LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Till

Jov tak, kom ovenpå her sidst i weekenden, men det har dælme holdt hårdt! :crazy: Har dog kunne holde maden i mig så har spist ok. og har ikke smidt nogen kilo, så det går nok lige... iøvrigt kom mit fra Sublimsport... tadaaa, idag! :laugh::laugh::laugh::laugh: Den får lov at stå alle dagene på posthuset og så kan den ellers bare ryge retur. Mage til gejl!

Sortis

Tak skal du have Nicolai... havde første træning igår, samt første dag på work, den var lee ellers!! :blink: Så nu til lidt loggeri!

Link to comment
Share on other sites

Nå efter en masse!! dage med mavsegejl og 2000 ture på lokum var jeg endelig på job igår, og hvorfor ikke tage ned og træne for første gang efter det ...

Har haft lidt overvejelser om hvilket program jeg skulle køre nu og havde egentlig regnet med at køre breathers igen, fik jo aldrig de 140 :wink: men jeg trængte også til en god omgang volume på stængerne ... så hvorfor ikke starte op med Sheiko igen.

Havde også en ide om at det var tid til at prøve bænken af og havde overvejet Sheiko på patten også, men jeg kom aldrig længere end til 10 reps med 40 kg. så gjorde skulderen ondt... med opspænd delts tilbage og det hele.. møgøvelse. Så det er endt med en Sheiko/hst/breathers hybrid hvor jeg kører 5 x 5 i patten med dbs og sheiko på benserne, og så eller ala breathers progget på resten. Kører så stadig bare med dødløft på midterdagen, da det passer med Sheikoen.

Igår var lidt en prøvedag, så fik ikke alt med osv, men eller var det nu en fee nok træning og domsne idag taler heelt for sig selv :laugh:

Sheiko beginners 2 - Uge 1, dag 1 + fullbodylir

Div raises + rc elastiksjov

Squat

15 x 20

12 x 50

5 x 100

4 x 120

4 x 120

3 x 140

3 x 160

3 x 160

3 x 160

3 x 160

3 x 160

3 x 150

3 x 150

3 x 150

3 x 150

3 x 150

Uhhh yeah den var lee :crazy: Kom dog igennem, men fedt at få nogle kg. på igen. Iøvrigt altid fantastisk at køre sådan en omgang i LVK... Anders Phillip og slæng (fuck hvor trænede han bare ringe igår... med forced fra 1. rep og elendig stil som altid) fattede ca. intet af at jeg gad stå der i buret hele træningen igennem :laugh:

Incline db bænk

20 x 15

12 x 30

5 x 37,5

5 x 37,5

5 x 37,5

5 x 37,5

5 x 37,5

Ok. omgang, sad super! Og faktisk fee med lidt flere sæt end jeg plejer :smile:

Chins

2 x 5 @ bw

:w00t::superman::laugh: Gad ikke lige....

Db bænk

5 x 37,5

5 x 37,5

5 x 37,5

5 x 37,5

5 x 37,5

Ville faktisk have prøvet incline bb bænk af, men den var optaget, så snappede den flade med klokker... det var nu også ok.

Incline db curls

12 x 15

10 x 17,5

10 x 17,5

Stille og roligt... skal lige bestemme mig for en gun øvelse, men den er nu ok.

Stående læg

10 x 200

:laugh: Glemte 2. sæt .. whee!! :superman:

Siddende db skulderpres

15 x 12,5

10 x 30

10 x 30

Sad ok. Ville teste dem aw med dbs. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal blive ved barbell pres, eller om den her er ok. Det må blive en tester mere næste gang.

Dips

10 @ bw

10 @ bw

Bare en first timer, adder vægt og flere sæt næste gang.

B.o laterals

12 x 10

12 x 10

Fint nok.

Det var det. Fik også lige hilst på Torben F. der var nede for at brænde inden han skulle hjem til hans nye monster PC ...

Ellers en ok. træning. Masser af knejter og elendige forced (grinte faktisk højlydt af AP midt i hans faaaarced x 200, men tror desværre ikke han hørte det :nonono::tongue: ), hæwi, og brænden den aw og dejligt at komme igang igen.

