Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

THE TEN COMMANDMENTS OF SPECWAR ACCORDING TO RICHARD MARCINKO

-I am the War Lord and the wrathful God of Combat and I will always lead you from the front, not from the rear.

-I will treat you all alike-just like shit.

-Thou shalt do nothing I will not do first, and thus will you be created Warriors in My deadly image.

-I shall punish thy bodies because the more thou sweatest in training, the less thou bleedest in combat.

-Indeed, if thou hurteth in thy efforts and thou suffer painful dings, then thou art Doing It Right.

-Thou hast not to like it-thou hast just to do it.

-Thou shalt Keep It Simple, Stupid.

-Thou shalt never assume.

-Verily, thou art not paid for thy methods, but for thy results, by which meaneth thou shalt kill thine enemy before he killeth you by any means available.

-Thou shalt, in thy Warrior's Mind and Soul, always remember My ultimate and final Commandment:There Are No Rules-Thou Shalt Win At All Cost

Link to comment
Share on other sites

:4jumpy: Drop det tudefjæs. Du er Dark Side, du må ikke vise svaghed. :devil: Svaghed eksisterer ikke :devil:

TUDEFJÆS?!?!?! ooooh, du ved godt nok hvordan du vækker grizzleyn i mig, hvad?!!!

Det bliver kun dig der en dag fortryder at der ikke kommer forhindringsbane i morgen....:king:

Link to comment
Share on other sites

TUDEFJÆS?!?!?! ooooh, du ved godt nok hvordan du vækker grizzleyn i mig, hvad?!!!

Det bliver kun dig der en dag fortryder at der ikke kommer forhindringsbane i morgen....:king:

:freaked: :freaked: :freaked: :freaked: :freaked: :freaked: :freaked: :freaked:

Link to comment
Share on other sites

:tongue:

Hehehe.. tak tak :smile:

Har han nogle klubber bl.a. i Hillerød, så ved jeg hvem han er, men kender ham ikke decideret. :smile:

yes master. smid en besked næste gang du er i kbh og det hængere sammen med GPT... :devil:

Si si.... - umiddelbart kunne du være en klon af ham. Taget i betragtning af, at han givetvis er lidt ældre end dig!

Link to comment
Share on other sites

Forhelvede, sad lige og browsede dine U-tube film igennem - der er jo en amerikansk fodboldspiller gemt i dig. :bigsmile:

Jeg får fandme lyst til at tæve den måtte når jeg ser jer andre gøre det. Ellers en fed træning i får fyret afsted. Og fed hal i har til rådighed. Luksus.

Link to comment
Share on other sites

Forhelvede, sad lige og browsede dine U-tube film igennem - der er jo en amerikansk fodboldspiller gemt i dig. :bigsmile:

Jeg får fandme lyst til at tæve den måtte når jeg ser jer andre gøre det. Ellers en fed træning i får fyret afsted. Og fed hal i har til rådighed. Luksus.

Grrrrrrrr, yeah... Head-on first :devil:dinoroidSPL0509_468x283.jpg

Jeg gad faktisk rigtig godt at gå til noget rugby, men som jeg kan se det ligger træningen samtidig med at jeg skal undervise :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning feat. Musashi, BOGS, Mathilde & Søren

Zercher Squats

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 80 kg

3 x 100 kg

2 x 110 kg

1 x 120 kg

+ lidt spas i ringe og reb :devil:

/G

Onde Zerchers! :devil:

Glæder mig allereden at være med næste uge (kommer dok kun kunne være med om torsdagene fremover p g a nye arbejdstider - starter nyt arbejde i dag :smile:)

Link to comment
Share on other sites

Onde Zerchers! :devil:

Glæder mig allereden at være med næste uge (kommer dok kun kunne være med om torsdagene fremover p g a nye arbejdstider - starter nyt arbejde i dag :smile:)

Tak, ja de var ret hårde de sidste :devil:

Fed fornemmelse at samle skidtet op fra gulvet og så bare rive dem rundt. Er også på den måde der konkurreres officielt i Zercher Squat - Coolest squatvariant ever!

Øv med dit arbejde :unhappy:

Du var savnet i morges! Lad det ikke ske igen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Iiiihhhh det ser sjovt ud, lige som en god omgang jeg godt kunne bruge!

Ked af at jeg misset det i morges :cry:

Kommer nok heller ikke til at kunne være meget til morgentræning de næste par uger, da jeg har nogle workshops jeg skal køre i den ene afdeling.

*irriterede torsdagshilsner fra en rastløs og småsyg QueenPearl*

Link to comment
Share on other sites

Iiiihhhh det ser sjovt ud, lige som en god omgang jeg godt kunne bruge!

Ked af at jeg misset det i morges :cry:

Kommer nok heller ikke til at kunne være meget til morgentræning de næste par uger, da jeg har nogle workshops jeg skal køre i den ene afdeling.

*irriterede torsdagshilsner fra en rastløs og småsyg QueenPearl*

Arg, belastende at være sløj. You will be back with us soon :bigsmile:

Tak for i morgen, Champ..

Det var en god omgang, der rev det meste af kroppen godt igennem. GPT, Dark Side Strength og Hinderbahn bliver vejen frem.. HoooaaaH :devil:

Selv tak din galning. Fedt at blive presset lidt af dig.

Jeg skal have lært de muscle-ups. De er alt for cool :devil:

Glæder mig til FHB i næste uge...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share