FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

Må lige tilslutte mig Boa her, din træning går jo fantastisk for tiden :devil: Og dit sidste træningpas var da unreal :blink: Du bliver jo bare ved og ved med at stige i yates row, og godt nok formentlig snart skifter center, for de håndvægte du kører med i incline press, er da alt for lette for dig :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser godt ud med træningen, Flex Master J. Du får jo høvlet den ene pr af efter den anden, men det er vel også nødvendigt hvis du skal ud at imponere de små juratøser :cooldance:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker! :4thumbup: Haha..jaa..Tror sgu næsten jeg er for nørdet med træning for dem haha...Men bare vent til sommer...så glemmer de det når de bliver hevet med ned til den permanente! :4flex: :tongue::laugh:

Må lige tilslutte mig Boa her, din træning går jo fantastisk for tiden :devil:  Og dit sidste træningpas var da unreal :blink:  Du bliver jo bare ved og ved med at stige i yates row, og godt nok formentlig snart skifter center, for de håndvægte du kører med i incline press, er da alt for lette for dig :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja går sgu godt!!! :cooldance: Og det er endda til Santana og lignende som træningsmusik.. :sleeping::tongue: Må sku hjælpe noget når jeg (forhåbentlig) kommer ned til Tind og crew med noget Rammstein! :devil::devil::devil:

Ja hehe..kunne ikke træne tung bænk i fredags! :w00t:

Men du rykker sgu da også for tiden! Du har da vist fundet det helt rigtige program for dig! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 30/5 2005

Så fik jeg endelig medlemskab i aus..Nice at træne til andet end santana og enigma :laugh: Tind og nskou kom derned og fik sat ansigter på nogle af navnene man havde hørt om dernede fra.. :smile:

Havde desværre glemt mine straps så blev ikke til noget tungt yates i dag.. :sneaky2:

Bænk:

3*8*75kg

Incline db pres:

1*8*30kg - Rep PR!!! :king:

2*8*27,5kg

Db shoulder press:

3*8*22,5kg

Lateral raises:

3*8*7,5kg - easy

Yates row:

1*8*70kg - easy

2*8*80kg

Barbell Curl - small grip:

3*8*30kg + stang PR!!! :king:

Vertical Leg-Hip Raise:

1*15*BW - stod noget ustabilt så skiftede øvelse

Weighted Incline Crunch:

2*8*BW + 10Kg - ramte godt..

Fransk pres:

3*8*30kg + stang

Squat - ass to the grass:

1*8*60kg - easy

2*8*70kg

Lidt surt ikke at kunne brænde ordenligt af i yates..Tind og nskou har dog fået mig til at overveje at træne noget grebsstyrke.. Men fortsætter med straps et godt stykke endnu..Det skal ikke være grebsstyrken som begrænser hvor mange kg jeg kan køre yates og shrugs med.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen velkommen i kælderen :smile:

Jeg fandt først ud af, hvem du er, da du var gået, men jeg var i hvert fald ham den småfede i det sorte tøj med de lette vægte.... :dry: (Deload!!)

Så skal du bare lige smide bleen, nej, undskyld, straps'ene og til at køre mere squat og dødløft; så er du klar :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen velkommen i kælderen :smile:

Jeg fandt først ud af, hvem du er, da du var gået, men jeg var i hvert fald ham den småfede i det sorte tøj med de lette vægte.... :dry:  (Deload!!)