Nu skal der bare en smule mere struktur på og så skal det nok blive fee :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders Phillip og slæng (fuck hvor trænede han bare ringe igår... med forced fra 1. rep og elendig stil som altid) fattede ca. intet af at jeg gad stå der i buret hele træningen igennem :laugh:

Men han har da fået nøgler har jeg set. Jo jo i er blevet gavmilde på jeres gamle dage

Link to comment
Share on other sites

Men han har da fået nøgler har jeg set. Jo jo i er blevet gavmilde på jeres gamle dage

Ja, og jeg fatter ikke hvad jeg tænkte på den dag jeg sagde ja til det :blink::nonono: men der manglede nlukkevagter og nød lærer nøgen mand at tage 200 forced, eller noget...

:laugh:

Lee' Brændaargh...

Ellers godt at du er kommet ovenpå igen! :smile:

Thx Big Q!

AP kører Lee' Brændaargh stilen altid, fra første sæt :devil::superman: .. zero opvarmning, bare lige på, i bro og så igang med 50 kgs. vægtene hvor makkeren har nok at se til og 20 cm. rom .. yeahhaaawww!!!

Tror seriøst at han ikke engang ville kunne køre med 30 kgs vægtene i god dyb stil.

Iøvrigt ser det ud til at han bliver mindre og mindre :laugh: no wonder - hvis jeg en, bare en eneste gang hører ham give træningsråd til nogen igen, så ryger han ud lige på røven

Link to comment
Share on other sites

Thx Big Q!

AP kører Lee' Brændaargh stilen altid, fra første sæt :devil::superman: .. zero opvarmning, bare lige på, i bro og så igang med 50 kgs. vægtene hvor makkeren har nok at se til og 20 cm. rom .. yeahhaaawww!!!

Tror seriøst at han ikke engang ville kunne køre med 30 kgs vægtene i god dyb stil.

Iøvrigt ser det ud til at han bliver mindre og mindre :laugh: no wonder - hvis jeg en, bare en eneste gang hører ham give træningsråd til nogen igen, så ryger han ud lige på røven

Jeg har det problem at jeg synes han er "flink" altså i ordets bogstaveligste forstand. For han er en sød fyr. Men mht træning fatter han ikke en brie, og han er fuld af prut når han fortæller om sine præstationer.

Og ja han retter og rådgiver af et godt hjerte til alle. Og det med de 50kgs vægte og andet godt, så er det show off for alle pengene. For dem der ikke ved hvad de laver kunne man jo tro manden var stærk.

Og ja han bliver rent faktisk mindre og mindre. Jeg har næppe sæt så dårlige resultater EVER

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore

Hmm det kunne være de skal prøves.. det var jo lidt en lang onmgang, og har også haft 2 tilbagefaldsdage her i ugen, hvor jeg dog tog på arbejde alligevel og også trænede den anden (igår) ... leeeedt iøvrigt :crazy::laugh:

Nicko

Hmm ja du har jo måske ret i det med flink, men jeg synes bare der er noget enormt irriterende ved ham...

F.eks det med at han bare enormt gerne vil belære andre (også mig nogen gange) men bare ikke aner hvad han snakker om.

Anyway, er nået til en erkendelse af at han er spildt energi nu, og så er det jo meget godt med et godt grin en gang imellem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning igår.

Efter en leeed dag på work med ondt i mavsen og flere ture på das end jeg gider tænke på tog jeg alligevel ned for at brænde.

Udover det var den bette i "kaste op mode" stort set hele natten, så jeg havde vel ca. fået sovet 2 timer. Udover det er jeg stadig plaget af et slag jeg fik på min albue af at skvatte ned af vores trappe da jeg var syg. Det gør self. mest nas i den når jeg løfter noget... :dry: Enhver anden dag ville jeg have taget hjem istedet, men jeg kunne mærke at jeg bare trængte til at komme ned og være lidt sammen med dbs og stænger og få afreageret lidt, så måtte jeg bare tage det som det gik. Så afsted til LVK det gik. Der var stort set ingen i hulen, så på med Fight og igang.

Fullbodylir - uge 1, dag 2

Incline db bænk

20 x 15

12 x 30

5 x 5 x 40

Fin omgang, sad rigtigt godt.

Chins

3 x 8 @ bw

Ok. men lidt tunge i det :innocent: hvorfor mon.....

Dødløft - sumo

12 x 50

6 x 100

3 x 150

3 x 180

4 x 180

3 x 180

Hmm, de var nu faktisk ok, og rimeligt lette, men har halvsvært ved at locke ud. pga mine arme kolliderer med min mave/bryst :blush:

Skal nok have en sagkyndig til at se på teknikken i dem.

