Hvor langt vil du gå i din Bodybuilding træning


Guest Infestedass
 Share

  

303 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg er jo nok lidt i undertal herinde, var ? :D

Men som sagt tidligere, vi har alle vores hver vores mål. Jeg vil ikke bruge tid på at forsvare mit mål og lave en debat ud af det, da jeg synes det er lidt formålsløst.

Jeg har altid ønsket mig sådan en krop, sådan er det bare :D

For mig har han den perfekte krop. Hans bryst og særligt hans mave beundre jeg ham virkelig. Men jeg synes nu imodsætning til jer andre, at der er total symatri/hamorni i hans krop. Hans ben ser små ud, så meget vil jeg give jer ret, men jeg mener nu det er billidet der lyver. I er selv velkomne til at chekke andre billeder af ham på JBS's hjemmeside hvor der er nogen billeder, hvor hans ben kommer bedre til udtryk. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu tør jeg snart ikke dukke op til MOL-træf!!! Hvis han har "klamme" og "svansede" tynde ben, så skulle i bare se mine :D. Men ok, jeg arbejde da på sagen, med squat 3 gange om ugen.

Er der nogen der har et kvalificeret bud på hans BMI.

mvh SAB

Link to comment
Share on other sites

Seriøs træning og seriøs kost, selvfølgelig. Jeg træner for at blive stor, men ikke for en hver pris. For mig at se er man ikke en rigtig mand, hvis man springer over hvor gærdet er lavest og ta'r as og de div. sager.

Det drejer sig om noget så simpelt som viljestyrke, en tro på sig selv og at man KAN blive stor og stærk uden det lort. Jeg vælger at tro ( og håber) at det er muligt at komme til at se ud som ham bill pearl og så er det da også en langt federe fornemmelse, hvis folk når de ser én siger; du har sikkert bare fyldt dig med alt muligt lort og man så kan sige; Tak for komplimenten du, men nej jeg er kun på hård træning og sund kost (efter man har hamret vedkommende een på lampen, for det er dog trods alt også fornærmende at insinuere misbrug) ;)

Er der nogen der er enige/uenige derude???. Mvh Emdecht.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Seriøs træning og seriøs kost, selvfølgelig. Jeg træner for at blive stor, men ikke for en hver pris. For mig at se er man ikke en rigtig mand, hvis man springer over hvor gærdet er lavest og ta'r as og de div. sager.

Det drejer sig om noget så simpelt som viljestyrke, en tro på sig selv og at man KAN blive stor og stærk uden det lort. Jeg vælger at tro ( og håber) at det er muligt at komme til at se ud som ham bill pearl og så er det da også en langt federe fornemmelse, hvis folk når de ser én siger; du har sikkert bare fyldt dig med alt muligt lort og man så kan sige; Tak for komplimenten du, men nej jeg er kun på hård træning og sund kost (efter man har hamret vedkommende een på lampen, for det er dog trods alt også fornærmende at insinuere misbrug) ;)

Gir dig fuldstændig, men dog træner jeg kun BB, mine mål er også derefter :lol:

Men jeg er dog ikke vilig til gøre alt som f.ks. AS eller andre af den slags "kost tilskud",

Men der er dog ting som heller ikke ville volde mig samvitigheds kvaler, selvfølgelig med den forudsætning at de ikke er farlige eller ulovlige.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg stemte Bare træne og spise sundt og håbe på det bedste..

Jeg har mange andre ting i mit liv end træning, så derfor har jeg simpelthen hverken tid, overskud eller lyst til at køre det ud på et så seriøst plan som mange gør herinde..

Træningen kan jeg godt lide at tage seriøst, men kosten bliver lidt hip som hap.. Forsøger dog altid at være i overskud og få godt med prots, men det er ikke sådan jeg sover dårligt om natten hvis jeg har spist dårligt en dag ;) .. - Det gør jeg dog hvis jeg har skippet træningen.

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Bare træne og spise sundt og håbe på det bedste, var det jeg stemte,

og det passer også godt på mig.

Kunne gopdt tænke mig en bedre ripped form, så det virkelig kan

ses at jeg træner.

Mødte lige et par mennesker, jeg ikke har set i flere år, og de sagde,

at jeg havde taget en del på siden sidst, men de mente vist bare,

at jeg levede godt :)

Jeg ville hellere have haft, hvis de havde spurgt, hvor længe jeg

havde trænet :)

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

ptpoul > Hvor ser det klamt ud.

Jeg har svaret "seriøs træning og kost". Jeg vil ikke kalde det at hverken at gå langt eller for langt. Da det jo i princippet bare er at gør det rigtige. Det andet vil svare til at man gik i skole - var aktiv i timerne, men ikke lavede sine lektier. Holder jo heller ikke :D

Hvordan jeg gerne vil ende med at se ud? Det ville nok være noget ala det her:

MS-Shawn-D4.jpg

MS-ShawnD1.jpg

Måske lige en lille smule mere masse :)

Jeg har dog bestemt ikke planer om at holde den fedtprocent hele vejen igennem - da jeg så nok er død inden jeg er færdig, men når tiden kommer hvor jeg, massemæssigt, siger at det er godt nok (dvs. mange år endnu :D) så er det ikke langt fra den fedtprocent jeg synes er "ideal" B)

Edited by Anton
Link to comment
Share on other sites

Har stemt: "Seriøs træning og seriøs kost"

Nu ved jeg ikke rigtig hvad mit overordnede mål egentlig er, andet end det langsigtede ofte er at nålen på vægten skal passere et vist antal kg - men det ikke altafgørende, symmetri er stadig det vigtigtste for mig.

Hovedsageligt er mine mål kortsigtede, detajler/grupper der skal pudses til rent symmetrisk - sådan lidt som at bygge et hus, dog uden at jeg har en endelig skabelon for hvordan det skal ende ud.

Såe det er bare størrelsesforholdende der skal passe sammen - og sådan går det slag i slag deropad.

Primært er det dog motivationen og det kick jeg får udaf at træne der driver værket, kosten er så en naturlig del af det, for at få det optimale udaf træningen når nu man lægger så meget energi i det alligevel.

Derfor har jeg heldigvis ikke et mål som kræver AS, eller som umiddelbart kan få mig til at overveje brugen af AS.

Dog - gains er vigtige - så hvis gains stagnerer voldsomt i en længere periode (+ år) - så kunne jeg måske overveje AS - dog tror jeg mere på at min motivation så daler, og jeg istedet finder en anden sportsgren.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share