pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Te'løk med karaktereren her fra MiddleFyn...  :4thumbup:  :4smartass:  :4smartass:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance::cooldance::cooldance:

weiiiiiiiiiiiii tak der handsome..... :laugh: dine billeder skal i album skal de ikke.. :poking::poking::poking::poking:

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

NO way - de kommer i mit eget album - derhjemme... :blush::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Årh en snyder... så råwer jeg bare højt om der er nye billeder i din log..... :w00t: over alt på MOL....

:innocent:

Bare fordi du har en bette smule hvalpefedt ... :raisebrow: ajjjjjjj ved du hvad... :wink: Du bliver så leeeeeeeee når du engang skal cutte....

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Cutter¨på livet løs - stepperen i hjemmet står stort set ikke stille... Tre måneder - så bli'r je' leee' :w00t::raisebrow::blush::blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Te'løk med karaktereren her fra MiddleFyn...  :4thumbup:  :4smartass:  :4smartass:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance::cooldance::cooldance:

weiiiiiiiiiiiii tak der handsome..... :laugh: dine billeder skal i album skal de ikke.. :poking::poking::poking::poking:

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

NO way - de kommer i mit eget album - derhjemme... :blush::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Årh en snyder... så råwer jeg bare højt om der er nye billeder i din log..... :w00t: over alt på MOL....

:innocent:

Bare fordi du har en bette smule hvalpefedt ... :raisebrow: ajjjjjjj ved du hvad... :wink: Du bliver så leeeeeeeee når du engang skal cutte....

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Cutter¨på livet løs - stepperen i hjemmet står stort set ikke stille... Tre måneder - så bli'r je' leee' :w00t::raisebrow::blush::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det glæder jeg mig til at se..... :4thumbup: bare du ikke bliver en ål... så skal det nok blive godt... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance::cooldance::cooldance:

Så skal jeg afsted snart for at besøg min skønne søn :wub: :wub: øjjjjjjjjj jeg glæder mig.. har dog lovet at jeg kun krammer og kysser når der ikke er mange omkring os... :w00t: Han er lige i den alder.. :dry: Må tag hensyn til den lille bandits grænser selvom det næsten ikke er til at holde ud.

Jeg har pakket en masse slikposer sammen.. da det faktisk er dyrer at sende det end at købe det og pt skal jeg sende 4 pakke om ugen da søsteren også er afsted.. :bigsmile:

Begge børn nyder at være afsted men i søndags fik min søn bare nok af drillerier og slagsmål og var meget ked. Jeg har både talt med personalet og ham en del og håber jeg igennem min besøg får ham op på mærkerne igen. Så den sidste uge af ferien bliver en fed oplevelse for ham også.

Det er super fedt at brev væksle med min datter dagligt.. hun er bare så god til at skrive og jeg kan mærke tydeligt at det er en mega udvikling hun går igennem på denne koloni.

Weiiiii det er for skønt.

Kan i nu alle nyde dagen i dag :tongue:

Musik ;

Beth Hart...... :cooldance: bla med ; Learning to live :wub:

Opdate;

Fed tur op til min søn.. han var glad og afslappet... total ro på... :tongue: very nice...

Han fik vist os rundt og damn det var et stort fedt sted lige ned til vandet... uhmmm der ville jeg gerne blive en uge med ham...

:wub:

Han havde rigtig meget brug for at komme væk fra kolonien så vi kørte 7 km til den nærmeste by og gik på shopping.. han lyste op som op det var jul... :cooldance: :4thumbup: fik købt noget legetøj.. og strømper.. han havde fået 25 par med men mange af dem var blevet væk :blink: så købte lige 15 par mere.... :dry:

Is og pizza så var knægten i himlen :4mewantfood: :4mewantfood: ... man kan ikke andet end elske ham... uhhhaaaaaa da da.. når han så siger.. ihhh MOr du forkæler mig altid på den fede måde... dine mange breve, slik pakker og sådan en dejlig besøg.. undskyld mor fordi jeg var generet og ikke vil kysse og kramme mens de andre så det.. du er den alle bedste i hele verden...

