pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hey Odense  :bigsmile:

Jeg bliver da absolut også nødt til at ligge en hilsen til dig... Nu har jeg ikke fået læst mig igennem alle 63 sider (men tæt på  :wink: ), og hold da op hvor har du nået meget!! Du sparker totalt røv Quinde!!!  :4thumbup:

Det er super fedt at læse og jeg håber du er super!!! stolt af dig selv og din indsats. Det er dælme ikke alle, der besidder den vilje, livsmod og indre styrke, som du har lagt for dagen.

Ønsker dig alt godt - og dejligt du er igang med træningen igen!! (kigger helt sikkert forbi igen!)

:smile: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen i min log.. Alt for hyggeligt.... :tongue: Har haft stor glæde af at læse dine indlæg og synes bestemt du bør lave dig en online logbog her på MOL sådan som jeg læser du træner i Lars badboys log.

:tongue:

Jeg forstår alt for godt man ikke læser alt i min log for den er dælme lang :w00t:

Dine ord varme utroligt meget og ja det er fedt at komme i gang med træning igen..Jeg er jo vild med det og det giver mig så meget overskud.

Stolt af mig selv.. det svinger men mon ikke det gøre det for det fleste af os.

Som Mor og i forbindelse med træning så kan jeg efter denne weekend kun være stolt.

Mere om det når jeg får tiden til at skrive om min besøg på min søns koloni. :raisebrow:

Livslyst, vilje og indre styrke er mine force og også min overlevelse igennem de mange ting jeg har måtte gennemgå i livet og det er jeg dybt taknemlig for jeg besidder for ellers ville det nok se skidt ud for mig i dag.

:sneaky2: Hvis jeg havde fulgt den livsbane jeg havde set som barn.

Kom så ... :poking: opret en log.. jeg er helt sikker på jeg vil lære så meget af dig...

Kom igen anytime.. og velkommen her på MOL...

Klem

Jeanette

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Jeanette

Tak for den søde velkomst og de fine ord.

Som jeg skrev, det lyser ud af dine ord og handlinger, at du har noget helt specielt og jeg glæder mig til at følge din videre færden!! :4thumbup:

Overvejer at starte en log... primært for at holde mig selv i ørene.. men også for at få lidt hjælp ind imellem til øvelser mm. Der er sgitte meget jeg ikke ved og jeg har fundet ud af, at her er rigtig meget viden at hente :tongue: Vil jo gerne optimere mit game og træning mest muligt inden efteråret..men det er også lidt af et spring (som vil - ja holde mig i ørene:4whip: )... så æh, der er jeg lige pt. :wink:

& ja - det er skøøøønt at få trænet - er helt enig!! Det giver energi og overskud i den grad. Kræfter til at møde alle de mulige og umulige udfordringer som hverdagen stiller. Er da også sikker på, at hvis det ikke var for min kampsport, så ville jeg træne et eller andet.. er total endorfin hooked. :tongue:

Kram herfra,

Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Hey igen der fighter girl...

:4thumbup: som du finder glæde i at læse og skrive her kan jeg så fortælle det både vil være godt for din sport og for mange andre piger at læse en log´fra dig som fighter ....

Vise os alle hvordan din træning forgår og lære fra dig.. antijanteloven gælder også for dig sweet thing... :wink:

Jeg kan love på forhånd du får en trofast læser... mig!! i din kommende log.... :poking::w00t: Kom så igang kvinde menneske...

:tongue:

Glæder mig over at have som gæst i mion log med alle dine varme ord... takker og nejer...

Klem

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En super aften hos den unge Moos… Han startet med at ligne et stort spørgsmålstegn… De sidste dage har været mega hård for den unge knejt og det havde sat sine tydelige præg på ham… :sleeping:

Træt, uforstående overfor piger og meget frustreret… :blink: . Ikke noget nyt højst sandsynligt når man er ung men men man kan ikke få andet end ondt af ham og synes at verden er lidt uretfærdig imod ham.

Ud i haven opdagede vi at grillen kun kunne rumme to stks kød af gangen.. ikke optimalt med så mange store drenge... :4mewantfood:  men det gik forbløffende godt.

