LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Kickbacks er nok den mest ærgelige øvelse man kan lave :laugh::smile:

Angående det med albuen, har du så prøvet at lave en del opvarmningsæt med forholdsvis lette vægte først. F.eks i frø pres så kan du lave 3*10-12 stykker med 12kg og så ellers gå i gang.

Jeg syntes i hvertfald det har hjulpet mig meget når jeg har haft albue probs. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var faktisk egentlig også begyndt at køre triceps sammen med ryg fordi den aldid var brændt aw når jeg nåede til den efter alt det presseri, men med min tarwelige delt får jeg ikke presset rigtigt i skulderøvelserne, så derfor tænkte jeg at jeg ville snuppe triceps med idag, men det spille jo ikke helt.

Og mange tak :wink:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

60 min. PW

Lee omgang efter 35-40 minutter  :blink: ,men ellers nice tur. Det var første pw herhjemme efter vi er flyttet. Fik set godt marker og herude hilser folk på hinanden når man pw'er forbi dem - cool  :smile:

Nåja, sad lige og lurede lidt på Google Earth (fantastisk tidsfordriv), så hvorfor ikke tegne dagens rute ind :bigsmile: Sikkert kun noget værd for folk herfra, men det giver da lidt indtryk

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue::tongue:

Lige et spørgsmål: Kan man se Kollerød Brændehandel, mekka'et for os jeg-vil-brænde-til-jeg-besvimer-og-ha'-gunz-på--lee'-50-cm-og hele-svineriet fans?

Og tilllykke med den nye PR i low incl BP, godt gået :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

60 min. PW

Lee omgang efter 35-40 minutter  :blink: ,men ellers nice tur. Det var første pw herhjemme efter vi er flyttet. Fik set godt marker og herude hilser folk på hinanden når man pw'er forbi dem - cool  :smile:

Nåja, sad lige og lurede lidt på Google Earth (fantastisk tidsfordriv), så hvorfor ikke tegne dagens rute ind :bigsmile: Sikkert kun noget værd for folk herfra, men det giver da lidt indtryk

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue::tongue:

Lige et spørgsmål: Kan man se Kollerød Brændehandel, mekka'et for os jeg-vil-brænde-til-jeg-besvimer-og-ha'-gunz-på--lee'-50-cm-og hele-svineriet fans?

Og tilllykke med den nye PR i low incl BP, godt gået :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jov tak Rall, det var også fee at få presset en 10er u' med dem :smile:

Desværre kan jeg ikke afsløre vor muskulære moskes beliggenhed, da ejer Gert Led for tiden har det småskidt, han har ikke gainet på guns i 2 uger og derfor har han taget ferie i 3 uger til et studie ophold hos Ronnie C. i Texas.

Ses i aften.

Jeg er der nok lidt før, fordi jeg skal helst lige gennemføre en times træning inden i kommer.

<{POST_SNAPBACK}>

Yir, så skal fejekosten frem og skruenøglen i sving :cooldance:

Havde egentlig også selv regnet med at træne, bare bagefter, men som delten skaber sig kan det være det bliver skubbet til torsdag, men nu ser jeg det lige an.

Nå fik også speeded en bette tur idaw

Morgencardio:

50 min. PW

Tog en lidt kortere rute idag, men denvar nu ikke så fee. Det spiller ikke at gå langs hovedvejen og skulle ud i græsset når der kommer lee'e lastbiler. Ellers fee tur gik ikke så døø' efter de 30-35 min. som jeg plejer :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er det en regel du har, at du ikke læser min comment nedunder sættet?

<{POST_SNAPBACK}>

HæHæ - Good Hard Comeback, Lung Bro!!! devil.gif

...og pas nu på - når ud traver langs landevejen, bro!!!! :blink: ..Sku-ette nowet for mai m ålle de lastbillar!! :wink:

Check ya laterz - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Pondus

Er det en kraftig mand der ikke er så høj?

Jeg kan huske da jeg selv trænede der i 1993-94 var der en mand der blev kaldt sådan. Han var god for en hel del kilo i bænk.

Og hvis det er ham så må han være halvgammel nu.

Der er flere ting jeg kan nikke genkendende til når jeg kigger din log igennem.

Link to comment
Share on other sites

Er det en regel du har, at du ikke læser min comment nedunder sættet?

<{POST_SNAPBACK}>

HæHæ - Good Hard Comeback, Lung Bro!!! devil.gif

...og pas nu på - når ud traver langs landevejen, bro!!!! :blink: ..Sku-ette nowet for mai m ålle de lastbillar!! :wink:

Check ya laterz - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Yo mr. Incredible! Som man råwer i skoven får man svar :wink: og de lastbiler spiller et' så jeg tror squtte den del af ruten kommer til at gentage sig.

Pondus

Er det en kraftig mand der ikke er så høj?

Jeg kan huske da jeg selv trænede der i 1993-94 var der en mand der blev kaldt sådan. Han var god for en hel del kilo i bænk.

