FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens højdepunkt indtil videre...En sød blondine i AUS!!!! Ødelægger koncentrationen en smule..men skærper fokus! :w00t:  :laugh:

Gad jeg sgu' godt at se :smile:

Edit: Glemte da helt at meddele at Kløpinden fra Coop's danske tvilling da vist er startet i aus! :laugh:

Gad jeg sgu' også godt se. Han er totalt griner :laugh:

Det er forøvrigt ved at være noget tid siden, jeg har set dig ude i "galehuset", du er vel ikke holdt? :wink:

Link to comment
Share on other sites

:blush: Tak champ...selvom jeg stadig er mini størrelse :tongue: 5-10kg mere villle nok gøre godt...og så ska det nok heller ik være meget mere.. :cooldance: Men det tager jo også god tid med 5-10kg mere.. :w00t:

Men synes da også programmet har givet mig noget indtil nu.. :4thumbup:

Men bliver spændende at se noget max om et par uger.. Så må vi se hva AHT har givet mig... :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Dagens højdepunkt indtil videre...En sød blondine i AUS!!!! Ødelægger koncentrationen en smule..men skærper fokus! :w00t:  :laugh:

Gad jeg sgu' godt at se :smile:

Edit: Glemte da helt at meddele at Kløpinden fra Coop's danske tvilling da vist er startet i aus! :laugh:

Gad jeg sgu' også godt se. Han er totalt griner :laugh:

Det er forøvrigt ved at være noget tid siden, jeg har set dig ude i "galehuset", du er vel ikke holdt? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Ja..! Man ka ikke lade være med at undres over hva det kan være der klør så meget... :blink::laugh:

Nej nej..er ikke holdt...Vender tilbage om noget tid.. :cooldance::smile:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 8 - Dag 1

Arhh..så går vi ind i sidste uge...føler mig også ret brugt efterhånden! :cooldance:

Bænkpres:

10x1x97,5kg - gik rimelig godt..er jeg også tæt på mit max som er sat til 105kg!

1x4x85kg - kom i klemme på nr. 5..den stoppede ca 8cm over brystet..så måtte jeg lige se efter en som lige ku redde mig! :laugh::blush::blush::laugh:

4x5x80kg - ingen problem

Db shoulder pres:

3x8x27,5kg - :firebounce: Ild i front delts! :devil:

Fransk pres:

1x8x32,5kg + stang

2x7x32,5kg + stang

Havde besøg af to i aus i dag, som kørte forced og samtidig kunne konstatere at makkere selv løftede 90% haha :laugh: Har aldrig set nogen bænke sådan! Lignede en der fik et anfald sådan som han lå og sprællede på bænken til sidst, mens makkere løftede stangen for ham :w00t:

Desuden fik de kørt en tre-i-en øvelse.. 60kg på en curlbar og så først shrugs til armen er i 90grader, og derefter lidt calf raises for at få armen helt op :laugh:

Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 8 - Dag 1

Arhh..så går vi ind i sidste uge...føler mig også ret brugt efterhånden! :cooldance:

Bænkpres:

10x1x97,5kg - gik rimelig godt..er jeg også tæt på mit max som er sat til 105kg!

1x4x85kg - kom i klemme på nr. 5..den stoppede ca 8cm over brystet..så måtte jeg lige se efter en som lige ku redde mig! :laugh::blush::blush::laugh:

4x5x80kg - ingen problem

Db shoulder pres:

3x8x27,5kg - :firebounce: Ild i front delts! :devil:

Fransk pres:

1x8x32,5kg + stang

2x7x32,5kg + stang

Havde besøg af to i aus i dag, som kørte forced og samtidig kunne konstatere at makkere selv løftede 90% haha :laugh: Har aldrig set nogen bænke sådan! Lignede en der fik et anfald sådan som han lå og sprællede på bænken til sidst, mens makkere løftede stangen for ham :w00t:

Desuden fik de kørt en tre-i-en øvelse.. 60kg på en curlbar og så først shrugs til armen er i 90grader, og derefter lidt calf raises for at få armen helt op :laugh:

Elsker bare det der totale Nik og Jay sprog. :w00t: Det er måske meget normalt for små unge drenge, der ikke er blevet helt voksen endnu :tongue: God weekend....

Link to comment
Share on other sites

Elsker bare det der totale Nik og Jay sprog. :w00t: Det er måske meget normalt for små unge drenge, der ikke er blevet helt voksen endnu :tongue: God weekend....