Grunden til at jeg vil prøve at køre dem er kort og godt fordi det skåner min lænd mere end konv. dl. Der brænder mig end tand for meget af synes jeg. Så nu står den på sumo et stykke tid. Det går også end tand mere i benerne og det er jo ikke så skidt.

Bænkpres

10 x 50

5 x 67,5

4 x 87,5

3 x 95

3 x 95

2 x 107,5

:laugh: Nå, skulle lige prøve dem af da skulderen ikke brokkede sig på de første med 50. Så tog Sheiko cyklussen og ville prøve at køre dem med mit fantastiske max på 135 :w00t: Det gik også super lige indtil 2. rep med 107,5 .. der gjorde det nas, og klog af skade valgte jeg at ikke engang en enkelt rep mere skulle i skabet. Skidt for ville gerne køre sheikoen i patten også.

Yates rows

6 x 60

6 x 100

6 x 100

Ok. gjorde lidt ondt i min albue dog.. :dry:

Incline barbell bænkpres

10 x 50

6 x 80

6 x 80

De var helt fino ... fatter det ikke. Nå men mest for bare lidt at gøre patten færdig.

Siddende db skulderpres

10 x 20

8 x 32,5

8 x 32,5

Sad super og intet skulderbrok

Incline db curls

12 x 10

8 x 20

8 x 20

Ok.

Dips

2 x 10 @ bw + 5 kg.

10 @ bw

Ok.

Stående læg

12 x 130

10 x 210

10 x 210

Ok.

Siddende laterals

12 x 10

10 x 15

10 x 15

Avs i albuen, men de kom da i hus

B.o laterals

10 x 15

10 x 15

Fint nok. godt pump på delttøj og pat, supersættede med dips og stående læg. Smed min svedige trøje for at se hvor skidt formen var ved at se ud med pump, og der er godt nok længere ind til absne nu, men synes nu faktisk også jeg kan se at der er røget noget fornuftigt på. Helt ok. powerlook :wink::innocent:

Done deal. En fin træning der stik imod oddsne gik fint, til gegæld brændte jeg totalt aw på cykelturen hjem. Den trak dælme tænder ud. Så efter dinner stod den bare på sofa og faldt da også totalt i søvn. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Yo Nico

Jep....

Jeg er travl, meget - træningen er på standby til imorgen. Har været til samtale idag om nyt job (igen igen) og det har fyldt meget, så har droppet at træne, samt Lenas tider har passet skidt med mine og jeg magter ikke aften træning for tiden.

Magnesium bliver bestilt snarest, men jeg fatter ikke at folk (andre i best. ikke bestiller) men vi har møde imorgen og så regner jeg med at der kommer styr på det.

Derudover er jeg løbet lidt sur i træning kost osv.... har trængt mest til bare at være en normal far der ikke æder som et svin 9 gange i døgnet, og som godt kan lide brød og sukker og kunne gå 6 timer mellem måltiderne og ikke være ved at dø af "jeg mister masse hvis jeg ikke æder en gris nu!!" stress :wink: - så har lige skulle have en breaker - det passede godt nok ikke med deload og det andet, men fukkit, håber jeg er godt klar igen i næste uge. Gider jeg smækker jeg et pas igennem imorgen, men ved det ikke lige nu, og så måske lørdag inden Volbeat så der er pump på a guns :superman::tongue:

Anyway tak for bekymringen

Link to comment
Share on other sites

Gider jeg smækker jeg et pas igennem imorgen, men ved det ikke lige nu, og så måske lørdag inden Volbeat så der er pump på a guns :superman::tongue:

Hey Lungebørste

Lyder godt, at du lytter til kroppen og fornuften i ny og næ, og ikke lader træningen diktere det hele. :bigsmile:

Ang. VOLBEAT på lørdag. Ved du hvem der kommer udover dig, mig, Tunen og Volbeat? :tongue: Koncerten er iøvrigt total udsolgt. Det bliver fee' at høre de rock'n'roll-drenge igen. :devil:

Så må jeg lige overbevise dig om, at Mercenarys "First Breath" er en dansk death-metal evergreen! :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Håber det går godt mht jobbet. Krydser hvad der kan krydses

Mht magnesium så forstår jeg godt du undrer dig. Altså jeg vil som sådan gerne hjælpe dig. Den eneste måde jeg kan det på er vel ved at komme i bestyrelsen. Men som du ved er jeg "modstander" af de bestyrelses møder der ofte er. Jeg er bestyrelses formand i ejerforeningen jeg bor i med 62 ejendomme og det bruger jeg allerede alt for meget af min tid på.

