LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

så så blackice og honkey.... Jeg skal træne både fredag og lørdag, men tager da til lvk hvis der er træf lørdag... ellers bliver det bar noget i lyngby evt da honkey ikke kan... men hvis i andre aka blakice, lb, quantanamo og le female så jow lvk kl halv 5!!!!

Link to comment
Share on other sites

jaw jaw, der skal der jo brændes lidt chest aw? 

Så tager jeg da bar til lvk på lørdag hvis det skal være på den måde...

Ja det må man erkende. Vi ryger ud i noget snavs med 2X3X110 2X2X120 og 1X1X125 sandsynligvis unreal, men prøves skal det da

Link to comment
Share on other sites

Efter lidt kyndig votering med kæresten og med det der bliver sagt ud her i loggen vil jeg ligge mig fast på lørdag eftermiddag, ved godt Honkey ikke kan, men lad os bare sige at jeg vist ikke havde så meget at vælge imellem :innocent: Så må han lære det latspread en anden dag (eller melde sig syg :wink: )

Tidspunkt.... - kl. 15?

Link to comment
Share on other sites

Lee morgentræning! Tung ben, ryg og lidt tri

Vågnede kl 5.15 :blink: Så hvorfor ikke få noget ud af dagen. Kl. 6.15 var jeg klar til at køre mod LvK efter en masse kaffe og prots :bigsmile: , hvor der allerede var 25 grader varmt :dry:

Trods det at jeg først skulle møde 8.30 fik jeg kæwet den så meget aw med en af de andre foreningsguider, at da Honkey with abs :cooldance: og Big tanned'n shredded Mike :devil: indtog scenen en time senere, stadig var igang med de 2 første øvelser :laugh:

Honkey lavede iøvrigt en beskidt omgang skwat :4thumbup: Min egen gik også Ok. It went as this:

Squat:

10 x 20

12 x 40

10 x 70

8 x 100

6 x 130

6 x 150

6 x 150

8 x 150 PR

10 x 130

Fee omgang, der var endda en smule overskuu' (ikke møj, men det var der :wink: ) på alle sæt. På 2. sæt med 150 fik jeg overbalance og var ved at vade Honkey ned med 150 kilo på sidste rep. Fik koncentreret mig lidt for meget om ikke at trykke med forfoden og trådte 2 skridt tilbage :blink::laugh:

Chins:

Opv. træk til bryst - 15 x 60

6 @ bw

6 @ bw + 10 kg.

6 @ bw + 15 kg.

6 @ bw + 15 kg.

6 @ bw + 10 kg. + 5 @ bw

Det var sq en lee omgang. Supersættede med squatten - pheew! 15 kilo om sækken er liiige lidt rigeligt for slappe mig, så de bee' godt! - bw var iøvrigt 96 rent i bar mås efter træning.

Yates rows:

12 x 60

4 x 8 x 100

Ok., men jeg synes sq ikke de rammer helt så godt længere. Måske er de ikke tunge nok og med nok cheat :innocent::laugh:

Pushdowns skrå greb:

15 x 60

4 x 10 x 90

Rimeligt, men jeg gad ikke mere triceps - bagskulder blev også droppet, så den får en tur sammen med resten til næste træning.

Maskine benpres:

15 x 150

4 x 12 x 220

Fee nok, de sad ritti godt i quadsne, men de sidste 3 blokke kan ikke sættes på den pga. hvad ved jeg og derfor er de sq lidt for lette, men ok. alligevel, var alligevel også helt færdig af varmen :blink:

Det var det, fee nok omgang, fik også lige hurtigt chekket formen aw bagefter, det er ikke gået helt galt endnu, fee nok :smile: Og så afsted på job, nu står den på sygepasning af den bette igen idag, så den står på råhygge og masser af is :innocent:

Næste pas ser ud til at blive lørdag med masser af molfolk og den står på highrep pat, delts og bi for mig - perfekt!! Det glæder jeg mig sq til! :4flex: :pumpin::music::dumbbell_lift::blahblah:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Efter lidt kyndig votering med kæresten og med det der bliver sagt ud her i loggen vil jeg ligge mig fast på lørdag eftermiddag, ved godt Honkey ikke kan, men lad os bare sige at jeg vist ikke havde så meget at vælge imellem  Så må han lære det latspread en anden dag (eller melde sig syg  )

Hvem har behov for at lære latspread, når bare man kan flexe biceps og nakke :devil:

Link to comment
Share on other sites

Well jeg er der nok først senere... hvis jeg kan gå før så er jeg der omkring 15:30, hvis ikke så først 16:30..

Jeg må se hvad chefen siger til at champen skal til fælles-træning lørdag med mol-folket :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, der står vi jo overfor et problem. Jeg kan desværre kun søge for Faarced rabatkort fra Kollerød Brændehandel, da vores krådtendorsement med Lillerød Bageren er gået fløjten pga. en intern twist imellem Gert Led og resten af staben - Gert åd simpelthen alle rundstykkerne hver morgen, hvor han tilsidst var så langt ude at han mødte en time før, for at kunne nå at spise dem.

På den anden side har det givet ham 63,4 cm. guns, så han har da fået lidt ud af det.

