pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"Den mindste medmenneskelige handling er større end den største hensigt" - kan ikke huske hvor det kommer fra, men jeg synes det siger det meget godt.  :bigsmile:

De fleste ville være enige om at "der burde gøres noget" i de situationer, du har stået i dag... men hvor mange ville, helt ærligt, have nosser til at handle som du gjorde? Du er vist en af hverdagens små engle... :smile:

( - og du fortjener virkeligt, at nogen lapper den cykel!  :tongue:  :laugh: )

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeey Kuldeskær....

Sikken en smuk citat..... :4smartass:

Pyt med de punktede hjul... :laugh: Det overlever jeg sku..... det fylder i virkligheden så uendligt lidt iforhold til hvad jeg var vidne til i går.

Det var sku bare en sort dag...

:dry:

Henter cyklen i dag men jeg MÅ se at få lært at lappe cykler... :w00t:

Klem og varme tanker til dig og dem du har så kært i dit liv.

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Det er simpelthen ufatteligt, hvor du får det overskud til at hjælpe alle mulige andre fra. Specielt når man kender din egen situation. Der kan vist ikke herske nogen tvivl blandt læserne af din log, samt os der kender dig lidt bedre, om at du har et hjerte af guld. Hvis der var flere af din slags ville verden helt sikkert være et bedre sted. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke hvor jeg får overskuddet fra måske fordi andre giver mig overskuddet ???

Tusind tak for dine ord .. det varmer rigtig meget...

Klem.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeanette - du er et STORT menneske... Ufatteligt at du kan - ville ønske jeg bare havde en smule af dit overskud for andre medmennesker.... :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeanette - du er et STORT menneske... Ufatteligt at du kan - ville ønske jeg bare havde en smule af dit overskud for andre medmennesker....  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeey

Pjat .... du har en vældig overskud.. tag nogen nye briller på og se hvor meget du gøre for din familie men alt hvad i selv har af op og ned turer.

I holder sammen.. kæmper, trøster, passer på og ikke mindst kanon ansvarlig mennesker... jeres kærlighed til hinanden er overdrevet smukt og stærke er i sammen.

Ingen af jer har smidt håndklædet i ringen fordi i har haft det møj svært.. i kæmper og støtte hinanden.

Klem og varme tanker

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke læst de seneste posts, men jeg var simpelthen nødt til at kommentere både dit besøg hos din søn, og de 2 kvinder ved din lejlighed.

Jeg må sige jeg VIRKELIG er imponeret over dit overskud!

De fleste folk ville bare være ligeglade...

Som Seth sagde: Det er satme godt at vide der er folk som dig derude...

:4thumbup: Herfra!

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke læst de seneste posts, men jeg var simpelthen nødt til at kommentere både dit besøg hos din søn, og de 2 kvinder ved din lejlighed.

Jeg må sige jeg VIRKELIG er imponeret over dit overskud!

De fleste folk ville bare være ligeglade...

Som Seth sagde: Det er satme godt at vide der er folk som dig derude...

:4thumbup: Herfra!

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Tak sweety.... er også faldet til ro over det hele nu og fået det bearbejdet ... jeg handler jo før jeg tænker og derfor kommer der altid en forsinket reaktion af bekymringer..

:laugh:

:4thumbup: tilbage til dig for dine ord og for den dejligt knejt du nu er.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Weiiii så har jeg min MTB igen… klar til endnu en omgang som sådan.. for bag dækket skal skiftes sagde cyklehandlen. :wub:

Hjem på græsset og slappe af…

Jeg var lige en tur forbi damen og hun havde ikke lavet noget.. før hun havde set jeg kom hjem… suk… men så havde hun da fået styr på det mindste værelse inden jeg dukket op.

En kort snak på hendes sofa desværre med en masse dårlig undskyldninger fra hende og en masse bebrejdelser rettet mod børnene som jeg så gjorde hende opmærksom på ikke kom hende eller hendes børn til gode i at rette op på fremtiden.

Nu har jeg så hende mellemste barn med mig på tæppet.. han er en dejlig glad dreng som holder meget af jeg kilder ham og hjælper hans mor…

Fuck hvor kan jeg bare selv huske da jeg ikke havde overskud til at glæde mine børn men kun sikre mig at de var oki.

Jeg har så en opgave nu og det er lave en aftale med mig selv om hvad jeg stiller op med hendes familie… for oprydning er sku det mindste af hendes problemer.

Så i morgen skal jeg så enten kontakte kommune eller være sikker på hun selv har taget kontakt til en derfra.

