Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

:laugh: Hvad har det med træning at gøre? :nono::tongue:

:innocent::tongue:

Eftermiddagstræning med roomieeee :superman:

A1 One-arm pushups

Udført med rød jumpstretch rundt om kroppen for at gøre øvelsen sværere :devil:

3/3 rep x 5 sæt

A2 Pistols

Udført med rød jumpstretch omkring hoved og fod for at kunne give den gas igennem hele bevægelsen a la squat med bands :yo:

3/3 rep x 5 sæt

One-arm evil wheel

Assisteret vha rød jumpstretch. Fantastisk måde at få noget volumen på one-arm evil wheel. River usandsynligt meget i madkassen :wub:

5/5 rep x 5 sæt

Guardens mave toast :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:innocent::tongue:

Eftermiddagstræning med roomieeee :superman:

A1 One-arm pushups

Udført med rød jumpstretch rundt om kroppen for at gøre øvelsen sværere :devil:

3/3 rep x 5 sæt

A2 Pistols

Udført med rød jumpstretch omkring hoved og fod for at kunne give den gas igennem hele bevægelsen a la squat med bands :yo:

3/3 rep x 5 sæt

One-arm evil wheel

Assisteret vha rød jumpstretch. Fantastisk måde at få noget volumen på one-arm evil wheel. River usandsynligt meget i madkassen :wub:

5/5 rep x 5 sæt

Guardens mave toast :laugh:

Sikke noget kinky udstyr :wink:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Hej Boss

Fed træning i dag i rebene, skal med igen næste uge både tirsdag og torsdag :devil: Bring on evolutionrace!

Yo Richardo :bigsmile:

Fedt du er herinde, start lige en log op, så vi kan se hvor åndsvagt stærk du er.

Torsdags lyntræning

Havde 10 min inden jeg skulle undervise i HardCore, så blev til følgende bang for the buck:

Zercher Squats

5 x 60 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

Alt.

One-arm pulupss /assisted med blå jumpstretch (de sidste 2 sæt med rød også)

2/2 B2B x 5 sæt

:king:

Herefter undervisning i HardCore med Linis til at banke intensiteten helt op.

Sluttede af med at give dem 5 min Swings from hell :tongue:

De er HELT færdige idag, uden tvivl :devil:

Link to comment
Share on other sites

Yo Richardo :bigsmile:

Fedt du er herinde, start lige en log op, så vi kan se hvor åndsvagt stærk du er.

Torsdags lyntræning

Havde 10 min inden jeg skulle undervise i HardCore, så blev til følgende bang for the buck:

Zercher Squats

5 x 60 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

3 x 90 kg

Alt.

One-arm pulupss /assisted med blå jumpstretch (de sidste 2 sæt med rød også)

2/2 B2B x 5 sæt

:king:

Herefter undervisning i HardCore med Linis til at banke intensiteten helt op.

Sluttede af med at give dem 5 min Swings from hell :tongue:

De er HELT færdige idag, uden tvivl :devil:

Hello mr Vader! :king:

Tak for sej omgang i går! Kunne tydeligt mærke det i kroppen i dag når jeg stod op - troede jeg ikke ville kunne løbe en meter i dag :laugh: Det var som jeg var en eneste stor gående inflammation og rødmen i ansiget var stadigvæk ikke forsvundet :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hello mr Vader! :king:

Tak for sej omgang i går! Kunne tydeligt mærke det i kroppen i dag når jeg stod op - troede jeg ikke ville kunne løbe en meter i dag :laugh: Det var som jeg var en eneste stor gående inflammation og rødmen i ansiget var stadigvæk ikke forsvundet :w00t:

:king: selv tak :king:

Jeg er skuffet over at du er kommet ud af sengen, dvs. skuffet over mig selv, men stolt af dig :devil:

Link to comment
Share on other sites

:king: selv tak :king:

Jeg er skuffet over at du er kommet ud af sengen, dvs. skuffet over mig selv, men stolt af dig :devil:

Hahaha, jeg er nu slet ikke i tvivl om at du har flere trumfkort for at knække mig fuldstændigt på et tidspunkt :king:

Dine Zerchers er blevet flotte efter hånden, btw :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, jeg er nu slet ikke i tvivl om at du har flere trumfkort for at knække mig fuldstændigt på et tidspunkt :king:

Dine Zerchers er blevet flotte efter hånden, btw :4thumbup:

Jeg skal gøre et helhjertet forsøg på torsdag :devil::laugh:

Tak, det er dælme en feeee øvelse :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning con el roadrunner Musashi på Hinderbahn

Driblede ud til Hinderbahn med Musashi og gav os selv nogle vederstyggelige stryg over selvtilliden og en gevaldig spand overall toughness :devil:

Startede ud med et gennemløb i et tempo vi havde sat til meget moderat. Til trods for det var vi smadrede lidt over halvvejs. :cry:

Herefter øvede vi teknik på hver forhindring med 6-8 gange pr. forhindring indtil vi nåede til 4-bommen. Herefter snuppede vi 1 komplet gennemløb - svinehårdt!

