Bear log2


The Bear
 Share

Recommended Posts

  • Replies 374
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cardio/Træning :sun: :sun: :sun:

10 minutter sjipning.

10 x 10 situps

10 x 10 situps

10 x 10 situps

Vil gerne op på 500 på en dag.

Vægttræning:

Skrå bryst med db:

3 x 8 x 32,5

SS med

Chins:

3 x 8 + 15

Cable Flyes:

3 x 8 x 25 - dropset: 3 x 8 x 15

SS med

Hypers:

3 x maks

Barbell rows:

3 x 6 x 100

SS med

Shrugs:

3 x 8 x 80

SS med

træk til hagen:

3 x 10 x 55

Ekstra bryst for at brænde det helt af:

Flad bænkpres med håndvægte (den har jeg ikke kørt i 100 år)

3 x 8 x 27,5 Var godt træt på dette tidspunkt

Alt i alt fin træning, selvom jeg godt kan mærke at diæten tærer gevaldigt på kræfterne... Men det er en ringe pris for en super rippet six pack til sommer :sun:

Link to comment
Share on other sites

Alt i alt fin træning, selvom jeg godt kan mærke at diæten tærer gevaldigt på kræfterne... Men det er en ringe pris for en super rippet six pack til sommer

Det er den mentalitet jeg skal have fundet frem hos mig selv - men det er sgu svært synes jeg ! Dog regner jeg ikke med en super rippet six pack .. jeg tror jeg er glad hvis jeg bare får noget der ligner en six-pack frem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Træning:

10 minutters sjipning. Jeg sjipper som en fuld bjørn. Har ingen rytme, ingen kontrol, går hele tiden i stå. Men er overbevist om det kommer, når 10 årige piger kan, kan jeg sgu også :sun:

10 x 10 situps

Vægttræning:

Biceps curls med ez curl bar:

3 x 8 x 15 på hver side

SS med

Fransk pres:

3 x 8 x 20 på hver side

Preacher curls, curl bar:

3 x 6 med 15 på hver side

SS med

Triceps overhead extension:

3 x 10 x 32,5

Rope push downs:

3 x 8 x 70

SS med

Biceps curls med reb:

3 x 8 x 65

dropset til

Biceps curls med reb med 1 hånd:

3 x 6 x 15

Side raises:

3 x 10 x 15

SS med

Liggende skulderøvelse:

3 x 8 x 15

Dragonflags:

6 x 10

SS med

Situps:

6 x 10

God træning. Er godt og grundigt smadret, men i morgen bliver hviledag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio: 3 km løb. Gik fint :sun:

10 x trappespurter

2 x bakkespurter

Vægttræning:

Flad bænk m. db:

3x 10 x 27, 5

SS med

Barbell rows:

3 x 6 x 100

SS med

Shrugs:

3 x 8 x 80

SS med

træk til hagen:

3 x 10 x 55

Skrå bryst m. db:

3 x 6 x 32,5

SS med

Chins:

3 x 10 super super strict

Cable Flyes:

3 x 8 x 25

SS med

Hypers:

3 x maks

Situps: 200

Fed træning lige efter løbeturen... :sun:

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Træning: Den får en skalle her i ferien og det er lækkert. Jeg er blevet ret glad for sjipning, som er en fed og hurtig måde at få pulsen op på. Dog er jeg stadig super ringe til det; tror kun jeg kan sjippe kontinuerligt i omkring 1,5 minut inden jeg "falder" i snoren og må begynde forfra igen :laugh:

Ellers er løbetræningen jo blevet skudt igang, hvilket jeg er SÅ glad for. Løb er og bliver den træningsform jeg allerbedst kan lide og kombineret med vægttræningen synes jeg det giver en flot og alsidig fysik :sun:

Cardio:

15 minutter sjipning

Vægttræning: Arme og mave

Hammercurls:

3 x 8 x 20 Super strict

SS med

Fransk pres:

3 x 6 med 20 på hver side

SS med

Lying overhead extensions:

3 x 8 x 42,5 håndvægt

Preacher curls med ez- stang:

3 x 8 x 12,5 på hver side

SS med

Dips:

3 x 10 super strict

Preacher curls - stående i kabel:

3 x 8 x 55

3 x 8 x 45

SS med

Cable crunches:

6 x 10 x 60

SS med

Dragonflags med vægt spændt om benet (2,5 kilo)

5 x 5

Situps:

200

Link to comment
Share on other sites

Essensen: Ja jeg fulgte dit råd og det går fint med skulderen :sun:

Det er også dejligt at give den endnu mere gas i træningsrummet! Dog kræver det at jeg skærer endnu mere i mine pauser, da min træning ikke må komme over 1 time, men det er kun fedt, da det giver en mega intensitet i træningen.

200 situps ? vel ikke ud i en køre

Nej jeg kører dem i sæt af 20 eller 10..... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Essensen: Ja jeg fulgte dit råd og det går fint med skulderen :sun:

Det er også dejligt at give den endnu mere gas i træningsrummet! Dog kræver det at jeg skærer endnu mere i mine pauser, da min træning ikke må komme over 1 time, men det er kun fedt, da det giver en mega intensitet i træningen.

Det lyder rigtig godt - og lækkert skulderen ikke brokker sig :smile: Kan godt forestille mig der kommer rigtig god intensitet på nu, - du har jo et fornuftigt antal øvelser :cool: Det er rigtig fedt med en god intensitet gennem et træningspas, - det giver et godt kick! Desværre er det ikk altid lige nemt for mig, at opretholde en fornuftig intensitet gennem de ca. 2 timer jeg træner normalt! Men jeg arbejder da på det!

Nej jeg kører dem i sæt af 20 eller 10..... :tongue:

Nååe, okay, - så er jeg straks lidt mere rolig :tongue:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Blackmoore: Emil er den vildeste diktator, når han får lov til det: "bær mig", "saml min sut op, som jeg lige har smidt med vilje", "far sid lige her", "mor sid her", osv...

Vi kæmper sgu en brav kamp med den lille herre :smile:

Ellers trives han perfekt; lærer mange nye ord for tiden, spiser og sover super godt, er i godt humør. Det er simpelthen det bedste i verden at have børn :sun:

Essensen:

Jeg har aldrig brudt mig om at træne mere end1 time, så går gassen simpelthen af ballonen. Tilgengæld kan jeg fyre den maks af på den time - behøver stort set ikke pauser :devil:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

10 minutters sjipning

200 situps

Løb: 3 km.

DAMN det var en god tur. God musik i ørerne, løb i skoven med godt og friskt vejr! Mit tempo og flow i løbet var eminent godt taget i betragtning, at næsten lige er begyndt på løbetræningen igen. Det lover virkelig godt for dette års løb!

Hvor er det bare dejligt og fedt at løbe, når det bare glider i olie. Når man løber så stærkt, at man føler man næsten svæver og man bare ikke bliver rigtig træt, men kan forsætte med et smil på munden :sun:

Elsker simpelthen at løbe, det er uden sammenligning den træningsform, jeg synes bedst om overhovedet!

Link to comment
Share on other sites

Vægttræning

Superset runde 1:

Flad bryst m. db:

3 x 10 x 27

SS med

Barbell rows:

3 x 8 x 80

SS med

Shrugs:

3 x 8 x 80

SS med

Træk til hagen:

3 x 10 x 55

Superset runde 2:

Skrå bryst m db:

3 x 6 x 32,5

SS med

Chins:

3 x 10

SS med

Pulldowns:

3 x 5 x 65

Superset runde 3:

Cable flyes:

3 x 10 x 25

SS med

Side raises:

3 x 10 x 12,5

SS med

Dragonflags med 2,5 kilos ekstra vægt:

3 x 10

SS med

Statisk maveøvelse:

3 x maks tid

De forskellige runder bliver kørt næsten uden pause imellem sættene. Det er meget meget hårdt, så hårdt at jeg næsten bliver helt svimmel og mister pusten. MEN det er tilgengæld utrolig intenst og man føler virkelig man "får noget for pengene" på den time, som jeg bruger på vægttræning 3 - 4 gange om ugen. :sun:

Alle tre runder gik fremragende, dog er jeg hårdt mærket af min diæt mht. til min manglende styrke i de forskellige øvelser. Men det gør mig intet, da jeg selv når jeg er stærkest, på ingen måde er rigtig stærk eller for alvor går op i min styrke. Det gør med andre ord ikke mig så meget om jeg ligger med 32, 5 kilos håndvægte eller 40 kilos, sålænge træningen er sjov, motiverende og intens. Og for tiden er der ikke noget mere motiverende end at se min form blive bedre og bedre for hver dag på diæten :sun:

Derudover bliver mit løb jeg som en sidegevinst, kun så meget bedre af min meget lave vægt (68 kilo), og som skrevet ovenfor er løb mindst ligeså vigtig en del af min træningsverden, som vægttræningen.

Kasper :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Henning: Tusind tak!

Jeg er omkring 176 cm høj.

(Jeg gik forresten lige forbi dit hus idag, du har godt nok fået ordnet/ryddet op i din forhave hva :smile:, men det er jo også lige vejret og tiden til at give haven en kærlig hånd)...

Jeg har lige lavet et ca. overslag over hvor meget protein og kalorier jeg spiser om dagen. Min kost er stort set identisk hver dag, så regnestykket passer nogenlunde for alle dage:

Madoversigt:

1 liter skummet mælk............. Kcal: 350............ protein: 48

1 liter cheasy youghurt............Kcal: 450.............protein: 40

1 dåse tun..............................Kcal: 100.............protein: 40

2 æbler..................................Kcal: 100.............protein: 2

2 bananer..............................Kcal: 300..............protein: 5

Diverse grøntsager (kartofler, gulerødder, ærter, majs, mm)..

Kcal: 320.............protein: 20

Aftensmad (forskellig)............Kcal: 500..............Protein: 20

I alt:

Kcal: 2000 - 2400

Protein: 160 - 180

Jeg ligger dog helt klart tættere på de 2000 end de 2400 kcal, da jeg nærmere spiser mindre, end mere end ovenstående.

Derudover er der jo træningen og cardioen som nok tager 300 kcal om dagen af det samlede regnskab...

Tallene er selvfølgelig ca. tal, men tættere på kommer jeg ikke, da jeg ikke gider/har brug for at veje min mad...

Disse tal er jeg meget tilfreds med og det er vel og mærke uden nogen som helst former for kosttilskud, som jeg ikke behøver pt.

Kasper

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Vægttræning:

Superset runde 1:

Curls med OL - stang:

3 x 8 x 10 på hver side

SS med

Curls med reb:

3 x 10 x 55

SS med

TRiceps - pressdowns:

3 x 8 x 65

SS med

TRiceps - øvelse:

3 x 10 x 45

Superset runde 2:

Preacher curls med ez- stang:

3 x 8 x 12,5 på hver side

SS med

Pushups:

3 x 20 super strict

SS med

Dips:

3 x 10 super strict

Superset runde 3:

Preacher curls - stående i kabel:

3 x 8 x 55

3 x 8 x 45

SS med

Cable curls med 1 hånd:

3 x 8 x 25

SS med

Skulderøvelse:

3 x 10 x 17,5

Situps:

200

Link to comment
Share on other sites

Hej Henning: Tusind tak!

Jeg er omkring 176 cm høj.

(Jeg gik forresten lige forbi dit hus idag, du har godt nok fået ordnet/ryddet op i din forhave hva :smile:, men det er jo også lige vejret og tiden til at give haven en kærlig hånd)...