Masse af rå hygge og snak.  :4thumbup:

Jeg fik Kern og Hippo som bord Herre og slap af jeg fik grinet meget…. Den unge rødehåret Jens underholdt os med mange fortælling fra hans unge dage ???  :blink:

Ja han har sku oplevet nok mere end de fleste… :w00t:

Der blev drukket godt igennem .. dog holdte jeg noget igen da jeg vidste jeg skulle op til min kære søn i dag. :wub:

Moos havde fået købt sig nogen nye knæbind .. prøves skulle de men lige pludseligt stod jeg så med mine G-strenge og fik dem på af Kern…

Weiiiiiiiiiiiiiii det gjorde nas… har fået en del mærke som minde… :poking:

Kunne jeg gå ” Ass to the grass ”

NOPE!!!  :sneaky2:

At jeg forstå jeg skal have sådan noget på engang som en del af min træning ??????

Smerten er ikke for børn skal jeg hilse og sige og her skal man så lige have i baghovedet jeg har en del oplevelse med japansk bondage … men det er det rene pjat i forhold til knæbind… :blink:

Kl var 3 i nat da jeg omsider kom hjem og skulle op kl 8… kom ud af døren og af sted det gik.. på min MTB…

Inden jeg lagde mit hoved på puden fik jeg jeg besked på jeg skulle komme med morgenmad.. pligtopfyldende er jeg så det blev lige aflerevet i en pose på Kerns dør inden jeg cyklet de 23 km op til min søn… :bike:

Mere om den tur i morgen…

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for i lørdags. Det var hyggeligt at hilse på dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

En super aften hos den unge Moos… Han startet med at ligne et stort spørgsmålstegn… De sidste dage har været mega hård for den unge knejt og det havde sat sine tydelige præg på ham… :sleeping:

Træt, uforstående overfor piger og meget frustreret… :blink: . Ikke noget nyt højst sandsynligt når man er ung men men man kan ikke få andet end ondt af ham og synes at verden er lidt uretfærdig imod ham.

Ud i haven opdagede vi at grillen kun kunne rumme to stks kød af gangen.. ikke optimalt med så mange store drenge... :4mewantfood:  men det gik forbløffende godt.

Masse af rå hygge og snak.  :4thumbup:

Jeg fik Kern og Hippo som bord Herre og slap af jeg fik grinet meget…. Den unge rødehåret Jens underholdt os med mange fortælling fra hans unge dage ???  :blink:

Ja han har sku oplevet nok mere end de fleste… :w00t:

Der blev drukket godt igennem .. dog holdte jeg noget igen da jeg vidste jeg skulle op til min kære søn i dag. :wub:

Moos havde fået købt sig nogen nye knæbind .. prøves skulle de men lige pludseligt stod jeg så med mine G-strenge og fik dem på af Kern…

Weiiiiiiiiiiiiiii det gjorde nas… har fået en del mærke som minde… :poking:

Kunne jeg gå ” Ass to the grass ”

NOPE!!!  :sneaky2:

At jeg forstå jeg skal have sådan noget på engang som en del af min træning ??????

Smerten er ikke for børn skal jeg hilse og sige og her skal man så lige have i baghovedet jeg har en del oplevelse med japansk bondage … men det er det rene pjat i forhold til knæbind… :blink:

Kl var 3 i nat da jeg omsider kom hjem og skulle op kl 8… kom ud af døren og af sted det gik.. på min MTB…

Inden jeg lagde mit hoved på puden fik jeg jeg besked på jeg skulle komme med morgenmad.. pligtopfyldende er jeg så det blev lige aflerevet i en pose på Kerns dør inden jeg cyklet de 23 km op til min søn… :bike:

Mere om den tur i morgen…

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for i lørdags. Det var hyggeligt at hilse på dig :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak alt for cool er du... :wink: håber at opleve mere... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Turen ned til min skønne søn gik godt i strid modvind.. så glæden vil ingen ende tag … :sneaky2:

Der sad en meget glad dreng og ventet på mig, helt og adels ligeglad med at blive til grin kom han løbende i mine arme.

