Hvor langt vil du gå i din Bodybuilding træning


Guest Infestedass
 Share

  

303 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har stemt seriøs træning og seriøs kost. For det meste overholder jeg det, men nogle gange går det ikke efter planen. Det hænger oftest sammen med for stort alkohol-indtag aftenen inden.

Derudover går jeg klart mest efter styrke, og det rå power-look. Det der drengede fitness- og calvin klein kan jeg ikke bruge til noget. Så hellere ligne en rigtigt mand istedet for en lille dreng! :devil: :lol:

Link to comment
Share on other sites

FittSmoker>>

Det må da være på tide at du får postet nogle nye billeder. Der er mange her på MOL der syntes du har en flot krop og jeg tror mange ud fra de billeder du har i dit billedegalleri vurderer dig til at være "Mr Fitness størrelse".

Så hvis du har mere masse end det - "then prove it" :lol: :lol:

Sjovt at se hvor mange der egentlig ser Mark Wahlberg (billede som jeg tidligere postede) eller størrelse/look der omkring som et endemål.

Ligesom nogle (skrevet i denne tråd) åbenbart ser dig, som det endelige mål.

Og det kan man jo kun grine af.. (dette er IKKE ondt ment på NOGEN måde).

Men jeg hentyder til at folks grænser rykker sig utroligt meget, som de selv bliver størrere(eller får en lavere fedt% for den sags skyld)

Før i tiden så jeg bradd Pitt som ideal krops-mål. Men nu syntes jeg ær(w)lig talt, at han er lidt stick-boy (no offence igen). Og sigter efter langt mere masse.

Man bliver dog også forblændet af, at sidde og kigge på store BB monstre, hvorefter undertøjsmodeller og fitness-fyre kommer til at se lidt for tynde ud...

Link to comment
Share on other sites

Havde man kunne sætte kryds i seriøs træning/fornuftig kost / bajere ved siden af havde jeg gjort det.

Jeg holder mit program på 3 træningspas om ugen, som jeg tager meget seriøst. Jeg forsøger at spise rigtigt, men har jeg lyst til at tage i byen og drikke nogen pils så gør jeg sgu også det.

Kunne aldrig finde på at røre steroider, hader det lort, men fiskeolie, vitaminer, kreatin og den slags sørger jeg for at få.

I øvrigt synes jeg det er ret morsomt at en del af de AS brugere jeg kender har taget det for bedre at kunne score damer, og sjovt nok bliver en del af dem jo impotente når de så tager noget. Hvor langt er det så lige de er nået.

Ved godt at for mange er det et spørgsmål om hvad de ser i spejlet, men aligevel...

Link to comment
Share on other sites

Men jeg hentyder til at folks grænser rykker sig utroligt meget, som de selv bliver størrere(eller får en lavere fedt% for den sags skyld)

Mine grænser rykker sig også enormt meget, men det er jeg egentlig lidt ked af, for hvis man accepterer det faktum at man aldrig bliver tilfreds, hvad er så pointen? Det er da selvdestruktivt så det batter! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Også mig.. Selvom jeg både kan se på målene og vægten at jeg vokser, føler jeg mig mindre ned nogensinde.. <_< .. jeg sidder hele tiden og tror at jeg var i meget bedere form for ½ år siden osv, hvilket selvfølgelig er noget vås..

Jeg bilder mig desuden ind at næsten alle andre er i bedere form end mig når jeg ser dem osv.. Faktisk ret skræmmende :blink:

Link to comment
Share on other sites

Også mig.. Selvom jeg både kan se på målene og vægten at jeg vokser, føler jeg mig mindre ned nogensinde.. <_< .. jeg sidder hele tiden og tror at jeg var i meget bedere form for ½ år siden osv, hvilket selvfølgelig er noget vås..

Jeg bilder mig desuden ind at næsten alle andre er i bedere form end mig når jeg ser dem osv.. Faktisk ret skræmmende :blink:

Hmm... Ja, jeg har det lignende.

Jeg synes det er sjovt at flexe sammen med gutterne, men står jeg for mig selv, bliver jeg deprimeret, hvis der går mere end et minut. -Der er så meget der mangler, at det nærmest virker som en umulig opgave.

Lige i playboys og mit tilfælde, er det jo i følge deluxe ikke vrangforestillinger men den skinbarlige sandhed. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stemt EKSTREM træning og EKSTREM mad, og masser af AS!

P.T. er jeg villig til at gøre ALT for at komme til at ligne "The Beef".

Lige så snart jeg er færdig med gymnasiet, tager jeg et år fri, og vier HELE mit liv til træning!

Det skal dog siges at jeg hverken bruger AS og er ikke så ekstrem endnu, men det skal nok komme... :devil:

Fatter ikke hvis du går på AS vognen, man kan da næsten ikke synke dybere - sorry to say, men det er min mening.

Link to comment
Share on other sites

Også mig.. Selvom jeg både kan se på målene og vægten at jeg vokser, føler jeg mig mindre ned nogensinde.. <_< .. jeg sidder hele tiden og tror at jeg var i meget bedere form for ½ år siden osv, hvilket selvfølgelig er noget vås..

Jeg bilder mig desuden ind at næsten alle andre er i bedere form end mig når jeg ser dem osv.. Faktisk ret skræmmende :blink:

Jeg synes virkelig man skal passe på, og tænke grundigt over tingene, hvis man begynder at have det på den måde.

Mere vil have mere er der ikke noget nyt i. Efterhånden som man nærmer sig eller når de mål man oprindeligt satte så sætter man som regel nogle nye, for at have noget at gå efter.

