Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

I like the way you think :devil:

Hvis man må komme med ønskemål, vil jeg også rulle rundt på tykkemåtten :w00t: Og så lidt over/under gennem hække :devil:

Kan man løfte tykkemåtten op på ryggen og løbe med den, tror du?

LOL @ tykkemåtten :laugh:

Vi laver en cool bane med rullen rundt på tykkemåtten, over/under osv. no problemo :yo:

Bliver nok pænt hårdt med måtten på ryggen, but let's give it a GO :w00t:

hehe, jeg forsøger skam også at være kreativ i det fri, men der er altså alt for få lianer i Riis Skov! :laugh:

Men rart, at der er inspiration at hente i loggen her...

Hehe...

Great, god træning fyrbøder!

Bedre budpost-15167-1192600087.gif er vist Guarden Psycho Traning :nahnah:

Siger tossen :tease: der glæder sig til Hardcore i morgenpost-15167-1192600188.gif

:4ranting: :annoyed: :gun2::bottom::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Public Service Announcement

Morgentræning imorgen er flyttet til 07.30, da onkel Guarden først er hjemme kl. 02.00 :wacko:

Hmm, nu bliver jeg helt i tvivl... skal jeg stå op og løbe en halv time længere, eller bare sove de 30 minutter ekstra...?? Det må jeg lige fundere over...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Service announcement.

Guarden kommer ikke til at kunne være i København i morgen tidligt. Der var et voldsomt uheld på Odense universitet, en eksperimentel atom reaktor brød sammen og de nærmeste på universitetet blev ramt af voldsom stråling.

Guarden var den eneste den Danske regering kunne stole på og han bekæmpede de vansirede mutanter der var blevet til blodtørstige monstre af strålingen.

Han er ved at være færdig nu, og er tilbage til Hardcore i morgen aften.

Onde tunger siger at han bare stod af i Odense på vejen hjem fra sin undervisning, for at besøge familien. Os der kender Guarden ved at første scenarie er langt mere sandsynligt.

Link to comment
Share on other sites

Service announcement.

Guarden kommer ikke til at kunne være i København i morgen tidligt. Der var et voldsomt uheld på Odense universitet, en eksperimentel atom reaktor brød sammen og de nærmeste på universitetet blev ramt af voldsom stråling.

Guarden var den eneste den Danske regering kunne stole på og han bekæmpede de vansirede mutanter der var blevet til blodtørstige monstre af strålingen.

Han er ved at være færdig nu, og er tilbage til Hardcore i morgen aften.

Onde tunger siger at han bare stod af i Odense på vejen hjem fra sin undervisning, for at besøge familien. Os der kender Guarden ved at første scenarie er langt mere sandsynligt.

Jeg tror historierne er blevet blandet sammen. Jeg er ret sikker på at en kombination af begge er den sande version. Guarden stod nemlig af på Odense for at redde familien - og så resten af byen selvføgelig.

Link to comment
Share on other sites

Yeah. Han er for cool.

Right up my alley hoop :yo:

Service announcement.

Guarden kommer ikke til at kunne være i København i morgen tidligt. Der var et voldsomt uheld på Odense universitet, en eksperimentel atom reaktor brød sammen og de nærmeste på universitetet blev ramt af voldsom stråling.

Guarden var den eneste den Danske regering kunne stole på og han bekæmpede de vansirede mutanter der var blevet til blodtørstige monstre af strålingen.

Han er ved at være færdig nu, og er tilbage til Hardcore i morgen aften.

Onde tunger siger at han bare stod af i Odense på vejen hjem fra sin undervisning, for at besøge familien. Os der kender Guarden ved at første scenarie er langt mere sandsynligt.

Guarden rapporterer tilbage fra Odense.

Som Poul var inde på, så har der været en alvorlig situation i Odense.

Jeg blev som sagt kontaktet af regeringen på min røde telefon, fløj i lysets hast til SDU Odense med kettlebells i forskellige størrelser, reb og nogle ringe, som jeg brugte til at få bugt med disse misskabninger :crazy: Sidste battle stod mellem mig selv og noget der tidligere havde været min underviser i biokemi. Jeg troede ikke mine egne øjne da jeg så ham. 3 meter høj, 4 meter bred :w00t: hård i hele fjæset og lommerne fyldte med kridt :tomaatit:

Han var helt anderledes end jeg husker ham. Da han så mig kommanderede han mig til at lave en sidste udfordring hvis konsekvens ville have alvorlige følger for menneskeheden: Flest One Arm Pushups i STRICT PAVEL FORM :tongue:

Jeg vandt med 200 - 34 Easy victory :bigsmile: (hvor heldig har man lov til at være!)