Så skal du bare lige smide bleen, nej, undskyld, straps'ene og til at køre mere squat og dødløft; så er du klar :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker! :4thumbup:

Haha..ja kunne godt kende dig fra dit avatar..dog med mindre skæg :tongue: Jeg spurgte godt nok Tind hvorfor du frontsquattede med så lette vægte, hvorefter han med julelys i øjnene svarede at han havde fået lokket dig til at deloade...Var jeg sgu ik tilfreds med...stod og ventede på at du fyrede de tunge vægte på :devil: Men glæder mig til at se det! :4thumbup:

Ja skal til at køre mere squat nu hvor jeg endelig er kommet til et sted hvor der er et ordenligt squatstativ... :cooldance: Men den dødløft får i mig sgu ik med på lige pt! Kan bedre lige at køre Yates rows og køre begge dele vil være overkill i fullbody.. :wink:

Men som sagt så ska det sku ik være grebsstyrken, som begrænser hvor meget min ryg vokser med..Så kan jeg sgu sidde med nogle Trainers derhjemme indtil den er kommet lidt op :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 1/6 2005

Low Incline db press:

2*8*30kg - PR!!! :king:

1*8*27,5kg

High incline db press:

2*8*22,5kg

1*10*22,5kg

Weighted Incline Crunch:

1*12*BW + 10Kg

1*12*BW + 15Kg

1*12*BW + 20Kg Rep PR!!! :king:

Db shoulder press:

3*8*22,5kg

Lateral raises:

2*8*7,5kg

1*10*7,5kg Rep PR!!! :king:

Chinups

1*8*BW

1*7*BW

1*8*BW

Barbell Curl - small grip:

3*8*30kg + stang

Fransk pres:

2*8*30kg + stang

1*9*30kg + stang

Squat:

3*8*80kg

Link to comment
Share on other sites

Gik jo fra min diæt for noget tid siden, da jeg blev syg lidt efter start og ville ordenligt på toppen igen... Men nu er jeg igen så småt begyndt på lidt diæt..

Jeg vil ikke i første omgang tælle kcal og sådan..først prøver jeg at tænke lidt mere over hvad jeg spiser, og skære slik helt væk..Eller måske falde i engang imellem ved specielle lejligheder.. :blush: .. Og så måske erstatte det med noget frugt..ved godt der er frugtsukker i det..men ser lige tiden an om det er nok med denne kostændring.. Og sørger self for at få nok protein.. :cooldance:

Derudover drikker jeg noget grøn the og begynder at løbe engang imellem.. Det er ikke det store vægttab jeg har brug for, så ser om det ikke hjælper at ændre kosten lidt og spise mindre tarweligt :tongue:

Droppe dog ikke alkoholen..NEVER!!!! :w00t::laugh:

Den nye maveøvelse har forresten givet mig lidt doms...lang tid siden jeg har haft det i abs! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Cardio den 3/6 2005

Løb ca. 5km i stille og roligt tempo

Tid: ca. 30min

Puha...hårdt at komme så tidligt op! :w00t:

Nu må vi se hvad der er tilbage i stængerne i squatten senere på dagen til træningen..Var dog ikke presset så tror ikke det betyder det store..men nu må vi se :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 3/6 2005

Fik en helt god træning i dag med en masse snakke med bl.a nskou og Tind... Forsøgte at overbevise dem om de var lidt disko med alt deres fokus på guns med deres curls are for girls program.. :tongue: Blev dog på det kraftigste skudt ned, da "det jo ikke er isoøvelser de kører"...hmm.. :laugh: Jeg fornemmer DIFD får et par nye medlemmer snart.. :poking::cooldance:

Bænk:

1*8*60kg - opvarmning

2*7*80kg

1*6*80kg - den sidste rep en lille smugle forced..nok ca. 50gram forced :laugh:

High Incline db press:

2*6*30kg PR!!! :king:

1*2*30kg - bøvlede ret meget med at få dem op sååå...

Yates row

1*8*100kg - easy

2*6*110kg PR!!! :king:

Barbell shrugs

2*8*100kg

1*10*100kg REP PR!!! :king:

Lateral raises:

3*8*7,5kg

Fransk pres:

3*6*32,5kg + stang

Barbell Curl - small grip:

2*6*32.5kg + stang PR!!! :king:

- kørte ikke sidste sæt for min albue brokkede sig..