Og hvis det er ham så må han være halvgammel nu.

Der er flere ting jeg kan nikke genkendende til når jeg kigger din log igennem.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Terndrup!

Jo skam Pondus træner i LVK endnu er også selv gode venner med ham, (han stod faktisk fader til min datter for ca. 1½ år siden) Han er stadig megastærk, men det er sjældent han viser det. Det er en af de klubber hvor der vist ikke sker så meget, men det fungerer jo fint nok i praksis. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Idag har den udover morgenens pw stået på alene tid med den bette. Så jeg har set Teletubbies og Kaj og Andrea, spist rosiner, is og ladet den helt vildt. Til middag fik jeg en 2,5 timers morfar sammen med hende og bagefter cyklede vi en tur ind til nogle af vores venner (hvor kæresten var for at hjælpe dem med at male) der har en bette pige også hun kunne lege med. Så blev tøsen sat af og jeg bikede videre til LVK, hvor der først skulle brændes lidt og derefter ryddes op og fixes powerrack og diverse andre ting :4thumbup:

Højrep ben, ryg, rear delts og lidt triceps:

Big Mike var ved at afslutte dagens brænder da jeg kom så fik lige kævet den godt med ham - han syntes godt om mit bb look med tights, tanktop og neopren over det hele :laugh:

Lidt opv.

Leg extensions:

15 x 45

12 x 70

Leg curls:

10 x 30

10 x 30

Benpres:

20 x 100

15 x 200

12 x 300

12 x 400 PR

12 x 400

10 x 300 + 8 x 60 leg extensions

10 x 300 + 8 x 60 leg extensions

10 x 300 + 8 x 60 leg extensions

Min skulder gad ikke squtten idag, så er der jo ikke andet at gøre end at presse den aw og det gik også fino!! Efter sidste sæt kunne jeg næsten ikke gå -

fee :4crutches::rocketwhore:

EZ cable pushdowns:

20 x 30

15 x 50

12 x 80

12 x 80

12 x 80

Fino nok, albuen er ikke så brokken mere.

Db rows:

12 x 35

12 x 50

12 x 50

12 x 50

12 x 50

Ok omgang, og damn jeg svedte!!

Dumbell overhead extensions:

15 x 17,5

10 x 32,5

Nemme nok, men albuen snakker stadig med, så ikke helt fee, men det går fremad.

CG cable rows:

12 x 50

10 x 100

Ok, men jeg var ved at være tidspresset og prioriterede at få noget en bagskulderøvelse istedet for at gøre rowsne færdige. Prøvede lige lidt chins af, men de sad ikke helt fee i delten

B.o laterals:

15 x 7,5

5 x 12 x 10

Lav vægt for deltens skyld, men de sad ritti godt. Kørte uden at køre dem til bunden dvs. non-lockout.

Så var det tid til at få fixet lidt op i lokalerne. Dr. Steen og Blackice var begge dukket op til formålet (Blackice skulle også brænde lidt) så vi fik lavet nogle gode løsninger og samlet sammen og smidt skrammel ud, samt ikke mindst, samlet et powerrack og stillet det op istedet for det oldgamle stativ der stod ved vores dobbeltspejle. Blackice og jeg brillierede ved at have utrolige værktøjsskills (not :laugh: ) Jeg skulle iøvrigt over og hente en pita midt i det hele og da de havde glemt min ordre fik jeg den gratis - god stil :4thumbup:

For at slutte det hele ordenligt aw fik jeg lige 6 km på cyklen i mørke og da jeg var hjemme kom jeg i tanke om at jeg ikke havde nøgle med og den store og den bette dåse var ikke hjemme endnu. Hvad gør man så?? Man kravler op på et gelænder så man lige akkurat kan nå taget (der er pænt stejlt da vi har skrå vægge) om på den anden side af taget, til det eneste åbne vindue, der er badeværelses vinduet (mini bitte, men jeg passede lige akkurat deri :blush: ) og tager en ecc. håndstand ned på toilettet og videre ned på gulvet. Vupti!! Det kunne have gået helt galt, men det gjorde det ikke :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Blackice og jeg brillierede ved at have utrolige værktøjsskills (not  ) Jeg skulle iøvrigt over og hente en pita midt i det hele og da de havde glemt min ordre fik jeg den gratis - god stil 

LOL, ja det var rimelig elefant. Jeg ved ikke lige. Jeg var helt sikker på den ville ryge af, og ganske rigtigt, røg den af :laugh: FLOT

Men ellers synes jeg resultatet er blevet ret ok. Men det skal lige prøves før man kan mærke om det fungerer ordentligt.

Men jeg glæder mig til at lege med på Lørdag. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Blackice og jeg brillierede ved at have utrolige værktøjsskills (not  ) Jeg skulle iøvrigt over og hente en pita midt i det hele og da de havde glemt min ordre fik jeg den gratis - god stil 

LOL, ja det var rimelig elefant. Jeg ved ikke lige. Jeg var helt sikker på den ville ryge af, og ganske rigtigt, røg den af :laugh: FLOT

Men ellers synes jeg resultatet er blevet ret ok. Men det skal lige prøves før man kan mærke om det fungerer ordentligt.

