LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Det er godt at se, at du stadig kører noget heavyass dødløft ind i mellem. Her er du heldigvis ikke gået tilbage, til trods for sygdom! :devil:  :devil:  :devil:

Vetö

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var også helt rart at mærke, at der var rimeligt med overskuu' på de første 2 tunge sæt :smile: Så helt galt er det da ikke gået.

Hvad med dig, skal den log ikke snart skydes igang så vi andre kan se hvad du går og laver? :wink:

Nåede lige at se Mike the Bodybuldin' Machine inden han skulle ind og smaske pr's aw :4jumpy:

<{POST_SNAPBACK}>

Hihi du kiggede lidt sjovt ud fra badet da jeg kom ud og sagde.. "Nigga!" :cooldance:

Pumps mandag?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem ville ikke gøre det - jneg stod jo lige og flexede og så i bar mås ... :laugh:

Ahh, som du nok kan se så kom jeg ikke idaw, da jegv har været på arbejde fra 8.30-20.30 :blink:

Det spiller et' at have et arbejde + barn når man gerne vil være lee´, men så må jeg bare nøjes med at være mini-lee :tongue:

Det er sq en pæn DL du holder dig der.. Den erector kommer jo til at gro, som blev den fodret med substral  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jow tak mr. tailgunner :devil:

Når nu jeg ikke kan rykke 200 ned til gulvet og op igen i squat, så må jeg gøre det på en anden måde :wink: Erectoren skal bare have godt med knald så den kan blive godt feee' !! :cooldance:

Igår blev det i øvrigt til lidt cardio.

Morgencardio:

10 min. Rullemarie

20 min. Møgbeskidt hightempo step

10 min. Kvæstet Rullemarie

Det var fame hårdt, ville have taget 30 minutter i midten på stepperen, men efter 20 min. med lee tempo kunn jeg godt mærke, at hvis jeg skulle hjem, så var det nok der jeg skulle stoppe :laugh:

Om eftermiddagen blev det til 20 minutter på rullerne.

Ville have taget en time, men da jeg nåede ned til Allerød midtby besluttede jeg mig for at være god ved mig selv. Trillede istedet ind og købte det nye >PCPlayer og kørte hjem og smed mig på sofaen med det :4thumbup: :blush: Det bliver man nok ikke lee cut af, men det var dælme dejligt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Thx Q! Næste dødløft mål er en 5'er med 220 :wink:

I går blev der trænet en smule. Havde megatravlt, så det blev ikke til alverden og skulder + triceps blev lallet godt og grundigt pga. det, så de øvelser har jeg udeladt, men jeg var også så awbrændt da jeg nåede til dem at det kunne være lige meget Det der med at træne uden særligt mange carbs i kroppen er dælme lee' :blink:

Højrep guns, pat og delts

Db bænkpres:

(opv. rotatorcuff 2 forsk. øvelser)

20 x 17,5

12 x 32,5

10 x 37,5

10 x 40

10 x 40

10 x 40

Det var ok. Sidst jeg kørte 10'ere var det med 37,5 uden alt for meget overskuu' så fee nok, men styrken er ikke helt bingo endnu.

EZ-curls:

15 x 30

10 x 50

10 x 50

10 x 50

De første 2 sæt med 50 var widegrip - det svee sq helt ok :4thumbup:

Decline db bænkpres:

12 x 32,5

12 x 32,5

10 x 32,5 :blink:

12 x 32,5

Endelig kunne jeg køre dem ordentligt igen og de sad helt kanon efter den flade bænk!! :cooldance: Prøvede med dips inden, men den er stadig lidt ufee og jeg tager ingen chancer.

Siddende hammercurls:

12 x 10

10 x 27,5

10 x 27,5

10 x 27,5

10 x 27,5 + 6 x 20 :devil::blink:

Harghh, den bee´ tilsidst!!

Derefter blev det til lidt db skulderpres + laterals og lidt fransk pres og så afsted i en fart og hente den bette.