Hvis der på nogen måde kunne laves en deal, så vil jeg med glæde hjælpe. Jeg synes jo kun det ville være hyggeligt at hjælpe med at arrangere "stævnerne" bestille ting hjem osv.

Overvej det. Vi mangler også papir til rullerne, og har ikke fået opdaterede medlems lister 100år. :unhappy:

Mht din træning, så træn dog når du synes det er sjovt. Drop alt det kost race, og at det hele skal være så planlagt. Hyg dig med det. Lidt er bedre end intet.

For silvan, livet er din familie , Lena, Annika, de ting der betyder noget.

Du elsker at træne , men det er når DU har LYST, og ikke når du skal presse dig afsted på syge tidspunkter.

Håber du finder glæden frem igen. Ellers er det ikke prisen værd

Link to comment
Share on other sites

KK

Well. Har prøvet at gøre en del mere ud af at lytte til både fysiske som psykiske signaler på det sidste og må sige at det har givet pote herhjemme, og det er jo det vigtigste. Føler mig mere som en god daddy, end jeg har gjort siden vi fik Annika.

Skulle også lige have en pause fra træningen og ikke midst kosten. For mit fokus på den har været det samme som på diæten, bare i større mængder og det kan jeg sq egentlig ikke rigtigt med. Anyway, så føler jeg mig klar igen nu.

Der er dog en ting der er helt sikkert og det er jeg skal have fixet mit homegym og det kan kun gå for langsomt. Problemet er bare at vi ikke selv bestemmer hvornår det rum viu vil bruge til det, står klar. Men det at jeg vil kunne træne præcis når jeg vil uden at skulle afsted vil gøre en kæmpe forskel for mig (og endnu større hvis der engang skulle komme en lillebror/søster til Annika)

Volbeat bliver ritti fee.... Jerg kommer derind med Dr. Steen, samt en flok af vores umpumpede venner :tongue:

Nicolai

Du har helt ret og jeg skal tage træningen på min måde. Jeg kan kvæle mig selv til mange ting. Flere ting end jeg troede jeg kunne før jeg begyndte på at træne og det er jeg da stolt af, men jeg ved også nu, at det er med til at slukke en del af den gnist jeg også har for træningen. Da jeg kørte opad med 20 reps dagene var det superfedt, men da der kom mere run på work og Lena fik travlt gik det i ged. Så jeg har brug for at kunne sige til mig selv at det ikke gør noget hvis der ryger en flok dage og en omgang tarvelig spise ned, og eftersom jeg ikke har trænet siden sidste torsdag og spist nogenlunde almindeligt, så er det da ihvertfald gået ok :laugh:

Det lyder dejligt at du gerne vil hjælpe... og det gør du allerede. Du er da ihvertfald mere aktiv til arrangementerne end flere af bestyrelsesmedlemmerne :wink: Så det er super! Meget af det der halter i hallen er iøvrigt uden for vores rækkevidde, da det er halbestyrelsens ansvar mht. rengøring, papir og deslige og Niels der står for alt det er simpelthen latterligt sløv. Magnesium bliver bestilt i en nødration i dag eller mandag, og så kommer der en stor omgang fra Eleiko sammen med 2 SL stænger mere :w00t::superman:

Vi havde jo møde igår, og der blev der sat lidt flere indkøbsting på plads. (goooood stuff!!!)

Så jeg skal faktisk snakke med 3 firmaer idag. Og så burde alt det nye grej snart indfinde sig

Anyway. Så ringede lederen af den institution jeg var til samtale med lige efter mødet, med den klassiske besked. Nr. 2 igen..."vi valgte en med en del erfaring indefor behandlingstilbud" ... :nonono:

Hun havde nu lutter positive ting at sige til mig, men lidt fladt alligevel. For engangs skyld troede jeg nu på hende da hun sagde at de ville huske på mig hvis der var opsigelser ol. da hendes udmeldinger lød oprigtige og tog udgangspumnkt i hvordan de havde oplevet mig, men for hulan hvor er jeg træt af at de ikke vil tage folk ind på special området der er grønne indenfor det.