Niiiiiice

:blush:

Vi fik snakket og hygget og kigget os omkring… igen havde han behov for at komme væk fra de andre så vi cyklet os en tur selvom det ikke lige stod øverst på min ønsker seddel havde jo turen hjemad at glæde mig til også… :cooldance:

Morgenmad havde jeg fået som” take away ”på cyklen om morgen og havde forstillet mig vi kunne spise noget fra selv området til frokost.. der var bare ingen steder at købe maaaaaaaaa .

Slik og is kunne jeg købe …. :sneaky2: som om det er godt når man skal klare en hel dag.... :dry:

Min søn og jeg gik så langs stranden tilbage til kolonien han snakkede og snakkede… ingen pauser.... :bigsmile: ingen ende at finde… smilede gik jeg og nød bare hans pludren om alt muligt…:wub:

Tilbage på kolonien fik han frokost og så var det ned på stranden igen.. Vi ledte efter sten og skaller og hygge snakket.. Lige pludseligt sad han i sandet og skrev ” I love you Mor” Damn så var jeg solgt.. :wub:

I en øjenkrog lagde jeg mærke til en dreng fra kolonien som havde haft besøg… ikke ret langt tid nu sad alene og græd . :blink: . spurgte min søn hvad han hed og gik over til ham… han var helt væk i sin gråd… så siger han.. de havde engang en gave med til mig.. og det er min fødselsdag… uhhhaaaaaaa :mad: . Den var hård.. så var det ellers i gang med at lege fødselsdag i sandet med drenge og slik jeg havde i tasken samt cola light blev hvad vi kunne hygge med.. vi lavet en ”sandkage” og sang for ham.. gaver havde vi ikke .. så vi gav ham kram i masevis… øjjjjjjjj han var glad.

Hele dagen gik med at se det ene sæt forældre kom kørende i biler … være der ultra kort tid ( ca 30 min i gennemsnit) snak mere med hinanden (forældrene ikke med personalet) end med deres børn og så forsvinde igen.. børn der græd i et væk og følte sig forladt..som følge af et besøg de havde ventet og glædet sig til længe.

Det var hård kost at være tilskuer til…

Min søn og jeg tog de drenge som var hårdest ramt med på stranden efterhånden…som vi oplevede de havde brug for det.. Fandt blåmuslinger og fiskede efter krabber…

Trods alt det her så fik jeg mange skønne timer med min søn og en masse andre drenge og nogen sjove oplevelser dog også… :4thumbup:

Mine børn er på disse ferie som et tilbud om aflastning og som gave til dem… det var ikke tilfældet for de fleste 46 andre drenge børn på den koloni.. der var endda en dreng der havde været der i 6 uger kun afbrudt af 1 døgn hjemme og ingen besøg. For pokker jeg fatter det ikke??? Men damn jeg så hvor godt det går os som familie men på de helt forkerte grundlag. Tragisk… faktisk!

Et andet grum oplevelse var mens min søn legede med nogen cykler.. jeg sad og spillede et spil med en af drengene.. han var bare så bette at jeg regnede med han gik en klasse under min søn.

Han snakker og virker rigtig glad.. dejlig knægt... han fortæller han faktisk går 3 klasser over min søn. :blink: damn... tænkte jeg... han trænger til at komme på æde ferie.. men jeg nød bare hvor glad og tilfreds han var med så lidt opmærksomhed fra min side.

Vildt..

De voksne som er med på denne lejr er alle lære studerene og jeg bukker mig i støvet for de 6 mennesker ... fuck en overskud de må have... og de gøre det dælme godt.

Min søns værelse så oki ud på overfladen men i skabe og skuffe var det ren kaos af beskidt tøj fra 4 små drenge.. blandet med rent tøj og levende håndklæder så jeg sendte dem ud og lege og fik orden på alle deres ting og sortere.. meget af min søns tøj er pist borte… ret trist .. på den anden side så skal jeg nok finde penge til at købe nyt til min søn.

No hard feelings here...

Jeg håber så bare der er nogen drenge som får glæde af det tøj for det var ikke sjovt at se hvad de andre havde med sig..

Pyha

Jeg kørte hjem og landet her ved 19 tiden mit hjerte var i tusind stykke for alle disse drenge..det var en oplevelse jeg aldrig vil glemme.

