Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Was there ever any doubt?! :devil:

:bruce:

ud fra filmene er det et fint Cirkus du får stablet på benene til GPT, det kan ikke vare længe inden missLaw og jeg må deltage.

i øvrigt er det nogle rigtig fine klip der efterhånden ligger her

ja, vi har det sku sjovt, og hårdt :tongue:

I kommer bare.

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning

Løbetur til WT-centret

Tid: 16:27

AVG HR: 172

MAX HR: 181

Løbetur hjem fra fitness dk ABC

Tid: 23:03

AVG HR: 167

MAX HR: 185

Pænt trætte stænger på vejen hjem. GPT smiler uldent fra i morges :king:

De baner er simpelthen HELT i top! En tyndarmet løber som mig, må snart kigge forbi og få en røv- fuld af en madras.

Kender du forresten Morten S. fra WT.....?

Link to comment
Share on other sites

De baner er simpelthen HELT i top! En tyndarmet løber som mig, må snart kigge forbi og få en røv- fuld af en madras.

Kender du forresten Morten S. fra WT.....?

Du kommer bare skipper..

Morten S, hmm... hvilken grad har han, hvornår startede han, er han aktiv stadig, etc. etc. etc. :tongue:

Jeg kender de fleste højtgraduerede i DK (+12 EG)

Hey, tak for en fed omgang morgentræning... :smile::bigsmile:

Har stadig ikke besluttet mig for om jeg synes det var hårdede end sidst.

Lige over evil sister :devil:

Den idag var hårdest for stængerne. Rugby-tackle øvelsen flåede mine stænger fra hinanden.. Damn den var fed :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Den idag var hårdest for stængerne. Rugby-tackle øvelsen flåede mine stænger fra hinanden.. Damn den var fed :w00t:

Hmm, jeg er uenig! Mine ben var helt smadret sidst efter måtte-dødløft....

Men ja, tackle øvelsen er fed, man kan bare give så meget gas i den! (bortset fra min lænd der brokkede sig... *GGRRR*)

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jeg er uenig! Mine ben var helt smadret sidst efter måtte-dødløft....

Men ja, tackle øvelsen er fed, man kan bare give så meget gas i den! (bortset fra min lænd der brokkede sig... *GGRRR*)

Det er netop det fede ved banerne. Nogle opsætninger vil favorisere forskellige atleter.

Ved at skifte imellem disciplinerne bliver vi bare overall tough :king:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan bare ikke finde det der mudder race du snakkede om på hjemmesiden :unhappy: Men tænkte det måske kun var med på den ene af dem? Det skulle være for muddrets skyld hvis det var jeg stillede op :wink:

LOL... er også den jeg glæder mig mest til, sammen med 1 km løb i terræn med 25 kg træstamme :devil:

Må være der jeg kan vinde mest i forhold til konkurrenterne :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Du kommer bare skipper..

Morten S, hmm... hvilken grad har han, hvornår startede han, er han aktiv stadig, etc. etc. etc. :tongue:

Jeg kender de fleste højtgraduerede i DK (+12 EG)

Lige over evil sister :devil:

Den idag var hårdest for stængerne. Rugby-tackle øvelsen flåede mine stænger fra hinanden.. Damn den var fed :w00t:

Nævner af gode grunde ikke hans fulde navn her, mener han har 2.TG, selv startet to centre. Træner til tider på Vesterbro, stadig aktiv, trænet WT i + 10 år.

Kunne være du havde mødt ham. Du mener lidt om ham, EvIl and craZy!

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Nævner af gode grunde ikke hans fulde navn her, mener han har 2.TG, selv startet to centre. Træner til tider på Vesterbro, stadig aktiv, trænet WT i + 10 år.

Kunne være du havde mødt ham. Du mener lidt om ham, EvIl and craZy!

:superman:

Han er endvidere sisuk, kan jeg se!

Link to comment
Share on other sites

Knock yourself out http://www.olecramer.dk/ under arrangementer den 17/11. Der plejer der at være mere end nok mudder. :smile:

:tongue:

Nævner af gode grunde ikke hans fulde navn her, mener han har 2.TG, selv startet to centre. Træner til tider på Vesterbro, stadig aktiv, trænet WT i + 10 år.