Hvordan skal jeg få den erfaring som de altid begrunder dem der "vinder" over mig?? Arghh!! Prøv noget nyt!!

Det var ellers et megafedt sted ... masser af unge, masser af bandeord til lærere og pædagoger og allerede da jeg ankom til samtalen var der en af dem der sagde "er det ham??!!" i et ikke just positivt tonefald :laugh: ... men det er bare lige mig! og så ligger det ikke langt væk og er dagsbaseret. Så de har dælme bare at ringe.

Link to comment
Share on other sites

KK

Der er dog en ting der er helt sikkert og det er jeg skal have fixet mit homegym og det kan kun gå for langsomt. Problemet er bare at vi ikke selv bestemmer hvornår det rum viu vil bruge til det, står klar. Men det at jeg vil kunne træne præcis når jeg vil uden at skulle afsted vil gøre en kæmpe forskel for mig (og endnu større hvis der engang skulle komme en lillebror/søster til Annika)

Volbeat bliver ritti fee.... Jerg kommer derind med Dr. Steen, samt en flok af vores umpumpede venner :tongue:

Yeah, Volbeat bliver forhåbentlig godt, as usual! :devil:

Ang. homegym, så er ovennævnte årsager også én af grundene til jeg vil have et squat-tårn, en bænk, stang, kiks og håndvægte derhjemme. At kunne træne uden at skulle bruge tid på transport, og netop kan tilrettelægge det selvom det så måske ligger udenfor et centers åbningstider, kan gøre en stor forskel. Specielt når der kommer småfolk til, og det varer forhåbentlig heller ikke så længe før jeg hopper på dén vogn... (For det hiver i både mig selv og kæresten, sååå... :smile: )

Ses måske i morgen! Hvis vi kan finde hinanden derinde... til en metal-koncert er det jo ikke længere nemt at finde hverken en langhåret eller en skaldet. Der er efterhånden lige mange fra hver "lejr" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Mate

Super nederen mht jobbet. Havde virkelig håbet på dine vegne at nu var det tid. Men sådan skulle det åbenbart ikke være lige nu. Bittert

Men vi kan jo håbe på at de gør alvor af det, og ringer til dig en dag

Det lyder dejligt at du gerne vil hjælpe... og det gør du allerede. Du er da ihvertfald mere aktiv til arrangementerne end flere af bestyrelsesmedlemmerne :wink: Så det er super! Meget af det der halter i hallen er iøvrigt uden for vores rækkevidde, da det er halbestyrelsens ansvar mht. rengøring, papir og deslige og Niels der står for alt det er simpelthen latterligt sløv. Magnesium bliver bestilt i en nødration i dag eller mandag, og så kommer der en stor omgang fra Eleiko sammen med 2 SL stænger mere :w00t::superman:

Vi havde jo møde igår, og der blev der sat lidt flere indkøbsting på plads. (goooood stuff!!!)

Så jeg skal faktisk snakke med 3 firmaer idag. Og så burde alt det nye grej snart indfinde sig

Tja, som sagt, har jeg både tid og lyst til at lave mere. Hvis Steen vælger at droppe ud af bestyrelsen kunne jeg godt overveje at gå ind. Skal dog overveje det lidt mht de relativt hyppige møder.

Glæder mig til at se alt det nye grej. Altid lækkert.

BTW der er stadig to ting jeg har i tanke.

1: Nøgle til depot rummet. Det er lidt crappy at man ikke engang kan hente en ny blok magnesium :unhappy:

Bo har nævnt at det nok var meget smart at jeg fik en nøgle. Jeg låner hans i tide og utide

2: Vi talte engang om at lave et "score board". Der hænger jo feks et for ro maskinerne, som blot er old tusse gammelt. Mon ikke vi kunne skabe lidt competition ånd ved at lave nogle scor boards med nogle forskellige ting.

Ved godt du har meget lidt tid, det er også blot input til en dag muligheden og lysten melder sig.