Så er jeg bare solgt til stang lakrids.. hvor gøre jeg det godt trods alt..

:bigsmile:

Inden jeg kørte var hans sidste spørgsmål dog.. hvorfor mor.. hvorfor tog du ikke mine håndvægte med... :w00t:

Alle gik i latter krampe...

thats my boy!!!!

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

En god grund til ikke at tage envideregående uddannelse!

Det skulle da lige være, hvis man kunne finde et undervisningsjob med god semester-fordeling, ellers er det jo som regel garanti for indendørs-arbejde.

Murer eller tømrer, det er sagen, men måske ikke for os halv-unge.

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet i onsdag ( tror jeg det var ) men ikke ført log... bla bla bla...i squatten fik jeg lavet et eller andet med min knæ som nu driller lidt i disse dag.. :devil: Har ikke holdt mig til min program men bare trænet det jeg har haft lysten til. :smile:

Træning i dag;

Benbøj;

30 kg x 5 x 5

Et bensbøj;

20 kg x 5 x 5 pr ben

Dødløft;

40 kg x 5 x 2

50 kg x 5 x 3

60 kg x 5 x 1.. vist nok en PR... :tongue:

Stem;

20 kg x 5 x 3

14 kg x 5 x 3

Ligge stem;

20 kg x 10 x 3... rigtig god fart

25 kg x 5 x 3..... fed fart på her også

28 kg x 5 x 3... ikke så hurtig længere.. :dry:

Full contakt twists

20 kg x 10 x 5

Mave tam tam...

på en bænk.. bare til det brændte for vildt... :devil:

Træk til bryst;

30 kg x 5 x 5

og såååååååååååååå blev jeg smidt UD .... :sneaky2: do not like... :sneaky2:

nøøøøøøøøj skal jeg have mig noget protien shake... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
60 kg x 5 x 1.. vist nok en PR... 

FLOT - godt løftet du gamle.... :4thumbup: :bigsmile::4smartass:

Total grineren med din søn og han håndvægte... Han er enhver "fitness freaks" drøm af en søn... He he bwwaaaaahhaaaaahhhaaaaa.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

60 kg x 5 x 1.. vist nok en PR... 

FLOT - godt løftet du gamle.... :4thumbup: :bigsmile::4smartass:

Total grineren med din søn og han håndvægte... Han er enhver "fitness freaks" drøm af en søn... He he bwwaaaaahhaaaaahhhaaaaa.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak der .. :blush: var ikk emnogen stille løft.. :w00t: men jeg var helt alene deroppe så jeg kunne vel ikke gener nogen... :raisebrow:

Sidder også og er lidt små stolt af mine løft i dag...

:4thumbup:

Mht min søn så er han også min øjesten.. desværre han igen i dag haft en rigtig møj dag så jeg springer træning over på søndag og napper cyklen op til ham 40 km.. :blink: og hygge for vildt med ham.

Jeg er nada værd når jeg ved han har det trist så jeg kan vente utålmodigt på det bliver søndag nu...

Ønsker dig rigtig god weekend... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
60 kg x 5 x 1.. vist nok en PR... 

FLOT - godt løftet du gamle.... :4thumbup: :bigsmile::4smartass:

Total grineren med din søn og han håndvægte... Han er enhver "fitness freaks" drøm af en søn... He he bwwaaaaahhaaaaahhhaaaaa.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak der .. :blush: var ikk emnogen stille løft.. :w00t: men jeg var helt alene deroppe så jeg kunne vel ikke gener nogen... :raisebrow:

Sidder også og er lidt små stolt af mine løft i dag...