Jeg har da vist ikke hørt de nye slagere fra Nik og Jay så.. :tongue: Er de begyndt at synge om delts, shrugs og curl bars? :poking::tongue::laugh:

Men de ku måske synge om hele tre piger i AUS i dag! Det er en PR som vil noget! :devil: :4mewantfood: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Havde besøg af to i aus i dag, som kørte forced og samtidig kunne konstatere at makkere selv løftede 90% haha

:laugh:

Det må næsten være de to fyre, som i mange AUS-MOL'ers log går under betegnelsen jura-n00bs!

De har før kørt det nummer, og især den ene kaldes også "Køkkenvægten" :smile:

Historierne om dem er utallige, men det var bl.a. dem, som mente Tind ødelagde gulvet, altså den forstærkede dødløftsplatform!, ved ikke at sænke vægten langsomt ned i dødløft.

Desuden rystede de på hovedet, da en foreslog dem ikke at køre så forced, for som de sagde: "Det er jo almindelig viden, at kroppen vænner sig til det, man udsætter den for; derfor skal man køre 101% HVER gang."...

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Jeg tror ikke det er de samme...er ihvertfald ikke dem som nskou udpegede som jura-n00bs sidste gang...Men måske er deres træningsmetoder begyndt at sprede sig til mere af aus! :w00t:

Har hørt nogle af historierne før.. :laugh: Det er sgu klasse!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 8 - Dag 2

Squat

10x1x110,0kg

1x5x100kg

1x4x100kg

1x4x100kg

1x5x100kg - Tind og nskou kom så fik den råbt lidt op

1x6x100kg - :devil:

- manglede lidt i dybden for at være under parallel i de tre sidste sæt som blev taget i powercage..Svært uden spejl!

Yates row:

3x8x110,0kg

BB curls:

2x10x30,kg + stang

1x8x30,0kg + stang

Diverse ekstra øvelser til side og og bagskulder... :cooldance:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

- manglede lidt i dybden for at være under parallel i de tre sidste sæt som blev taget i powercage..Svært uden spejl!

du manglede ca 10 cm for at ramme parallel, men det har intet at gøre med at styrken mangler ... simpelthen bare at din teknik stiller vanskelig vilkår til din dybe, så der er meget at hente endnu bare på det tekniske ... både dybe og kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

du manglede ca 10 cm for at ramme parallel, men det har intet at gøre med at styrken mangler ... simpelthen bare at din teknik stiller vanskelig vilkår til din dybe, så der er meget at hente endnu bare på det tekniske ... både dybe og kg :smile:

Synes det er svært at vurdere ens dybde, når man squatter uden spejl..Tror min dybde er ok når jeg ellers squatter i racket hvor der er spejl.. Men det må vi lige se på næste gang.. Men tror også helt sikkert min teknik kan forbedres meget..Har jo heller ikke squattet regelmæssigt i så lang tid endnu.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Synes det er svært at vurdere ens dybde, når man squatter uden spejl..Tror min dybde er ok når jeg ellers squatter i racket hvor der er spejl.. Men det må vi lige se på næste gang.. Men tror også helt sikkert min teknik kan forbedres meget..Har jo heller ikke squattet regelmæssigt i så lang tid endnu.. :blush:

ass-to-the-grass så er du ovre det problem.Jeg synes, det er en kæmpe fordel ikke at squatte foran et spejl, da man derved tvinges til at koncentere sig mere om selve løftet.

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

ass-to-the-grass så er du ovre det problem.Jeg synes, det er en kæmpe fordel ikke at squatte foran et spejl, da man derved tvinges til at koncentere sig mere om selve løftet.

-Nu squatter du jo også næsten ligeså ofte som Lawman så du ved jo nok................ :laugh:

-Tak for sidst i øvrigt :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

ass-to-the-grass så er du ovre det problem.Jeg synes, det er en kæmpe fordel ikke at squatte foran et spejl, da man derved tvinges til at koncentere sig mere om selve løftet.

Jaa..men mere det, at jeg ikke synes, at jeg har en fornemmelse af, hvor langt jeg har ned eller noget, når det er uden spejl..

...og så ser det også fedt ud når man flexer samtidig! :cooldance::laugh:

Anders K: :laugh:

I lige måde...var sgu hyggeligt!

