Hvor langt vil du gå i din Bodybuilding træning


Guest Infestedass
 Share

  

303 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har stemt EKSTREM træning og EKSTREM mad, og masser af AS!

P.T. er jeg villig til at gøre ALT for at komme til at ligne "The Beef".

Lige så snart jeg er færdig med gymnasiet, tager jeg et år fri, og vier HELE mit liv til træning!

Det skal dog siges at jeg hverken bruger AS og er ikke så ekstrem endnu, men det skal nok komme... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemte, seriøs træning og kost.

Mit hovedmål/fremtidsmål er at komme til at ligne noget ala dette: *billede af Arnold S* ME IN THE FUTERE!!!! UDEN brug af AS osv.

Good luck, der skal vist en del kreatin til... :D

- Stemte iøvrigt også seriøs træning og kost.

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder med xax her. Hvis jeg gik tilbage til bodybuilding, så er Bill Pearl fra sine unge dage (manden på billedet) et kanont forbillede. Og så var han stærk oveni. Han er hverken for stor eller for lille. Bodybuildere idag er alt for overdimensioneret.

Super> det er respekt nok at du har dit eget mål, men jeg synes nu stadigvæk ham gutten på billedet har nogen sygeligt tynde arme og ben. Men OK, han er undertøjsmodel. Man kan jo ikke forlange han ligner en bodybuilder.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

udover at han er en splejs, så er han da også meget usymetrisk. bare se på hans brystkasse. Jeg ville være ked af at have så grim en brystkasse.

næææh, gi mig en brystkasse som gode gamle bolo fra bloodsport(ham der spiller den onde),  se det rykker :afro:

Link to comment
Share on other sites

ja de ben er mere end en tand for svansede. Det er de mest ynkelige ben jeg har set i lang tid. Jeg havde tykkere ben efter at have gået på krykker i en måned. De er helt til grin, ingen tvivl omn det. I det hele taget synes jeg overhovedet ikke at hans udseende er tiltalende. Han har en grim krop. splejset, og usymmetrisk. det eneste positive er at han har en lav fedt procent

Link to comment
Share on other sites

Super: Helt ærligt...... Det eneste den der undertøjsdengse har der kunne være værd at stræbe efter er hans vaskebræt, som dog også ligner mere en kostopgave end end træningsopgave! Giver Thomas meget ret, de ben der.... de holder slet ikke!

Jeg mener at målet må være at være symmetrisk også opnå den størrelse man ønsker/kan opnå!

Men oki..... Hvis man bare vil være en flødedreng, så ser han da meget nuttet ud!*%`;!"#*

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemte: seriøs træning og seriøs kost + lidt AS

Jeg har godt nok aldrig tænkt mig at tage Anabolske Steroider, men der findes andre ting på dopinglisten, som jeg ingen samvittighedskvaler har/vil få, ved at tage.

Nu er mit mål jo heller ik' at komme til at ligne hverken Jay Cutler, Ronnie C eller Markus Ruhl! Jeg kan godt "nøjes" med en Bill Pearl anno det 21. århundrede. :D

Ham der undertøjs stumpen har jo bare en lav fedtprocent, det har ikke noget at gøre med at være bodybuilder. Han er jo mindre end de danske fitness-tøs… Øh… drenge! :D

Link to comment
Share on other sites

XAX

Rigtig godt billed! Synes selv det er rigtig flot, og også det look jeg nogenlunde går efter. Hvis du har kigget på min online logbog, kan du se ifølge min træning om jeg opnår det mål :) Jeg synes Bill P. er en stor gut, specielt overkroppen, men fortsat er acceptabelt :) Han er mit ideal!

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Lidt yderligere facts om Bill Pearl:

Han eksperimenterede med skumle sager i små mængder(væksthormon vist), men det var før han begyndte komme rigtig frem, og så holdt han i øvrigt hurtigt op igen, så på det tidspunkt hvor billede blev taget, var han altså clean.

Han var blandt de første, som squattede over 600 lbs, og så var han desuden vegetar.

Så man kan godt nå rimelig langt uden AS... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

jeg stemte : Seriøs træning og seriøs kost

Mit mål er at komme til at ligne Arnold, bare med lidt større ben, og lidt større abs, og få arme der er lige så store som Lee priest+ Plus en total i styrkeløft på 1200 kg!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share