*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Runners...

Vil såmænd bare ønske dig en fantastisk jul og et glædeligt nytår...! :newyear::nissegrin:

Gid det nye år må bringe dig en masse nye udfordringer og spændende trænings-oplevelser... :rudolph:

:4heart:

Og mange gange i lige måde da :xmas:

Håber også du får et fantastisk (trænings) år :xmas: :xmas: :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Yeah.. me tooo... sweet Runner :bigsmile:

Tusind tak for den søde hilsen - og right back at you!!! (omend lidt forsinket... har ikke været i bright light - big city et par dage) Håber vi begge får et fantastisk nyt ninja-år. Gerne med lidt Chi Gong, Yoga & svømmekrydderier... udover vores :4heart: løb.. :smile:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for de søde hilsner alle sammen :blush:

Lad os tage vores træning til nye højder i 06. Lad os ikke stille os tilfreds med hvor vi er, men blive ved med at forbedre os og konstant justere træningen til det optimale niveau.

Med andre ord:

:superman:Let's keep this party moving :superman:

Kanon godt nytår til alle de faste skribenter og alle skribenter in spe (og alle jer der bare lurer i krogene) :laugh:

new%20Years%20FIREWORKS%20OVER%20CLEAR%20LAKE%20TEXAS.jpg

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg løbet en lille tur igen :cold:

Anyways..

Er gået over til nyt løbesystem. Jeg løber lige så meget som jeg går. Altså skiftevis gå og løbe. Nu løber jeg jo primært for velværens skyld og jeg fandt ud af at dette system øger min velvære betydeligt frem for at løbe i en streg! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hey RunnersHigh

Tak for din hilsen i min log idag. er imponeret over dine løbeture prøvede det for ganske nylig og opdagede hvor hårdt det er at komme igang

men har dog fået bestilt et par Herresko :laugh: og regner med at starte op med nogle småture i det nye år. bemærk venligt jeg skrev småture

sidst jeg prøvede løb jeg vel i 1 min og havde en puls på 160 :devil: men det værste var at få luft nok

Ha et bragende godt nytår og god vind på dine løbeture :superman:

Link to comment
Share on other sites

Heeerlig tur i sneen!! :yahoo:

Løb i sne; det er total i orden træning! :w00t:

Jeg vil da heller ikke snyde dig for en nytårshilsen....Det er ikke de længste indlæg, du skriver om din træning, men det er nu skønt, nok at du er her. Ahhhh sidder her med en dejlig varm Cafe Latte....mif mif

Hilsen fra Dansefantaen

Link to comment
Share on other sites

status ved årets afslutning

  • løber ca 20 min hver dag

  • Chi gong hver dag 20 min med stigende sværhedsgrad

  • jonglering hver dag, Mestrer 4 tricks og er ved at lære 2 mere

  • nyt spændende projekt: hvor mange armbøjninger kan jeg tage i en streg? Svaret på dette spørgsmål får vi i det nye år

Ha det bedste nye år i kan ha' og tak for det gamle :smile:

now lets keep this party movin' :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share