pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

basis øvelser 3 gange om ugen

Burde også være mere ned nok for at give masse :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det er hvad jeg håber på .... tiden i centeret er guldværd og nødvendigt sammen med mine piller men jeg synes bare tiden med de små er ret vigtigt også... :wub: døgnet har kun 24 timer endnu.... :w00t:

Dejligt at se du holder øje med mig endnu... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det er hvad jeg håber på .... tiden i centeret er guldværd og nødvendigt sammen med mine piller men jeg synes bare tiden med de små er ret vigtigt også...  døgnet har kun 24 timer endnu.... 

Dejligt at se du holder øje med mig endnu...

Der er jo også andre ting i livet og nogle gange bliver man bare nødt til at nedprioritere træningen til fordel for andre ting. Ellers ender man bare i den modsatte grøft med at hade træningen når den begynder at virke som en hindring i stedet for en fornøjelse.

Bare rolig er fast læser i din log. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det er hvad jeg håber på .... tiden i centeret er guldværd og nødvendigt sammen med mine piller men jeg synes bare tiden med de små er ret vigtigt også...  døgnet har kun 24 timer endnu.... 

Dejligt at se du holder øje med mig endnu...

Der er jo også andre ting i livet og nogle gange bliver man bare nødt til at nedprioritere træningen til fordel for andre ting. Ellers ender man bare i den modsatte grøft med at hade træningen når den begynder at virke som en hindring i stedet for en fornøjelse.

Bare rolig er fast læser i din log. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig nogen gange må man bare prioritere... :4thumbup:

Tak for sidst det var skide hyggeligt. :smile:

Så fik jeg også set de meget omtalte naboer, de viker som nogle ganske udemærkede mennesker :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er hjertlig velkommen... til hver en tid... :bigsmile: Noboerne er cool nok.. dem skal du nok se mere til i fremtiden er jeg sikker på.. jeg forventer en lang sommer... med masse af hygge i solen :sun: og gode mennesker...

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hej Pivs, skønne quinde :bigsmile:

Vil bare lige skrive tak for din hilsen - også her i din log.. *S* (kender ikke rigtig MOL-etiketten, så tænkte hellere en tak for meget, end en for lidt) :blush:

Lyder fint med 3x træning om ugen... forstår godt, at du priortere guldklumperne først! Alt andet ville da også være lidt :raisebrow: Men synes også det er vigtigt, at du får trænet... træningen skal selvfølgelig aldrig blive en sur pligt, men man skal også have med i regnestykket, at man får mere energi af at træne - så alt i alt lidt tid investeret, giver glad, overskudsenergi til alt det andet.. heldigvis da.. :tongue:

Stort kram,

Tania

Link to comment
Share on other sites

Livet er forunderligt og i denne tid nyder jeg ungerne og tænker tilbage og ikke mindst på nuet...

Døren til min fortid er til dagligt lukket på klem og ind imellem kravler der lidt ud og så må man jo lige tag det op i hænderne og kig på det inden man sætte det tilbage på en ny hylde...

Jeg vil start med at skrive at eneste form for træning jeg har fået i de seneste dage har været igennem leg med ungerne og på min MTB frem og tilbage på jobbet. Jeg har det fint med det og ved det hele skal nok gå igang snart men jeg har en del jeg roder med.. og nej nej ikke nboget helt så spændende som jeg ville ønske da.. :wink:

Jeg har været til samtaler bla med en sociallæge som var damn fordomsfuld og havde ingen forventninger til jeg kunne klare en ny fremtid... dette slog mig lidt ud faktisk.. :blink: derefter på VUC og planlægge HF året uden at være sikker på jeg rent faktisk får en revalidering... :sneaky2: underligt at se ens skema uden at være sikker på jeg får lov...

:dry:

Imorgen skal jeg så op til min sagsbehandler... som heller ikke vil have mig i udd men derimod i flexjob :blink: hvilken burde være den sidste udvej når man ikke kan bevillige pension...

