Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

de dersens IK'ere skal da lige lære at lave nogle snatches, så vi kan blive nogle flere til næste gang - det kunne være fedt! :king:

:eh: De dersens IK'er kan sgu sagtens lave snatches, eftersom det er en VL-Klub, Men vi gøre det bare med lidt mere kompliceret udstyr end de dersens fitness kedelklokker! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne se det før jeg tror på, at I dukker op så tidligt :laugh:

Det skal næsten lige nævnes at jeg rent faktisk allerede har været der.... en fucking ukristelig morgen klokken syv.

Mit cns tændte bare ikke på daværende tidspunkt så det blev mest af alt en sørgelig omgang!

Link to comment
Share on other sites

Linis: Tak :smile:

Motta: Great, see you. Vil sku være fedt hvis IK stiller med et hold til næste TSC.

1. 1 RM Dødløft

2. Pullups, max rep med BW / eller BW + 10 kg

3. Snatch, 24 kg kanonkugle, 5 min, max rep./ eller 32 kg kanonkugle

:devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Linis: Tak :smile:

Motta: Great, see you. Vil sku være fedt hvis IK stiller med et hold til næste TSC.

1. 1 RM Dødløft

2. Pullups, max rep med BW / eller BW + 10 kg

3. Snatch, 24 kg kanonkugle, 5 min, max rep./ eller 32 kg kanonkugle

:devil:

Det kunne vi aldrig finde på, så ville vi bare dwarfe alle de andre hold grusomt...

Link to comment
Share on other sites

Wooopaaa :yo:

Lige over frk. Lækre faciliteter, ville sku ikke gøre noget med udluftning dog :tongue:

Mandagstræning med Poul :devil:

Gav den kul med lidt lir som Poul introducerede mig til, herunder squat med kæder. Vildt fed fornemmelse at accelerere med kæderne på stangen :superman:

Kørte en masse teknik og nogle arbejdssæt på omkring 90 kg + en stak kæder på hver side.

Derefter gav vi den gas med teknik på dødløft. Helt mærkeligt at løfte med submaximale vægte, men rigtig godt i forhold til ordentligt opspænd, hoftedrive osv.

Skarpt observeret af Poul og Fru Erik :4thumbup:. Skader nok ikke at jeg arbejder med teknikken. Til næste TSC vil jeg flå 3 x kropsvægt, ~ 240 kg RAW, så ren vikingepower er nok ikke nok i den sammenhæng desværre..

Pludselig lå der en stang klargjort med 180 kg, så kunne ikke nære mig :tongue: Fint nok overskud, men lænden magter jeg ikke at holde flad.

Something to work on :bigsmile:

Sluttede af med 3 omgange Triple Threat of pullups. Fik den op på 17-18 med bred fatning i første runde, de sidste var omkring de 10-12 stykker.

Godt gang i den imens med Lamotta og Bogs :devil:

Yir Yir... Powerlifting med kæder og Kø'løft...Sateneme.

Godt at se :devil: :4thumbup:

De 180kg ser jo easy peasy ud. Er sikker på at du nok få nakket de 240kg indenfor ikke så længe. :superman:

Link to comment
Share on other sites

:eh: De dersens IK'er kan sgu sagtens lave snatches, eftersom det er en VL-Klub, Men vi gøre det bare med lidt mere kompliceret udstyr end de dersens fitness kedelklokker! :tongue:

Ja, for sadan da sådan en stang er et kompliceret stykke værktøjsudstyr :tongue:

Der er immervæk en del til forskel på snatch m. stang og enhåndssnatch m. klokke - jeg siger ikke at det ene er lettere eller sværere end det andet, men teknikken er anderledes :smile:

Håber at se jer torsdag morgen :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Det kunne vi aldrig finde på, så ville vi bare dwarfe alle de andre hold grusomt...

Hahaha.. lad os se :tongue:

Yir Yir... Powerlifting med kæder og Kø'løft...Sateneme.

Godt at se :devil: :4thumbup:

De 180kg ser jo easy peasy ud. Er sikker på at du nok få nakket de 240kg indenfor ikke så længe. :superman:

grrrrrrr., yeah. Det var sygt fedt at køre med kæder.

Nærmest som om det var isokinetisk agtigt uden fixed bane...

Thanks :bigsmile:

Ja, de var ret lette. Hvad er det nu dit syge maxløft er på???

Link to comment
Share on other sites

Må man stille med ét hold af 3 personer der hver udfører en opgave til tsc?

Nej, man skal tage alle discipliner.

Men igen, det er kun for sjov.

Jeg havde ikke trænet hverken DL eller pullups i lang tid inden sidste gang, så det er bare at gå ind og brage igennem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha.. lad os se :tongue:

grrrrrrr., yeah. Det var sygt fedt at køre med kæder.

Nærmest som om det var isokinetisk agtigt uden fixed bane...

Thanks :bigsmile:

Ja, de var ret lette. Hvad er det nu dit syge maxløft er på???