Nu vil jeg bestille dele til min nye pis' fee'e puter!! WEEE :cooldance::w00t: 2 mnd uden spil har sat sig hårdt på sjælen - pheeew det bliver godt at kunne pixelere den aw igen og så med fee grafik :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er ikke sikker på jeg kan, kæresten skal lave lee opgave i weekenden, så jeg er barnepige, undtagen når den bette sover og derfor er det jo mere oplagt, at jeg er dernede ved 11 tiden. Nå, men jeg ser på det, håber det kan lade sig gøre. Hvad med Torben F. øvrigt? Mon ikke han er frisk.

Nå gårsdagens træning startede allerede tidligt med en frisk tur.

Morgencardio:

50 min. PW

Ritti god omgang med fee fart, men jeg er godt nok ikke i samme form som før jeg blev syg.. pheew :blink:

Til eftermiddag var det tid til til en omgang powerfee træning sammen med Dr. Steen. Store beskidt guns og lee canonball delts Mike var også i huset sammen med bløde fløde, AKA. Honkey :wink:

Tung ben, ryg, lidt guns og rear laterals.

(Opv. 2 x 12 backraises + lidt legext.)

Frontsquat:

10 x 40

10 x 40

10 x 70

6 x 100

6 x 100

6 x 100

6 x 100

Endelig kunne delten være med på frontskwat igen!! :4thumbup: De var dælme fee!! De kørte ok. var lidt tung i røven på dem, men de sad god, så skidt pyt.

Chins:

(Opv. træk til bryst 15 x 35 - 10 x 60)

4 x 8 x bw

For første gang uden failure i alle sæt - stor dag! :laugh: Den lettere vægt begynder at virke :smile:

Benpres:

15 x 100

12 x 200

10 x 250

10 x 300

10 x 350 PR

10 x 350

45 sek. pause

15 x 250

:devil::blink: HAaargghh det bee'!!! Kunne næsten ikke rejse mig fra slæden igen :laugh:, men det er sådan de skal have det de møgstænger!! :4whip:

Siddende lægpres:

4 x 12 x 50

Stille og roligt, men de sad nu ok. Fik også battlet lidt lægflex med HOnkey. :w00t:

Onearm siddende cable rows:

12 x 30

8 x 50

8 x 60

8 x 60

8 x 60

Godt tungt idaw! Ville have kørt lidt flere sæt, men jeg var ved at være helt brændt aw.

B.o laterals

15 x 7,5

12 x 10

12 x 12,5

12 x 12.5

10 x 12,5

Supersættet med

Stående cablecross rear delt:

10 x 10

10 x 10

10 x 10

10 x 10

Det er bare fee når der bliver skiftet imellem dem :4thumbup:

Siddende alt. db curls:

12 x 12,5

6 x 27,5

6 x 27,5

6 x 27,5 + 6 x 22,5

Hoppede med på flødes curls, de sad godt i de ellers flade guns.

Så var det hjem og protte den mega aw med stegt flæsk og persillesovs!! :cooldance: Lee diætmad :laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Udemærket benpres du er ved at få. Bare bliv ved, så kan du sætte Bo på plads! :devil:  :devil:  :devil:

Vetö

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er ved at hjælpe på det, men det bliver svært at følge ham, han kan han jo presse 500 kg + :blink:

Morgencardio:

45. min. Pw

Riiti fee tur med højt tempo - harghh! Kan i øvrigt godt træne kl. 15 imorgen til mini-LvK træf - fee!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Hey G-man!

Hmm tror efterhånden jeg er ved at ramme de 90 kg. i bar morgenmås, måske en smule over.

Har ikke ville veje mig endnu efter sygdommen da jeg lige ville ordentligt ovenpå for at få et ordentligt billede af det. Jeg regner stærkt med at kunne få mig vejet på den sædvanlige vægt, til sædvanlig tid (morgen) her i løbet af ugen.

Jeg ville gerne nu her hvor jeg skal til at ud og gå Pw, men klubben åbner først kl. 8 i weekenden, og jeg har ikke nøgle endnu, så det må blive en hverdag.