Det tegner ikke godt og jeg hader tanken om min fremtid ligger så kært i sådan nogen folks hænder som ikke vil se alt det jeg kan nu, har kunne og heller ikke vil give mig nogen former for behandling men heller bare proppe mig et sted hen og blomstre.

Min eks mand er begyndt at røre på sig igen og har endda været igang med statsamtet.. hvilken i sig selv er bare overdrevet han gider eftersom retten har frataget ham retten til samkvem for mindre end et år siden... :raisebrow:

Jeg fandt ud af min anmodning til politiet om at få mine børn ud af min eks mands pas er blevet borte i systemet og jeg skal så starte forfra.. suuuuk...

Nogen gange bliver jeg bare så træt af alt det her... :w00t:

er det noget at sige til ???

Eller er jeg bare sippet...... :raisebrow:

Jeg skrev dette brev i dag ...

Hej XXXX

Det er længe siden jeg modtog dit brev og har skulle både tænke og ikke

mindst undersøge lidt her og der før jeg var klar til at svare dig.

Du mistet retten til at børnene af en årsag og de er begge i en

behandlingsforløb hvor det vil være bedst du ikke kom ind i billedet.

Problemerne igennem mange år har sat præg på dem og jeg er sikker på du vil

dem det bedste. Vi skal gerne have nogen hele børn både fysisk og ikke mindst psykisk stærke børn ud af alt dette vi har været årsag til.

Begge børn har siden første dag haft tilbud og muligheder for at kontakte dig…

de har selv valgt det fra XXXX … Det er faktisk i forbindelse med de går

til psykolog at jeg blev bedt om at holde op med at give dem tilbuddet og

minde dem om deres muligheder.

Selvom denne besked vil gøre dig ondt at læse bliver du nød til at se dine børn som de selvstændig mennesker de er og som træffe nogen valg efter deres bedste overbevisninger.

At de elsker dig er ingen tvivl om men din svigt og mange problematikker gøre de vælger som de gøre.

De passer blot på dem selv og det er et positivt skridt i deres udvikling.

Tid er hvad de har brug for XXXX…

du kan forsætte med at bede og søge om samvær alt det du ønsker og jeg forstår dig godt skal du vide. Du opnår bare ikke så meget ved det … for det er børnene og deres behandler som vil vurdere hvad er bedst.

Så hvis du regner med det er mig som modarbejde så tag du fejl.

Noget som børnene tænker meget over er din uvilje til at imødekomme deres ønsker om deres ting… jeg har så fortalt dem at jeg ikke har haft kendskab til hvorfor du ikke ville før du skrev i dit brev til din søns fødselsdag. Der skrev du at du ikke kunne overskue det.

Begge børn har vokset en del, så det tøj du evt skulle have har de nok ikke nogen glæde af længere selvom din datter gerne vil have det hele.

Hun vil ikke have nogen af dine venners børn fik det.

Hun er en bestemt ung dame efterhånden.

Du og din familie har også kunne skrive breve alt det i ville ved blot at sende til vores advokat.. men kun til højtider er der kommet lyd fra jer..

tror du ikke de lægge mærke til det XXXX ?

Hvis dit svar er nej så kan jeg

kun sige ..

det gøre de.

Det gøre dem triste at ingen af jer synes de er mere end det værd.

Det er jeg sikker på du så kan forstå når du læser dette.

De ved også alt om retssagerne osv. da politiet altid kom med papirerne…

de tænker meget over sådan noget skal du vide og fortæller tit deres tanker om hvor underligt det er i kæmper så hårdt men aldrig skriver til dem?

Jeg kan så kun svare dem at, jeg ikke kender årsagen til dette.

Det må du og din familie stå til regnskab for når de engang kommer for at få svar.

Blot husk vi faktisk har nogen rigtig kloge og dygtig børn XXXXX.. de køber ikke usandheder og dårlig undskyldninger.

