*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens tal:

press-ups: 1x25

chin-ups: 1x11 (underhåndsgreb)

pull-ups: 1x6 (overhåndsgreb)

dips: 1x15

mavebøjning: 1x45

rygbøjning: 1x35 (+ 2kg)

PW + 10kg.

Er ved at blive glad for PW med ekstra belastning, så det kan være det er vejen frem!

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Det ser muligvis ud som om jeg ikke træner så meget, men skindet bedrager! Jeg har stadig gang i Chi Gong og det går fremad præcis efter planen.

Jeg er i gang med 3. stilling og øger stille og rolig minuttallet til jeg kan holde den i 20 min uden problemer.

I øjeblikket kan jeg holde den 16 min på en fornuftig måde.

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

70 min :walking: + 3 x bakkeløb.

Fantastisk fed tur. :smile: Sol og vinterlandskab med grantræer og søer: så blir' det ikke bedre :alright:

Kom ind i et lækkert flow på vejen hjem. I ved der hvor det hele flyder lækkert og tingene pludselig ser klarere og lysere ud! :smile::smile:

kan du ikke smide lidt af det flow herover...jeg har gået i kost og trænings angst... :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har cyklet (udendørs) som cardio-træning de sidste par dage, og det er jo ganske glimrende træning. Jeg holder en relativ høj kadance med fokus på flow. Ok, man skal være godt pakket ind i de her dage, men det kan lade sig gøre trods minusgraderne!! :bigsmile:

(håber Lillen er tilbage i træning igen) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det til en dejlig cykeltur i regnvejret!! :bike: :hehe:

Kørte ud til Dyrehaven i rigtig go' fart og tænkte, "det var da utroligt så gode ben jeg har i dag!"

Det viste sig hurtig hvorfor på hjemturen, da jeg rendte ind i den ondeste modvind :crazy:

Så var der for øvrigt en biiiiatch der lavede det vildste impulsive sving med sin cykel da jeg var ved at overhale hende!! :4slap: Det var så tæt på en ulykke som det kunne have været.

Hun fik selvfølgelig en skideballe! :4ranting: :newtongue:

oh well.. man lærer noget nyt hver dag :elvis:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share