Søndag er besøgs dag men for mange af disse drenge var det bare en tragisk oplevelse..

men kolonien er så værdifuldt et åndehul fra deres hverdag... en super oplevelse. Godt de har hinanden

Link to comment
Share on other sites

Hold op en sort mandag jeg har haft…

Sov for længe til morgen.. sker bare aldrig… i en fart og uden morgenmad væltet jeg ned til min cykle efter at have taget regntøjet på for at opdage min forhjul var punkteret.. ti tommelfinger Jeanette har aldrig lært at lappe en cykle.. op og ring på jobbet og sige jeg kom senere.. total til grin…

Ville så lave noget kaffe.. så vil min kande bare ikke virke… Grrrrr… ingen kaffe…fik cyklen kom på jobbet og havde en meget sort dag.. ikke noget der helt ville funger og hvor jeg næsten trådte på mine egne fødder…

Tog hjem.. skrev log.. snakkede i telefonen og så skulle jeg af sted til træning.. cool nok… skifter tøj med planen om at varme op på min elskede MTB.. men nej… bag hjulet var så punkteret..

Arrrrrrrrrrrrrrrrg

Kl er 18 og min cykle mekaniker burde være lukket .. til min held dog var han der endnu.. på vej ud.. så den skal laves i morgen.

Nu skal jeg så bare hitte ud af hvordan jeg kommer på jobbet i morgen tidligt…

Træning… nope.. tør ikke … nu er jeg en kylling.. men gider ikke mere uheld i dag

Link to comment
Share on other sites

uha din stakkel sikke en møgdag du har haft.

på sådanne dage ville man ønske at man aldrig var stået op, håber at ulykkerne er stoppet, :bigsmile:

nå i virkeligheden ville jeg faktisk kommentere din dag i går hvor du besøgte din søn, jeg blev helt rørt over din beretning om de stakkels unger, jeg kender selv et par stykker af slagsen,

Hvor er det bare skønt at du lige har overskud til at gi den knægt en festlig dag

(ham med fødselsdagen)

hatten af for piv :heartpump: du har sgu hjertet på rette sted

knuzz Duenn

Link to comment
Share on other sites

Jeg lover at svare jer begge men denne dag forsætte uforbeholdet med den største ubehag...

Jeg sidder faktisk her og fatter nada af hvad der sker...

Skulle over og sætte vasketøjet igang.. i en anden bygning sidder der en kvinde der er blevet banket...

DAmn...

Ring efter politet og kontakte krisecenteret og afsted det gik med hende... suuuuuk

Derefter står jeg og sætte vasketøjet over i kælderen og der høre jeg en kvinde gå helt amok lige ovenpå vaskerummet og børn der skriger...

Tjaaaaa

men denne dag så kunne jeg ligeså godt gå op og kigge...

Damen åbne med en forlegen smil... jeg spørger om jeg må komme ind.. det måtte jeg gerne.

Hun er gift.. og hun har 3 børn det er alt hvad jeg ved.

Hendes hjem er møj beskidt og tøj, legetøj, mad rester flyder over det hele.. et barn ligge og sover på gulvet de to andre står og kigger på mig.

Jeg spørger børnene om de ikke har lyst til at se tegnefilm det havde de heldigvis.

Hele tiden tænker jeg hvor er hendes mand.. ??

Jeg beder hende om at gå ind i soveværelset og fælge med hende.

Damen bryder sammen i mine arme da jeg siger til hende.. du har ingen overskud hvad? Jeg kender engang hendes navn.

Vi snakker frem og tilbage og siger til hende jeg har to muligheder.. enten søger du hjælp eller jeg kontakter kommunen.

Hun hulker... jamen jeg vil have hjælp... det ved jeg godt er mit svar.

Efter lidt snakken og en masse trøst så bliver vi enig om en deal. Vi gøre turbo rent i lejligheden.. 5 sække med affald samlet vi sammen og 4 sække ( De sorte) med vasketøj.

Gjorde rent i stue, køkken, bad, gangen og entre...

Børnenes værelse og deres soveværelse nået vi ikke i dag..vi har en aftale imorgen..

Alt det rene tøj skal på plads og soveværelser skal der styr på...