Men jeg glæder mig til at lege med på Lørdag. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, sådan har jeg det ALTID når jeg leger håndværker :innocent: Jeps, det blev ritti cool (specielt piratflaget :w00t::laugh: ) tror nu nok det skal dutte - det eneste der er vigtigt nu er at få t-baren boltet fast igen og evt. også få powerracket extra fæstnet. Og lørdag ..yir det bliver feee :4jumpy::pumpin:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

For at slutte det hele ordenligt aw fik jeg lige 6 km på cyklen i mørke og da jeg var hjemme kom jeg i tanke om at jeg ikke havde nøgle med og den store og den bette dåse var ikke hjemme endnu. Hvad gør man så?? Man kravler op på et gelænder så man lige akkurat kan nå taget (der er pænt stejlt da vi har skrå vægge) om på den anden side af taget, til det eneste åbne vindue, der er badeværelses vinduet (mini bitte, men jeg passede lige akkurat deri  :blush: ) og tager en ecc. håndstand ned på toilettet og videre ned på gulvet. Vupti!! Det kunne have gået helt galt, men det gjorde det ikke  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt instruktion til tyvene i Allerød om omegn :wink: Hvilken adresse var det, du sagde I boede på? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

(mini bitte, men jeg passede lige akkurat deri 

Er der andre end mig der ser at der tydeligvis er en uoverensstemmelse i ovenstående?

Hvordan kan et vindue som du kan komme igennem være mini bitte?

Jeg ville påstå der var tale om en 10X3 Meter Panorama vindue

Link to comment
Share on other sites

Rall & Blackice:

:laugh: Det var fee at opdage at jeg kunne gøre det uden at komme til skade, men så var det vist også det - og panorama....aahhh :blush::tongue:

Dagens træning - hulemand

Skulle egentlig ikke træne, men havde tasken med og var downtown - Dr. Steen var med på noget oldschool lal, så vi teamede op og angreb det nye powerrack :cooldance: Honkey var også i huset og var godt msundelig på vores sjove træning :tongue:

Dødløft:

10 x 50

10 x 100 sumo

SL dødløft:

10 x 50

10 x 100

Statisk hold med dobbelt overhåndsgreb:

1 x 100 i ca. 20 sek.

2 x 140 i ca. 10 sek.

2 x 160 i ca. 10 sek.

2 x miss på 200

Ahh, damn jeg er slap i nallerne!! De 200 rørte sig næsten ikke :dry:

Stående hammercurls:

10 x 12,5

8 x 20

5 x 25

5 x 30

Jaja, skulle lige køre lidt gun åss, så var biceps ogsp mere varm til næste øvelse :wink:

Rackpulls fra lige over knæet:

5 x 100

3 x 140

3 x 160

2 x 3 x 200

2 x 3 x 240

3 x 260

1 x 290

Fee nok. Min pr er 300 og var laaaangt hårdere end de 290, så naiz nok. Dr. Steen kogte godt aw på den :devil: :4thumbup: Ryggen er lidt kogt nu her, da jeg trak lidt for explosivt på et par stykker af dem, håber det er væk i overmorgen - typisk mig :blush:

Dækflip - 200 kg.

5 x 4-5 flip

Totalt fee sjov ude på parkeringspladsen. Det er godt nok livligt når det ikke er den side hvor fælgen vender udaf. Skal lige huske på det på lørdag, man kan hurtigt få lavet noget tarw'ligt. Var ved at være småtræt, så det var det ud på rullerne og afsted

Cardio:

Ca. 25 min. rullemarie

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Dækflip - 200 kg.

5 x 4-5 flip

Totalt fee sjov ude på parkeringspladsen. Det er godt nok livligt når det ikke er den side hvor fælgen vender udaf. Skal lige huske på det på lørdag, man kan hurtigt få lavet noget tarw'ligt. Var ved at være småtræt, så det var det ud på rullerne og afsted

Hallo det er snyd at øve sig :laugh::poking::poking:

Når jeg bliver nummer 12 på lørdag så giver jeg klart det skylden.

Link to comment
Share on other sites

Dækflip - 200 kg.

5 x 4-5 flip

Totalt fee sjov ude på parkeringspladsen. Det er godt nok livligt når det ikke er den side hvor fælgen vender udaf. Skal lige huske på det på lørdag, man kan hurtigt få lavet noget tarw'ligt. Var ved at være småtræt, så det var det ud på rullerne og afsted

Hallo det er snyd at øve sig :laugh::poking::poking:

Når jeg bliver nummer 12 på lørdag så giver jeg klart det skylden.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Du bliver ikke nummer 12 - du er helt sikkert i den gode ende :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share