Nice træning i dag... Tager nok ben med en makker i morgen..var alt for varmt i kælderen så ikke meget energi tilbage bagefter...Men så blir det tung squat i morgen istedet :devil:

Link to comment
Share on other sites

Gik jo fra min diæt for noget tid siden, da jeg blev syg lidt efter start og ville ordenligt på toppen igen... Men nu er jeg igen så småt begyndt på lidt diæt..

Jeg vil ikke i første omgang tælle kcal og sådan..først prøver jeg at tænke lidt mere over hvad jeg spiser, og skære slik helt væk..Eller måske falde i engang imellem ved specielle lejligheder.. :blush: .. Og så måske erstatte det med noget frugt..ved godt der er frugtsukker i det..men ser lige tiden an om det er nok med denne kostændring.. Og sørger self for at få nok protein.. :cooldance:

Derudover drikker jeg noget grøn the og begynder at løbe engang imellem.. Det er ikke det store vægttab jeg har brug for, så ser om det ikke hjælper at ændre kosten lidt og spise mindre tarweligt :tongue: 

Droppe dog ikke alkoholen..NEVER!!!! :w00t:  :laugh: 

Den nye maveøvelse har forresten givet mig lidt doms...lang tid siden jeg har haft det i abs! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jojo hik væk med det alkohol hik :4drunk: hik...Hehe har ikke selv drukket en dråbe siden januar. Og der blev jeg knald hamrende stiv af en flaske HVIDVIN :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ekstra træning lørdag den 4/6 2005

Squat:

1*8*65kg - opvarmning

1*5*90kg - hårde!

2*6*85kg

Standing calf raises:

1*8*35kg

1*8*45kg

1*8*50kg

1*8*55kg

Må hurtigt videre med noget rengøring... :w00t: Og så lidt :beerchug: i aften og hvad det ellers fører med sig :banana::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok noget leee træning du fyrer af for tiden champ!!!! Det har jo allerede hjulpet at komme til et godt center, med den rette atmosfære. Tillykke med alle dine pr's, specielt dine yates row er vilde..... nu presser du jo mig til at reppe med 110kg næste gang også :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jojo hik væk med det alkohol hik  :4drunk: hik...Hehe har ikke selv drukket en dråbe siden januar. Og der blev jeg knald hamrende stiv af en flaske HVIDVIN  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva! Du er jo ude af form frøken! :poking::laugh: Men det er jeg vist også ved at være efter alt det alkoholfri i eksamensperioden...

Men ska til genoptræning i sommerferien.. :cooldance: Ku være du sku hoppe med på genoptræning for er godt nok bekymret for den form.. :4drunk: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok noget leee træning du fyrer af for tiden champ!!!! Det har jo allerede hjulpet at komme til et godt center, med den rette atmosfære. Tillykke med alle dine pr's, specielt dine yates row er vilde..... nu presser du jo mig til at reppe med 110kg næste gang også :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jir baby! :4thumbup: Det kører sgu for tiden! :cooldance:

Dejligt med noget godt træningsmusik også...! Får en til lige at give den en tand mere! :devil:

Haha...ja..var sgu lidt et sats med de 110kg...men der var heller ikke til mere!!! :firebounce: Hehe..ja...holder øje med dig...men det skal nok passe du hopper endnu højere op sådan som du smider pr's afsted for tiden...!

Men ellers går det sgu meget godt med de pr's..nogle har jeg også ventet lidt på da de ikke havde større db's i bushido...! Så godt at komme ned i aus hvor der er nogle rigtig store! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 6/6 2005

Bænkpres:

1*8*75kg - easy

2*9*75kg

Yates row:

3*8*100kg

Incline db press:

3*8*27,5kg - forsøgte at arbejde lidt med stilen

Squat:

3*8*80kg - damn...var godt hårde!!! Skal vist lidt have vænnet benene til at køre squat så ofte :cooldance:

Barbell Curl - small grip:

3*8*30kg + stang

Lateral raises:

3*8*7,5kg

Fransk pres:

2*8*30kg + stang

1*6*30kg + stang - kort pause :devil:

Weighted Incline Crunch:

3*12*BW + 10Kg - easy!

