Per Kyneb´s Squat Rekord


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Nu er Inzer jo også dem som laver udstyret der løftes i ;) Derfor er det helt OK. Du må bare ikke løfte i en trøje hvor der står Odense Maskinfabrik eller noget i den stil.

Og ja, der var stadigvæk kg i reserve. Jeg har dog obsereveret en underlig ting. Måske er det bare mig. Jeg så nemlig indslaget i TV med Per Kyneb. Og jeg synes helt klart at det så en anelse langsommere ud i TV. Er der noget med at videoklip på nettet, vises en brøkdel hurtigere end almindelige videoklip ?? Jeg har også observeret det med mine egne bænkpres forsøg fra JM, som jeg har på en CD. Jeg synes de så meget hurtigere ud, end jeg ville have bedømt dem til at være. Måske et synsbedrag, hvad ved jeg :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Lagoon: Så vidt jeg har forstået reglerne omkring varemærker på løfteres dragter, så må der vises mærker, som har indgået aftaler med styrkeløftforbundet. Såfremt det er en korrekt opfattelse, så må Inzer mærket være synligt, fordi Inzer har en aftale med styrkeløftforbundet, og ikke bare fordi det er en Inzerdragt der løftes i :)

Link to comment
Share on other sites

det med mærker på tøjet, er ganske klare regler om.

inzer betaler en afgifr til ipf, for at få godkendt deres udstyr incl deres mærke.

det står alle frit for at finde en sponser, der så betaler 500 kr til dsf. for at få deres mærke godkendt til at løfte i.

hvis man løfter i en adidas trøje, må det gerne stå på den.

der en regl jeg ikke kan huske, men det er noget med hvor stor mærket må være inden der skal betales afgift.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

BUMP

Det er simpelt hen stadig så vildt et squat, megaflot stil.

Jeg har studeret den med henblik på at tyvstjæle hans stil - for prøv at se hvor lidt hans knæ vandrer på trods af han er ret høj. Og så bredt står han egentlig ikke...

Er der nogen der ved, hvor HØJ Per er? Jeg vil skyde ham til omkring...190cm?

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

*RING* *RING*, Hey Per det er Krea.. "Har ikke tid lige nu, sidder lige og ser Rocco.......", *click* *dut*dut*dut*

LOL :D ¤RING¤ ¤RING¤ Hey igen Per, tja, tjoooo "ER DET DEN MÆ' CHAMPANGEFLASKEN" er det, er det, kom nu sig det, er den hva hva hva.............. ¤click¤ dut-dut-dut-dut :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share