Nu har jeg hygget på græsset med pigerne og vil så lige tag over og træne…

Cu later boys and girls

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning;

Benbøj:

20 kg x 5 x 1.. virker ikke... min knæ beklager sig... så nu stopper jeg lige med det benbøj lidt så der kommer ro.

Dødløft;

40 kg x 5 x 5 føltes let såååååååå

50 kg x 5 x 5 weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :4thumbup:

Liggestem;

28 kg x 5 x 4.. cool fart på og ny bane er ved at være på plads.. stadig lidt usikker med stangen.. :dry:

30 kg x 5 x 1... langsom... :sneaky2::sneaky2::sneaky2:

Stem;

17 kg x 5 x 5

Armkrøl;

8 kg x 5 x 5

Træk til bryst;

30 kg x 5 x 5

T-stang roning siddende;

30 kg x 5 x 5

Mågen ( for sjov skyld )

2x4 kg x 5 x 5

Mave crunch;

40 kg x 5 x 8

så en 30 min på min mtb...

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige en tur forbi damen og hun havde ikke lavet noget.. før hun havde set jeg kom hjem… suk… men så havde hun da fået styr på det mindste værelse inden jeg dukket op.

En kort snak på hendes sofa desværre med en masse dårlig undskyldninger fra hende og en masse bebrejdelser rettet mod børnene som jeg så gjorde hende opmærksom på ikke kom hende eller hendes børn til gode i at rette op på fremtiden.

Nu har jeg så hende mellemste barn med mig på tæppet.. han er en dejlig glad dreng som holder meget af jeg kilder ham og hjælper hans mor…

Fuck hvor kan jeg bare selv huske da jeg ikke havde overskud til at glæde mine børn men kun sikre mig at de var oki.

Jeg har så en opgave nu og det er lave en aftale med mig selv om hvad jeg stiller op med hendes familie… for oprydning er sku det mindste af hendes problemer.

Så i morgen skal jeg så enten kontakte kommune eller være sikker på hun selv har taget kontakt til en derfra.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej søde, det er super fedt at du konfrontere damen og rusker godt og grundigt op i hende, men husk nu, !!!du kan ikke rede hende.

Det med at du tage kontakt til socialforvaltningen er fint, men det ville være klart det bedste at hun selv gjorde, det er nok lidt naivt at tro hun gør det, men det ville klart være det bedste.

Derefter skal du sku give slip, ellers brænder du dit lys i begge ender og det går ikke, for så er der lige pludselig ingen overskut til digselv og dine nærmeste.

:smile: Jeg ved godt at du ikke har spurgt om gode råd, men jeg ku ik lige lave være med at komme med mit, håber det er oki.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige en tur forbi damen og hun havde ikke lavet noget.. før hun havde set jeg kom hjem… suk… men så havde hun da fået styr på det mindste værelse inden jeg dukket op.

En kort snak på hendes sofa desværre med en masse dårlig undskyldninger fra hende og en masse bebrejdelser rettet mod børnene som jeg så gjorde hende opmærksom på ikke kom hende eller hendes børn til gode i at rette op på fremtiden.

Hey sweety,

Det er virkelig stort af dig, at du har lyst og overskud til at prøve på at hjælpe hende. Respekt for det! :bigsmile:

Synes dog (selvom du ik har spurgt om min mening :blush: ) at GadeDrengen har meget ret i det han skriver. Du skal også huske dig selv. :4heart:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige en tur forbi damen og hun havde ikke lavet noget.. før hun havde set jeg kom hjem… suk… men så havde hun da fået styr på det mindste værelse inden jeg dukket op.

En kort snak på hendes sofa desværre med en masse dårlig undskyldninger fra hende og en masse bebrejdelser rettet mod børnene som jeg så gjorde hende opmærksom på ikke kom hende eller hendes børn til gode i at rette op på fremtiden.

Nu har jeg så hende mellemste barn med mig på tæppet.. han er en dejlig glad dreng som holder meget af jeg kilder ham og hjælper hans mor…

Fuck hvor kan jeg bare selv huske da jeg ikke havde overskud til at glæde mine børn men kun sikre mig at de var oki.

Jeg har så en opgave nu og det er lave en aftale med mig selv om hvad jeg stiller op med hendes familie… for oprydning er sku det mindste af hendes problemer.

Så i morgen skal jeg så enten kontakte kommune eller være sikker på hun selv har taget kontakt til en derfra.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej søde, det er super fedt at du konfrontere damen og rusker godt og grundigt op i hende, men husk nu, !!!du kan ikke rede hende.

Det med at du tage kontakt til socialforvaltningen er fint, men det ville være klart det bedste at hun selv gjorde, det er nok lidt naivt at tro hun gør det, men det ville klart være det bedste.