Ja, der skal lige ske noget nu.

Der gik em del mennesker forbi midt på eftermiddagen, måske var du imellem dem ?

Tænkte iøvrigt i går på, at det var underligt at jeg aldrig har set dig her i byen,

men det har jeg måske også uden at vide det.

Jeg har lige lavet et ca. overslag over hvor meget protein og kalorier jeg spiser om dagen. Min kost er stort set identisk hver dag, så regnestykket passer nogenlunde for alle dage:

Jeg ligger dog helt klart tættere på de 2000 end de 2400 kcal, da jeg nærmere spiser mindre, end mere end ovenstående.

Derudover er der jo træningen og cardioen som nok tager 300 kcal om dagen af det samlede regnskab...

Tallene er selvfølgelig ca. tal, men tættere på kommer jeg ikke, da jeg ikke gider/har brug for at veje min mad...

Disse tal er jeg meget tilfreds med og det er vel og mærke uden nogen som helst former for kosttilskud, som jeg ikke behøver pt.

Kasper

Skal du snart cutte mere ?

Med den styrke du har, kan der kun være muskelmasse tilbage.

Hvor meget af det vil du af med ? :laugh::laugh:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Hej Henning

Skal du snart cutte mere ?

Med den styrke du har, kan der kun være muskelmasse tilbage.

Hvor meget af det vil du af med ?

Henning

Jeg vil cutte indtil mine abs er meget tydelige. JON her på MOl, har noget lignende den idealkrop jeg gerne vil have :smile:

Dagens cardio:

3 km løb i skoven. Det gik utrolig nemt og jeg kunne sagtens have fortsat meget længere, men tager den lidt med ro her i opstartsfasen :sun:

Har fundet en super god rute på ca 1 km, som jeg løber i ring på. Det er fedt at løbe i skoven på den gode absorberende skovbund og med den dejlig natur omkring een :sun:

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Hej Henning

Jeg vil cutte indtil mine abs er meget tydelige. JON her på MOl, har noget lignende den idealkrop jeg gerne vil have :smile:

Ja, Jon har en rigtig god form på billedet.

Sammenlignede lige med billedet af dig i samme tråd.

Der er du også i rigtig god form :4thumbup:

Er det efterhånden ikke bare et spørgsmål om at du får

taget billedet i samme vinkel og tilsvarende belysning ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Henning:

Tusind tak for roserne :blush: ................ Men jeg vil nu mene JONs fedtprocent er betydeligt lavere end min. Men det er også godt at have noget at stile imod :sun:

Ekstra cardio

1 gåtur: 1,5 time

1 gåtur: 30 minutter

Det er jo med at nyde det gode vejr, når det endelig er her. :sun:

Link to comment
Share on other sites

Cardio:

Gåtur: 1 time

Vægttræning

Superset runde 1:

Shrugs:

3 x 8 x 80

SS med

Træk til hagen:

3 x 10 x 55

SS med

Cable rows med benene opad:

3 x 10 x 70

Superset runde 2:

Bænkpres:

3 x 8 x 80

SS med

Cable Flyes:

3 x 8 x 20

Superset runde 3:

Skrå bryst m db:

3 x 6 x 32,5

SS med

Chins:

3 x 12

SS med

Superset runde 4:

Side raises:

3 x 10 x 12,5

SS med

Pushups - strict shit:

3 x 20

SS med

Dragonflags med 2,5 kilos ekstra vægt:

5 x 5

SS med

Situps:

5 x 20

Dagens store optur var at bænkpres faktisk er muligt at træne igen. Det er over 2 år siden jeg sidst har trænet den, pga min skulderskade. Men det gik faktisk ok idag. Jeg kørte mig slet ikke ud og vil ikke træne den hver gang, men måske hveranden gang jeg træner bryst, som et alternativ til håndvægtene :sun:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share