Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Så må jeg gøre mig mere umage næste gang :cool:

Fedt du også kommer i morgen tidlig :superman:

Jeg tager kamera med så vi kan filme agility-banen. Har idéer til hvordan vi kan lave den endnu federe og krævende....

... er det ikke snart i morgen tidlig :firebounce:

Agility-banen? Hvad er det? Nu bliver jeg pludselig helt bange :cry: - hvad er det dog jeg har sagt ja til i morgen!!!

:smile:

(og hvorfor er jeg så syg nok i hovedet til at finde på at melde mig til noget træning kl7 om morgenen... :crazy: )

Link to comment
Share on other sites

Altid fedt med et smut forbi loggen.. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: herfra...!

:yo:

Agility-banen? Hvad er det? Nu bliver jeg pludselig helt bange :cry: - hvad er det dog jeg har sagt ja til i morgen!!!

:smile:

(og hvorfor er jeg så syg nok i hovedet til at finde på at melde mig til noget træning kl7 om morgenen... :crazy: )

Surprise surprise :tongue:

Agility_jpg.jpg

Link to comment
Share on other sites

Agility-banen? Hvad er det? Nu bliver jeg pludselig helt bange :cry: - hvad er det dog jeg har sagt ja til i morgen!!!

:smile:

(og hvorfor er jeg så syg nok i hovedet til at finde på at melde mig til noget træning kl7 om morgenen... :crazy: )

Det er ikke så slemt - det er bare en bane hvor Guarden tester hvor lydig hans adapter er til at følge kommando :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Mester.... få lige styr på hvilke indlæg du quoter før du beskylder Da Brutal Machine for ikke at turde spille en lille omgang rugby!! :mad::wink: Det er da bare at finde en dag og give dem... HELL!! :devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Tilgivet champ!! :laugh:

Tjek lige denne her side. Meget fedt stuff... tjek fx pics af Alexeev 105kg's en arms snatch! :devil: Tror sgu snart jeg skal prøve 2 barbells deadlift. Ser GRRRRR ud!

Ja, den er cool nok.

Tror jeg vil prøve det der Steinborn løft. Dejligt primitivt uden at der er brug for et stativ for at kunne træne :devil:

Scariest haka of them all:

LOL

Link to comment
Share on other sites

Woooopadeeeeedooooooooo Torsdag morgen feat. Musashi, Queenpearl og Linis :devil:

Som James Bond siger: "Action speaks louder than words" eller Kierkegaard: "Fortæl mig noget og jeg glemmer det. Vis mig noget og jeg husker det måske. Giv mig en oplevelse og jeg glemmer det aldrig nogensinde" :4smartass::blahblah: :blahblah:

5 runder af følgende Strength Agility bane :crazy: Pausen svarede til den tid det tog for de andre at løbe den igennem, måske omkring 3 min samlet.

Var fuldstændig smadret bagefter. Havde blodsmag i munden og var ved at puke big time.

Linis kommanderede mig udenfor og ligge i bar mave på kolde træbrædder for at få samlet blod omkring de indre organer via. perifer vasokonstriktion :4thumbup:

Skarpt tænkt Linis :bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Woooopadeeeeedooooooooo Torsdag morgen feat. Musashi, Queenpearl og Linis :devil:

Som James Bond siger: "Action speaks louder than words" eller Kierkegaard: "Fortæl mig noget og jeg glemmer det. Vis mig noget og jeg husker det måske. Giv mig en oplevelse og jeg glemmer det aldrig nogensinde" :4smartass::blahblah: :blahblah:

5 runder af følgende Strength Agility bane :crazy: Pausen svarede til den tid det tog for de andre at løbe den igennem, måske omkring 3 min samlet.

Var fuldstændig smadret bagefter. Havde blodsmag i munden og var ved at puke big time.

Linis kommanderede mig udenfor og ligge i bar mave på kolde træbrædder for at få samlet blod omkring de indre organer via. perifer vasokonstriktion :4thumbup:

Skarpt tænkt Linis :bigsmile:

Tak for træning, Dark Lord - og godt kæmpet! :devil::cool:

Det var suuuuuuuper fedt, og tusind tak for hjælpen omkring DL og de der Zercher (?) squats!!

Vi ses til mere senere. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Woooopadeeeeedooooooooo Torsdag morgen feat. Musashi, Queenpearl og Linis :devil:

Som James Bond siger: "Action speaks louder than words" eller Kierkegaard: "Fortæl mig noget og jeg glemmer det. Vis mig noget og jeg husker det måske. Giv mig en oplevelse og jeg glemmer det aldrig nogensinde" :4smartass::blahblah: :blahblah:

5 runder af følgende Strength Agility bane :crazy: Pausen svarede til den tid det tog for de andre at løbe den igennem, måske omkring 3 min samlet.

Var fuldstændig smadret bagefter. Havde blodsmag i munden og var ved at puke big time.

Linis kommanderede mig udenfor og ligge i bar mave på kolde træbrædder for at få samlet blod omkring de indre organer via. perifer vasokonstriktion :4thumbup:

Skarpt tænkt Linis :bigsmile:

Hejsan!