:4thumbup:

Mht min søn så er han også min øjesten.. desværre han igen i dag haft en rigtig møj dag så jeg springer træning over på søndag og napper cyklen op til ham 40 km.. :blink: og hygge for vildt med ham.

Jeg er nada værd når jeg ved han har det trist så jeg kan vente utålmodigt på det bliver søndag nu...

Ønsker dig rigtig god weekend... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender det alt for godt - svært at sætte sig op til noget når ungerne er i modgang... :dry::mad:

Men god weekend til dig også... :wink:

Link to comment
Share on other sites

60 kg x 5 x 1.. vist nok en PR... 

FLOT - godt løftet du gamle.... :4thumbup: :bigsmile::4smartass:

Total grineren med din søn og han håndvægte... Han er enhver "fitness freaks" drøm af en søn... He he bwwaaaaahhaaaaahhhaaaaa.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak der .. :blush: var ikk emnogen stille løft.. :w00t: men jeg var helt alene deroppe så jeg kunne vel ikke gener nogen... :raisebrow:

Sidder også og er lidt små stolt af mine løft i dag...

:4thumbup:

Mht min søn så er han også min øjesten.. desværre han igen i dag haft en rigtig møj dag så jeg springer træning over på søndag og napper cyklen op til ham 40 km.. :blink: og hygge for vildt med ham.

Jeg er nada værd når jeg ved han har det trist så jeg kan vente utålmodigt på det bliver søndag nu...

Ønsker dig rigtig god weekend... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender det alt for godt - svært at sætte sig op til noget når ungerne er i modgang... :dry::mad:

Men god weekend til dig også... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

jaaaaaaah noget øv men så bliver en super dejlig weekend med træning her og der og en lang cykletur..

:w00t: og masse af råhygge så nu må solen gerne skinne for vildt på os her på fyn ikke.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

En god grund til ikke at tage envideregående uddannelse!

Det skulle da lige være, hvis man kunne finde et undervisningsjob med god semester-fordeling, ellers er det jo som regel garanti for indendørs-arbejde.

Murer eller tømrer, det er sagen, men måske ikke for os halv-unge.

<{POST_SNAPBACK}>

No capisco - når man har en videregående uddannelse er man da så uundværlig, at man kan gå og komme efter behag. Hvis du ikke har det på den måde, har jeg måske et job til dig.......!

Link to comment
Share on other sites

Mht min søn så er han også min øjesten.. desværre han igen i dag haft en rigtig møj dag så jeg springer træning over på søndag og napper cyklen op til ham 40 km.. :blink:  og hygge for vildt med ham.

Jeg er nada værd når jeg ved han har det trist så jeg kan vente utålmodigt på det bliver søndag nu...

<{POST_SNAPBACK}>

U go girl!!!!... krydser fingre for jer alle.. Meeeeeeen, lur mig - om du ik vidste dét i forvejen.. :blush:

Ha en fantastisk weekend.. L@rs

PS: dejligt at se, du fik trænet!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

En god grund til ikke at tage envideregående uddannelse!

Det skulle da lige være, hvis man kunne finde et undervisningsjob med god semester-fordeling, ellers er det jo som regel garanti for indendørs-arbejde.

Murer eller tømrer, det er sagen, men måske ikke for os halv-unge.

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaaaaaaah det er virklige gået op for mig hvor svært det er at vælge den rigtig udd.. tænker på dengang man gik i folkeskolen og slet ikke anede hvad man selv ville eller var egnet til...

Jeg går stadig og lusker rundt i muligheder som skal passe til mine evner, mit liv, og ikke mindst hvad der tænder mig.

Nu kigger jeg lidt mere på udd som kan går i forlængelese af dem jeg har i forvejen ... så vi må se hvad det bliver til... glæder mig vildt til jeg bare er afklaret og igang med mit nye liv...

