LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

5 x 220 PR!!

Bukker mig i dyb respekt... UBEHAGELIGT.... Hvis jeg bare kunne komme over 150 - så ville jeg hoppe op og ned... :4thumbup: :1356: Du snupper guldet Lungbrush - hvis jeg ikke er blandt atletterne - så støtter jeg op omkring dig fra salen.... WOW... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak Iver, tror nu sagtens du kan hive en del, med det squat du har :devil:

Jeg håber nu bare på ikke at falde igennem, guldet tror jeg ikke rigtigt på, men hvis bare jeg kan gøre en god figur er jeg fuldt ud tilfreds :smile:

En 5'er på 220 er Leeee'!!! :devil:  :4thumbup:  :wink:

........Beskidte Uhyre!!! :tongue:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Craw!! Det var sq mest beskidt i backoffsættet :blink::devil:

Her til morgen fik jeg slæbt mit domsramte korpus ud af sengen kl. alt for tidligt, og så var det ned for at steppen en bette tur.

Morgencardio:

45 min. step - godt tempo

Det var sq rimeligt hårdt idag, lænd og benerne skulle godt nok lige igang, men fee nok omgang. Da jeg ankom var det en tur på vægten i bar doms mås og den sagde 91.0 - det er 0.7 kilo lavere end mit laveste sidst jeg var på diæt og jeg synes selv at formen er et hak bedre og at der ivhvertfald er mere på ben og pat, end dengang, så det er nu fee nok.

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

10 x 40

10 x 40

10 x 90

5 x 140

3 x 180

5 x 220 PR!!

3 x 220

8 x 180

8 x 180

Arghhh det er også alt det krååådt du kører.

Det bliver bestyrelsen ikke glad for.

Vi skal ha indført at vi på hjæletræner tshirtsne står stats.

"børsten"

Bænk 62,5kg

Skvat 160kg

Dødløft 24X250kg

3X1 afsnit af byggemand bob.

1Xbaby

ubehaveligt.

Jeg håber mit TJ dødløft fun and games har givet afkast, Sådan at jeg batler din max i første hug selvfølgelig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Rall:

Der er købt ind i Kollerød brændehandel til offseason, med start en gang i August. Jeg sørger for at skifte til en frisk erector hver uge, når nu den gamle bliver futtet aw sammen med mit CNS til hver rygtræning  :tongue: Skal du have noget med? Så sparer du også portoen. De har jo f.eks altid tilbud på faaarced  :w00t:

Ja, tak. Et par gunz størrelse 50 cm og ditto kalve - og en ladning quads str. Jay Cutler, men faaaarced: nej tak, de kan kun være for dyre, for de smadrer CNS-toget for vildt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hoosier:

Takker Hoos!  Hvornår var det egentlig at måsen skulle slæbes til LvK sammen med Q, så vi kan se hvordan en rigtig tøs smider rundt med vægtene?  :cooldance:

Forhåbentlig brændes vi ved engang i den nærmeste fremtid. :bottom::devil::innocent:

Apropos, så bliver det en omgang beskidt morgencardio idaw, er godtnok ramt i butten  :innocent:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Uh, nice :w00t: - butt-doms er skøøøønt! :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mange tak Iver, tror nu sagtens du kan hive en del, med det squat du har 

Jeg håber nu bare på ikke at falde igennem, guldet tror jeg ikke rigtigt på, men hvis bare jeg kan gøre en god figur er jeg fuldt ud tilfreds

Nu ikke så beskeden Børste... Du kommer sgu da helt sikkert til at gøre go' figur...

:w00t: RESPEKT...

Link to comment
Share on other sites

Du sagde da ikke noget om at du ville lave en PR... så havde jeg da blevet :cooldance: ... Men tillykke.. du bliver jo mere og mere ond... Du skal snart have et nyt øgenavn tror jeg.. noget med "Ronni wannabe" :4thumbup:

Skide flot

<{POST_SNAPBACK}>

He, hellere Lee Priest wannabee, han er sq kongen! :king:

Næh, troede egentlig heller ikke selv jeg ville slæve en pr i hus, men eftersom jeg havde en hel dags indebrændthed jeg skulle af med, så var det jo oplagt bare at loade en flok skiver på og prøve det aw :wink: Og takker mange gange dude :smile:

Dødløft:

10 x 40

10 x 40

10 x 90

5 x 140

3 x 180

5 x 220 PR!!