Jeg tror historierne er blevet blandet sammen. Jeg er ret sikker på at en kombination af begge er den sande version. Guarden stod nemlig af på Odense for at redde familien - og så resten af byen selvføgelig.

You are right, young prospect!! :devil:

Just another day in the life of Guarden :superman:

:biggrin::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Yeah. Han er for cool.

Right up my alley hoop :yo:

Han er bloody indestructible.. lidt om hans præstationer, courtesy of Wikipedia:

1956 (age 42): Jack set a world record of 1,033 push ups in 23 minutes on You Asked for It, a television program with Art Baker. He later celebrated by inventing a new fitness regime which would train all parts of the body at one time, calling it the star jump.

1959 (age 45): Jack did 1,000 star jumps and 1,000 chin-ups in 1 hour, 22 minutes

1975 (age 61): Repeating his performance of 21 years earlier, Jack again swam the entire length of the Golden Gate Bridge, underwater and handcuffed, but this time he was shackled and towed a 1,000-pound boat.

1984 (age 70): Once again handcuffed and shackled, Jack fought strong winds and currents as he swam 1.5 miles while towing 70 boats with 70 people from the Queen's Way Bridge in the Long Beach Harbor to the Queen Mary.

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Ok, han er meget sej.... Men han passer ikke ind i mit liv.

1) han synes at have et anspændt forhold til alkohol

2) han synes at have et anspændt forhold til sukker, herunder Raiders

3) En mand der kan sige at følgende er hans to simple kostråd "if man made it, don't eat it", and "if it tastes good, spit it out." har tydeligvis ikke forstået nydelsen ved store bøffer på grill, en varm sommer dag med en kold øl og koldskål til desert

Og så kan han for min skyld blive 220, men han har ikke forstået at nyde. Tilgengæld har han opfundet smith stativet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Greetings master Vader!

Tak for endnu en god omgang Hard core! Synes det blev meget bedre med mikrofonen, som sagt, og jeg syntes du bedre kunne skinne igennem med din personlighed, som er super motiverende og underholdende i træningssammenhæng :4thumbup: Kunne også bedre lide tempoet i den her time end i den første jeg var med til og måske bilder jeg mig bare ind, men jeg tror vi fik mere tid til hvert moment den her gang? Føltes i hvert faldt sådan og det syntes jeg var fedt!!

Håber du og sneglen kom godt hjem!

knus, kram og klem

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey :cool:

Tak for hardcore :devil: i dag. Jeg synes det virkede bedre i dag og rart at der er mere plads i den anden sal. :w00t:

Det hjalp nok også at jeg ikke havde psykotrænet inden :wink:

Jeg kan dog ikke forstå at min venstre skulder er så meget svagere end min højre :unhappy: , det medførte lidt surhed på kettle kuglen, men den kan vil klare det :tongue:

Igen tak for træning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og endnu en prospect takker for en fed omgang træning :bowdown: . Kettlebells skal jeg helt sikkert have revet rundt med igen! :devil: ER vant til at løfte tungt,men slet ikke til at bruge min krop på den måde....hvilket jeg uden tvivl kommer til at bøde for imorgen... Kan også godt se nu at det måske var skudt lidt over målet at have trænet baglår i morges....!

KOmmer helt sikkert til noget morgentræning, holder øje med din log :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Han er bloody indestructible.. lidt om hans præstationer, courtesy of Wikipedia:

:devil:

Agree :devil:

Ok, han er meget sej.... Men han passer ikke ind i mit liv.

1) han synes at have et anspændt forhold til alkohol

2) han synes at have et anspændt forhold til sukker, herunder Raiders

3) En mand der kan sige at følgende er hans to simple kostråd "if man made it, don't eat it", and "if it tastes good, spit it out." har tydeligvis ikke forstået nydelsen ved store bøffer på grill, en varm sommer dag med en kold øl og koldskål til desert

Og så kan han for min skyld blive 220, men han har ikke forstået at nyde. Tilgengæld har han opfundet smith stativet :laugh:

Hehehe.. waits, din lyseslukker :nonono::laugh:

Greetings master Vader!

Tak for endnu en god omgang Hard core! Synes det blev meget bedre med mikrofonen, som sagt, og jeg syntes du bedre kunne skinne igennem med din personlighed, som er super motiverende og underholdende i træningssammenhæng :4thumbup: Kunne også bedre lide tempoet i den her time end i den første jeg var med til og måske bilder jeg mig bare ind, men jeg tror vi fik mere tid til hvert moment den her gang? Føltes i hvert faldt sådan og det syntes jeg var fedt!!