Klip ud og medbring imorgen. Forced - det betaler sig i længden!!

post-1757-1121426765_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Aftenens træning:

1 x 2 timers lang putning af 1 stk. barn der nægter at sove :crybaby:

Den stod på tud, hyl og skrig og bestemte forældre, der i sidste ende måtte give sig :dry::nono: Men det er dælme ikke til at bære når hun er helt ulykkelig over noget der egentlig ikke er andet end vores behov (det er jo weekend, og hun sover længe hvis hun er gået sent i seng)

Restitution:

1,5 x 1 times mollen aw

2 x 1 x 8 kopper kaffe :devil::blink:

2,5 x 1 times Battlefield 2

1 x 1 times GTA - SA

Kost:

1 masse x ringe carbs og prots

Harghh!! :devil: :4thumbup: Beskidt omgang, var lige ved at køre forced her i GTA tilsidst, men holdt mig fra failure, og vil nu drøne ind i kassen, sammen med resten af holdet. :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Idag var det så tid til et bette Mol-træf i LvK - Hoosier var også mødt op, så sammen med Quantanamo, Saabye 3450, og Blackice, blev der kæwet og pumpet derudaf. Det hele gik dog næsten for hurtigt, vi fik ikke engang målt guns :innocent::wink: Jeg fik ikke sovet qlverden inat, og oven i det vågnede jeg med lee' øjenbetændelse i det ene øje, så jeg hele dagen har lignet en der har været for vildt i byen :crazy: Så fik mig en morfar og vågnede 20 minutter inden vi skulle mødes. heldigvis var Blackice klar med et lift begge veje - kanon stil!! :4thumbup:

Jeg skulle hamre Highrep pat, skulder og bis af, men det blev også til lidt triceps

Væltede lidt rundt imellem de forskellige øvelser, da det jo er sjovest at teame op om, så rækkefølgen er ikke helt bingo alle steder, der blev også supersættet i flere af øvelserne. På med lidt metal på anlægget istedet for 100 FM og igang :cooldance:

Db bænk:

20 x 17,5

13 x 32,5

10 x 42,5

12 x 47,5 PR

11 x 47,5 + 2 forced

7 x 50 + 2 forced

8 x 47,5 + 3 x 42,5

:blink: Fee omgang, patten stod helt aw tilsidst :laugh: 2. forced på de 50 var vist lee at få op for Q :blush::laugh:

Incline db bænk:

10 x 37,5

8 x 37,5

De spillede ikke helt super, så jeg valgte at stoppe og få lidt skulderpres istedet. Patten var også helt futtet aw.

Db skulderpres:

12 x 17,5

10 x 22,5

8 x 27,5

8 x 30

8 x 32,5 PR

Endelig fik jeg lidt reps ud med de damn 32,5 kilos dbs, stoppede efter dem af hensyn til delten, men fee nok.

Siddende laterals:

15 x 10

10 x 15

10 x 20

10 x 22,5

10 x 22,5 + 6 x 15

10 x 22,5 + 6 x 15

10 x 20

Ritti fed omgang. Stilen var ikke super, men de sad godt :innocent:

Db curls:

10 x 10

10 x 12,5

10 x 20

8 x 27,5

8 x 32,5

Skiftede til hammercurls på sidste sæt, da jeg bare ikke kan med alm. curls længere :dry: De var rimelige, men ikke super.

Fransk pres:

12 x 40

12 x 50 + 4 x cg

12 x 50 + 6 x cg

11 x 50 + 6 x cg

Kan ikke huske sæt helt her, men mener jeg fik 4 sæt :sleeping: awbrændt

Ez-curls:

10 x 30

8 x 50

8 x 50

Teamede op med store beskidte brune rippede Mike, men det er altså bare det samme gamle gejl med de curls..., næh kabler det ved man hvad er :4thumbup: De var nu hårde nok.

B.o. laterals:

15 x 10

10 x 12,5

4 x 10 x 15

Ok. omgang, Hoosier bemærkede min haltende bagdelt da jeg kørte skulderpres :crybaby: I know, det er trist, men det er faktisk blevet bedre, så det går da stille og roligt fremad. :smile:

Dips:

3 x 12 @ bw (98,2 kg. - abs pr :laugh:)

Fee nok, kørte godt slow og på patten, og langt fra failure. Næste gang det er tungt tror jeg den står på added vægt igen :4thumbup:

Det var vist det, smuttede lidt frem og tilbage imellem det hele og fik også flexet lidt sammen med de andre, så det kan være jeg har glemt noget, men skidt. Det var pis'hyggeligt. Så det går nok. Kæresten kiggede iøvrigt også ind med den bette, hun var supergenert, men det er der vel egentlig ikke noget at sige til.

Til trods for at både jeg selv og Hoosier havde målebånd med (fee diskostil!!) glemte vi helt at måle guns på stribe, så jeg snuppede lige en hurtigt gunmåler herhjemme med leftoverpump på - 46 cm :4flex: Det er helt klart PR, sidst jeg målte dem var de 45 cm. med en del højere fedt % - fee!!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Til trods for at både jeg selv og Hoosier havde målebånd med (fee diskostil!!) glemte vi helt at måle guns på stribe, så jeg snuppede lige en hurtigt gunmåler herhjemme med leftoverpump på - 46 cm  Det er helt klart PR, sidst jeg målte dem var de 45 cm. med en del højere fedt % - fee!!

Feee. De så godt nok også store og beskidte ud i dag. Der sker noget for tiden.

Jeg måtte lige ind og tjekke mine, og de vil simpelthen ikke slæbe sig over 40,5

tsk tsk sølle sølle spagetti arme

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu hyggeligt i dag! :bigsmile: Normalt snakker jeg ellers meget mere. :blink: Men kan godt være lidt genert, når jeg møder folk første gang. :blush:

Ser ganske godt ud med formen (men ja, bag delts'ene haltede nok lidt). :4thumbup: Men abs'ene var da okay. :innocent:

P.S. Tillykke med gun-PR. :4flex: :cheer:

P.P.S. Cuuuuute unge. :w00t::biggrin:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share