Link to comment
Share on other sites

Nicolai:

Ja dukkefilm især - Jeg kan afsløre at byggemand Bob også hæver ens test niveau med 12,34 :4thumbup: :cooldance::laugh:

Nå, jeg troede jo selv at jeg skulle til LvK træf igår, men det blev kun til et lille bitte et - Myhlers med ikke eksisterende knævandring :blink: var i huset lidt efter mig selv og Blackice dukkede også op til en god gang kæve og lee awbrænding a patværket :4thumbup:, men foregangsmændene!!! Hvor blev de af!! Sløjt må man sige .. man bliver ikke lee, beskidt og grum af at ligge og fise den af med serier og tømmermænd drenge!! :wink:

Nå men den stod på tung pat, delts og triceps, jeg havde snappet Illdisposed 1-600 Vindication og Panteras Vulgar Display of Power med på cd´z, så med en god omgang groovy Århus døø's mædl, bragende ud over LvK :smilerock::wootdance: , gik jeg igang.

Flad bænk db pres:

(opv. 2 forskellige rc øvelser 4 sæt i hver, 1 mill. reps)

20 x 17,5

10 x 32,5

5 x 6 x 42,5

10 x 32,5

De gik lidt lettere idag end sidst, men ikke meget, følte mig ærligt talt en smule awbrændt allerede.

Decline db pres:

10 x 32,5

10 x 32,5

8 x 32,5

10 x 32,5

De var også halvhårde idag, var nok egentlig mere diæt og pw ramt end jeg havde regnet med inden træning.

Siddende High incline db hammer curls:

12 x 12,5

4 x 10 x 20

De sad faktisk ok, holdt igen på vægten da mine underarme var lidt trælse i det :dry:

Siddende db skulderpres:

12 x 15

10 x 20

8 x 27,5

8 x 27,5

8 x 27,5

6 x 27,5 + 6 x 17,5

Jaja, de vage delts pressede 2,5 kilo mere end sidst :laugh:

Siddende lateral raises:

15 x 10

12 x 12,5

10 x 15

10 x 15

10 x 15 + 8 x 12,5

Ok. feel, men ikke noget prangene overskuu' :sneaky2:

Enarms cablepreachers:

4 x 10 x 25

Fee øvelse, som Blackice da Gunmaster introducerede mig for - naiz!

Pushdowns skrå greb:

15 x 55

4 x 10 x 80

Rimeligt overkommeligt, skal til at køre den lidt mere igen, da den altid sidder fee :smile:

Det var det, jeg var helt baldret da jeg trillede hjemad på rullerne og idag skulle jeg have trænet highrep ben og ryg og har valgt at holde fri fra både pw og det, da jeg trængte til en slapper. Forhåbentlig er jeg i gear igen imorgen, da jeg har fået ladet den godt og grundigt :smile:

Till then - stay metal!

Link to comment
Share on other sites

Nå men den stod på tung pat, delts og triceps, jeg havde snappet Illdisposed 1-600 Vindication og Panteras Vulgar Display of Power med på cd´z, så med en god omgang groovy Århus døø's mædl, bragende ud over LvK  , gik jeg igang.

Kæft hvor jeg misunder dig for at du kan smide leee' smaaaer på anlægget i brændeklubben. I OBBC er man tit tvangsindlagt til flødehits med Enrique Iglesias eller tyske techno remixes af iforvejen dårlig musik :blink:

--

Dooom

Link to comment
Share on other sites

Nå men den stod på tung pat, delts og triceps, jeg havde snappet Illdisposed 1-600 Vindication og Panteras Vulgar Display of Power med på cd´z, så med en god omgang groovy Århus døø's mædl, bragende ud over LvK  , gik jeg igang.