Ja, kæder er ret fedt, og det samme gælder når man bruge elastikker. Man er bare NØD til at være agressiv på vægten når man løfter, da man bare kan accelere gennem hele bevægelsen. Sådan en omgang 10sæt x 2-3reps med en submaximal vægt med kæder eller elastikker der bare skal have max fart er super fedt :4thumbup:

Jeg har trukket 275kg kun med bælte, men har kun fået godkendt 265kg til stævne. Men pt. er det ikke kg jeg er i nærheden af, jeg ikke trænede underkrop på nogen måder da jeg trænede op til marathon. Skal lige have lidt grundstyrke tilbage i kadaveret :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for dagens "chit chat" :smile:

Du skal være meget velkommen til en runde teknisk workout 29/10 og/eller 31/10 kl. 16.30 :superman:

What say you?

Selv tak master :smile:

Jeg vender lige tilbage mht. datoer. Super fedt du gider :bigsmile:

Ja, kæder er ret fedt, og det samme gælder når man bruge elastikker. Man er bare NØD til at være agressiv på vægten når man løfter, da man bare kan accelere gennem hele bevægelsen. Sådan en omgang 10sæt x 2-3reps med en submaximal vægt med kæder eller elastikker der bare skal have max fart er super fedt :4thumbup:

Jeg har trukket 275kg kun med bælte, men har kun fået godkendt 265kg til stævne. Men pt. er det ikke kg jeg er i nærheden af, jeg ikke trænede underkrop på nogen måder da jeg trænede op til marathon. Skal lige have lidt grundstyrke tilbage i kadaveret :bigsmile:

Ja, håber jeg kan få lokket Poul med til nogle flere runder med kæder. Han har også lovet mig at lave indvielsen i "bands". Bliver cool :devil:

Ondt med de 275/265 kg :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med the filthy few: Queenpearl & Bogs

JMT 10-15 min

GPT # 2 - General Physical Toughness

5 runder med 5 minutters pause af følgende video:

Klart hårdere styrkemæssigt end GPT # 1, fedt med variationen.

More to come på torsdag :devil:

De 2 dynamit-tøser gav den godt med bundgas :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hahahaha, welcome to the jungle, med abe lyde ..... og en ko :blink:

Nu håber jeg ikke jeg fornærmer nogen men jeg antager at det er en kvinde der har filmet dig kravle op i torvene :smile:

Virkelig fed træning!!! og det er jo lækre faciliteter I har til rådighed. Der er basis får at have en gennembanket krop efter et par omgange :crazy:

Link to comment
Share on other sites

hahahaha, welcome to the jungle, med abe lyde ..... og en ko :blink:

Nu håber jeg ikke jeg fornærmer nogen men jeg antager at det er en kvinde der har filmet dig kravle op i torvene :smile:

Virkelig fed træning!!! og det er jo lækre faciliteter I har til rådighed. Der er basis får at have en gennembanket krop efter et par omgange :crazy:

hahaha.. ja, jeg lærer mere og mere fra hver gang med hvordan iMovie kan bruges, LOL.

hmmmm, du har ret mht. filmning :laugh: (sorry QP :tongue: )

Man bliver så gennembanket af den træning :superman:

Link to comment
Share on other sites

hahaha.. ja, jeg lærer mere og mere fra hver gang med hvordan iMovie kan bruges, LOL.

hmmmm, du har ret mht. filmning :laugh: (sorry QP :tongue: )

Man bliver så gennembanket af den træning :superman:

:cry3:

Hvor bliver jeg ked af det når jeg ser hvad jeg gået glip af... Håber det bliver noget lignende på torsdag? :flowers:

Link to comment
Share on other sites

:cry3:

Hvor bliver jeg ked af det når jeg ser hvad jeg gået glip af... Håber det bliver noget lignende på torsdag? :flowers:

You bet.. bare hårdere endnu.

Guarden har lagt hovedet i blød allerede nu!

/GPT - Guarden Power Training™

Fed træning!

Hvem der bare havde sådanne faciliteter...

:smile:

Du kan jo spæne ud i en skov og lave en tilsvarende bane.

Gjorde jeg i Odense. Find en kuperet rute, find nogle tunge træer der er væltet som du kan løfte, find et andet træ du kan slæbe efter dig.

Find en træ at lave pullups i, over under grene osv.

Du har det lige foran dig, LOS :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dobbeltpunktering af geden, så måtte løbe til HardCore og løbe hjem.

Ca. 4 km hver vej vil jeg tro.

Gennemsnitspuls: ~ 165 hver vej

Maxpuls: 192. Musashi det bæst pressede mig til at spæne igennem det sidste stykke.

Havde assistance af Sith Lord Musashi under dagens HardCore timer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

You bet.. bare hårdere endnu.

Guarden har lagt hovedet i blød allerede nu!

/GPT - Guarden Power Training™

:smile:

I like the way you think :devil:

Hvis man må komme med ønskemål, vil jeg også rulle rundt på tykkemåtten :w00t: Og så lidt over/under gennem hække :devil:

Kan man løfte tykkemåtten op på ryggen og løbe med den, tror du?

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo spæne ud i en skov og lave en tilsvarende bane.

Gjorde jeg i Odense. Find en kuperet rute, find nogle tunge træer der er væltet som du kan løfte, find et andet træ du kan slæbe efter dig.

Find en træ at lave pullups i, over under grene osv.

Du har det lige foran dig, LOS :devil:

hehe, jeg forsøger skam også at være kreativ i det fri, men der er altså alt for få lianer i Riis Skov! :laugh:

Men rart, at der er inspiration at hente i loggen her...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share