Hvor langt vil du gå i din Bodybuilding træning


Guest Infestedass
 Share

  

303 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ptpoul: Damn et billede :blink: Ik' nok med at hans muskler ser meget underlige ud, så ville jeg da også "skyde mig selv i låret" ( :lol: Ha-Ha-Ha, jeg er fandme vittig ) til at tro på at der kunne være implantater i hans læg!?!

Hans triceps har altså også et meget mystisk hak :unsure:

Han ligner ik' blot en freak men også en geek!!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jakkedrengen << Ham christian Bale er sgu for lille..! .. Men mit mål er også ca. som de 2 andre du har postet.. Hvis man mener at de bare ser "Tynde" ud, vil jeg virkelig meget nødig se den person de ord kommer fra i virkeligheden :o

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Deluxe << Jo!.. Altså fitt har en fed fysik, men jeg vil da ikke vurdere ham til at være meget størere end ham på billedet fra mr. fitness som han mener bare ser "Tynd" ud..

Link to comment
Share on other sites

Ajeeeeeeeeeee Så er jeg på nippet til at blive fornærmet Playboy :)

Er ret sikker på jeg fremstår lidt mere massiv idag end ham splinten der.

Hvis jeg på næste billedserie fremstår som ham, så trækker jeg mig tilbage fra gamet, og siger tak for denne gang ! :wave:

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Ajeeeeeeeeeee Så er jeg på nippet til at blive fornærmet Playboy :)

Er ret sikker på jeg fremstår lidt mere massiv idag end ham splinten der.

Hvis jeg på mine næste billeder fremstår som ham, så trækker jeg mig tilbage fra gamet, og siger tak for denne gang !

Hehe, jeg tænkte nok det ville fornærme dig lidt ;)

Well dine pecs ser noget mere massive ud, men er det meget mere end ham der? Altså sådan generelt?.. For så vil vi saftsusme se nogle nye billeder snart ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Synes Dwayne "the rock" Johnson er lige tilpas:

1589703.jpg

Han er lige omkring min højde og vejer vist omkring 120kg. Så hvis jeg engang kunne ende deromkring kunne det være cool. Uden en alt for høj fedt procent selvfølgelig :)

Det negative ved det er jeg også surfer en del og her det klart en ulempe at være tung.

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg tænkte nok det ville fornærme dig lidt ;)

Well dine pecs ser noget mere massive ud, men er det meget mere end ham der? Altså sådan generelt?.. For så vil vi saftsusme se nogle nye billeder snart ;)

Nå du provokerede for at få nye billeder at se :)

Nu ved jeg ikke om jeg fornærmer, men hvis jeg kunne få en form i retning af PlayboY på hans Avatar billede,

har jeg vist alt mulig grund til at være meget tilfreds.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Henning << Haha :lol: .. Når du først har cuttet skal din ryg også nok se sådan ud.. Ihvertfald lats og trapz.. Lænden ved jeg ikke med, for du er jo ikke så glad for at dødløfte tungt ;)

Fittsmoker << Jeg synes altså overhovedet ikke han er noget rør ham der :blink:

Ja, du fremtræder massiv, men jeg synes du fremtræder nogenlunde som ham der, bare lidt mere massiv.. Jeg er ked af at skuffe dig ;) .. - Men det må jo være billederne :tongue: ;)

Link to comment
Share on other sites

Ajeeeeeeeeeee Så er jeg på nippet til at blive fornærmet Playboy :)

Er ret sikker på jeg fremstår lidt mere massiv idag end ham splinten der.

Hvis jeg på næste billedserie fremstår som ham, så trækker jeg mig tilbage fra gamet, og siger tak for denne gang ! :wave:

Hehe - farvel Fittie :byebye:

Stemte: bare træne, spise sundt og så håbe på det bedste. Det er nok en lille underdrivelse, men omvendt kunne jeg bestemt også gøre mere end jeg gør.

Er lidt enig med Berg om at man hurtigt kan komme til at se kluntet ud. For mit vedkommende kunne en Zane eller en Shawn Phillips må være idealet.

Link to comment
Share on other sites

Svarede "Bare træne og spise sundt og håbe på det bedste"

Jeg synes nu også Fitt ser noget større ud end de gutter (Som jeg igen er mindre end :)) Det med at der var nogen som skrev at de godt kunne finde på at tage andet end AS, hvad skulle det så være?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Generelt synes jeg at det powerlook som nogle styrkeløftere har feks WSB gutterne og div øst folk med kæmpe skuldere, massive triceps, stor ryg med stor traps og lats, og kanonkugleformet abs.

Er klart motiverende at træne efter, plus at der kan hånteres bænk og squat/dødløft med kæmpe vægte :devil:

JoeDL1WPOFinals02new.jpg

glen2.jpg

Link to comment
Share on other sites

FittSmoker>>

Det må da være på tide at du får postet nogle nye billeder. Der er mange her på MOL der syntes du har en flot krop og jeg tror mange ud fra de billeder du har i dit billedegalleri vurderer dig til at være "Mr Fitness størrelse".

Så hvis du har mere masse end det - "then prove it" :lol: :lol:

Sjovt at se hvor mange der egentlig ser Mark Wahlberg (billede som jeg tidligere postede) eller størrelse/look der omkring som et endemål.

Link to comment
Share on other sites

Det må da være på tide at du får postet nogle nye billeder. Der er mange her på MOL der syntes du har en flot krop og jeg tror mange ud fra de billeder du har i dit billedegalleri vurderer dig til at være "Mr Fitness størrelse".

:cries: :cries: :cries: :cries: :cries:

:lol: :lol:

Tænkte nok den ville sætte dit p.. i kog

:lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share