FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sheiko 1

Max dag

Udgangspunktet var:

Bænkpres: 105kg

Squat: 110kg

Dødløft: 130kg

Bænkpres forsøget gik helt i koks..så ikke flere kommentarer om det lige nu.. :tongue:

Squat:

Fik de 115kg i dårlig stil men ok fart på..

De 120kg kom også i hus..

125kg - miss

Dødløft:

140kg

150kg

165kg

170kg

180kg

190kg - stoppede her..Der var ikke til mere :cooldance:

Forsøger måske engang senere med en ny max med dødløft og ser om der er til 200kg..var godt malket efter alle de løft op til 190kg..

Bænken skal selvfølgelig også forsøges engang igen.. Men hopper først tilbage til mig gamle program igen..nok med et par tilføjelser.. :smile:

Video af løftene kommer senere :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Halløj og tillykke med PR's'ne, imponerende dødløft ift. de forventede 130 kg, så også godt ud med squatten, der er helt sikkert mere i dig  :4thumbup:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :4thumbup:

Ja det gik over alt forventning med dødløft..! Jeg havde overhovedet ik regnet med at komme så højt op, når jeg kun har kørt dødløft en eller to gang inden sheikoen og ellers ikke.. :smile:

Nskou uploader video´erne snarest  :bigsmile:

Ellers var der sq noget at komme efter i dødløftet ... utroligt som dine dødløft, bare blev bedre og bedre i takt med du fik nogle kg på  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder rigtig godt! :cooldance:

Ja...godt lige at få nogle fif til teknikken af jer..! Men blev også overrasket over der blev ved med at være fart på løftene i så lang tid! Lækkert med sådan en ordentlig pr efter den sørgelige bænk! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Flot dødløft buddy!! 190kg efter bare 4 ugers træning, du har jo virkelig talent!! Og med alle de singler op til 190kg, burde der være til mere vægt næste gang du forsøger, hvis du ikke kører så mange tunge singler op til max. Inden længe er du jo et godt stykke over 200kg :devil::devil::devil:

Også flot fremgang i squatten og mon ikke bænken også kommer snart, når du lige rammer banen ved et max. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja nu er jeg jo ikke den store dødløft ekspert...!! :laugh::laugh:

...men sys de ser ok nemme ud, som Baronen siger, så smid de sko ad helvede til og få et bælte på, så er der til 200kg - ser ud til du har lidt probs i lock-out fasen, det kan du evt. forbedre med lidt dødløft fra knæhøjde engang imellem fremover, MEN du er jo ikke SL'er så det der er sgu super...! Tillykke med din nye nsaty PR! Ses på job!

BRAVO :devil:

Link to comment
Share on other sites

Flot dødløft buddy!! 190kg efter bare 4 ugers træning, du har jo virkelig talent!! Og med alle de singler op til 190kg, burde der være til mere vægt næste gang du forsøger, hvis du ikke kører så mange tunge singler op til max. Inden længe er du jo et godt stykke over 200kg :devil:  :devil:  :devil:

Også flot fremgang i squatten og mon ikke bænken også kommer snart, når du lige rammer banen ved et max. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusinde tak champ! :smile:

Ja må sgu godt nok indrømme det har givet blod på tanden med den dødløft.. :devil:

Ja bænken ku være super også lige at få med op..Men patværket ska måske ha høvl på anden måde end på Sheikoens måde..Kunne godt være jeg lige skulle forsøge mig lidt frem med nogle andre programmer..

WOOOOOOOOW  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:

FUCKING flot med dødløft! Også squat, men dødløft er da helt vildt! Fortsætter du sådan ser vi dig jo snart til WM i styrkeløft!!!  :devil:  :devil:  :devil:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :bigsmile:

Begynder så små at gå op for mig hvor meget det egentlig er..Havde ik rigtigt nogle forventninger til det eller noget, så fed overraskelse at blive ved med at kunne hive vægtene op! :devil::w00t:

:laugh: Nej nej..så sku man jo til at være styreløfter.. :tongue:

hey så er klippene her.

Clicky

Endnu en gang grats med PR

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det mester! Og endnu engang tak for hjælpen med maxene!