Men når man selv synes man skrumper og skrumper på trods af fakta viser det modsatte, så lugter det for mig meget som om træningen nemt kan gå hen og blive en besættelse for en (ikke bare en hobby eller passion) og jeg tror man ligger en god grobund for tanken om at tage mere drastiske metoder i brug for at blive større (AAS naturligvis) :(

Link to comment
Share on other sites

Anyone<< Hvordan er din holdning her 2 år efter?

De ting jeg hentydede til på det tidspunkt var ECA, Clenbuterol og T3. Jeg har aldrig haft problemer med at tage på, men altid med at smide fedt, så min holdning på det tidspunkt var at mht fedttab galt alle tricks.

Nu er situationen noget anderledes… Mine mål er ikke de samme PLUS jeg har skrevet under på jeg ikke vil tage ulovlige substanser.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt nikke genkendende til det som Playboy og Fist giver udtryk for, når man kigger sig selv i spejlet så fokuserer man på manglerne - og ofte mangler som "normale" mennesker overhovedet ikke lægger mærke til.

Selvom folk i centeret kommer med komplimenter og roser formen, så kan det sagtens prelle fuldstændig af, hvis jeg eks. har en muskelgruppe som halter minimalt.

Det værste er næsten hvis man har mistet masse, som tidligere har været der - det er sur røv at arbejde op igen.

Men deprimeret bliver jeg ikke - det er to verdener, min træningsverden og den almindelige verden, og det påvirker ikke min "virkelige" verden - men det kan sagtens påvirke min træningsverden, hvilket så i sidste ende har konsekvenser for den virkelige verden, da jeg så har en tildens til at fokusere 100% på projektet.

Maxpower:

Men når man selv synes man skrumper og skrumper på trods af fakta viser det modsatte, så lugter det for mig meget som om træningen nemt kan gå hen og blive en besættelse for en (ikke bare en hobby eller passion)

Tjae det er en svær balancegang, og jeg tror en del falder "i" den fælder du beskriver der - jeg har da perioder hvor træningen måske har karakter af besættelse - synes dog jeg er blevet bedre til at håndtere det, og en god ting kan være lige at veksle imellem andre sportsgrene end lige vægtene.

Jeg tror det hænger sammen med at man ihvertfald i BB, konkurrerer med spejlbilledet og vægten - og der kommer altså en synlig regning hvis man slækker på indsatsen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig haft problemer med at tage på, men altid med at smide fedt

Øh, du kan vel snildt komme i et kalorieunderskud ligesom alle andre?

Ja sføli kan jeg komme i kalorieunderskud, det er bare ikke så spas! :bblush:

Nu var det sådn set også bare en gammel indstilling jeg gav udtryk for… ;)

Med nuværende mål og indstilling kunne jeg ALDRIG finde på at tage nogen ulovlige præperatter.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Tjae det er en svær balancegang, og jeg tror en del falder "i" den fælder du beskriver der - jeg har da perioder hvor træningen måske har karakter af besættelse - synes dog jeg er blevet bedre til at håndtere det, og en god ting kan være lige at veksle imellem andre sportsgrene end lige vægtene.

Ja, det med andre sportsgrene tror jeg du har helt ret i! Jeg har selv spillet basketball det meste af mit liv og begyndte i forbindelse dermed at løfte vægte. Efterhånden er fokus dog flyttet mere over på selve vægttræningen, hvilket for mit vedkommende hurtigt kan blive lidt farligt for psyken, idet jeg bliver alt for optaget af det - specielt af status quo som aldrig er god nok... :thumb_down: <_<

Link to comment
Share on other sites

Har selv stemt:

"Bare træne og spise sundt og håbe på det bedste"

Jeg vejer ikke min mad men holder mig til at mit måltid skal indeholde mindst 500kcal og max 600. Øjemål. B)

Sørger for jeg får mit proteinindtag som er nødvendigt. Skal på Kreatin kur snart.

Men vil stadig ikke kalde det for seriøs...

Iøvrigt!!!

Er jeg den eneste, selv om jeg er vokset til 70kg og er 172cm lav, som stadig føler mig som en mega splejs iforhold til andre mennesker omkring sig?? :angry:

Jeg synes mine overarme er tynde. :(

Men alligevel min venner synes jeg er ganske velbygget og har pæne overarme.

Jeg ville bar lige høre om i andre havde det lige så...

Venligst B)

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste, selv om jeg er vokset til 70kg og er 172cm lav, som stadig føler mig som en mega splejs iforhold til andre mennesker omkring sig?? 

Jeg synes mine overarme er tynde. 

Men alligevel min venner synes jeg er ganske velbygget og har pæne overarme.

Du er ikke den eneste :)

Jeg synes selv jeg er for tynd, men samtidig kan jeg godt se, at fyrene på mit studie og omgangskreds er blevet noget spinkle og tynde i forhold til mig.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt!!!

Er jeg den eneste, selv om jeg er vokset til 70kg og er 172cm lav, som stadig føler mig som en mega splejs iforhold til andre mennesker omkring sig?? :angry:

Jeg synes mine overarme er tynde. :(

Men alligevel min venner synes jeg er ganske velbygget og har pæne overarme.

Jeg ville bar lige høre om i andre havde det lige så...

Venligst B)

Du er skam ikke den eneste :)

Det er trist men man kan jo altid se at der sker noget på vægten :lol:

Link to comment
Share on other sites

Har stemt "Seriøs træning og seriøs kost".

Tror jeg kommer længst med det + en god portion vilje, hvilket jeg også har :)

Er kun 15 år nu, så har masser af tid til at opbygge en "nice" krop (uden AS eller andet pis som det!) :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share