Kæft hvor jeg misunder dig for at du kan smide leee' smaaaer på anlægget i brændeklubben. I OBBC er man tit tvangsindlagt til flødehits med Enrique Iglesias eller tyske techno remixes af iforvejen dårlig musik :blink:

--

Dooom

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dælme også dejligt Grinder. Da jeg trænede i AK-Jyden i Ålborg, var det også Ålborg lokal radio med dertilhørende popcrap der kørte altid, og det er altså bare ikke brændeoptimalt. :sleeping:

Morgencardio:

15 min. Pw

30 min. step

15 min. Pw

Fee nok tur, da jeg var færdig fik jeg lige snakket lidt med en gut nede i klubben, der var ved at brænde sig selv i sænk med peck deck, bænkpres, cable flyes, db flyes, og high incline db pres. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fee nok tur, da jeg var færdig fik jeg lige snakket lidt med en gut nede i klubben, der var ved at brænde sig selv i sænk med peck deck, bænkpres, cable flyes, db flyes, og high incline db pres. 

Du må være en dygtig pædagog. De få gange jeg har forsøgt på en pæn måde at forklare nogen at det måske var mindre optimalt at træne på den måde de nu gjorte, var resultatet meget tvivlsomt.

Link to comment
Share on other sites

Fee nok tur, da jeg var færdig fik jeg lige snakket lidt med en gut nede i klubben, der var ved at brænde sig selv i sænk med peck deck, bænkpres, cable flyes, db flyes, og high incline db pres. 

Du må være en dygtig pædagog. De få gange jeg har forsøgt på en pæn måde at forklare nogen at det måske var mindre optimalt at træne på den måde de nu gjorte, var resultatet meget tvivlsomt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg sendte ham bare krudtblikket, samt et "Du ryger U'!!" og så faldt han til patten :wink::w00t::laugh:

Ej, ved ikke om det sank ind, men det finder jeg jo ud af næste gang jeg ser ham træne bryst :smile:

Clayman: Det var lige før han gav sig selv faarced, så der var ikke noget behov :blink::laugh:

Btw. Se hvad der kom her til aften - Whee!! Mit Antec plusview 1000 AMG kabinet med rude :bigsmile:, 2 x 512 MB ram - 3200, og mit AN8 Abit Bundkort (damn det er feeee!!!!)

Så mangler der bare CPU (AMD 64 -3500+), Gfx kort (X800XL IceQ) Samt HD (SATA-150 250 GB, Hitachi) og en blæser med blåt lys til ruden :cooldance::laugh: man er vel bare en knægt :wink: YIIHAA DET ER FEDT!! :w00t: Det lugter af ”Hej chef, det er Kris…” når resten er ankommet :laugh:

post-1757-1113256690_thumb.jpg

post-1757-1113256711_thumb.jpg

post-1757-1113256792_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

UUUUH - det er fandme noget lækker HW  :w00t:  Har selv et Antec kabinet som dit, bare uden den fee' plexiglas side  :dry: Har forøvrigt også en blå LED blæser i siden....det ser feee' u  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Najs Krea :4thumbup: Det er nmelig nogle ritti fee'e kabinetter. Alt er tænkt på og så koster de ikkke engang særligt meget.

Jeg glæder mig så meget til resten kommer. Har 2,5 mnds gaming jeg skal have godtgjort for :laugh: Har jo ikke engang spillet Half Life 2... :dry: Så jeg har en laaaaang liste med games der skal smides ind :cooldance: + en masse tråd jeg skal til at have indspillet :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... jeg har ikke fået gamet noget de sidste mange måneder... Synes allerede min spand er blevet for langsom :mad: Lidt Battle for Middle Earth har været hvad det kunne blive til. Mht kabinettet, så smid den nuværende sidefan op foran HD'en når du får den blå... Så kan du game HL2 hele sommeren uden der er noget der koger af. :laugh: Vi glæder os til det nye tråd :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... jeg har ikke fået gamet noget de sidste mange måneder... Synes allerede min spand er blevet for langsom  :mad: Lidt Battle for Middle Earth har været hvad det kunne blive til.  Mht kabinettet, så smid den nuværende sidefan op foran HD'en når du får den blå... Så kan du game HL2 hele sommeren uden der er noget der koger af.  :laugh: Vi glæder os til det nye tråd  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah, er ved at flyde over med riffs, der bare må ned på HDén. BFME er ski fee, glæder mig dælme til at få det gamet online igen, måske vi skulle have rykket en omgang aw når jeg er oppe at køre :4thumbup:

Har lige modtaget Gfx kort og HD, samt blæseren ... yeah!! Men fame om ikke cpu'en er i restordre - det har man af at købe et populært produkt. Bare den kommer inden weekenden, så kan jeg leve med det, ellers er det sq et' fee :crybaby:

Dagens workouts:

Morgencardio:

40 min. Pw.