3 x 220

8 x 180

8 x 180

Arghhh det er også alt det krååådt du kører.

Det bliver bestyrelsen ikke glad for.

Vi skal ha indført at vi på hjæletræner tshirtsne står stats.

"børsten"

Bænk 62,5kg

Skvat 160kg

Dødløft 24X250kg

3X1 afsnit af byggemand bob.

1Xbaby

ubehaveligt.

Jeg håber mit TJ dødløft fun and games har givet afkast, Sådan at jeg batler din max i første hug selvfølgelig :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Nicolai! Mon ikke du snart kan hive de 200 i land, det er jeg sikker på med den fremgang du ellers har :4thumbup:

Lillerød bagerens rundstykker gør en møgstærk og cut, sådan er det!

Kombiner det med byggemand Bob og Annika på 1 år 7 mnd. (har iøvrigt lært hende at lave front double biceps pose :4flex: ...haha det ser fedt ud!!

Hun tager armene ind foran og spænder dem og siger ahhhrgg!! :4thumbup: :laugh:) Hun er fuld af klassikere for tiden og tror kun det bliver mere.

Imorges pegede hun på vores nye støvsuger og sagde "døvsuger - mors" , det er lige som det skal være :wink::tongue:

Og bænk ... alle der løfter over 100 kg. i bænk er på krudt, sådan er det! ... eller jeg mener, alle der bænker :newtongue:

Sindssyg runde dødløft  :devil: ... Vildt nok at du bliver ved med at blive stærkere, selv når du cutter. 5 kg mere af, så kan det være du repper med 250  :wink:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg regner med at når jeg står knivskarp så er der til de 300 .. :laugh:

Thx Myhlers, er sq også selv glad for at styrken kan være med stadig - hvornår skal du egentlig maxe igen? Det er da nogle ok. vægte du træner med for tiden :devil:

Saabye:

Thx dude - it's the heavy metal - it makes u powerfull as steeeeeeeeel!!! :smilerock:

Rall

Deres ordre er afsendt og kan spores vie track & trace nr. 666

Vi er desværre udgået for guns størrelse 50, men håber de er tilfreds med de extra faaarced vi har vedlagt, til trods for deres modstand. Vedlagt er også et medlemskort til Pro-Forced, da dette burde garantere at deres guns vil opnå ønskede størrelse.

Mvh. Kollerød Brændehandel

Hoosier:

Det lyder fee!!! Så skal der sqisme køres noget faaarced på a' guns og Q skal have vist mig hvordan man kører et ordentligt skwat :blush: og Buttdoms siger du!! Det blev så slemt idag på arbejde, at der var en der spurgte hvad dælen jeg havde lavet siden jeg gik så langsomt hele tiden :bottom::laugh: Dødløft doms holder altså bare 110% :4thumbup:

Båårdifittness-Iver:

Jooov, men ved jo ikke lige hvilken klasse osv. jeg ender i, men som sagt, håber på at jeg ikke er ham hvor folks sidder og siger "han ramte da vist ikke liiige formen" osv.

Det er jo faktisk bare fordi jeg gerne vil være med, at jeg stiller op, ikke for at vinde :smile: På den anden side ved jeg fra da jeg svømmede, at den filosofi holder kun lige indtil K-dag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Thx Density og Krea!

Jo, det er nok min bedste øvelse .. hehe, har faktisk også lige stået og leget lidt med med poses fordi jeg stadig har beskidte doms i ryggen og det spiller faktisk fee nok når man skal "mærke" hvordan poseringerne sidder.

Jeg har dety iøvrigt sådan er det ikke så meget er de vilde carbs der afgør det helt for mig, jeg skal bare have godt med prots og kaffe :innocent: Igår havde jeg fået en halv banan, 50 g. whey og enstor kop mokka inden træning. Det må jo være nok :wink:

Nå, men jeg fangede også et rystet pic nu her. Zero pump, da jeg kun har spist af aktiviteter idag :laugh:

Har vist ikke haft et latspread fra entreen :innocent: Føler mig lidt aften fed, da jeg spiste en enorm omgang hjemmelavede fiskefrikadeller og Broccoli (og så apropos, ingen carbs udover det der var i det) sammen med den bette, men hvad hulen poseringerne kørte nogenlunde, så skidt,

Posering

Rygposeringerne x 5 x 30 sek.