Ok træning..tog lidt længere da jeg også skulle have en buddy lidt igang med tj's fundament program :4thumbup:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Jojo hik væk med det alkohol hik  :4drunk: hik...Hehe har ikke selv drukket en dråbe siden januar. Og der blev jeg knald hamrende stiv af en flaske HVIDVIN  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva! Du er jo ude af form frøken! :poking::laugh: Men det er jeg vist også ved at være efter alt det alkoholfri i eksamensperioden...

Men ska til genoptræning i sommerferien.. :cooldance: Ku være du sku hoppe med på genoptræning for er godt nok bekymret for den form.. :4drunk: :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor kan man tilmelde sig :w00t: Nej det er nok ikke så godt. Har desværre tabt et væddemål med Buje herfra, så på lørdag skal jeg så uheldigvis bælle en kande fadøl øhhh shit og skal til barnedåb dagen efter... :blink::blink: Oho hvordan slipper jeg lige uden om den...Og ikke nok med at jeg skal drikke den, jeg skal også hoppe over den med samlede ben....EN LØRDAG AFTEN...FLOVT mand :blush: Jeg vædder aldrig mere :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Hvor kan man tilmelde sig  :w00t: Nej det er nok ikke så godt. Har desværre tabt et væddemål med Buje herfra, så på lørdag skal jeg så uheldigvis bælle en kande fadøl øhhh shit og skal til barnedåb dagen efter...  :blink:  :blink: Oho hvordan slipper jeg lige uden om den...Og ikke nok med at jeg skal drikke den, jeg skal også hoppe over den med samlede ben....EN LØRDAG AFTEN...FLOVT mand  :blush: Jeg vædder aldrig mere  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Løbende tilmelding hele sommeren! :laugh:

Jeg indgår aldrig væddemål jeg ikke er sikker på at vinde.. :tongue::chicken: Men det ville da være værre, hvis det havde været en hverdag..en lørdag er der jo masser af mennesker i byen, som er i fuld gang med at hoppe over kander.. :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 8/6 2005

Bænkpres:

1*8*75kg - easy men ku godt mærke patværket var lidt "træt" så skiftede øvelse..

Close grip bænkpres:

1*8*70kg - ikke helt så tæt med hænderne, som Tind bagefter viste..

1*7*65kg - Fin "håndstilling", dog svært med balancen!

Chinups:

2*8*BW

1*6*BW

Incline db flyes:

1*8*17,5kg - easy!

2*10*17,5kg

Db shoulder press:

1*8*20kg - easy

2*10*20kg - easy

Weighted Incline Crunch:

3*12*BW + 15Kg - brændte abs godt af! :firebounce:

Pull ups:

3*8*BW

Generelt ret fesen træning..har ikke lige fået spist nok i dag så ikke noget under det gik sån..men stadig surt! Det er også grunden til der mangler lidt øvelser..

Overvejer at carb op i aften og måske synde lidt med lidt slik :blush::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvor kan man tilmelde sig  :w00t: Nej det er nok ikke så godt. Har desværre tabt et væddemål med Buje herfra, så på lørdag skal jeg så uheldigvis bælle en kande fadøl øhhh shit og skal til barnedåb dagen efter...  :blink:  :blink: Oho hvordan slipper jeg lige uden om den...Og ikke nok med at jeg skal drikke den, jeg skal også hoppe over den med samlede ben....EN LØRDAG AFTEN...FLOVT mand  :blush: Jeg vædder aldrig mere  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Løbende tilmelding hele sommeren! :laugh:

Jeg indgår aldrig væddemål jeg ikke er sikker på at vinde.. :tongue::chicken: Men det ville da være værre, hvis det havde været en hverdag..en lørdag er der jo masser af mennesker i byen, som er i fuld gang med at hoppe over kander.. :innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Som om jeg helt forstår den åndsvage ide med at HOPPE OVER en kande øl, men det var godtnok min egen ide for jeg var i forvejen ret sikkert på, at jeg vandt....det gjorde jeg bare ikke :laugh: Øhm FMJ det er så ikke så godt på lørdag for dagen efter skal hun til barnedåb hos sin niece, og det ser så ikke lige så fedt ud at miss cardio spinning instructor kommer pattestiv ind i kirken :blink: Jeeeeeeeg skkaau bareeer liigiie finde minnnnn plasdddddds hiiiik :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvor kan man tilmelde sig  :w00t: Nej det er nok ikke så godt. Har desværre tabt et væddemål med Buje herfra, så på lørdag skal jeg så uheldigvis bælle en kande fadøl øhhh shit og skal til barnedåb dagen efter...  :blink:  :blink: Oho hvordan slipper jeg lige uden om den...Og ikke nok med at jeg skal drikke den, jeg skal også hoppe over den med samlede ben....EN LØRDAG AFTEN...FLOVT mand  :blush: Jeg vædder aldrig mere  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Løbende tilmelding hele sommeren! :laugh:

Jeg indgår aldrig væddemål jeg ikke er sikker på at vinde.. :tongue::chicken: Men det ville da være værre, hvis det havde været en hverdag..en lørdag er der jo masser af mennesker i byen, som er i fuld gang med at hoppe over kander.. :innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Som om jeg helt forstår den åndsvage ide med at HOPPE OVER en kande øl, men det var godtnok min egen ide for jeg var i forvejen ret sikkert på, at jeg vandt....det gjorde jeg bare ikke :laugh: Øhm FMJ det er så ikke så godt på lørdag for dagen efter skal hun til barnedåb hos sin niece, og det ser så ikke lige så fedt ud at miss cardio spinning instructor kommer pattestiv ind i kirken :blink: Jeeeeeeeg skkaau bareeer liigiie finde minnnnn plasdddddds hiiiik :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Haha..ville ihvertfald helt sikkert være en barnedåb som folk ville kunne huske så! :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 10/6 2005

Rigtig god træning i dag! Er godt ovenpå efter den!!! :alright::w00t:

Bænk:

1*8*50kg - opvarmning

3*6*82,5kg - nice at komme op på min gamle pr igen..har sgu taget noget tid.. :devil:

Incline db flyes:

1*8*20kg - easy

2*6*22,5kg PR!!! :king:

Yates row

2*6*110kg

1*8*110kg REP PR!!! :king:

Squat:

3*6*80kg - easy men havde ingen til at spotte så så tør sgu ikke presse mig meget så.. :blush:

Db curls:

2*6*20kg

1*8*20kg REP PR!!! :king:

Db shoulder pres:

2*8*22,8KG - easy

Deres 25kgs db's var i brug så fik min makker til at stille sig bagved for at være klar til at spotte for en sikkerhedsskyld :tongue: Og hoppede på 27,5kg

1*8*27,5kg REP PR!!! :king:

Fransk pres:

3*6*35kg + stang - lille pr her - fik det engang i slutningen af januar, men der kørte jeg fransk pres på en lettere måde..

Droppede mave i dag, da jeg stadig ku mærke doms efter i onsdags da jeg kørte flyes!

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Meget flot træning champ!!! Nu begynder det jo virkelig at ligne noget :devil::devil:

Det er næsten synd du vil på diæt nu, sådan som det kører for dig med både at gaine masse og styrke.

Men husk nu de lataral raises, der er intet som ser så godt ud, som nogen store markerede skuldre. Det ser tilgengæld dumt ud, hvis forskulderene er for udviklet i forhold til side og bagskulderene. Og du er jo ved at være pænt stærk i forskuldrene, så du må lige komme igang med de laterals :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Meget flot træning champ!!! Nu begynder det jo virkelig at ligne noget :devil:  :devil: 

Det er næsten synd du vil på diæt nu, sådan som det kører for dig med både at gaine masse og styrke.