Derefter skal du sku give slip, ellers brænder du dit lys i begge ender og det går ikke, for så er der lige pludselig ingen overskut til digselv og dine nærmeste.

:smile: Jeg ved godt at du ikke har spurgt om gode råd, men jeg ku ik lige lave være med at komme med mit, håber det er oki.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var lige en tur forbi damen og hun havde ikke lavet noget.. før hun havde set jeg kom hjem… suk… men så havde hun da fået styr på det mindste værelse inden jeg dukket op.

En kort snak på hendes sofa desværre med en masse dårlig undskyldninger fra hende og en masse bebrejdelser rettet mod børnene som jeg så gjorde hende opmærksom på ikke kom hende eller hendes børn til gode i at rette op på fremtiden.

Hey sweety,

Det er virkelig stort af dig, at du har lyst og overskud til at prøve på at hjælpe hende. Respekt for det! :bigsmile:

Synes dog (selvom du ik har spurgt om min mening :blush: ) at GadeDrengen har meget ret i det han skriver. Du skal også huske dig selv. :4heart:

<{POST_SNAPBACK}>

I har begge to ret...... og jeg takker for i kom med jeres meninger det betyder rigtig meget for nej jeg har ikke mulighed for at rede denne familie.. hverken krafter eller styrken til endnu.

Selvom jeg ville ønske jeg kunne... så går den ikke ..

Jeres meninger er altid velkommen.... thanks....

klem og varme tanker til jer

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der nu med knæet? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den skabte sig under squat for lidt tid siden og lavede en underlig lyd.. kan nu både gå og cykle uden problemer men når jeg tag squat så gøre det bare nas...

Køber nogen knævarmer imorgen og ser om det ikke vil afhjælpe.

Grrrrrrrrr

Link to comment
Share on other sites

Alt er endt godt for damen jeg har omtalt.... hun fortalte hun ikke kunne selv holde til at ringe eller tag over til familiecenteret og ej heller havde fortalt sin ægtemand noget af det som var sket de seneste dage.

Nu er den mindste barn syg og hun har været oppe hele natten.. det trækker tænder ud på alle men uden nogen former for overskud er det bare dødstødet...

Så jeg aftalte jeg ville kontakte både familie center og kommunen. Der blev jeg mødt med masse af varme og forståelse for hvor svært dette var for mig at gøre og gav dem en referart om de seneste dag.

En sagbehandler kontakter hende nu... så cool....

Hendes mand har jeg lige talt med og han er nu på vej hjem...

Out of my hands now....

Nu kan jeg bare være en god nabo og lad sagen gå sin gang.

Tak til jer alle i har hjulpet mere end i aner...

Knus og varme tanker til jer

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette,

Ligger lige en formiddagshilsen :bigsmile:

Glad for at læse, at din nabo får hjælp fra kommunen. Og jeg er glad for at læse, at du (med et kæmpe hjerte af guld) husker at passe på dig selv også. Der er en eller sandhed over, at man skal kunne være noget overfor sig selv, før man kan være noget overfor andre.

- At måtte have før man kan give... :wink:

Ellers så håber jeg, at det skrider fremad med din træning.. og at dit knæ arter sig. Jeg har tilgengæld fået trillet for meget tommeltot her til formiddag... :dry: ville have opsøgt en af de fedeste boksetrænere jeg kender, og hørt om han kan hjælpe mig mens min kickbox klub er midlertidig flyttet.. irriterende - nu bliver det først imorgen..

Sender dig en masse gode ønsker og hilsener,

Kram,

:smile: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette,

Ligger lige en formiddagshilsen  :bigsmile:

Glad for at læse, at din nabo får hjælp fra kommunen. Og jeg er glad for at læse, at du (med et kæmpe hjerte af guld) husker at passe på dig selv også. Der er en eller sandhed over, at man skal kunne være noget overfor sig selv, før man kan være noget overfor andre.

- At måtte have før man kan give...  :wink:

Ellers så håber jeg, at det skrider fremad med din træning.. og at dit knæ arter sig. Jeg har tilgengæld fået trillet for meget tommeltot her til formiddag...  :dry:  ville have opsøgt en af de fedeste boksetrænere jeg kender, og hørt om han kan hjælpe mig mens min kickbox klub er midlertidig flyttet.. irriterende - nu bliver det først imorgen..

Sender dig en masse gode ønsker og hilsener,

Kram,

:smile: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Du er sku en klog tøs :4smartass: sagt i den mest respektfulde måde... :smile: Træning går stille fremad.. og i dag fik jeg så mine to guldklumper hjem så nu går der en del tid med at finde en eller anden form for rtyme den næste tid.