Sidst kan jeg så fortælle at børnene i denne uge vil få lavet deres egne pas.

Hvis du og din Mor vil undgå at få besøg af politiet når jeg skriver

til politiet i XXXXXXXXX at pga. du ikke har retten til at se dine børn og jeg har den fulde forældre myndighed ønsker at børnene slettes fra jeres pas.

Kan i selv rette henvendelse til pas kontoret for at få dem slette og sende en bekræftelse af dette til min advokat indenfor en uge / 14 dages tid.

Dette er klart givet som udtryk for jeg synes ikke det er fedt at jeres pas bliver inddraget men hvis ikke i gøre det frivilligt er det vores eneste mulighed.

Da jeg nu har fået digital kamera få jeg ikke taget billeder på almindeligvis længere men hvis du ønsker billeder vil jeg gerne få taget nogen til dig.

Din datter har smidt alt sin hvalpe fedt og som altid rigtig smuk..

Din søn er en høj dreng af sin aldre og fysisk i rigtig god form.

Nok for nu…

håber du får en super sommer.

Vil du vide mere må du bare spørge ad.

Mvh Jeanette

Og ps.. nej i får ikke børnene med på ferie når du er frataget muligheden for samvær XXXXX... hvordan kunne i tro at vi alle skulle dette igennem med retssystemer og instanser for at ophæve det bare fordi i sender et brev ??? Det er bare ikke logisk.

Begge børn kender til tilbuddet fra din Mor .... intet skjules

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Hej Pivs, skønne quinde  :bigsmile:

Vil bare lige skrive tak for din hilsen - også her i din log.. *S* (kender ikke rigtig MOL-etiketten, så tænkte hellere en tak for meget, end en for lidt)  :blush:

Lyder fint med 3x træning om ugen... forstår godt, at du priortere guldklumperne først! Alt andet ville da også være lidt  :raisebrow:  Men synes også det er vigtigt, at du får trænet... træningen skal selvfølgelig aldrig blive en sur pligt, men man skal også have med i regnestykket, at man får mere energi af at træne - så alt i alt lidt tid investeret, giver glad, overskudsenergi til alt det andet.. heldigvis da.. :tongue:

Stort kram,

Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Kodeks her på MOL.. er der et da... :w00t:

nej søde Tania

(som jeg er begyndt at danne et billede af som er en legefuld, Q som kan give en god fisker lussing...og har et hjerte af guld ... :4thumbup: )

man gøre hvad man synes er rigtig og jeg er glad for dit svar her og ikke mindst i din log.... :wink:

Jeg skal nok svare i din log også... :tongue: træning er så vigtig for mig men til tider så kan jeg ikke få enderne til at mødes... trist.. men sandt.. der går så ikke længe heldigvis før jeg er på fødderne igen og giver den fuld gas... :4thumbup:

Så jeg er endnu ikke bekymret.

Træning bliver aldrig en sur pligt for mig...:wub:

ansvar skal jeg bare altid se på og handle på... og ikke altid jeg kan placere mig selv og mine behov som jeg gerne ville...iforhold til det hele.

:sneaky2:

Ikke at jeg ville undvære det ansvar jeg har for min lille familie...: wub: og de pligter der medfølger.

Måsker trænger jeg i virkligheden til at sige til mig selv at jeg er ligeså vigtig som børnene og pligterne og der skal bare ALTID være tid og overskud til jeg kommer afsted til træning.. tjaaaa ... tænker vidre om fundere over hvordan jeg kan få det hele til at gå op i en højer enhed... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2::mad::dry:

Mødet med min sagsbehandler gik rigtig ufedt... er trods rigtig dårlig humør taget ud til jobbet hvor de tag sig godt af mig... :smile:

Sagsbehandleren er slet ikke indstillet på at sende mig i udd men ud i ufaglært arbejde ... :blink::sneaky2:

Sikken en fremtid ...... og sikken en spild synes jeg her i denne skrivende stund.