Min diæt har det vist med at være lidt kortvarig :tongue: Var nede på 78,5kg for et par dage siden...synes ik jeg vil længere ned, da jeg gerne stadig vil kunne gaine noget masse..Og synes desuden også mine abs er ved at være fino markeret og man ku begynde at se de skrå mavemuskler.. :w00t:

Såå..er så småt stoppet med det diæt igen.. Det er jo også med tanke på jeg ska ind og skæres i i starten af september, så dumt at cutte helt ned nu.. Så vil jeg hellere køre en mellemting.. Gør mig heller ik noget jeg ikke er fuldstændig rippet..så lang tid abs er godt fremme er jeg tilfreds og nogenunde sommerklar.. :sun: :4flex:

Men husk nu de lataral raises, der er intet som ser så godt ud, som nogen store markerede skuldre. Det ser tilgengæld dumt ud, hvis forskulderene er for udviklet i forhold til side og bagskulderene. Og du er jo ved at være pænt stærk i forskuldrene, så du må lige komme igang med de laterals :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja kørte også lateral raises i mandags..men onsdag og fredag var der hele tiden nogle som havde gang i de db's jeg sku bruge...så sprang over pga. mangel på tålmodighed :innocent: Men må prøve at tage mig sammen selvom det er hadeøvelse numero uno for tiden..hehe..Måske hjalp det hvis jeg engang steg i den..men nu må vi se..gir den en ekstra tand :cooldance:

Edit: Glemte helt at jeg jo lavede lidt cardio i dag..godt nok lidt "tvungen" da min nærmeste tankstation ikke havde flere poser m&m's, så blev jeg nødt til at begive mig ud på en længere tur..for nu havde jeg sat mig op for at få m&m's! :4eat:

Men fandt dem langt om længe...om nu er de væk igen :blush::w00t:

..ska vist aldrig bulke helt op når jeg er så slikglad! :laugh:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 13/6 2005

Yates row:

3*8*105kg

Bænk:

1*10*50kg - opvarmning

1*8*77,5kg

1*7*77,5kg

1*8*75kg

Incline db flyes:

3*8*22,5kg PR!!! :king:

Lateral raises:

1*8*7,5kg (er lidt i tvivl om du kun vejer 7,5kg, da det er uden låsene)

2*15*9kg PR!!! :king: Brændte godt!

Rear delt row:

3*12*40kg

Barbell Curl - close grip:

1*7*32,5kg + stang REP PR!!!:king:

1*6*32,5kg + stang

1*7*30kg + stang

- huskede forkert af hvad jeg plejer at køre bb curls med så de var ret hårde! :w00t:

Fransk pres:

1*7*32,5kg + stang

2*8*30kg + stang

Ok træning...dog uden den store energi...fik vist spist for tæt på træningen..

Link to comment
Share on other sites

Træning den 15/6 2005 - Deload

Besluttede mig for at starte med at deloade, så jeg kan være klar til en sheiko lige efter den sidste eksamen.. :cooldance:

Har endnu ikke helt besluttet mig for, hvor mange øvelser jeg ska køre sheiko i..men nu må vi se :smile:

Har ikke forsøgt mig med en deload før..så hvis jeg kører med for mange kg, håber jeg, at der er nogen, som råber op :4thumbup:

Bænk:

3*8*60kg

Dødløft:

1*8*50kg - easy..skulle bare lige prøves

Yates row:

3*8*70kg

Incline db flyes:

3*8*17,5kg!

Db shoulder pres:

3*8*17,5kg

Db Curl:

1*8*17,5kg

2*8*15kg

Fransk pres:

3*8*25kg + stang

Mave:

1*50

Ret let træning..så var overstået på omkring en time! :blink:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share