SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Jeg så lige din placering, godt gået! Er du blevet bidt? :)

Thanks! Tjaa både og.. Det var en fed oplevelse og vil ikke afvise at jeg kunne finde på at gøre det igen. Men i så fald ville jeg gå efter top placering og det er jeg ikke sikker på, at jeg er klar til at ofre tiden på. Det harmonerer ikke 100%, med mine projekter på privat og arbejdsfronten.

Link to comment
Share on other sites

Rehab d. 6/3 2013

- i FitnessDK Nørrebro

tumblr_mi7nubQVHp1rkhmxro1_500.jpg

Opvarmning

4 min på cykel

Armbøjninger

20 @ BW

+ shoulder/back rehab-protocol: 35 min

Hey SimonHP

Af ren nysgerrighed. Den shoulder/back rehab protocol du kører er det en du vil dele? Situationen er den, at jeg selv har døjet med impignment i begge skuldre og har du ramt en guld åre m.h.p re/prehab. Kunne det være nice, at få nogle nye inputs. Evt. smid mig en PM, hvis du ikke gider spamme din log med det? :smile:

På forhånd tak! :smile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Men var fuldstændigt off og, jeg havde nok hele dagen fået ca. 10g carbs, så var usandsynligt flad og ugidelig trods solid chill og søvn hele weekenden. Valgte at droppe træningen efter første runde i WOD'en og i stedet tage derop igen i morgen og give guns en god omgang, det er trods alt bedre end at half-ass'e når det er så vigtig en muskelgruppe. Dagens optursmoment var besøg hos Formula Auto til præsentation af nye modeller. OUCH nogle biler!

Du glemte at invitere mig med
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hey Simon, ligger du ikke inde med nogle links til noget musik der er sådan lounge / chill?


Jeg har for tiden en del arbejde foran computeren der er ret kedeligt, men alligevel kræver så meget fokus at det ikke nødvendigvis er en god idé at høre musik med lyrik. Det blev lidt kringlet, forstår du hvad jeg mener?

Jeg synes før jeg har set dig linke nogle forskellige mix på facebook?

Link to comment
Share on other sites

Hey Simon, ligger du ikke inde med nogle links til noget musik der er sådan lounge / chill?

Jeg har for tiden en del arbejde foran computeren der er ret kedeligt, men alligevel kræver så meget fokus at det ikke nødvendigvis er en god idé at høre musik med lyrik. Det blev lidt kringlet, forstår du hvad jeg mener?

Jeg synes før jeg har set dig linke nogle forskellige mix på facebook?

Jeg hører ofte bare Keith Jarrets Köln Concert på repeat

Link to comment
Share on other sites

Hey Simon, ligger du ikke inde med nogle links til noget musik der er sådan lounge / chill?

Jeg har for tiden en del arbejde foran computeren der er ret kedeligt, men alligevel kræver så meget fokus at det ikke nødvendigvis er en god idé at høre musik med lyrik. Det blev lidt kringlet, forstår du hvad jeg mener?

Jeg synes før jeg har set dig linke nogle forskellige mix på facebook?

Disse er mine go-to, til netop kedeligt arbejde foran computeren. Det og så Chopin.

https://soundcloud.com/zefsidecph/zefside-mixtape-2-by-bjelke

https://soundcloud.com/zimmermusic/day-dreams

Der er "lyrik" på, men bare sådan noget lalalalala i baggrunden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share