HUn afviste ikke min anmodning og sagde heller ikke ja så døren står på klem og sålænge den gøre det .. er der en lille håb i mig.

Min Reva medarbejde går på 3 ugers ferie så ........ der sker nok ikke meget i min sag indtil hun kommer tilbage...

Nøj jeg er træt at at se jeg skal kæmpe "Bare lidt endnu"

Dagens motion... en hel masse Km på min MTB... :wink:

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:  :mad:  :dry:

Mødet med min sagsbehandler gik rigtig ufedt... er trods rigtig dårlig humør taget ud til jobbet hvor de tag sig godt af mig...  :smile:

Sagsbehandleren er slet ikke indstillet på at sende mig i udd men ud i ufaglært arbejde ... :blink:  :sneaky2: 

Sikken en fremtid ...... og sikken en spild synes jeg her i denne skrivende stund.

HUn afviste ikke min anmodning og sagde heller ikke ja så døren står på klem og sålænge den gøre det .. er der en lille håb i mig.

Min Reva medarbejde går på 3 ugers ferie så ........ der sker nok ikke meget i min sag indtil hun kommer tilbage...

Nøj jeg er træt at at se jeg skal kæmpe  "Bare lidt endnu"

Dagens motion... en hel masse Km på min MTB...  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Til dem der har meget skal mere gives

Til dem der har kæmpet meget skal mere kamp tilbydes

Livet er godt - men slet ikke retfærdigt!!

De kærligste hilsner fra Arne der er sikker på at det nok skal gå!

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:  :mad:  :dry:

Mødet med min sagsbehandler gik rigtig ufedt... er trods rigtig dårlig humør taget ud til jobbet hvor de tag sig godt af mig...  :smile:

Sagsbehandleren er slet ikke indstillet på at sende mig i udd men ud i ufaglært arbejde ... :blink:  :sneaky2: 

Sikken en fremtid ...... og sikken en spild synes jeg her i denne skrivende stund.

HUn afviste ikke min anmodning og sagde heller ikke ja så døren står på klem og sålænge den gøre det .. er der en lille håb i mig.

Min Reva medarbejde går på 3 ugers ferie så ........ der sker nok ikke meget i min sag indtil hun kommer tilbage...

Nøj jeg er træt at at se jeg skal kæmpe  "Bare lidt endnu"

Dagens motion... en hel masse Km på min MTB...  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Til dem der har meget skal mere gives

Til dem der har kæmpet meget skal mere kamp tilbydes

Livet er godt - men slet ikke retfærdigt!!

De kærligste hilsner fra Arne der er sikker på at det nok skal gå!

<{POST_SNAPBACK}>

Kloge ord..

Smiler varmt og længe.... ja alt andet er gået så humøret vender tilbage... kampgejsten det sammen og så kører bussen igen...

Klem og søde tanker til dig

Link to comment
Share on other sites

Op med humøret, Piv. Du må jo klynge dig til det håb der trods alt er i og med, at hun ikke afviste din anmodning. Jeg krydser ihvertfald fingrer for dig. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey

Du kan tro jeg holder fast i håbet... og tak fordi du krydser finger for mig.. :wink: Man skal tro det bedste vil ske en så det holder jeg fast endnu...

Klem og tusind tak for dine ord her... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeanette

Som mit store Idol Springsteen ville sige det:

Well, we made a promise, swore we'd always remember

No retreat, baby, no surrender

Like soldiers on a winter's night with a vow to defend

No retreat, baby, no surrender

Det du har her er en god og ædel kamp, en kamp for dit selvværd, din fremtid, dit liv og din selvtillid.

If there ever was a noble struggle, then this is it!

