nu fee'e nok.

Siddende barbell skulderpres:

12 x 30

10 x 40

10 x 40

10 x 40

Fee at komme igang med dem igen. Igen var skulderen glad, ihvertfald ved den her lave vægt, men det er ok.

Rope pushdowns:

15 x 35

10 x 50

10 x 60

10 x 60

12 x 60

Den sidder altid lee :smile:

Siddende lateral raises:

12 x 10

12 x 10

12 x 10

12 x 10

Stille og roligt, men sad nu fino.

Tate presses:

12 x 12,5

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Fint bid

Det var det, ikke nogen vild omgang, men det var nu fee at komme igang igen. Jeg fik da også hostet det jeg skulle :dry: Men eftersom jeg stadig er på penicilin

så er der jo ikke rigtigt noget at klage over. I aften står den på rear delts, ryg, ben og biceps og så er der ferie!! Whee!

I øvrigt er Zakk Wylde (Black Label Society) billetten i hus nu ... yeaaaah!! Det bliver fee! :strat::bowdown: HARRGHHH!!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share