LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

DIFD - double overhead cable curls:

Hvad sørensen er det for en øvelse??? - teach my tiger.... :smile::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ronnie ham selv:

I complete my biceps routine with an exercise I call the cable crossover curl, which builds maximum peaks while bulking up the entire biceps muscle. This is a much neglected exercise (it doesn't even have a standard name) but one that seems custom made for a competitive bodybuilder. When you do this movement, you are really hitting a double biceps pose while applying weight resistance. What better biceps movement could there be for a competitive bodybuilder?

I start this exercise by holding cable attachments in each hand. I keep my arms straight, fully extended and parallel with the floor. Then I hit a double biceps pose and, in the fully flexed position, I squeeze the muscles for a maximum burn. Finally, I slowly release the weight to the starting position. Again, the biceps are under pressure throughout the whole set, and as you eke out the reps, you'll find you get a great pump.

overheadcablecurl1.jpg

overheadcablecurl2.jpg

Helt kanon øvelse!! Siddende på en bænk er også en mulighed. Den er umulig at cheat i og den brænndaaargh ritti fee! :devil: :4thumbup:

Det er overhovedet ikke dumt det hjulsæt der' mester  :cooldance:  det skal sq nok blive helt i top..... :4flex:

du bli'r satme leeee' on stage....  :blink:

har lige set de nye tiltag til DM05... nu er der jo pludselig begynder klasser osv.... hvilken klasse regner du med i 2006 nu egentlig?

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Maaa!! Tjjooo, det er ihvertfald meningen at det skal blive ok, så jeg krydser fingre for at der kan komme en smule mere sweep på og så at jeg kan få dem cuttet så de står som andet end 2 fede bundgarnspæle :tongue:

Mht. de nye regler så lyder de jo faktisk rigtigt fornuftige og eftersom jeg med mine 180 cm må veje op til 86 kg. så er det da oplagt at det er i begynderklassen at jeg hopper ind :smile:

Aner ikke hvad jeg ender på, men det bliver nok nede omkring de 80 - vejer 91 nu og regner med at vægten stiger forhåbentlig stiger en smule op til starten af den rigtige diæt, men med fedtprocenten helt i snor, ellers bliver det umuligt for mig at komme i god nok form.

Så hvis jeg skal stå så skarp som jeg gerne vil, er der rum nok op til grænsen at give af :laugh: Men der god tid, så nu ser jeg det lige lidt an i år og bestemmer mig derefter.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nice billeder, hvor der står en hot chick og laver biceps curl - det da shit :4thumbup: :w00t:

Anyway, jeg synes nu sagtens man kan snyde i pose curl.. Jeg kommer nemt til at trække armene ind foran mig selv :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ronnie ham selv:

I complete my biceps routine with an exercise I call the cable crossover curl, which builds maximum peaks while bulking up the entire biceps muscle. This is a much neglected exercise (it doesn't even have a standard name) but one that seems custom made for a competitive bodybuilder. When you do this movement, you are really hitting a double biceps pose while applying weight resistance. What better biceps movement could there be for a competitive bodybuilder?

I start this exercise by holding cable attachments in each hand. I keep my arms straight, fully extended and parallel with the floor. Then I hit a double biceps pose and, in the fully flexed position, I squeeze the muscles for a maximum burn. Finally, I slowly release the weight to the starting position. Again, the biceps are under pressure throughout the whole set, and as you eke out the reps, you'll find you get a great pump.

overheadcablecurl1.jpg

overheadcablecurl2.jpg

Helt kanon øvelse!! Siddende på en bænk er også en mulighed. Den er umulig at cheat i og den brænndaaargh ritti fee!  :devil:  :4thumbup:

Nå ja - tak den kendte jeg egentligt godt - ja det er en super øvelse... Men jeg hopper op på ryggen af Playboy - man kan godt snyde lidt...

:cooldance:

Men super lækker brænnddddaaarrggghhh øvelse.... Takker

Link to comment
Share on other sites

Ja, hun er nemlig en fox  :wink:

Det fede er at selvom man trækker armene ind går den stadigvæk i guns, det er det jeg mener med at det er svært at snyde i den og så er der som Ronnie også siger, kontakt hele tiden  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

I mit tidligere center kunne den øvelse kun laves med en ærmeløs t-shirt og foran et spejl. Sikke nogle diskodrenge! :tongue:

Lungbrush, det kunne du vel aldrig finde på at gøre vel? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ben, reardelts og lidt ryg:

Eftersom sidste gang jeg skulle træne ben ikke var så højrep som det var meningen, ville jeg prøve igen idag. Tilsidst i dagens træning dukkede Myhlers og hans heavy cd op for at køre boxsquat og curle - lee' kombo :devil::wink:

Squat:

(lidt backraises)

12 x 20

12 x 40

10 x 70

8 x 100

10 x 140 PR

10 x 140

10 x 140

12 x 120 PR

ca. 1 min. pause

10 x 100

Det var ikke kønt og det var ikke let, men damn det var fee! De brændte dælme godt! :cooldance: Har ikke taget mere end 6 på 140 før :smile:

WG træk til bryst:

15 x 50

10 x 80

8 x 90

8 x 90

8 x 90

8 x 90

Det var det ryg jeg gad idag. Havde ikke lige lyst til de rows jeg ellers havde planlagt. De var nu ok. til trods.