Hvis du kan, med dit sædvanlige engagement og drive, forklare hvorfor du ikke er en der skal på flexjob, men er en der er en del af en positiv og stærk fremtid, så skal behandleren være en knold for ikke at høre efter..

Ellers skal jeg nok komme og sætte mig på hende.

Og hvis det ikke virker, så er du sådan et menneske, som jeg tror og håber vil komme igennem på andre måder!!!

Med en seriøs og ærlig tro på Miss

Piv!!

Link to comment
Share on other sites

Glædelig sommerdag

Kom til at tænke på en sætning jeg høre igen og igen på min uddannelse: "vi er vores bedste værktøj".

Jeg er sikker på at det ikke kun gælder i det professionelle liv men også i den daglige private færden.

Vi skaber og bygger livet igennem. Stort og småt. Synligt og usynligt. Vigtigt for os, men ikke for andre måske.

Indimellem går planerne dog i hårdknude.

Jeg har ikke læst din log igennem, så meget af din histore kender jeg ikke. Men alligevel vil jeg sige: Bevar modet oppe, og prøv at se hvad du allerede har skabt og bygget. Vær stolt og husk at klap dig selv lidt på skuldren indimellem :wink:

Bozne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeanette

Som mit store Idol Springsteen ville sige det:

Well, we made a promise, swore we'd always remember

No retreat, baby, no surrender

Like soldiers on a winter's night with a vow to defend

No retreat, baby, no surrender

Det du har her er en god og ædel kamp, en kamp for dit selvværd, din fremtid, dit liv og din selvtillid.

If there ever was a noble struggle, then this is it!

Hvis du kan, med dit sædvanlige engagement og drive, forklare hvorfor du ikke er en der skal på flexjob, men er en der er en del af en positiv og stærk fremtid, så skal behandleren være en knold for ikke at høre efter..

Ellers skal jeg nok komme og sætte mig på hende.

Og hvis det ikke virker, så er du sådan et menneske, som jeg tror og håber vil komme igennem på andre måder!!!

Med en seriøs og ærlig tro på Miss

Piv!!

<{POST_SNAPBACK}>

DAMN du kender mig godt efterhånden ..... :smile:

Jeg trækker vejret dybt...puster ud og fanger energien og ikke mindst finder overblikket igen. :tongue:

Klart jeg kan formidle...og faktisk var det præcist det jeg gjorde da jeg sad på hendes kontor..

Jeg bad hende inderligt at se det store billede af alt det her og se mig og mit ansvar og ikke mindst min fremtid som et steppesten til en lys og givende fremtid hvor jeg kan være selvforsørgende og helst uden byrde for vores system.

Jeg er startet på en nyt liv, og har evner, lysten, gå på modet og nået så langt. Jeg vil så nødig starte et sted og blive så deprimerede over situationen at jeg ender som en svingdørs sygmeldt.

Hun nikket og her lyttet hun dog trods alt. :4thumbup:

At have en god fremtid at se frem tid vil klart holde mig igang og ikke mindst holde mig igang med min positiv udvikling.

Hun har en lovgivning hun skal forholde sig til.. og det er her filmen så knækker åbenbart lidt.

Så der skal læses lovstof .... jeg må kende reglerne for at kunne vide hvad jeg er oppe imod.

Hvis alt falder til jorden.. ja så må jeg hanke op i mig selv og finde ud af hvad jeg så skal og gøre alt hvad jeg kan for at få det bedste ud af det også.

:4smartass:

This will not get the best of me.... :wink:

kNus og varme tanker til dig..... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Glædelig sommerdag

Kom til at tænke på en sætning jeg høre igen og igen på min uddannelse: "vi er vores bedste værktøj".

Jeg er sikker på at det ikke kun gælder i det professionelle liv men også i den daglige private færden.

Vi skaber og bygger livet igennem. Stort og småt. Synligt og usynligt. Vigtigt for os, men ikke for andre måske.

  Indimellem går planerne dog i hårdknude.

