*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I dag lørdag var jeg på en lækker cykeltur til Dyrehaven. Ude ved Ulvedalene er det Kongelige ved at opføre "Thor" og det var super-fedt at se de flotte kulisser. Så mødte jeg søreme også et lille dådyr :wub:

Da Bambi og jeg havde beundret hinanden nogle minutter listede jeg videre, da jeg af erfaring ved at kronhjortene aldrig er langt væk og ikke står tilbage fra at angribe, når man glor på deres damer for længe! :laugh:

Jeg fik bakketrænet en masse og på vejen hjem løb jeg søreme ind i en med-MTBiker så vi skiftes til at tage vinden på Strandvejen hvilket var perfekt pga den hårde modvind. :smile:

Samlet blev det til ca 30 km, og det var en top-oplevelse jeg vil gi' 5 cykelhjul ud af 5 mulige, der var ganske enkelt ikke noget der trak ned!

:headphonedance:

Link to comment
Share on other sites

På dagens lille restitutionstur bemærkede jeg en større samling mennesker i fælledparken med udendørs mobildiskotek og vimpler! Min nysgerrighed var vakt, og søreme om det ikke var DGI der havde generalprøve før det store show off i det jyske næste weekend. Videre på min færd i den fælles park opdagede jeg endnu et mobildiskotek, denne gang drejede der sig om street fodbold i 3 lukkede bure!! :blink:

ja.. der er sket meget siden dengang jeg selv rendte rundt med forfrosne knæ i parken :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Cyklede en dejlig tur til Dyrehaven og rundt derude. Blæsten gjorde at man blev kølet lidt ned i sommervarmen så det var lækkert.

Formen er for opadgående både med cardio, styrke og fedtprocent, så det varer formodentlig ikke længe før det hele sidder lige i skabet. :cool:

Her i sommerperioden har jeg også trænet hver dag, og det er rart at høste frugten af det nu. :smile:

Så for øvrigt en flok kronhjorte, ca. samme sted hvor jeg stødte ind i Bambi sidste gang, så nu har jeg luret hvor de holder til.. nogen af dem!!

visual_newstyle_06.jpg

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Stille og rolig restitutionscykeltur på en times penge. Kører nok igen i aften. Og så undrer det mig at nogen mener man ikke kan skære fedt og pakke muskelmasse på samme tid. Synes det går meget godt for tiden. :smile:

reverend_01.jpg

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Stille og rolig restitutionscykeltur på en times penge. Kører nok igen i aften. Og så undrer det mig at nogen mener man ikke kan skære fedt og pakke muskelmasse på samme tid. Synes det går meget godt for tiden. :smile:

reverend_01.jpg

Hey skipper.

Jeg har gjort det samme med at rive deller af samtidig med opbygning af muller. Gik fra fedt% på 8,8; Lean Body Mass = 65,8 kg i april 2005 til fedt% på 6,0 Lean Body Mass = 70,5 kg i september 2005. I denne periode har jeg trænet kondi, styrke og alt muligt blandet pjat som jo kan ses i min log. . No cutting eller bulk på noget tidspunkt. aaarh, skulle lige være da jeg spiste en pakke med 30 kæmpeskildpadder indenfor 3-4 dage. :wink:

Der har nok gået lidt zig-zag i den :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det Vagten. :smile: Hvor kan man få øvrigt få målt sin fedtprocent? Er det bare med en tang for jeg er lidt nysgerrig selvom jeg kan se i spejlet at jeg nærmer mig målet for hver dag der går.

Tak for det høje løber :laugh: . Det var nu ikke målrettet, det skete bare. Hvis du vil have den målt med DEXA som jeg fik, skal du melde dig til et videnskabeligt forsøg. Der anvendes de ofte.

Link to comment
Share on other sites

20 km morgencykeltur Dyrehaven t/r

Stadig godt med modvind på udturen, men formen er blevet bedre :smile:

Og hvor er det dog skønt at sidde i Dyrehaven og bare nyde stilheden inden turen går hjemad. Der er nu noget magisk over det sted. :wub:

2x20 min meditation

Let Styrketræning. 2 sæt af:

10 Squat (chi gong style)

10 Dips

10 Chins

20 Mavebøjninger (I dips position)

20 Rygbøjninger

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

20 km cykeltur Dyrehaven t/r

Var ikke så varmt i dag, til gengæld blæste det lige så meget! :laugh:

Dagens højdepunkter: et sødt lille egern krydsede Strandvejen uskadt :yahoo: og herlige naturoplevelser i Dyrehaven med en masse dådyr :wub: og en enkelt kronhjort med et ordentlig mother af et gevir, som jeg listede stille forbi.. :4whistling:

En anelse doms, men ikke noget at snakke om, så jeg tror jeg vil løbe en tur i morgen tidlig. :smile:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Den sædvanlige morgentur til Dyrehaven. I dag blæste det både på ud- og hjemvejen! :laugh:

Heldigvis kunne jeg ligge på hjul af en frisk fætter på vejen hjem som gav den gas :alright:

Vi endte med at blive en 3-mands gruppe der lå på hjul af hinanden, så jeg kom en del hurtigere hjem end først antaget. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lige over Vivs :smile:

Styrketræning, fredag

3 sæt af:

10 Squat (chi gong style)

10 Dips

10 Chins

10 Pull-ups

20 Push-ups

20 Mavebøjninger (I dips position)

20 Rygbøjninger

Det fungerer for mig. :alright:

Rigtig go weekend til mine med-workoutologists, og hvis i skal ud og gi den gaspedal i nat, så husk at gemme lidt energi til morgentræning lørdag. :wink:

:tongue:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Rigtig go weekend til mine med-workoutologists :tongue:

Lige over, min ven :smile:

Her er forøvrigt et digt jeg tror du vil værdsætte, et digt der - who knows - kan vise sig at være relevant i et fremtidigt forhold:

How many loved your moments of glad grace,

And loved your beauty with love false or true,

But one man loved the pilgrim soul in you,

And loved the sorrows of your changing face.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share