Bullergøj


Bullergøj
 Share

Recommended Posts

Mandag d 4/10

Squat

Kørte op til 260 kg *1 rep

Bænk

Op til 2*3 *160 kg

+ Underhåndsrow til 50 kg, biceps statisk med elastik, stenløft m stang 12 stk..

Go`træning...kan godt mærke at jeg bliver stærkere i armen....stenløft uden problemer,

men den bevægelse skal jeg gå langsomt fremad med.

Squatten også okay i betragtning at jeg var alene ...en smule uinspirerende....

Glader mig til at få min makker tilbage....så skal jeg også op i volume....orker

det bare ikke alene...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 787
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg håber at dine stærkmandstiltag bliver med mulighed for at justere lidt efter kropsvægt..... Så er jeg i hvert fald klar på at give den gas. Kunne være fedt med et nogenlunde tungt traktordæk og mulighed for tungere farmer walks end de 2x40kg KB's tillader. Der er jo også prowleren...... Tunge sprints med den, må da også være noget, du kan bruge?

Det er helt klart også meningen, så alle interesseret ville kunne bruge dem.. :4thumbup:

/Claus

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 6/10

Pushpress op til 3 rep på 110 kg

Diverse øv for skulder + lidt biceps med hv og elastik + stenløft simulator 3*3*50 kg

Dødløft

2*5*60 kg

1*5*90 kg

1*3*110 kg

1*3*120 kg

1*3*140 kg

1*3*160 kg

1*3*170 kg

1*3*180 kg

1*3*190 kg

1*3*200 kg

Nice endelig at være på 200 igen i dødløft + pushpress dejlig overkommelig, men tager stadig små skridt..

Fredag d 9/10

Front squat

3*5*60 kg

1*5*90 kg

1*3*100 kg

1*2*110 kg

1*2*130 kg

1*2*140 kg

1*2*150 kg

1*1*175 kg

1*1*190 kg

1*2*175 kg

Bænkpress op til 1*5*140 kg + lidt biceps, triceps...

Go`uge , hvor jeg har været på 160 i bænk, 200 i dødløft, 260 i backsquat, 190 i frontsquat

I de andre øvelser er der også fremgang og kan stadig mærke at der ligger mere power under huden,

men tager den stadig med ro.....

I bicepscurl er jeg oppe og kunne reppe med 16 kg hv...

Link to comment
Share on other sites

Uge 41

Tirsdag bød på squat med den fede, Super stemning og træning .Jeg kørte op til 1 rep på 250 kg.

Kørte en del sæt. Derefter mange sæt bænk på 130 kg + udstrækning.

Onsdag , pushpress til 3 repper på 130 kg, dødløft til 3 repper på 210 , skulder, biceps med stang

med 6 rep a`47 kg underhånds row...

Fredag frontsquat til 3*2*150 kg, skråbænk 5 rep på 130 kg + div..

/Claus

Link to comment
Share on other sites

Go`uge , hvor jeg har været på 160 i bænk, 200 i dødløft, 260 i backsquat, 190 i frontsquat

I de andre øvelser er der også fremgang og kan stadig mærke at der ligger mere power under huden,

men tager den stadig med ro.....

I bicepscurl er jeg oppe og kunne reppe med 16 kg hv...

Tirsdag bød på squat med den fede, Super stemning og træning .Jeg kørte op til 1 rep på 250 kg.

Super med fremgangen i styrken! Keep it up! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Efterfølgende træning ons, tor, fredag er gået supet godt

Er begyndt på siddende row op til 8 repper på 90 kg, en del arbejde for biceps,

tungt og for rep, Dødløft med 5 repper på 180 kg, t-bar row med underhåndsgreb

op til 8 rep m 60 kg, Loglift onsdag teknik til 80 kg og Loglift fredag teknik til 100 kg.

Skråbænk semi-smal 3 repper op til 140 kg + stenstang løft og en del andre sideøvelser og mave.

Er forsigtig, måske overforsigtig, ved loggen stenstang + et par andre øvelser, men går trods alt

rigtig godt og den rigtige vej. Specielt Loggen er jeg glad for kan laves uden at jeg kan mærke

det mindste....Nu er vægten jo også kun 100 kg.

Idag var jeg iøvrigt på jernpladsen efter jern. Så nu er der snart farmerwalk stænger, med justerbar

vægt , i The Gym....

Link to comment
Share on other sites

Fredag d 29/10

Frontsquat til 3 rep på 150 kg, T-bar row, Loglift op til 3 rep på 115 kg, semi-smal bænk

op til 3 rep på 166 kg + lidt sideøvelser....

Bænken stiger og det er super. Det samme med loggen og vender uden at mærke noget overhovedet.

Søndag d 31/10

75 minutters sideøvelse træning , bla siddende row 8 rep til 120 kg

Link to comment
Share on other sites

Mandag d 1/11

Frontsquat op til 2 rep på 170 kg herefter frontsquat walkout til 240 kg, Skrå bænk til 3 rep

på 145 kg, Crusifix Lateral raises medium vægt/reps, Biceps m stang op til 6 rep på 57 kg

I biceps m stang trlkker jeg lidt med skulderen i den skadet side....dårlig vane..

Mandag d 3/11

Backsquat 3 rep til 190 kg, Pushpress til 2*3*130 kg, Dødløft 5 rep til 170 kg, 3 rep til 220 kg

Herefter stenstang løft og farmerwalk op til 80 kg

Har tænkt mig at starte roligt ud med farmerwalk..

Det er 4 mdr siden operationen og synes stadig at det går godt fremad. Har ingen smerter el lign.

Jeg kan front/back squatte som før, bænk er oppe på 165 kg, skrå bænk på 145 kg, pushpress

på 130 kg, Loglft på 115 kg, Biceps m stang på 57 kg, dødløft på 220 kg, farmerwalk på 80 kg.

Kan også godt tillade at være en smule explosiv i feks pushpress. Med andre ord, så er jeg fuld

af optimisme og skal nok komme igen....yearrhhh :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share