:cooldance:

tak endnu engang for dine ord... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dine løft. :4thumbup:

Ja det suger sgu at sidde på et kontor i det her vejr, det skulle være ligesom da man gik i skole med alt det ferie. :laugh:

Men så er det jo godt når chefen er god til at give en øl af og til, det kan lysne lidt på det.

Ved du hvilken retning din uddannelse skal være i :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for en super hyggelig aften i går....(torsdag).

Altid dejligt og smukt selskab.

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Det er altid en fornøjelse at have dit selvskab.. om det er her eller i centeret... du er en rigtig dejlig menneske som jeg glæder mig meget over at fået mulighed for at lære at kende og ikke mindst at kæmpe imod.. hæ hæ

En god grund til ikke at tage envideregående uddannelse!

Det skulle da lige være, hvis man kunne finde et undervisningsjob med god semester-fordeling, ellers er det jo som regel garanti for indendørs-arbejde.

Murer eller tømrer, det er sagen, men måske ikke for os halv-unge.

<{POST_SNAPBACK}>

No capisco - når man har en videregående uddannelse er man da så uundværlig, at man kan gå og komme efter behag. Hvis du ikke har det på den måde, har jeg måske et job til dig.......!

<{POST_SNAPBACK}>

Uhhhaaaaaa at være uundværeligt må være super skønt.... :wink: der skal være job udsigter før de giver mig lov at læse så skriver lige bag øret jeg skal have mig en snak med dig... :wink:

Tak fordi du også holder øje med mig og giver din mening med her.. det betyder så meget for mig i denne tid hvor tankerne flyver noget rundt....

Mht min søn så er han også min øjesten.. desværre han igen i dag haft en rigtig møj dag så jeg springer træning over på søndag og napper cyklen op til ham 40 km.. :blink:  og hygge for vildt med ham.

Jeg er nada værd når jeg ved han har det trist så jeg kan vente utålmodigt på det bliver søndag nu...

<{POST_SNAPBACK}>

U go girl!!!!... krydser fingre for jer alle.. Meeeeeeen, lur mig - om du ik vidste dét i forvejen.. :blush:

Ha en fantastisk weekend.. L@rs

PS: dejligt at se, du fik trænet!! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen du ved jeg skal nok klar det og ja jeg havde en fornemmelse derfor jeg også ringede deroppe og ikke i den tidsrum hvor jeg må ringe men jeg fik ingen skæld ud... :4thumbup: heldigt ikke.. :wink:

Nu vil jeg trisse op i byen og luske rundt i butikker, kigge på tøj og smykke... bare til mig selv... og finde noget lækkert at tag med op til min søn på søndag.

Træning skal jeg nok få lavet.. kan slet ikke undvære det ....:wub: mere...

Kan du og dem du har tæt på dit hjerte nu også have en super skøn weekend...mega krammer tilbage

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

muligheder ..... er der altid....

En super dejlig nyhed i dag.....

Seth har fundet nogen muligheder som vil måske kunne hjælpe mig med at få lavet en rack til min søn i julegave...

Øjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jeg glæder mig så vildt....Det skal kunne lad sig gøre

:wub: :wub:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

:nonono:  :nonono:  :nonono:  :nonono:

:tongue:  :laugh:

Tak for en hygsom aften, det var god sjov...

<{POST_SNAPBACK}>

Du er simplethen en super bord Herre... glæder mig til at lære dig mere at kende man kan ikke andet end grine i dit selvskab.... note; må møde HIppos tøs...

:wink:

Hvad er det du er tøsefornermet over nu ????

:blink:

Er det bare fordi du ikke fik morgenmad ???