Hun skal kontakte familiehuset jeg har tilknytning til og så skal der findes en pasningsordning til hendes mindste som er åbenbart hjemme hele dagen.

Manden arbejder langt væk og er kun hjemme i weekender pga meget gæld der skal betales.

Suuuuuk

Hun har masse af familie men ingen der har gjort noget??

:blink:

Fuck livet er hårdt ved mange .. det jeg ikke forstår er hvorfor skal jeg så se og opleve det hele i disse dage...???

Nå men jeg fik handlet og nu jeg ikke fik trænet så fik jeg dælme noget cardio ud af den omgang rengøring.. mit vasketøj er færdig og hængt op og jeg er stadig rystet over denne dag...

:w00t:

Børnene er lagt i seng og ved jeg så den skrappe kvinde fra opgangen ved siden af ( mig ) kommer imorgen og ved også jeg faktisk kan høre dem når de råber og skriger.. det gjorde indtryk og ikke mindst så smilede de og gav mig både kram og kys inden jeg gik.

damn en dag???

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Ja...okay

det lyder ikke til at du har haft en fedeste dag......men hvor har du et stor hjerte.

Det er dejligt at vide, at der mennesker som dig derude... :bigsmile:

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Seth... jeg har lige talt med Arne og ja jeg tror sku jeg fik en overskud et ukendt sted fra til at hjælpe i dag.

Svært er det at stå så tæt på noget jeg kender så godt men måske også derfor jeg gøre det. Hvad ved jeg.. :blink:

Bange var jeg...

Men rigtig glad for jeg handlede og var til hjælp for nogen der virkelige behøvede det i dag.

:blush:

Link to comment
Share on other sites

uha din stakkel sikke en møgdag du har haft.

på sådanne dage ville man ønske at man aldrig var stået op, håber at ulykkerne er stoppet, :bigsmile:

nå i virkeligheden ville jeg faktisk kommentere din dag i går hvor du besøgte din søn, jeg blev helt rørt over din beretning om de stakkels unger, jeg kender selv et par stykker af slagsen,

Hvor er det bare skønt at du lige har overskud til at gi den knægt en festlig dag

(ham med fødselsdagen)

hatten af for piv  :heartpump:  du har sgu hjertet på rette sted

knuzz Duenn

<{POST_SNAPBACK}>

Nej nej ikke have ondt af mig jeg er oki... :tongue: bare rystet over de mange ting jeg oplever ... her i min log får jeg luft.. får det ud af mit system.. og det hælper så vildt.

Men ja det ville have været en meget nemmere dag hvis jeg var blevet under min dyne... :wink:

Mht til drengene på kolonien så er det bare vildt at børn i DK har det sådan... de lever godt gemt rundt omkring men her var de heldigvis så synlige... hvilken lærte mig en hel del og ikke mindst min søn.

MIt hjerte sidder det selv samme sted som alle andres.. jeg kan vist bare ikke lad ting glide forbi mig .. imellem os to så havde jeg mere lyst til at gå i flæsket på disse forældre men vidste i mit hjerte jeg ikke kunne gøre et positiv forskel ved at gøre det.

Det andet kom der trods alt noget fedt ud af.

Alt i alt så har mange timer i disse 2 dage været ret sort men weiiiiii nu skal jeg bare sunde mig og finde min egen indre ro.

Imorgen vil jeg så bruge mere tid på mig og gøre det som giver mig overskud og glæde.. :cooldance:

klem til dig og tak for dine varme ord...

Link to comment
Share on other sites

der må da være en veltrænet gentleman i odense der kan lappe en cykel..eller låne dig en ekstra

havde jeg været der gjorde jeg det meget meget gerne!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Min egen skyld jeg har ikke bedt om hjælp endnu.. men som Arne påpegede tydeligt .. jeg må altså lære at lappe cykler selv vi har trods alt alle 3 en cykle og kan jeg bygge huse, lave mad til flere 100 mennesker så kan jeg vel for pokker også lære at lappe cykler...

:w00t:

Men tak du er sådan en dejlig gentlemand.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op  :blink:

Jeg er helt chokeret..

Det er da godt at du havde overskud til hende i det mindste..