:wink:

Job, børn, daglig pligter skal lige køres ind efter at have leget single uden børn.. :w00t: i 3 uger. :4thumbup: :cooldance::tongue:

Jeg håber sku du får styr på træning også for vi kan ikke have du går og triller tommlefinger for pokker da...

:poking:

Eller lusker jeg over til bad boy og siger du sjusker... :w00t: med træning....la la lala

Ajjjjjjjjjj lort du ikke kan komme i din egen klub men så er det alt for cool du finder andre muligheder.. for the time being.. :wink:

Knus og varme tanker til dig u sweet thing

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Skønt at nu have familien samlet :wub: selvom jeg har været præget af megen træthed i dag.. :blush: så falder de skønne unger helt på plads stille og roligt.

De er nu også ret trætte og udmattet efter de mange oplevelse de har fået med sig hjem fra deres kolonier.

Vejret var igen bare super så folk i opgangen var enig i aftes om der skulle grilles og hygges...havde lovet dem mit selvskab min sidste fri aften. :4thumbup:

Jeg sendte beskeder ud og Kern og Moos bed på og dukkede op som de nu havde plads i kalenderen.. :cooldance:

Nabo knægterne og jeg havde spiste og vi sad bare og spiste tavligt da Kern så ringede og ikke kunne finde græsplænen.. :blink::w00t:

Vi satte ham i gang med grillen så han kunne få noget maaaaaaa.. at lave bøffer på en grill er ikke just er hans stærke side med 1 kg oksekød..

:w00t:

Irish coffees skulle vi have og jagten på brun farin ( som altid ) gik sin gang.. :wink: Moos dukkede op med tavlige pølser desværre var grillen nada værd på givende tidspunkt med så var nabo tøserne dukket op med en flok venner med engangs grill.. der fik Moos så plads..

Han kunne lige klemme sine pølser ind imellem deres kaotisk madlavning...

:w00t:

Moos og jeg måtte sande at de irish coffees var ved at sætte deres indvirkning på Kern og den en af naboerne "Metro knægten" .. De blev helt "buddy" agtige med snak om millitæret og PC snak..

:blink:

Vi mangler nu aldrig samtale emner så der var dømt hygge snak på kryds og tværs... selvom vi til sidst sad kl bæ alene nede på græsset uden musik.. :sneaky2:

Derfor pakket det sidste sammen og blev enig om at hyggen skulle forsætte oppe i min stue..

På daværende tidspunkt var metro knægten og Kern godt vissen... :w00t: og så er det jeg begyndte at opdage jeg havde vist mistet min rygrad i løbet af denne aften..

:blush:

Her var kl nok over 2 før Moos trissede hjem og jeg skulle oppe kl 7 for at hente min knægt på hans skole.. kl 8 som så endda viste sig at være kl 9...

:sneaky2::sneaky2::sneaky2:

Kern var gået ind godt plaget af høfeber og irish coffee ind i min seng og lagt sig.. jeg fik lige ryddet det sidste af vejen fra nattens hygge og skulle til at krybe ind i min seng .. :innocent: med megen bekymringer ... :dry::dry: over han nu lå der... :w00t: Hvad fanden gøre en gl tøs.. tag det meste af sit tøj af og hopper under dynen godt omkring mig.. og afventer.. :w00t:

En meget urolig Kern lå under sin dyne ........på den ufede måde altså... for han led voldsomt med sin hø feber..hvad gøre man ikke for Kern såååååå

Op af sengen..

Lukke vinduer...

Fjern blomster fra soveværelset og finde høfeber tabletter til knejten samt et glas vand... var hvad jeg kunne byde på.. :laugh: :4thumbup:

Lige meget hjalp det hele så snaktøjet var igang igen og damn vi fik grinet en hel del... :w00t:

Tak til jer alle for en fed aften ... en perfekt afslutning på en super ferie uden ansvar...

Link to comment
Share on other sites

Nabo knægterne og jeg havde spiste og vi sad bare og spiste tavligt da Kern så ringede og ikke kunne finde græsplænen..

Vi satte ham i gang med grillen så han kunne få noget maaaaaaa.. at lave bøffer på en grill er ikke just er hans stærke side med 1 kg oksekød..

:w00t:

Irish coffees skulle vi have og jagten på brun farin ( som altid ) gik sin gang.. :wink:  Moos dukkede op med tavlige pølser desværre var grillen nada værd på givende tidspunkt med så var nabo tøserne dukket op med en flok venner med engangs grill.. der fik Moos så plads..

Han kunne lige klemme sine pølser ind imellem deres kaotisk madlavning...