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:  :laugh:

Er skam ikke tøsefornærmet lige nu men nøøj du fik nogle nemme slag ind i går  :laugh:

Men næste gang er jeg mere beredt på hvad der venter mig og så blir det ikke så nemt for dig...  :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer bare an.. bette du.... :w00t: på 80 kg... :w00t:

Kan ikke stå for mænd der kan få mig til at grine ... så gøre dig forberedt efter de mange opgaver du får overstået... og den du skal afl imorgen må være færdig siden du hænger ud her på MOL :raisebrow:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

En super aften hos den unge Moos… Han startet med at ligne et stort spørgsmålstegn… De sidste dage har været mega hård for den unge knejt og det havde sat sine tydelige præg på ham… :sleeping:

Træt, uforstående overfor piger og meget frustreret… :blink: . Ikke noget nyt højst sandsynligt når man er ung men men man kan ikke få andet end ondt af ham og synes at verden er lidt uretfærdig imod ham.

Ud i haven opdagede vi at grillen kun kunne rumme to stks kød af gangen.. ikke optimalt med så mange store drenge... :4mewantfood: men det gik forbløffende godt.

Masse af rå hygge og snak. :4thumbup:

Jeg fik Kern og Hippo som bord Herre og slap af jeg fik grinet meget…. Den unge rødehåret Jens underholdt os med mange fortælling fra hans unge dage ??? :blink:

Ja han har sku oplevet nok mere end de fleste… :w00t:

Der blev drukket godt igennem .. dog holdte jeg noget igen da jeg vidste jeg skulle op til min kære søn i dag. :wub:

Moos havde fået købt sig nogen nye knæbind .. prøves skulle de men lige pludseligt stod jeg så med mine G-strenge og fik dem på af Kern…

Weiiiiiiiiiiiiiii det gjorde nas… har fået en del mærke som minde… :poking:

Kunne jeg gå ” Ass to the grass ”

NOPE!!! :sneaky2:

At jeg forstå jeg skal have sådan noget på engang som en del af min træning ??????

Smerten er ikke for børn skal jeg hilse og sige og her skal man så lige have i baghovedet jeg har en del oplevelse med japansk bondage … men det er det rene pjat i forhold til knæbind… :blink:

Kl var 3 i nat da jeg omsider kom hjem og skulle op kl 8… kom ud af døren og af sted det gik.. på min MTB…

Inden jeg lagde mit hoved på puden fik jeg jeg besked på jeg skulle komme med morgenmad.. pligtopfyldende er jeg så det blev lige aflerevet i en pose på Kerns dør inden jeg cyklet de 23 km op til min søn… :bike:

Mere om den tur i morgen…

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Hey Odense :bigsmile:

Jeg bliver da absolut også nødt til at ligge en hilsen til dig... Nu har jeg ikke fået læst mig igennem alle 63 sider (men tæt på :wink: ), og hold da op hvor har du nået meget!! Du sparker totalt røv Quinde!!! :4thumbup:

Det er super fedt at læse og jeg håber du er super!!! stolt af dig selv og din indsats. Det er dælme ikke alle, der besidder den vilje, livsmod og indre styrke, som du har lagt for dagen.

Ønsker dig alt godt - og dejligt du er igang med træningen igen!! (kigger helt sikkert forbi igen!)

:smile: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hey Odense  :bigsmile:

Jeg bliver da absolut også nødt til at ligge en hilsen til dig... Nu har jeg ikke fået læst mig igennem alle 63 sider (men tæt på  :wink: ), og hold da op hvor har du nået meget!! Du sparker totalt røv Quinde!!!  :4thumbup:

Det er super fedt at læse og jeg håber du er super!!! stolt af dig selv og din indsats. Det er dælme ikke alle, der besidder den vilje, livsmod og indre styrke, som du har lagt for dagen.

Ønsker dig alt godt - og dejligt du er igang med træningen igen!! (kigger helt sikkert forbi igen!)

:smile: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen i min log.. Alt for hyggeligt.... :tongue: Har haft stor glæde af at læse dine indlæg og synes bestemt du bør lave dig en online logbog her på MOL sådan som jeg læser du træner i Lars badboys log.