Stakkels dame  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg har det på samme måde som du... i chock... mine skuldre sidder helt oppe ved ørene over det hele... hvad fanden tænkte jeg på ???? Det kunne have været farligt ... men set i lyset af mit liv og hvor meget jeg har været igennem så er det nok præcis derfor jeg har overskuddet i mig til at hjælpe... selvom det var svært..

Tak for dine ord... :tongue:

Damen skal nok komme vidre i sit liv hvis bare hun holder ønsket om at vil ændre sit liv og bede om hjælpen.. se hvor langt jeg er nået.. alt er muligt.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette,

Heftig dag!!!! :blink: Kan ikke lade være med at tænke på, at det var godt, at det var dig, der besøgte din søn på kolonien - ligesom at det var godt, at det var DIG, der hørte balladen fra lejligheden.

Mange andre havde bare gået forbi. Både af forældre og folk i ejendommen. Registreret de forsømte unger, den ulykkelige mor, kaos mm.. men havde haft nok i deres egne tanker... eller måske slet ikke overvejet at holde fødselsdag på stranden med sandkage og knus - eller pakket 5 affaldssække med crap.. Hvor var det godt, at det var dig - fordi du havde overskud og hjerte til at hjælpe!!!! :bigsmile:

Det er dælme noget der rykker!!!

(og mht din manglende træning idag: har ladet mig fortælle at oprydning også tæller lidt ) :wink:

Mht. din morgen, kender det godt. Forsent op... stresser rundt for at finde mig selv, nøgler, min lejlighed - vælter gerne en kop kaffe eller andet, der ikke kan vente til jeg kommer hjem... og resten af dagen, foregår som regel i samme uheldige tempo... en af de morgener, hvor man burde have taget sin tid.. :tongue:

Måtte bare lige sende dig nogle super energi-opladende hilsener... det var sg* nogle "hårde" logs at læse... Men du er dælme for sej og et hjerte på størrelse med en hangar eller nåååget!!!! :sun::kickass:

Kram,

Tania

Link to comment
Share on other sites

Pænt god aften

Imponerende. Intet mindre. Det mod der skal til for at træde ind over folks private dørtærskel kan tit og ofte tage lang tid at oparbejde.

Du har helt sikkert været med til at hjælpe en familie op fra den håbløshed der har været drænende for deres dagligdag. De har været kørt helt i bund. Både menneskeligt og økonomisk. Men ret skal være ret - forandringer skal der til og de må træffe nogle valg for deres fremtidige familieliv. Børnene bliver ofrene hvis ikke der handles.

Der er uden tvivl mange af disse tilfælde rundt om i landet. Men nu er der forhåbentlig et mindre.

Fantastisk at du handlede som du gjorde i situationen. Mange ville have lukket ørene og lågen i vaskemaskinen for derefter at gå videre.

Godt nogle er handlestærke når det gælder.

Mvh Bozne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

"Den mindste medmenneskelige handling er større end den største hensigt" - kan ikke huske hvor det kommer fra, men jeg synes det siger det meget godt. :bigsmile:

De fleste ville være enige om at "der burde gøres noget" i de situationer, du har stået i dag... men hvor mange ville, helt ærligt, have nosser til at handle som du gjorde? Du er vist en af hverdagens små engle... :smile:

( - og du fortjener virkeligt, at nogen lapper den cykel! :tongue::laugh: )

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Det er simpelthen ufatteligt, hvor du får det overskud til at hjælpe alle mulige andre fra. Specielt når man kender din egen situation. Der kan vist ikke herske nogen tvivl blandt læserne af din log, samt os der kender dig lidt bedre, om at du har et hjerte af guld. Hvis der var flere af din slags ville verden helt sikkert være et bedre sted. :smile:

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette,

Heftig dag!!!!  :blink: Kan ikke lade være med at tænke på, at det var godt, at det var dig, der besøgte din søn på kolonien - ligesom at det var godt, at det var DIG, der hørte balladen fra lejligheden.