Håber du og sneglen kom godt hjem!

knus, kram og klem

Greetings miss baker :4mewantfood:

Tusind tak, er virkelig sødt af dig :smile: Yes, der var lidt mere tid til hver øvelse denne gang.

Vi ses til krigertræning i næste uge, so looong :yo:

Hey :cool:

Tak for hardcore :devil: i dag. Jeg synes det virkede bedre i dag og rart at der er mere plads i den anden sal. :w00t:

Det hjalp nok også at jeg ikke havde psykotrænet inden :wink:

Jeg kan dog ikke forstå at min venstre skulder er så meget svagere end min højre :unhappy: , det medførte lidt surhed på kettle kuglen, men den kan vil klare det :tongue:

Igen tak for træning :superman:

Seeeeeeelv tak Signe :bigsmile:

Du var klart bedre idag end sidst :superman:

Der kan sagtens rettes op på skulderforskellen, just keep on training.

Lad den mindre stærke skulder bestemme hvor meget vægt du skal have på i de forskellige øvelser :smile:

Joiner lige fanskaren her :bigsmile:

Tak for HardCore timen i dag - me like :wub: Især vild med alt, hvad der har med kettlebells at gøre - jeg forventer en drastisk fremgang i alle mine VL øvelser nu! ...or else... :devil:

Yes miss Anna :superman:

Jeg garanterer nye PR´s indenfor den nærmeste fremtid, og fedt du har tænkt dig at joine HC weekly :devil:

Og endnu en prospect takker for en fed omgang træning :bowdown: . Kettlebells skal jeg helt sikkert have revet rundt med igen! :devil: ER vant til at løfte tungt,men slet ikke til at bruge min krop på den måde....hvilket jeg uden tvivl kommer til at bøde for imorgen... Kan også godt se nu at det måske var skudt lidt over målet at have trænet baglår i morges....!

KOmmer helt sikkert til noget morgentræning, holder øje med din log :smile: .

Hey missLaw :superman:

Fedt du kunne li træningen, og tak for de pæne ord i din log :bigsmile:

Vi ses til morgentræning, så kan du kaste lidt mere rundt med kuglerne :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey missLaw :superman:

Fedt du kunne li træningen, og tak for de pæne ord i din log :bigsmile:

Vi ses til morgentræning, så kan du kaste lidt mere rundt med kuglerne :devil:

Ser frem til det :4thumbup: Håber dog jeg kan undgå at klemme så hårdt om "bell'en" næste gang, mine underarme er "TOOOAAASSSST"!!!!

Link to comment
Share on other sites

Synes sgu det er for dårligt, at du drikker dig hegnet, når nu Jack har holdt sådan en flot tale i din log! :laugh: Hvis du har planer om træningsgøgl i weekenden så gi mig lige et kald/sms! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Synes sgu det er for dårligt, at du drikker dig hegnet, når nu Jack har holdt sådan en flot tale i din log! :laugh: Hvis du har planer om træningsgøgl i weekenden så gi mig lige et kald/sms! :superman:

:blush: ved sku ikke hvad det ligner :laugh:

3 dage i sommerhus med 8 gamle buddys, 15 kg rødt kød + drikkelse ad libitum :w00t: :4thumbup:

Super fede dage med druk, poker, lækker mad i store mængder og andet lir fra morgen til morgen. God GPT træning :devil:

Fik flækket lidt brænde på turen, thats it.

Søndagstræning feat Transformer™

Hookede op med DaBrutalMachine og driblede ned i fdk og flåede lidt vægte. Ikke frygteligt organiseret og i lettere alkoholiseret tilstand blev det til:

Zercher Squat (start fra bund)

80 kg, 5 rep, 5 sæt

Supersættet

Triple Threat of Pullups™

1. 18 klemt ud i bred fatning + 1 + 1

2. 12 + 1 + 2

3. 10 + 2 + 1

4. Kan ikke huske de sidste 2 omgange...

Lidt pull/push i kabelhejs samt lidt HRCWAT

:bigsmile:

Melder mig til Evolutionrace d. 15. december, så skal finde en form for struktur i træningen op til.

Bliver nok noget i stil med at lægge hårdt ud, sætte tempoet op og slutte af med en sprint :cool:

/The dark side will return tomorrow....

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share