Lee' - Havde ikke sovet en ski' i nat og skulle tidligt op alligevel.

Så hvorfor ikke bare vælte ud af sengen og heppe afsted til beskidt heavy. Hvem har så brug for at vågne stille :devil::headphonedance:

Til eftermiddag var det så tid til at brænde bryst, skulder, triceps og biceps

Dr. Steen og årets gæst Pondus var der allerede sammen med en del andre. Senere joinede fløde Honkey ind og vi teamede op om en del af øvelserne, samt en masse kæwe - fee! :4thumbup:

Lidt rc. arbejde, 2 øvelser, men kun 2 x 15 af hver.

Db bænkpres:

15 x 17,5

10 x 27,5

6 x 35

10 x 42,5

8 x 42,5

8 x 42,5

10 x 42,5

10 x 42,5

11 x 37,5 + 1 beskidt faarced af Honkey

Harghh, det bed godt i patten!! Sidst jeg kørte tungt var det med 42,5 til seksere og idag 3 sæt til 10, styrken er på vej tilbage og det endda trods diæt og meget lidt søvn inat - fee!!!

Siddende db hammercurls:

12 x 10

10 x 15

6 x 30

7 x 35 PR

8 x 35 PR

10 x 30

Så fik jeg endelig prøvet 35' erne aw, yeah! :dumbbell_lift:

Det gik jo fee nok. Fik egentlig 9 i 2. sæt med 35, men nr. 9 faldt for pendulreglen :laugh:

Incline barbell bænkpres:

10 x 50

6 x 70

7 x 70

8 x 70

8 x 70

Haha, var helt smadret allerede, men de sad dælme godt, så er vægten jo egentlig ret ligegyldig, Honkey fik presset en masse beskidte sæt hvor han satte mig godt til vægs, der er sq krummer i ham :smile:

Siddende lateral raises:

15 x 7,5

15 x 10

12 x 12,5

10 x 15

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 10 + 10 x 10 m. 30 sek. imellem

De sad lige som det skulle. Gad ikke køre en presseøvelse idag, eftersom vi havde kørt incline og jeg vil ikke friste skæbnen med delten. Det til trods sved og bee' det godt og delten havde fee pump - yeah! :4thumbup:

Kørte også lidt mere biceps - mainly db preacher, men også et enkelt sæt en arms kabel curls og et sæt pullups 8 reps blev det til, kan ikke huske vægt på dem, men de svad godt og det med at blande øvelserne sammen i 3 x antal reps, eller 4 x antal reps, er altså fee.

Dumbell flyes:

10 x 20

8 x 25

9 x 22,5

10 x 22,5

9 x 22,5

De sad fee!

Rope pushdowns:

15 x 50

10 x 70

10 x 70

10 x 70

12 x 60

15 x 50

Hargghh, den brændte dælme godt! :w00t: Tror også Honkey syntes den var gofin :bigsmile:

Tilsidst smed jeg trøjen til trods for at der var vægtløftere og motionister over det hele, det var vidst til stor morskab :smile:

Prøvede lidt Lee Priest signaturposes aw og noget most muscular :4flex: , de spillede faktisk ok. og der er ikke længe til jeg er ved at have en form jeg kan leve med at have hen over sommeren. Der er snart sixpack i lineuppen og for første gang forfra kunne jeg se streger i a patwærk - FEEE!! :4thumbup: Delts og guns spillede faktisk også ok. Træls der ikke var nogen med et cam .. æv.

Så var det tid at komme hjem, så jeg sluttede dagens work af med 20 min. rimeligt frisk gang - og SÅ var det tid at protte den godt og grundigt aw med en masse fisk - fee!! :4eat:

Nåja, lige et billede af dagens bedste pakke :wink: HIS X800XL IceQ 2 Turbo

post-1757-1113333650_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share