Mange andre havde bare gået forbi. Både af forældre og folk i ejendommen. Registreret de forsømte unger, den ulykkelige mor, kaos mm.. men havde haft nok i deres egne tanker... eller måske slet ikke overvejet at holde fødselsdag på stranden med sandkage og knus - eller pakket 5 affaldssække med crap.. Hvor var det godt, at det var dig - fordi du havde overskud og hjerte til at hjælpe!!!!  :bigsmile:

Det er dælme noget der rykker!!!

(og mht din manglende træning idag: har ladet mig fortælle at oprydning også tæller lidt ) :wink:

Mht. din morgen, kender det godt. Forsent op... stresser rundt for at finde mig selv, nøgler, min lejlighed - vælter gerne en kop kaffe eller andet, der ikke kan vente til jeg kommer hjem... og resten af dagen, foregår som regel i samme uheldige tempo... en af de morgener, hvor man burde have taget sin tid.. :tongue:

Måtte bare lige sende dig nogle super energi-opladende hilsener... det var sg* nogle "hårde" logs at læse... Men du er dælme for sej og et hjerte på størrelse med en hangar eller nåååget!!!!  :sun:  :kickass:

Kram,

Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Godmorgen Tania :bigsmile:

Jeg tror man skal have i baghovedet at jeg selv har oplevet mange levende engler da jeg havde det alle værst. Ser dem, læser dem ( bla her på MOL ) og ikke mindst oplever dem endnu.

Når man selv har oplevet glæden i andre hjælper en så er det ikke så vildt underligt at hjælpe andre.

:4thumbup:

Jeg trådte ind i hendes private rum uden at kende hende... jaaa men det seje var nok hun lod mig blive hos hende og modtog min hjælp.

Min engle i min værste tid var "Chubby" hvad hun ikke stillede op med når jeg var længst nede var ikke småting.

De mange MOL folk som skrev opmuntrende ord, ringede eller satte sig på min msn liste.. og er der endnu for at give mig en stærk skulder når jeg har behov for det er mine engler... eller da jeg ville have hjælp til min teknik og rakte hånden ud og wupti så var der også en som hjalp mig der.

For slet ikke at glemme de mange som i denne ferie har brugt tid på at hygge sammen med mig og give mig nogen super dejlig oplevelser...

Jeg værdsætte dem alle meget højt og er dem ydest taknemligt... :wub:

Det hele handler vel om at give og modtage.... måske ikke til de selv samme mennesker man modtager fra men så til andre der står og har brug for hjælp i deres nød.

At give en hånd med rengøring .. jaaaaa underligt måske for mange men jeg vidste hvor hun befandt sig uden overskud.... og det er præcis det jeg oplevet selv at så er det en befrielse når andre lige får taget det væreste så får man selv noget overskud.

Verden er ikke kun ond håber jeg hun vågnede til morgen og sagde til sig selv.

:bigsmile:

Den energi du sendt komi løbet af natten .. for damn jeg er klar i dag... så tusind tak for både dine ord, omsorg og tilskud af energi...

Kan du nu også have en super dejlig dag :4thumbup:

Klem og varme tanker sendes til dig med luft post

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Pænt god aften

Imponerende. Intet mindre. Det mod der skal til for at træde ind over folks private dørtærskel kan tit og ofte tage lang tid at oparbejde.

Du har helt sikkert været med til at hjælpe en familie op fra den håbløshed der har været drænende for deres dagligdag. De har været kørt helt i bund. Både menneskeligt og økonomisk. Men ret skal være ret - forandringer skal der til og de må træffe nogle valg for deres fremtidige familieliv. Børnene bliver ofrene hvis ikke der handles.

Der er uden tvivl mange af disse tilfælde rundt om i landet. Men nu er der forhåbentlig et mindre.

Fantastisk at du handlede som du gjorde i situationen. Mange ville have lukket ørene og lågen i vaskemaskinen for derefter at gå videre.

Godt nogle er handlestærke når det gælder.

Mvh Bozne :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Bonzne

Alle først velkommen i min log.. jeg følge din log og wow du er bomstærk kvinde.

:bowdown:

Tusind tak for dine ord og hvor har du ret at mange mennesker lider og engang i stilhed... for de råber faktisk bare om hjælp.

Vi yder ikke meget omsorg for vores naboer det ligger vist fortiden til desværre ...... tankevækkende... ikke?

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share