Tak for god omgang i dag igen :bigsmile: Rigtigt godt kæmpet på din sidste runde, kunne godt se du var ved at bruge de aller sidste krafter. Godt man husker en smule fra sin fysiologi, når ens Lord går ned sådan der :wink: Godt du kom dig igen!

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Tak for træning, Dark Lord - og godt kæmpet! :devil::cool:

Det var suuuuuuuper fedt, og tusind tak for hjælpen omkring DL og de der Zercher (?) squats!!

Vi ses til mere senere. :tongue:

Selv taaaaak Apprentice -soon to become full member of The Dark Side :devil:

Var så lidt :smile: anytime.

Yes :yo:

Fuck, det så også nasty ud med den omgang dér!

Det kan jeg nok desværre ikke engang gennemføre... :unhappy:

Det var nasty, big time...

Forresten vil du ikke lige være sød at sende mig den sidste (den gode) klip af mig i gang med DL, eller smid den på min log? Så kan jeg se et par gange og huske teknikken lidt mere :smile:

:crazy: Jeg har desværre slettet det fra mit kamera allerede, sorry.

Vi optager noget i aften på Nørrebro, så kan du få det der, ok?

Link to comment
Share on other sites

Hejsan!

Tak for god omgang i dag igen :bigsmile: Rigtigt godt kæmpet på din sidste runde, kunne godt se du var ved at bruge de aller sidste krafter. Godt man husker en smule fra sin fysiologi, når ens Lord går ned sådan der :wink: Godt du kom dig igen!

Heysa Linis, selv tak :smile:

Ja, Guarden var sku lidt presset, heheh...

Link to comment
Share on other sites

Var fuldstændig smadret bagefter. Havde blodsmag i munden og var ved at puke big time.

Linis kommanderede mig udenfor og ligge i bar mave på kolde træbrædder for at få samlet blod omkring de indre organer via. perifer vasokonstriktion :4thumbup:

Skarpt tænkt Linis :bigsmile:

Kan du eller Linis i ord til normale mennesker fortaelle hvad der sker i kroppen, hvorfor man goer det og hvornaar det er effektivt (skal det vaere en speciel type trae man ligger paa? :blink: )?

Link to comment
Share on other sites

Linis

ad 1. Ikke endnu.

ad 2. Ved ikke hvor meget man må lave om på skovene. Tazz og jeg gjorde det engang i en skov i sønderjylland, hvor vi slæbte rundt på træstammer m.m. for at lave en super fed downhill bane til mountainbike :devil:

Waits

Træet skal være den særlige type uden splinter :cool: ellers ingen krav, kunne også have været fliser eller noget andet der er koldt.

Når kroppen bliver overophedet stiger kernetemperaturen --> blod dirigeres til ekstremiteter (arme og ben) og underhuden generelt for afgivelse af varme igennem sved. Dette vil sænke mængden af blod til rådighed til at blive pumpet ud af hjertet --> blodtrykket falder. Ved at lægge sig på noget koldt vil blodkar i ekstremitetere og underhuden generelt trække sig sammen, og derved vil mængden af blod der er til rådighed centralt til at blive pumpet ud stige :bigsmile:

Gav det mening?

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Kan du eller Linis i ord til normale mennesker fortaelle hvad der sker i kroppen, hvorfor man goer det og hvornaar det er effektivt (skal det vaere en speciel type trae man ligger paa? :blink: )?

Når man bliver varm udvider sig de blodkar som ligger længst ud i hudens lag for at på den måde komme af med så meget varme som muligt. Samtidig er der en kraftig udvidning af karene i musklen som følge af arbejdet. Resultatet bliver mindre tilbagefløde til hjertet. Hvis man så f eks ikke har tilskrækkelig med væske i kroppen for at kompensere for denne distale fordeling af blodet - bliver lidt hypovolem - får du et fald i dit blodtryk og kan let få det lidt dårligt og sågar besvime.

Hvis man så går udenfor, eller bare ind i et koldt rum, og sørger for at få så meget bar hud som muligt mod en kold overflade, køles kroppen hurtigt ned igen og de distale kar trækker sig sammen og på den måde kommer blodet tilbage til hjertet og din blodtryk stiger igen :smile:

EDIT: kan se at Guarden allerede var hurtigere at svare...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Når man bliver varm udvider sig de blodkar som ligger længst ud i hudens lag for at på den måde komme af med så meget varme som muligt. Samtidig er der en kraftig udvidning af karene i musklen som følge af arbejdet. Resultatet bliver mindre tilbagefløde til hjertet. Hvis man så f eks ikke har tilskrækkelig med væske i kroppen for at kompensere for denne distale fordeling af blodet - bliver lidt hypovolem - får du et fald i dit blodtryk og kan let få det lidt dårligt og sågar besvime.

Hvis man så går udenfor, eller bare ind i et koldt rum, og sørger for at få så meget bar hud som muligt mod en kold overflade, køles kroppen hurtigt ned igen og de distale kar trækker sig sammen og på den måde kommer blodet tilbage til hjertet og din blodtryk stiger igen :smile:

EDIT: kan se at Guarden allerede var hurtigere at svare...

The Dark Side wins again.

-Derfor er du ikke 100 % medlem endnu, men du er på rette vej :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share