Link to comment
Share on other sites

Nico

Som du selv siger... håber også på det gyldne opkald en dag, men indtil da så ser jeg mig stadig om efter noget andet (det er bare ikke mange specialtilbud når vi snakker social belastede børn/unge, der er dagsbaserede og det er det nødt til at være)

Har haft snakket med Mike om en nøgle, skal se om det ikke kan føres igennem at du også får en, når Bo nu selv har været med på ideen :smile:

Scoreboard ... jeps jeps... godt du skriver det. Havde faktisk glemt det, men har jo heller ikke været meget i klubben i det sidste stykke tid, foir jeg har da selv haft det i tankerne indtil jeg blev syg. Når jeg en aften har overskuddet til at fixe et udkast (istedet for at game på 360'eren :wink: ) så smider jeg det lige til dig, så kan vi gøre det til et fælles projekt, hvis du er frisk?

--------------------------

Efter 2 spage forsøg på at komme igang igen efter en laaang lee omgang maveonde, hvor jeg jeg fik tilbagefald og blev syg igen, var der igår gået 3 uger med 2 svage pas for over en uge siden, som eneste indsats.

Så selvom jeg kom lige fra en stresset p.weekend, skulle til Volbeat og med toget dertil, så fik jeg dælme lige klemt første pas ind. Trængte enormt til at komme ned og røre mig igen, specielt efter at have været bænket til diskussioner og planlægning (i et job jeg var 2 cm. fra at skulle have sagt op fra dagen inden )

Så jeg røg i LVK og fik smadret første pas igennem på 50 min.... droppede et par enkelte øvelser, men fik det vigtigste med, og tog den også nogenlunde med ro, da det jo var første pas i 9 dage. Big Mike og Jens (der er ved at komme godt med igen med størrelsen!!) var godt igang da jeg kom. Så fik lige hilst og så røg jeg ellers rundt i et supersæt helvede uden lige.. svedte som et svin efter 5 minutter :laugh:

Har valgt at snappe 20 repperne igen, da alt det supersæt frem og tilbage når jeg kører Sheiko, går ud over patten, og det dutter bare ikke, når de nu er 1. prioritet. Kører så stadig 5 x 5 på patten i mainøvelsen, der er incline db presses, istedet for 2 sæt med 6-8 reps, og det gav ihvertfald igår, et super pump :4thumbup:

Træning igår

20 rep breathing squat routine - uge 1, dag 1

Squat

20 x 100

Hmm, der var jo rigeligt overskud, men ville ikke presse citronen på dag 1, men næste gang får den ubergaz! Til gengæld holdt jeg 2 sek. pause i bunden af rep nr. 20 til ære for Jens og fik endda sagt yeah imens jeg sad der :laugh:

Incline db bænk

20 x 15

12 x 27,5

5 x 5 x 37,5

Fee nok omgang og rimeligt easy. Teknikken sidder lige som den skal efterhånden :smile:

Træk til bryst - spadegreb

10 x 80

8 x 90

8 x 90

Sad som de skulle, og nemme nok. Kan ikke helt bestemme mig for om det skal være dem eller med alm chins greb. Prøver alternativet af næste gang. Rows blev btw. droppet til fordel for tiden... Regner med at tage dem som db rows i denne cyklus. (Nu får vi jo også snart et sæt 70 kg. dbs :innocent: :4thumbup: )

Db bænk

5 x 37,5

5 x 37,5

Deep slow & hard :wub:

Incline db curls

10 x 12,5

8 x 17,5

8 x 17,5

Det er så latterligt så lave vægte kan ramme så godt :superman: :4thumbup: Pause rox :laugh:

Military

15 x 20

10 x 50

10 x 50

Sad rigtigt godt, men kommer nok til at køre dem siddende fremover. Kan nu bedst lide dem i den variant.

Siddende laterals

12 x 10

10 x 15

10 x 15

Fino nok

Dips

15 @ bw

15 @ bw

Halvhårde da jeg var godt supersæt udbrændt :laugh: men ramte fint

B.o laterals

10 x 12,5

10 x 12,5

Ok.

Det var det. Så røg jeg ellers afsted i den bette røde i en susende fart, hjem til tøserne, og lige sige hej og være hjemme en time og så var det ud på cyklen og banke de 6 km ned til Allerød station hvor kammy Rene og Dr. Steen stod klar til at snappe toget mod Volbeat! :devil:

Fik drukket mig rimeligt vissen (var fuld efter 2.5 øl :laugh: ) sådan er når man ikke har drukket i stort set 1 år.. og fik hilst og kæwet godt med både KongKent - aka. mr. Slayer ... og hvor er det fee at høre nogen med nordjydsk accent igen .. ahh. :wink: og Till .. store skur! :4thumbup: (og i min awbrændhed .. 2, 5 øl... 2,5 øl... :laugh: fangede jeg ikke mol navnet på Tills buddy, og om han overhovedet var herinde??)