Har lige set det på 190 kg - Hvis du lige smed de sko og fik et bælte på, så er der med 100% sikkerhed til 200 kg+!!!!  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: 200+?? Vidste ik bæltet gav så meget..! Ku godt være det skulle prøves næste gang så! :cooldance:

Okay..er de gummisko ikke gode at dødløfte i? :smile:

Ja nu er jeg jo ikke den store dødløft ekspert...!!  :laugh:  :laugh:

...men sys de ser ok nemme ud, som Baronen siger, så smid de sko ad helvede til og få et bælte på, så er der til 200kg - ser ud til du har lidt probs i lock-out fasen, det kan du evt. forbedre med lidt dødløft fra knæhøjde engang imellem fremover, MEN du er jo ikke SL'er så det der er sgu super...! Tillykke med din nye nsaty PR! Ses på job!

BRAVO  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Mr. Dødløft himself! :bowdown::w00t::wink:

Ja..skulle godt nok kæmpe med den sidste i lock-out fasen, så kunne godt være jeg skulle fokusere noget mere der hvis det blir ved med at være problemet, når jeg får kørt noget mere dødløft :cooldance:

Thanks :bigsmile:

Jir..Ses champ..!

Link to comment
Share on other sites

Træning den 3/8 2005

Jeg har besluttet mig for at køre TJ's alternative hypertrofi for avancerede løftere, så træningen i dag gik ud på at finde nogle 5rm, 8rm og en enkelt 1 rm.. Ret hårdt efter max i mandags... Nåede heller ik alle igennem, da jeg til sidst blev nødt til at stoppe, da jeg ikke kunne køre db shoulder pres fordi mine pecs var for ømme til at få vægtene op! :blink::w00t:

I programmet bytter jeg bent over rows ud med yates rows, da guns godt ka klare at vokse noget mere! Og dips blir skiftet ud med fransk pres, da min skulder ikke er glad for dips..

Chins bliver kørt udenfor programmet da jeg ikke er så stærk i dem endnu, og det samme gør mave..

5rm

Bænk:

Miss på de 85kg, men da jeg inden sheikoen kørte 3x6x82,5kg burde den ligge på de 85kg, så beholder den her i programmet

Squat:

5x90kg

Military pres:

Fik let 5x40, så sætter den til 5x50..burde ik være noget problem :cooldance:

Dødløft:

5x150kg - damn var hård at køre til sidst med doms! :w00t:

8rm

Yates Row:

8x100kg - easy

8x110kg - ikke for pæn til sidst..men blir sat hertil :cooldance:

Db curls:

1x8x20kg

1rm

Military:

1x50kg

1x55kg

1x60kg

1x62,5kg - grindet op..men kom op :4thumbup:

Er lidt tidspresset da jeg skal ind og opereres og skal have nogle måneders træningspause derefter.. Så derfor kan det godt være jeg gætter mig lidt frem til hvor jeg ligger i resten af øvelserne, så jeg kan komme igang hurtigt.. :smile:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

:blink:  200+?? Vidste ik bæltet gav så meget..! Ku godt være det skulle prøves næste gang så! :cooldance:

Okay..er de gummisko ikke gode at dødløfte i? :smile:

Tillader mig lige at svare her....den primære grund til at dødløftere ikke anvender sko i dødløft (eller de SKAL have sko på, men de bruger sådan nogle balletsko) er, udelukkende af den grund, at de kommer tættere på jorden og derfor skal stangen ikke løftes så højt....2-3cm kan godt være meget i sidste ende...! :wink:

Bæltet giver måske ikke ret meget, men det støtter din læn og hjælper dig til at presse med maven i selve løftet...! :wink:

BTW nasty Yates Rows du napper! :devil:

Link to comment
Share on other sites

:blink:  200+?? Vidste ik bæltet gav så meget..! Ku godt være det skulle prøves næste gang så! :cooldance:

Okay..er de gummisko ikke gode at dødløfte i? :smile:

Tillader mig lige at svare her....den primære grund til at dødløftere ikke anvender sko i dødløft (eller de SKAL have sko på, men de bruger sådan nogle balletsko) er, udelukkende af den grund, at de kommer tættere på jorden og derfor skal stangen ikke løftes så højt....2-3cm kan godt være meget i sidste ende...! :wink:

Bæltet giver måske ikke ret meget, men det støtter din læn og hjælper dig til at presse med maven i selve løftet...! :wink:

BTW nasty Yates Rows du napper! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Nåå okay...fedt nok...så må jeg da lige køre den uden sko og med bælte næste gang jeg ska maxe! :cooldance:

Tak for de gode råd! Vil jeg da helt sikkert tage til mig næste gang jeg skal maxe i dødløft! :bigsmile:

Thanks..Håber de går lige i guns.. :cooldance::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg gået igang med TJ's alternative hypertrofi for avancerede løftere med mine små ændringer..