Legextensions:

4 x 10 x 70

12 x 70

Harghh de sad godt efter squatten, modbydeligt quadpump! Ville egentlig have kørt bepres, men mine hoftebøjere var ikke lige med på legen og jeg kører efter PTPouls anvisning til Hoosier, med godt med stræk. Så jeg ville lige spare dem lidt.

B.o lateral raises:

15 x 7,5

10 x 12,5

10 x 12,5

12 x 12,5

12 x 12,5

Ok feel!

Decline crunches:

5 x 12 @ bw

Efter squatten bed de godt i sækken :devil:

Enarms b.o laterals i cablecross:

12 x 10

10 x 15

12 x 15

12 x 15

Sidder så feeee!

Det var det. Fee træning - sluttede af med at prøve lidt posering aw, men var ikke lige i stødet til det og også godt flad, så efter en 5 min. tøffede jeg aw (det var tydeligt, at Myhlers havde lyst til at smide trøjen og flexe igennem også :4flex: :w00t::tongue: )

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Det var det. Fee træning - sluttede af med at prøve lidt posering aw, men var ikke lige i stødet til det og også godt flad, så efter en 5 min. tøffede jeg aw (det var tydeligt, at Myhlers havde lyst til at smide trøjen og flexe igennem også

Haha yeeahh buddy! :w00t::wink: Kunne være sjovt nok at prøve på et tidspunkt, bare for at se hvor hårdt det er at stå og holde spændet osv. Men tror dog jeg er lidt for blufærdig til bare at smide trøjen midt i centret og begynde at flexe :laugh::blush: Det hjælper måske på det, hvis flere gjorde det samtidig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg er frisk. Folk vil sikkert tro at Allerød friskfyrsklub holder vaselinesamling :laugh:

Så skal vi bare have Blackice med på holdet også, jeg ved han gerne vil - han snakker altid om flex og at smide trøjen :w00t: og Saabye er jo selvskrevet eftersom han gerne vil stille op i Athletic Fitness ... så skal der bare squeeeeeeeeeezzzzzzes!! :4flex: :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Squat:

(lidt backraises)

12 x 20

12 x 40

10 x 70

8 x 100

10 x 140 PR

10 x 140

10 x 140

12 x 120 PR

ca. 1 min. pause

10 x 100

Hva silvan sker der for dit squat. Vil du straks holde op med at være så stærk. Det gider jeg ikke se på.
Så skal vi bare have Blackice med på holdet også, jeg ved han gerne vil - han snakker altid om flex og at smide trøjen

Yeah, det gør jeg skam tit. Men kun når jeg er alene. Flexede lidt i dag også :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hva silvan sker der for dit squat. Vil du straks holde op med at være så stærk. Det gider jeg ikke se på.
Jeg er jo nødt til at gøre noget for at de kan komme i niveau med resten - iøvrigt har det sin pris, jeg har dæææææælme doms i dem nu her - (og i dunken også) Det er fedt ikke at træne ret meget mave, så kan man virkelig mærke når den har fået tur - squatten har nok også gjort sit :bigsmile:
Yeah, det gør jeg skam tit. Men kun når jeg er alene. Flexede lidt i dag også

Du har den sejeste lille mostmuscular, doublegunwithsplit, lights out latspread, cannonball delt mutha!! Gemt inde i sækken, ud med ham!! :4thumbup: :w00t: og så drop alt det stykepjat og kom igang med de fede øvelser - se tøsen jeg der cablecurler f.eks - det bliver man leee af! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Endelig var det tid til at træne igen.

Vi er ved at flytte og det er en skidt kombo sammen med generel familietravlhed, så diæt og træning er lidt i baggrunden for tiden.

Honkey og Big Mike var helt brændt aw da jeg ankom så de skred stort set med det samme, MEN!! Selveste Torben F. ankom til sidst i dagens træning :4thumbup: - det gav mig +5 i strength i de sidste øvelser :tongue: Derudover brændte Myhlers også sig selv af. Jeg fik kævet en masse og fik også delt gode råd ud til nogle af vores tøser :4smartass:

Idag var det tung pat, skulder, biceps og triceps.

Db bænkpres:

(Lidt rotatorcuff opv.)