Jeg har ikke læst din log igennem, så meget af din histore kender jeg ikke. Men alligevel vil jeg sige: Bevar modet oppe, og prøv at se hvad du allerede har skabt og bygget. Vær stolt og husk at klap dig selv lidt på skuldren indimellem :wink:

Bozne :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtig glædelig sommer dag til dig også.... :4thumbup:

Dine ord er meget rammende for det er præcis de ord jeg ikke kunne finde.. :bigsmile:

For hvad er for mig så vigtig .. er ikke sikker andre synes at være.

Selvom det kan være drøn uforståeligt i kampens hede så er det ikke destro mindre præcis hvad der skete i dag for mig.

At læse min log er også bare uoverskueligt... :blush: men du synes at fange mig med din klogskab og du skal vide dine ord er værdsat.

Jeg er overordenligt stolt at hvor meget der er lykkes indtil nu men glemmer vist det med at klappe mig selv på skulderen... Note til mig selv... gøre det til en god vane.. nu du er så god til at gøre det ved andre.

:innocent:

Til sidst vil jeg ønske dig og de andre en super feeeeeeee tur til Roskilde festivallen... er liiiiiidt misunderlig men damn i trænger vist allesammen til denne brake...

Nyd det nu ....

Klem og festlige tanker sendes til dig og dem du har kært

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:  :mad:  :dry:

Mødet med min sagsbehandler gik rigtig ufedt... er trods rigtig dårlig humør taget ud til jobbet hvor de tag sig godt af mig...  :smile:

Sagsbehandleren er slet ikke indstillet på at sende mig i udd men ud i ufaglært arbejde ... :blink:  :sneaky2: 

Sikken en fremtid ...... og sikken en spild synes jeg her i denne skrivende stund.

HUn afviste ikke min anmodning og sagde heller ikke ja så døren står på klem og sålænge den gøre det .. er der en lille håb i mig.

Min Reva medarbejde går på 3 ugers ferie så ........ der sker nok ikke meget i min sag indtil hun kommer tilbage...

Nøj jeg er træt at at se jeg skal kæmpe  "Bare lidt endnu"

Dagens motion... en hel masse Km på min MTB...  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jeanette :smile:

Åh... din beskrivelse af sagsbehandlerens opførsel gør mig bare så harm på dine vegne. Jeg er fuld af forståelse for, at de gang på gang møder typer, der ikke kunne drømme om at rykke sig ud af stedet... men når de så møder sådan en sjæl som dig.. og ikke kan se det. Det er lige til at tude over. :mad:

Hold fast i håbet - og hvis... hvis det skulle ske, at din sagsbehandler mister synet og realitetssansen, så sætter Blacmoore sig på hende - og jeg skriver en klage!!!

(skriftelige klager kan tit få ændret tingene... sig endelig til hvis du har bruge for noget i den anledning!).

Jeg vil tilslutte mig de andre stemmer: Husk at rose dig selv!! :4heart: Du er kommet langt og har opnået meget... fået din selvtillid og tro på fremtiden.. Hold fast i det - det kan ingen tage fra dig. Du har min største respekt Pivs :wink:

Stort knus herfra,

:4heart: Tania

Og... btw: jeg gør det mest i højtbelagte køvenhavner håndmadder og ikke fiskerlussinger.. - det lader jeg Bad Boy om :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette  :smile:

Åh... din beskrivelse af sagsbehandlerens opførsel gør mig bare så harm på dine vegne. Jeg er fuld af forståelse for, at de gang på gang møder typer, der ikke kunne drømme om at rykke sig ud af stedet... men når de så møder sådan en sjæl som dig.. og ikke kan se det. Det er lige til at tude over.  :mad:

Hold fast i håbet - og hvis... hvis det skulle ske, at din sagsbehandler mister synet og realitetssansen, så sætter Blacmoore sig på hende - og jeg skriver en klage!!!