Smider det lige ud så det er til at finde igen, hvis jeg træner hjemme engang :cooldance:

alternative_hypertrofi___advanceret.xls

Uge 1 - Dag 1

Bænkpres:

10x1x77,5kg

5x5x55kg

Db shoulder pres:

3x8x22,5kg

Fransk pres:

3x8x27,5kg

Incline Crunch:

3x12xBW

Ville have taget noget seated lateral raises her, men min skulder gav en lille advarsel under db skulder pres, så hoppede på lidt rotator cuff øvelse.

Tager seated lateral raises en anden dag.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 1 - Dag 3

Military:

10x1x47,5kg

5x5x32,5kg - var ikke hård men side delts syrede godt! :cooldance:

Incline bænkpres:

3x8x62,5kg - satte bænken i 2. laveste hak..kunne godt mærke der lige var blevet kørt military.. :devil: Men ingen problemer..!

CG bænkpres:

3x8x57,5kg - :firebounce: Sad godt! :devil:

Incline Crunch:

3x12xBW + 10kg :sleeping:

Lidt ekstra gejl:

Seated lateral raises:

1x10x12,5kg - PR

1x10x15kg - PR - stadig relativ lidt...

1x6x17,5 - PR - Gik dog død her så hoppede tilbage til de 15kg's

1x4x15kg - brændt af i side delts!:firebounce:

Barbell Rear Delt Row:

3x10x50kg - Mener det er PR med +10kg her.. :cooldance:

Fed træning i dag hvor især skuldrene fik klø!!! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 2 - Dag 1

Bænkpres:

10x1x82,5kg - 30 sek. pause mellem løftene..igen problemer!

5x5x57,5kg

Db shoulder pres:

3x8x22,5kg

Fransk pres:

3x8x27,5kg - gik meget lettere end sidst!

Lidt rotator cuff øvelse..

Meget let træning i dag..lidt frustrerende det er så let, men kommer vel forhåbenligt senere i programmet..

Droppede mave til fordel for rotator cuff øvelse..

Bliver nok hårdt at træne i morgen..skal fejre min brors polterabend i aften! :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 2 - Dag 2

Squat:

10x1x92,5kg

5x5x60kg

Yates Row:

3x8x92,5kg

Barbell curl:

3x8x25kg + stang - utrolig let! :cooldance:

Stille og rolig træning ret præget af tømmermænd...men kom igennem det jeg skulle dog uden nogle ekstra øvelser..det var der ik til.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 2 - Dag 3

Military:

10x1x47,5kg

5x5x35,0kg

Incline bænk:

3x8x65,0kg - blev kørt en tand lavere incline end sidst.. Var ret let..

CG bænkpres:

3x8x60,0kg - blev leget lidt med teknikken..men easy!

Incline crunch:

3x10x15kg

Ingen ekstra øvelser i dag..for ku ik helt huske hva programmet i morgen stod på :innocent:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TJ's AHT - advanceret del

Uge 2 - Dag 4

Dødløft:

10x1x147,5kg

5x5x102,5kg

Chinups: (underhånds)

3x8xbw - de to første sæt blev kørt ret langsomt så de rigtig kunne mærkes :cooldance: Det sidste sæt blev jeg nødt til at sætte lidt mere fart på for at komme igennem.. :blush:

Db curls:

3x8x17,5kg - i skemaet står der 17kg men det har vi ikke så tog nærmeste db :cooldance:

Lækkert at stå og rykke knap 150kg i dødløft i starten... :devil: Mine hænder er ret ømme nu efter alt det dødløft og derefter de underhånds chins... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Vægtupdate

Gamle stats:

14. Januar 2005 - 77kg

23. Januar 2005 - 79kg

8. april 2005 - 81,5kg

18. august 2005 - 77kg :blink:

Jaa...lang tid siden jeg lige har set på min morgenvægt..Men i og med at jeg har skiftet lidt væk fra noget af den tarvelige kost tror jeg det er resulteret i lidt uhensigtsmæssigt cutning :tongue::laugh: Kan også se at min bf% er en del lavere end den har været..

Men jeg må hellere forsøge at smide et ekstra måltid ind her den sidst 1,5mdr indtil operationen så jeg ka få vægten lidt op igen...! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Åh ja æde æde det kan I satanedme. Vi femine væsner kan bare kigge på noget, der tilnærmelsesvis minder om chokolade, før det sætter sig på hofterne.... :wink: Meeeen hvad  :4smartass:

I wish! :w00t::laugh::cooldance: :4mewantfood:

Den 28  :4mewantfood:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:4mewantfood: post-5704-1124401555_thumb.jpg :4mewantfood:

:tongue:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share