18 x 20

10 x 30

6 x 37,5

6 x 42,5

6 x 45

6 x 45

6 x 45

45 sek. pause

6 x 42,5

De sad rigtigt godt idag! Sidste sæt var helt kanon!! :devil: Brændt aw!

Widegrip EZ-curls:

15 x 10

10 x 30

10 x 40

8 x 50

8 x 50

Ville egentlig have haft 3 sæt med 50, men der var en gut der spurgte om han måtte snuppe den aw, så jeg droppede sidste sæt. De sad rigtigt godt og widegrip roxx i den øvelse :4flex:

Low incline db bænkpres:

8 x 32,5

8 x 37,5

10 x 37,5

8 x 37,5

Yir, så er der ved at komme lidt mere gang i den øvelse. Skulderen er stadig fint med på den :smile: Der bliver stadig kortere op til min gamle "før skulderen gik i ged" PR på 6 x 42,5 - Håber den får et skud for boven snart :bigsmile:

Incline db hammercurls:

12 x 12,5

4 x 8 x 20

Stille og roligt, men de sad kanon!!

Siddende lateral raises:

15 x 10

12 x 12,5

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5 + 6 x 12,5

10 x 17,5 + 6 x 12,5

45-50 sek. pause

10 x 10 - stående

Whoaaa, det sved i delten!! Havde bestemt mig for ikke at køre en presseøvelse idag, både for at have lidt til triceps, men også for at skåne skulderen en smule et enkelt pas. (rart at kunne gøre det uden at det er fordi det gør ondt :4thumbup: )

Tate presses:

12 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

8 x 20

Sad fee!

Cablecrosses:

15 x 25

12 x 35

12 x 35

Bare lige for lidt extra pump på patten :cooldance:

Enarms pushdowns - uh. greb:

10 x 25

10 x 30

10 x 30

Sad også godt!

Ville have haft et enkelt sæt mere i hver af de sidste 3 øvelser, som jeg supersættede imellem, men havde travlt, da maden kaldte herhjemme. :4mewantfood: Sluttede af med hjemmelavet jordbæris med choko :4eat: Ikke meget diæt over det, men for dælen da det smager godt!!

Link to comment
Share on other sites

Allo Henrik....

Hvad sørnsen skete der idag.. selveste dig var i LVK.. det er da langtid siden jeg har set dig lave lidt BB.... Træner du meget om aftenen eller hvorleders står de til....

Forresten jeg er ikke blevet fed.. jeg har bare fået tykkere knogler.. min mor siger også jeg har fået vom.. Jeg begynder sku snart at få anoraksi.....

Link to comment
Share on other sites

Allo Henrik....

Hvad sørnsen skete der idag.. selveste dig var i LVK.. det er da langtid siden jeg har set dig lave lidt BB.... Træner du meget om aftenen eller hvorleders står de til....

Forresten jeg er ikke blevet fed.. jeg har bare fået tykkere knogler.. min mor siger også jeg har fået vom.. Jeg begynder sku snart at få anoraksi.....

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, du er jo ikke en skid tyk ved siden af mig som jeg så ud forrige jul :blush:, så mon ikke det går af sig selv nu når du er startet på diæt. :4thumbup:

Jo træner ofte om aftenen for at have mindst "away" timer fra den bette, men en enkelt eller 2 gange om ugen prøver jeg at komme når der er lidt folk, da jeg må indrømme at det er der jeg synes bedst om det. Lidt kæwe osv. er aldrig skidt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo lige det du... Næste gang du skal træne om eftermiddag så slriv lige.. vi kan jo prøve at koerdinere det lidt så vi alle er der sammen.. Hvad med onsdag... :bigsmile: .. der står den på meget meget meget meget tung bryst. for mit vedkommende... det er altid vær at kigge på.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Selveste Torben F. ankom til sidst i dagens træning  - det gav mig +5 i strength i de sidste øvelser  Derudover brændte Myhlers også sig selv af. Jeg fik kævet en masse og fik også delt gode råd ud til nogle af vores tøser 

Hehe, jeg troede det var hende vanilie-ispinden der gav der extra test fra løgposen. Det er altså en fræk gammel madamme. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hargghhh, har siddet og kategoriseret alt mit tråd (der var sq meget) og bagefter blev jeg helt nostalgisk så jeg har siddet og kigget gamle billeder og koncert klips.

Her er lige mig på mit mest skinny tidspunkt, da vi (Jerkstore) varmede op til Therapy efter at have været 10 dage i England - damn en form jeg var i :laugh:

jerkstore07.jpg

GUNZZZ!!! :laugh::laugh::laugh:

jerkstore03.jpg

Feee optur - så har træningen da nyttet lidt :smile: Hele anmeldelsen er i øvrigt her:

2002 - guns ala carte

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share