Fik krampe i a gun i rear double biceps 5. gang jeg prøvede den aw :laugh:

Fatty:

post-1757-1113598629_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Jov takker G-man - synes selv at da wings godt kunne bruge mere, så det arbejder jeg på, læggen er jeg bare taknemmelig for at mine forældre har givet mig :wink:

Dagens træning - Tung pat, delt, biceps og lidt triceps

Var egentlig ok. frisk inden træning, men ligeså snart jeg gik igang kunne jeg mærke at overskuu'et var lagt derhjemme. Havde ikke sovet så meget og så kom der en pakke (CPU wheeee!!) der lige forsinkede min morgenmad en smule oveni det. Nå, men en god gang kæwe med Dr. Steen hele vejen igennem holdt mig gående, Myhlers var også igang med at presse a´gunz og tilsidst kom Blackice.

Tilsidst fik jeg i øvrigt vist fantastiske vægtløfter skillz frem :laugh: Det er ihvertfald een ting, jeg ALDRIG bliver :blink::laugh: Nå, men det gik sådan her:

Db bænkpres:

15 x 17,5

10 x 27,5

5 x 37,5

5 x 45

5 x 45

5 x 45

6 x 42,5

8 x 40

De var bare TUNGE! Først på sidste sæt med 40 begyndte det at spille lidt, og der var jeg brændt aw :sleeping: Fik dog holdt lidt progression, men med en enkelt rep mindre end planlagt

Siddende alt db curls:

12 x 12,5

8 x 22,5

6 x 27,5

6 x 27,5

6 x 27,5

8 x 22,5

Same same, pissetungt :dry: og nul gunpowder - wack!

Incline bænkpres - smith:

10 x 40

8 x 70

8 x 80

8 x 80

8 x 80

De var ok. og sad rimeligt godt, men stadig damn hårde, på den ringe måde.

Enarms cable preachers:

10 x 25

8 x 30

8 x 30

8 x 30

Rimeligt feel

Cablecross lateral raises:

10 x 10

10 x 10

8 x 15

8 x 15

8 x 15 + 8 x 10 - enarms

Det var dagens eneste øvelse der føltes rigtigt godt :raisebrow::dry:

Rope pushdowns:

15 x 40,

12 x 55

12 x 60

12 x 60

12 x 60

De sidder nu altså fee nok, de ropefætre!

Military:

4 x 10 x 40

Bare lige for at gøre lidt mere ved delten - light weight, men fed nok feel.

Så kom Blackice og fik kæwet lidt og jeg fik trænet Vægtløftning for første gang i mit liv, efter råd fra Dr. Steen.

Stød:

3 x 40

Fantastisk teknik - kan ikke vride hænderne helt tilbage, så jeg sidder nærmest klar til at presse den op.. haha

Træk:

1 x 40

1 x 40 miss

1 x 40 miss

Her er om muligt en øvelse jeg var ringere til ... hahaha, jeg tror snegle ville lave et hurtigere løft. Det var lige til en gøg og gokke film.

1 x hop op på megahøj (over 1 m. tror jeg) med benene skulderbredt

KÆMPEMISS, men den ene fod var da lige ved at komme op .... Det kunne have endt galt hvis ikke bopxen var så bred, så det var godt, men skulle jo lige prøve :blush:

Så var det hjem og protte den aw hos Steen, det hjalp lidt på friskheden, men jeg har besluttet at bentræning imorgen bliver rykket til mandag, skal lige have en fridag. Nu vil jeg til at rode med min puter og så håber jeg det hele snart er gamer ready - :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Kombiner det med byggemand Bob og Annika på 1 år 7 mnd. (har iøvrigt lært hende at lave front double biceps pose  ...haha det ser fedt ud!!

Hun tager armene ind foran og spænder dem og siger ahhhrgg!!  ) Hun er fuld af klassikere for tiden og tror kun det bliver mere.

Imorges pegede hun på vores nye støvsuger og sagde "døvsuger - mors" , det er lige som det skal være

Hahahahaha :4thumbup: Priceless.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, jeg har sagt det før, men den læg dér: Hold kæft, den er massiv. Det er forøvrigt tydeligt at se, at du er blevet mere cut :4thumbup:

Cutter du stadig, eller hvordan ser kalorie situationen ud? Hvis du stadig kører på lav-carbs, så er det jo klart at du føler, der mangler lidt power til træningen. :smile:

Forøvrigt, så sender jeg de dér forced og medlems-kortet til Pro-Forced retur. Mage til køb-i-vores-brændehandel-vi-lokker-dig-med-gratis-forced-så-du-køber-flere-når-du-bliver-afhængig-reklame-stunt hopper jeg ikke på :tongue: .