Kunne være du havde mødt ham. Du mener lidt om ham, EvIl and craZy!

:superman:

Hehehe.. tak tak :smile:

Har han nogle klubber bl.a. i Hillerød, så ved jeg hvem han er, men kender ham ikke decideret. :smile:

Damn - godt nok de onde GPT-træninger I får fyret af :superman: Man bliver jo helt misundelig :smile:

yes master. smid en besked næste gang du er i kbh og det hængere sammen med GPT... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Snublede lige over lidt vise ord fra Charles Poliquin:

"There are actually seven levels of muscle activation. One of the keys in strength training is to choose the right exercise, what I refer to as the "most bang for your buck" exercise. Here's a modification of Dietmar Schmidtbleicher's chart on levels of activation. My Swedish colleague Riccard Nillson and I added the seventh level. You should devote your training to mostly level five and above exercises:

Compound vs. Isolation Exercises

(Neuromuscular Activity — NMA)

Level 1

Isolation exercise on variable resistance machine, i.e. leg extension on cam type machine: Cybex leg extension, DAVID leg curl

Level 2

Complex exercise on variable resistance machine, i.e. leg press on Nautilus machine, LifeFitness incline press machine

Level 3

Isolation exercise with constant resistance machine, i.e. Scott pulley curls, triceps pressdown on pulley machine

Level 4

Complex exercise with constant resistance machine, i.e. leg press on standard machine

Level 5

Isolation exercise with free weights, i.e. Scott barbell curls, lying flyes

Level 6

Complex exercise with free weights, i.e. snatch pulls, power cleans

Level 7

Complex exercise with free weights, i.e. power snatch, dips on rings, rope climbing, split jerks

Join the dark side :wink::devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Snublede lige over lidt vise ord fra Charles Poliquin:

"There are actually seven levels of muscle activation. One of the keys in strength training is to choose the right exercise, what I refer to as the "most bang for your buck" exercise. Here's a modification of Dietmar Schmidtbleicher's chart on levels of activation. My Swedish colleague Riccard Nillson and I added the seventh level. You should devote your training to mostly level five and above exercises:

Compound vs. Isolation Exercises

(Neuromuscular Activity — NMA)

Level 5

Isolation exercise with free weights, i.e. Scott barbell curls, lying flyes

Level 6

Complex exercise with free weights, i.e. snatch pulls, power cleans

Level 7

Complex exercise with free weights, i.e. power snatch, dips on rings, rope climbing, split jerks

Join the dark side :wink::devil:

So true! :smile:

Men hvor er squat og dødløft henne???? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Imorgen bliver der meget fokus på at klatre i reb og dips i ringe.

Ikke et traditionelt GPT træningspas, men basis for at blive stærk som en bjørn, eksplosiv som en puma og stabil som en klippe :yo:

You have heard my prayers... :wub:

Kan ikke vente til morgendagens træningspas :devil:

De findes ikke, vidste du ikke det :nono:

:tongue:

Så kan man heller ikke komme til skade ved at maxe i dem :w00t:

Link to comment
Share on other sites

You have heard my prayers... :wub:

Oh yes miss Anna :yo:

Kan ikke vente til morgendagens træningspas :devil:

Så kan man heller ikke komme til skade ved at maxe i dem :w00t:

Selvfølgelig kan man ikke det :laugh:

Som en gammel klog mand sagde:

"If thoug hurtest in thy efforts and if thoug art suffering painfull things, then thoug art probably doing it right" :devil:

Link to comment
Share on other sites

The Rogue Warrior's Leadership Code

:devil:

The "ten commandments" are all derived from The Rogue Warrior's Leadership Code, which has been defined, refined and exemplified by Marcinko throughout his career. The principles are:

I will test my theories on myself first. I will be my own guinea pig.
I will be totally committed to what I believe, and I will risk all that I have for these beliefs.
I will back my subordinates all the way when they take reasonable risks to help me achieve my goals.
I will not punish my people for making mistakes. I will only punish them for not learning from their mistakes.
I will not be afraid to take action, because I know that almost any action is better than inaction. And I know that sometimes not acting is the boldest action of all.
I will always make it crystal clear where I stand and what I believe.
I will always be easy to find; I will be at the center of the battle.
--Richard Marcinko, "Leadership Secrets of the Rogue Warrior"

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share