(skriftelige klager kan tit få ændret tingene... sig endelig til hvis du har bruge for noget i den anledning!).

Jeg vil tilslutte mig de andre stemmer: Husk at rose dig selv!!  :4heart:  Du er kommet langt og har opnået meget... fået din selvtillid og tro på fremtiden.. Hold fast i det - det kan ingen tage fra dig. Du har min største respekt Pivs :wink:

Stort knus herfra,

:4heart: Tania

Og... btw: jeg gør det mest i højtbelagte køvenhavner håndmadder og ikke fiskerlussinger..  - det lader jeg Bad Boy om  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Griner meget over forskellen på fiskerlussinger og københavner håndmadder mon man kan høre en særlig lyd og accant ved forskellen??? :w00t:

Uanset hvad så glædes jeg over at have jer begge her på Mol for damn i er nogen dejlige mennesker...

:wink:

Håbet holder jeg fast i... var aldrig kommet nogen steder uden det med i min bagage.. håb giver glæder og forventninger men også muligheden for skuffelse.. pyt.. for de skuffelser er tit det hele værd i en større sammenhæng.

Blackmoore og dine evner skal jeg nok komme og bede om hvis jeg går i står med denne sagsbehandler... og min sag for jeg vil ikke acceptere at jeg henstilles i et hjørne af samfundet når jeg ved jeg har så mange evner og muligheder i mig.

Jeg skal nok få det lært.. at rose mig selv .. er dog pt ret tilfreds med jeg kan både se og mærke glæden over hvor langt jeg er nået og ikke mindst over de mange nye dejlig varme mennesker som er med til at holde fast i mig.

Jeg har sku så svært med at forklar hvor meget i alle betyder selvom jeg aldrig har mødt de fleste af jer så har i et meget varmt sted i mit hjerte og sind.

Du har også min respekt Tania... som den varme kvinde, omsorgsfuldhed, gåpå mod, modighed og dygtighed.... spis du bare din paradiSis... og nyd den inderligt.. :wink: med den ildhue du lægger for dagen så skal du nok får dem forbrændt er jeg mere end sikker på.

Knus og varme tanker her en fredag morgen.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg nok lade være med at være i totalt Springsteen overdrive bare fordi jeg har set årets koncert, men.. . . . Han sagde i et interview her forleden at ”Uden håb er vi intet” Der er så meget her i livet der kan gøre os kyniske og selvdestruktive. Så mange fiaskoer der kan gøre man mister håbet. Men at det er håbet om at næste dag eller næste sving på vejen kan gøre en forskel der gør os til mennesker.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg nok lade være med at være i totalt Springsteen overdrive bare fordi jeg har set årets koncert, men.. . . .  Han sagde i et interview her forleden at ”Uden håb er vi intet” Der er så meget her i livet der kan gøre os kyniske og selvdestruktive. Så mange fiaskoer der kan gøre man mister håbet. Men at det er håbet om at næste dag eller næste sving på vejen kan gøre en forskel der gør os til mennesker.

<{POST_SNAPBACK}>

Han har visdom ham Springsteen.... :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at være vildt negativ, men Lars Lilholt siger, at "den drøm som forbliver en drøm, den er en løgn".

Jeg ved ikke, hvor han har hugget det fra, men der er desværre også noget om det.

Håb er ikke nok.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at være vildt negativ, men Lars Lilholt siger, at "den drøm som forbliver en drøm, den er en løgn".

Jeg ved ikke, hvor han har hugget det fra, men der er desværre også noget om det.

Håb er ikke nok.

<{POST_SNAPBACK}>

Kære xjyde....

hvis ikke det skulle opfattes negativ skulle du måske give en forklaring med din citat.. for jeg forstår den ikke.. :blink:

Hvis ikke man har håb er man noget fortabt... og hvad er der så tilbage når alt synes at gå imod en ?

Jeg glæder mig til at få din forklaring *Smiler*

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share