Link to comment
Share on other sites

Takker Zoa - ja tænk hvis man så var i en klub hvor der blev løftet tungt for alvor som ude hos jer :w00t: Jeg ville ikke kunne styre det. Maxrepforsøg hver uge :devil::laugh:

Rall:

Jov takker - er som sagt også taknemmelig for kalven :smile:

Well, den sidste uges tid har været træningsfri siden lørdag og med første træning igår. Har holdt kosten på nogenlunde vedligeholdesniveau, men uden cardio. Jeg har haft rigtigt meget at se til og sammenholdt med at jeg ikke har været superfrisk har det været en halvtræls uge og valgte derfor at tage en lille pause for ikke at brænde sammen på det.

Det var nu meget rart. Jeg har kørt på low-carb indtil i lørdags så du har nok ret i at det også har noget at sige.

Kan jeg finde tiden til cardioen fortsætter diæten på mandag, men jeg har holdt helt fri fra den igår og idag. Vi tager iøvrigt ikke Pro-Forced kort retur, da brugte Pro-Forced kort kun giver 4,343 % ekstra på guns imod de friskes 5,453 :tongue:

Q og Blackie:

Jeg har været på indkøbsrejse til Kollerød Brændehandel i de sidste par dage og kan afsløre at vi har fået nogle helt nye produkter i vort sortiment der vil bringe vore kunders gains helt i front!!

Link to comment
Share on other sites

Igår holdt Dr. Steen og mig Ringenes Herre temadag og så alle 3 film i EE udgave i træk :blink::w00t: Det var fee!!

Der røg dælme mange tarwelige carbs og andet ragelse ned :cooldance: , men skidt pyt. Har haft sådan nogle ture flere gange i løbet af diæten og den har nu gået som den skulle alligevel. Inden skulle der brændes, så lidt af det kunne synke ind som beskidte gains og jeg snuppede en omgang Ben + skulder og triceps. Ingen vilde vægte, men efter næsten en uges træningsfri sad det hele nu fee nok.

Lidt skulderopv.

Siddende barbell skulderpres:

15 x 20

12 x 40

8 x 50

8 x 50

8 x 50

8 x 50

8 x 50

Ok overkommeligt og delten sagde fee og det var det vigtigste. Jeg er nu svært glad for at der, 7-9-13, ikke har været noget skuldergejl siden jeg begyndte at køre presseøvelser igen. :smile:

Benpres:

20 x 50

15 x 150

12 x 200

12 x 250

12 x 250

12 x 250

12 x 250

Skulle lige igang, men så var de nu egentlig rimeligt overkommelige, trods pust og støn :laugh:

Siddende lateral raises:

15 x 10

10 x 12,5

10 x 15

10 x 12,5 + 10 x 15

10 x 12,5

Omvendt dropsæt - lee´ :laugh:

Sådan går det når vægtene ikke er ledige når man skal bruge dem, men det bed nu godt at stige i vægt selvom de 10 reps på 12,5 var overkommelige, så kom bidet helt fint anden omgang.

Incline EZ-triceps extensions:

15 x 30

12 x 40

10 x 50

10 x 50

10 x 50

10 x 40

12 x 40

Tricepsen er halvsvag for tiden, men de sad fee!

Leg extensions:

12 x 30

10 x 50

10 x 50

10 x 50

10 x 50

Legcurls:

12 x 20

10 x 30

10 x 30

10 x 30

Lidt lal til at gøre benene flade med, det virkede cool nok.

Tilsidst kørte jeg også lidt blandet triceps med bla. tate presses og underhånds enarms pushdowns, men kan ikke hsuek reps osv., men det var ok.

Så var det hjem og se i 12 timer på Tude Frodo og Tykke Sam og for hulan da hvor er det var da eviiiil guys der altid har de fede one-liners "MANFLESH!" :devil: :4thumbup: Imorgen står den på pat, diskoryg, reardelt og biceps - cya!