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 8 - Dag 3

Military pres:

2x1x57,5kg - rimelig let så gik en tand højere end programmet skrev.. :cooldance:

8x1x60kg - lidt mere presset til sidst..men stadig fin fart i den! :devil:

5x5x52,5kg

Incline bænkpres:

3x8x75,0kg :devil: Lækkert at få den op i dag efter som jeg ikke kunne tage mere end 7rep i sidste sæt i sidste uge med 2,5kg mindre! :cooldance:

CG bænkpres:

1x8x70,0kg

1x8x70,0kg - lidt lettet røv på sidste rep for at få den op

1x8x70,0kg - fååårced på sidste rep :cooldance:

- Kørte meget bedre i dag end sidste uge hvor jeg jo kørte med færre kg oven i købet! :w00t:

Ekstra gejl:

Seated lateral raises:

3x10x15kg

Face pulls

1x9x55kg

2x10x50kg

Sidste dag i programmet er i morgen til dødløft! Håber jeg kan få dem råbt op! :firebounce:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 8 - Dag 4

Energien var der ikke rigtig i dag og er nok også ved at være lidt overreached så det kan mærkes..

Stod og dødløftede..smækkede selvfølgelig rammstein på istedet for det P3, der kørte i radioen, da jeg kom :sleeping: Så begyndte jeg at køre mine singler..pludselig stod den på P3 igen :devil: Hen og skifte og skrue lidt op.. :innocent: Så var der rammstein resten af dødløftet! :4thumbup:

Dog kun lige indtil jeg sku ind i cardiorummet for at tage mine pullups...så blev der skiftet til P3 igen..Men rart at vide man da fik sat sig i respekt så lang tid man var derinde! :tongue:

Dødløft:

10x1x175kg - første løfte med sko..derefter røg de af og ellers bælte på i dag..

1x4x157,5kg

1x4x152,5kg

1x4x150,0kg - for ynkeligt så gad ikke tage flere sæt..

Pullups(underhånd):

3x8xBW

Db curl:

2x8x20kg

1x8x17,5kg - kunne ikke mere så blev ned til at gå ned i kg..

Blir vist nødt til at indrømme at de ivrigt P3 lyttere vist var andre jura-n00bs end dem vi tidligere har set..Men stadig jura-n00bs.. De havde også en pige med som da blev lært op i den gyldne kunst at køre ALT i kabler til man ikke kan mere og derefter lige lidt db curls :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Blir vist nødt til at indrømme at de ivrigt P3 lyttere vist var andre jura-n00bs end dem vi tidligere har set..Men stadig jura-n00bs.. De havde også en pige med som da blev lært op i den gyldne kunst at køre ALT i kabler til man ikke kan mere og derefter lige lidt db curls :w00t:

det skule vel aldrig være dupont og dupont?

Profil_Jhin.JPGProfil_SorenKopp.JPG

Link to comment
Share on other sites

Deload

Er aldrig helt sikker på det her deload...så kørte bare samme program som før men bare med lavere kg.. Alt blev kørt med lille pause i bunden og så eksplosivt op...undtagen i én lille øvelse... :innocent: Ku ik lade være med at brænde bare lidt selvom det ikke var tungt i den sidste.. :tongue:

Bænkpres:

2x5x50kg

Db shoulder pres:

2x5x17,5kg

Fransk pres:

2x5x15kg + stang

Face pulls:

1x10x40kg

1x10x45kg

1x10x50kg

Link to comment
Share on other sites

Deload

Mødte en masser mol'er i kælderen...Tind, nskou, Clark Kent, Luciferase og besøg af Blackmoore... :cooldance:

Blev til mere snak end træning fra min side...men deload.. :sleeping: Men fik kigget lidt mere på squatten og fik gode råd til at få den rettet op og snakket lidt deload..

Squat:

3x5x50kg

Bb curl:

2x6x15kg + stang

Yates row

1x4x70kg + stang - skulle lige prøve den med EZ-stangen...derfor det høje kg under deload da jeg bare lige hoppede imellem Tind og nskou..

Link to comment
Share on other sites

ja, lidt er vist det rette ord................. :poking:

Hehe...neej...ved ik helt hva der er galt siden jeg kommer så langt fremover..Men får da trænet lænden.. :innocent:

Men må hellere rette mig efter de gode råd og beslutte mig for, hvilken squat-stil jeg vil køre istedet for blandingen...Så håber jeg sgu, at det hjælper og jeg kan få hentet de ekstra kg, der må gå tabt i den dårlige teknik...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share