:

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk tsk tsk, slatne hakkebøffer og tarvelige grillpølser. Det kan man da næppe kalde ordentlig grillmad. :nonono:

Grillamatører... :bottom::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nabo knægterne og jeg havde spiste og vi sad bare og spiste tavligt da Kern så ringede og ikke kunne finde græsplænen..

Vi satte ham i gang med grillen så han kunne få noget maaaaaaa.. at lave bøffer på en grill er ikke just er hans stærke side med 1 kg oksekød..

:w00t:

Irish coffees skulle vi have og jagten på brun farin ( som altid ) gik sin gang.. :wink:  Moos dukkede op med tavlige pølser desværre var grillen nada værd på givende tidspunkt med så var nabo tøserne dukket op med en flok venner med engangs grill.. der fik Moos så plads..

Han kunne lige klemme sine pølser ind imellem deres kaotisk madlavning...

:

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk tsk tsk, slatne hakkebøffer og tarvelige grillpølser. Det kan man da næppe kalde ordentlig grillmad. :nonono:

Grillamatører... :bottom::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Griner.. nu har de hele sommeren at lære at grille i... så mon ikke vi alle ender med at være rigtig gode til at behærske rollen som grill mester..

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Super dag efter en nat med meget uro... min søn ville sove i min seng og havde en ide om han helst skulle ligge ovenpå mig hele natten... :blink:

:sleeping:

Morgenstuden med alt hvad du engang indholder gik ret cool i betragtning af jeg næsten havde glemt hvordan det var at tænke for 3 personer... :bigsmile: ... afsted kom de og jeg kunne læne mig tilfreds tilbage og tag mig en kop mokka..for jeg skulle til 2 møder på forskellige skoler.

Jeg er nu skrevet ind til HF enkelt fag, desværre røg jeg på venteliste ... :sneaky2: på den ene vigtig fag ..... så nu skal der krydses finger for bette mig.

:4thumbup:

Shopping tur efter sko, tøj og diveres da min søn både har ødelagt tøj, sko og endda mistet en hel del. Regntøj.... :sneaky2: var kun til at finde i en pris klasse som var latterligt dyrt. Jeg må bare på jagt de næste 14 dage når der er mulighed... nægter at betale næsten 500 kr for sådan et sæt...:nono:

Vi skal ud og have handlet ind da langt de fleste af skabe og skuffer er støvsuget for mad... :w00t: hvilken mine børn slet ikke er vant til... :dry: man kan næsten mærke deres utilfredshed...

:tongue:

Derefter står det på .. øhhh lad mig gætte.. 20 vaskemaskine med beskidt tøj efter de 3 uger.. vi får at se... :sleepy:

Trænet fik jeg også mere om det senere.. samt spillet bold på græsset med sønnike.. :4winkkiss:

Afsted det går for maaaaaaaaa skal på bordet....inden ungerne ser sådan her ud :4ranting:

God weekend til jer alle

Link to comment
Share on other sites

Sorry.. kom helt bort fra den træningspas og sidder nu på jobbet uden mine notater...

Jeg har besluttet at med 37 timer på jobbet og mine guldklumper hjemme de næste 14 dage så bliver træning kun med basis øvelser 3 gange om ugen.. for jeg vil ikke stresse mig selv unødigt..

Tiden med ungerne er så cool og jeg vil nyde dem og lad dem nyde mig de timer de har mig.

Weekenden var bare en skøøøøøn oplevelse med nærhed, ro og masse af hygge på græsset.

Alverdens udendørs spil, vandkampe og masse af grill mad. :4mewantfood: Uhmmm Besøg havde jeg så af Jens ellers har det sådan set kun været naboer.... Flere fra de andre opgange er stille begyndt at komme ud af deres huler og ned for at deltage i vores hygge.. det er ret skægt faktisk.

Flere af dem har i løbet af weekenden sagt de har været ret misunderlig på den sammenhold vi har i vores opgang og det forstår jeg faktisk godt.

Det er blot ikke noget der kommer af selv.. det er noget vi har valgt og gøre en del for.

En fælles glæde har vi ud af det.... :tongue:

Lørdag var jeg ude og undervise en englænder i at polere bil.. underligt at tale om et job jeg kun har talt på dansk om men det gik nu ret godt.

Han var mildest talt meget overrrasket over mine evner til at lære fra mig, begrunde og ja polere... :4thumbup: Hans gl skrammle kasse lignede en luder i en gadedør da jeg var færdig.

:w00t:

Det kan godt være jeg ikke får skrevet så meget på MOL de næste 2 uger men læse skal jeg nok nå i arbejdestiden.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share