Link to comment
Share on other sites

Så var det hjem og se i 12 timer på Tude Frodo og Tykke Sam og for hulan da hvor er det var da eviiiil guys der altid har de fede one-liners "MANFLESH!"  Imorgen står den på pat, diskoryg, reardelt og biceps - cya!

Det virkelig syge er at når man spiller det baglæns siger han "LIGHT WEIGTH" og Viggos "Let's hunt some orc!" bliver til "Nothing but a peanut" når du kører den i dobbelt speed!

Q :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Idag blev der først tid til at træne efter lukketid, så for første gang brugte jeg virkelig min bestyrelsespost til noget :laugh::tongue: Havde slæbt 5 cd'er med, så Illdisposed, LungBrush (yep - det er et band) American Headcharge, Anthrax og Kilgore hamrede ud for fuld smaa'er :cooldance: :4thumbup: Efter et bette stykke tid kom Myhlers også i den sene time for at brænde sig selv aw med en hulens masse skwat - fee!

Lagde ud med en god omgang rotatorcuff opv.

Decline db bænk:

15 x 25

10 x 32,5

10 x 40

8 x 40

10 x 40

10 x 40

10 x 37,5

De kørte tungere end jeg havde regnet med, men sad fee nok.

Wg træk til bryst:

15 x 50

10 x 70

10 x 85

8 x 100

8 x 90

8 x 90

8 x 90

De 8 x 100 mistede jeg følingen med ryggen på, så ned til 90 med dem og så gik det straks bedre.

Mavemaskine:

4 x en masse plader - 10 reps hvert sæt

Ok burn i dunki, men jeg gad ikke mere efter 4 sæt :innocent:

Dips:

8 x bw

De første 3-4 reps var fine, så snakkede skulderen med derefter, så stadig nogo, men det er mindre og mindre jeg kan mærke den, måske kan jeg dippe engang i 2012 :dry:

Incline bænkpres:

10 x 50

8 x 70

8 x 70

8 x 70

8 x 70

Kørte fee nok, men ville også lige prøve dbs aw i incline for at delt teste den.

Incline db bænk:

2 x 8 x 30

Sad fint nok og delten sagde nul - kanon! Så er den på feelisten fremover :smile:

Yates rows:

12 x 50

10 x 80

8 x 90

8 x 90

8 x 90

8 x 90

10 x 80

Mit ene håndled brokkede sig lidt meget over at holde dem, men de sad nu fee, men kan godt mærke jeg ikke rigtigt har lavet dem på det sidste - styrken er squtte helt i top. :dry:

Db flyes:

4 x 12 x 20

Leight weight der sad ritti godt i patfileten :4thumbup:

Widegrip EZ-curls:

4 x 10 x 40

Nice burn!

B.o lateral raises:

12 x 7,5

12 x 10

12 x 12,5

10 x 15

12 x 12,5

Sad godt idag og kørte dem uden at lockoute (hænge helt ned, eller hvad hulen man kan kalde det) i bunden - det bed fee!!

Det var det - tilsidst blev det til lidt posering nok ca. 15 min.

Desværre var Myhlers smuttet ville ellers have haft ham til at snuppe et par pics af min line-up. Ikke fordi jeg synes jeg er pic klar endnu, :blush: men fordi jeg stadig står skævt i den, men det må blive en anden dag. For det er møgsvært at komme ordenligt i stilling efter man har sat selvudløser til :laugh:

Derefter prøvede jeg så selv at få det til at spille. Billederne faldt meget forskelligt ud da jeg prøvede lidt af hvert. Eks. er der 2 der er meget små fordi jeg prøvede at tage dem via spejlet og det ene er også megamørkt, men der er næsten abs, så det skulle med :wink::laugh:

Nå, men ikke mere trækken den ud - here it is - væskefyldt og efter alt for mange dage med tarw'li mad (så er der vist heller ikke flere undskyldninger) :innocent::laugh:

post-1757-1114376060_thumb.jpg

post-1757-1114376138_thumb.jpg

post-1757-1114376157_thumb.jpg

post-1757-1114376183.jpg

post-1757-1114376193_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hehe Thx Maaa! Ja jeg ved det godt, men benene så ud af crap og eftersom jeg kun havde trænet diskooverkrop så gemmer jeg dem lige lidt - cutsne er også først ved at vise sig en smule på dem, så de er stadig bare tykke asparges :tongue: Men det skal nok komme - promise!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share