:tongue:

Jeg forstår alt for godt man ikke læser alt i min log for den er dælme lang :w00t:

Dine ord varme utroligt meget og ja det er fedt at komme i gang med træning igen..Jeg er jo vild med det og det giver mig så meget overskud.

Stolt af mig selv.. det svinger men mon ikke det gøre det for det fleste af os.

Som Mor og i forbindelse med træning så kan jeg efter denne weekend kun være stolt.

Mere om det når jeg får tiden til at skrive om min besøg på min søns koloni. :raisebrow:

Livslyst, vilje og indre styrke er mine force og også min overlevelse igennem de mange ting jeg har måtte gennemgå i livet og det er jeg dybt taknemlig for jeg besidder for ellers ville det nok se skidt ud for mig i dag.

:sneaky2: Hvis jeg havde fulgt den livsbane jeg havde set som barn.

Kom så ... :poking: opret en log.. jeg er helt sikker på jeg vil lære så meget af dig...

Kom igen anytime.. og velkommen her på MOL...

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Hey Odense  :bigsmile:

Jeg bliver da absolut også nødt til at ligge en hilsen til dig... Nu har jeg ikke fået læst mig igennem alle 63 sider (men tæt på  :wink: ), og hold da op hvor har du nået meget!! Du sparker totalt røv Quinde!!!  :4thumbup:

Det er super fedt at læse og jeg håber du er super!!! stolt af dig selv og din indsats. Det er dælme ikke alle, der besidder den vilje, livsmod og indre styrke, som du har lagt for dagen.

Ønsker dig alt godt - og dejligt du er igang med træningen igen!! (kigger helt sikkert forbi igen!)

:smile: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen i min log.. Alt for hyggeligt.... :tongue: Har haft stor glæde af at læse dine indlæg og synes bestemt du bør lave dig en online logbog her på MOL sådan som jeg læser du træner i Lars badboys log.

:tongue:

Jeg forstår alt for godt man ikke læser alt i min log for den er dælme lang :w00t:

Dine ord varme utroligt meget og ja det er fedt at komme i gang med træning igen..Jeg er jo vild med det og det giver mig så meget overskud.

Stolt af mig selv.. det svinger men mon ikke det gøre det for det fleste af os.

Som Mor og i forbindelse med træning så kan jeg efter denne weekend kun være stolt.

Mere om det når jeg får tiden til at skrive om min besøg på min søns koloni. :raisebrow:

Livslyst, vilje og indre styrke er mine force og også min overlevelse igennem de mange ting jeg har måtte gennemgå i livet og det er jeg dybt taknemlig for jeg besidder for ellers ville det nok se skidt ud for mig i dag.

:sneaky2: Hvis jeg havde fulgt den livsbane jeg havde set som barn.

Kom så ... :poking: opret en log.. jeg er helt sikker på jeg vil lære så meget af dig...

Kom igen anytime.. og velkommen her på MOL...

Klem

Jeanette

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Jeanette

Tak for den søde velkomst og de fine ord.

Som jeg skrev, det lyser ud af dine ord og handlinger, at du har noget helt specielt og jeg glæder mig til at følge din videre færden!! :4thumbup:

Overvejer at starte en log... primært for at holde mig selv i ørene.. men også for at få lidt hjælp ind imellem til øvelser mm. Der er sgitte meget jeg ikke ved og jeg har fundet ud af, at her er rigtig meget viden at hente :tongue: Vil jo gerne optimere mit game og træning mest muligt inden efteråret..men det er også lidt af et spring (som vil - ja holde mig i ørene:4whip: )... så æh, der er jeg lige pt. :wink:

& ja - det er skøøøønt at få trænet - er helt enig!! Det giver energi og overskud i den grad. Kræfter til at møde alle de mulige og umulige udfordringer som hverdagen stiller. Er da også sikker på, at hvis det ikke var for min kampsport, så ville jeg træne et eller andet.. er total endorfin hooked. :tongue:

Kram herfra,

Tania

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share