Selve koncerten var ok, men må indrømme de var federe på Forbrændingen, sidst jeg så dem og dengang var jeg endda ædru :wink: De virkede en tand nervøse, men ok show og godt med gang i den... Tunen dukkede også op midt i det hele og så rimeligt vissen ud... Højdepunktet var Pool o' Booze og et par af de nye numre der virkelig lød superfede! Specielt et hvor Johan fra Magtens K. sang med på Dansk .. :4thumbup:

Nå, det var dælme en lang omgang. Nu vil jeg se Madagascar og sofaprotte den med den bette :cool: Stay very metal!

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Fik drukket mig rimeligt vissen (var fuld efter 2.5 øl :laugh: ) sådan er når man ikke har drukket i stort set 1 år.. og fik hilst og kæwet godt med både KongKent - aka. mr. Slayer ... og hvor er det fee at høre nogen med nordjydsk accent igen .. ahh. :wink: og Till .. store skur! :4thumbup: (og i min awbrændhed .. 2, 5 øl... 2,5 øl... :laugh: fangede jeg ikke mol navnet på Tills buddy, og om han overhovedet var herinde??)

Hehe... Nordjyder rocks. Faktum! :devil:

Og ganske sjovt lige at kæwe den aw, og finde ud af, at vi sikkert har stået skulder ved skulder adskillige gange på Rockeren i 9000, og hevet sindssvagt billige fadbamser ned i en lind strøm, mens de skøne, onde toner buldrede ud af Rockerens lydanlæg. :wub:

Håber sgu aldrig jeg bliver for gammel til at gå i byen i Jomfru Ane Gade. :tongue:

Feeeeed koncert i går. Nu siger du godt nok de var bedre (i Albertslund?), men jeg håber de topper både den koncert og gårsdagens i Pumperen når de splitter Christiania af på fredag. I'll most surely be there! :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey! Hey!

Super fee' lige at få sat ansigt på endnu en herinde fra! :superman: Meget, meget fin koncert, havde vist også indtaget lidt mere end 2,5 øl... :laugh: Stay Stronger Than All (som der jo stod til Franz Hellboys t-shirt). Kommer snart op og rykker jer rundt i Mini-Hillerød. :devil:

Btw, min buddy Nicolai har ikke sin gang her på MOL- det er han slet ikke lee' nok til - men er alligevel meget flink anyways, trods alt... :smile::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Nordjyder rocks. Faktum! :devil:

Og ganske sjovt lige at kæwe den aw, og finde ud af, at vi sikkert har stået skulder ved skulder adskillige gange på Rockeren i 9000, og hevet sindssvagt billige fadbamser ned i en lind strøm, mens de skøne, onde toner buldrede ud af Rockerens lydanlæg. :wub:

Håber sgu aldrig jeg bliver for gammel til at gå i byen i Jomfru Ane Gade. :tongue:

Feeeeed koncert i går. Nu siger du godt nok de var bedre (i Albertslund?), men jeg håber de topper både den koncert og gårsdagens i Pumperen når de splitter Christiania af på fredag. I'll most surely be there! :superman::w00t:

Mon ikke.... bands har det med at blive federe på mindre spillesteder :wink:

Hej Vol-børste!

Rart at se, at træningen bare kører derudaf :4thumbup:

Thx g-man... det ironiske er at jeg har fået mavegejl igen!! og er hjemme fra work idag. Håber det bare er forbipasserene, men det er dælme ved at være træls nu :nonono:

Hey! Hey!

Super fee' lige at få sat ansigt på endnu en herinde fra! :superman: Meget, meget fin koncert, havde vist også indtaget lidt mere end 2,5 øl... :laugh: Stay Stronger Than All (som der jo stod til Franz Hellboys t-shirt). Kommer snart op og rykker jer rundt i Mini-Hillerød. :devil:

Btw, min buddy Nicolai har ikke sin gang her på MOL- det er han slet ikke lee' nok til - men er alligevel meget flink anyways, trods alt... :smile::laugh:

Lige over Till - og vil glæde mig til en fællesbrænder til omgang beskidt hæwi :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share