3 minutters pause hvorefter vi snuppede et gennemløb med passage af alle forhindringer bagfra. Kræver en del mere styrke at løbe den bagfra :w00t::crazy:

Game over... Utroligt som den bane bare er istand til at udløse blodsmagen i munden. Er rimelig toasted i kroppen, især baller + latten.

Gør det nok heller ikke bedre at vi efterfølgende var på kaosdruk med Mr. & Mr. Pec, BB + lidt flere :bigsmile:

Her er video af hinderbahn for dem der ikke aner hvad det går ud på. Som udgangspunkt er det en strækning på 500 meter indeholdende 20 forhindringer, som skal passeres på en given måde.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Damn, han er skarp. Ikke en fod forkert... :superman:

Han er exceptionel god. .

Da jeg gik i gymnasiet/3 G mødtes Tazz og jeg mandag, onsdag og fredag morgen kl. 0630 det sidste halve år på Hinderbahn i Haderslev og lavede 3 gennemløb.

Vi havde fået en demo af 2 jægersoldater jeg trænede WT med, de løb den på hhv. 2.22 og 2.28 :w00t: Begge var aktive på det Militære 5-kamp landshold.

Så nærmest ud som om de fløj over forhindringerne, i stil med ham på videoen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det ser vildt ud. :devil: Men kan godt forstå hvis du er rimelig ristet nu :firebounce: . Jeg er rimelig imponerede over, den balance evne det trods alt må kræve at passere de forhindringer :blink: , samtidig med at man skal have en vis styrke :superman: , men heller ikke være for tung i det. :yo:

Link to comment
Share on other sites

Det ser vildt ud. :devil: Men kan godt forstå hvis du er rimelig ristet nu :firebounce: . Jeg er rimelig imponerede over, den balance evne det trods alt må kræve at passere de forhindringer :blink: , samtidig med at man skal have en vis styrke :superman: , men heller ikke være for tung i det. :yo:

Hey Signe :smile:

Man kommer i ret god allround form ved at løbe på den bane.

Er sjældent at der er noget i militæret, som i første omgang virkelig giver mening, men den bane har de været meget heldige med.

Mere alsidig træning, der stiller krav til så mange forskellige biomotoriske egenskaber skal man lede længe efter.

De overvejende elementer på banen, der fører til succes vil jeg tro er:

* Teknik

* Power-endurance

* Mod

* VO2-max

Jeg er for tung til banen pt. ville nok ikke skade noget at jeg smed en 4 kg, og havnede på en 77 kg, men det kommer nok helt af sig selv når vi giver den jævnligt gas.

Musashi og jeg har aftalt at løbe den 2 gange pr. uge.

Ugeplanen for træning hedder

2 x Hinderbahn

2 x Morgentræning med Reb, ringe, Kanonkugler, GPT m.m

1 x Tung vægttræning med Zerchers squats + DL

Mon ikke vi ender med at komme i en hæderlig form :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Michael Boyle omkring sled-pushing

Relevant artikel om en bang for the buck exercise de færreste kører. Vil prøve at lege med den, og se om den ikke kan implementeres på HardCore :devil:

Yderligere har Boyle nogle velargumenterede holdninger til hvad core-træning er, hvorfor squats og dl ikke er core-øvelser og hvad GPP ikke er :wink:

Link to comment
Share on other sites

Michael Boyle omkring sled-pushing

Relevant artikel om en bang for the buck exercise de færreste kører. Vil prøve at lege med den, og se om den ikke kan implementeres på HardCore :devil:

Yderligere har Boyle nogle velargumenterede holdninger til hvad core-træning er, hvorfor squats og dl ikke er core-øvelser og hvad GPP ikke er :wink:

Ja, det er en super fed øvelse. Jeg har mest lavet den i form af at skubbe en bil op ad en bakke. Vi må sgu snart finde en passende bakke uden trafik (Valby bakke er nok no-go) Har Kauf ikke en gammel Volvo? Den må være led at skubbe!! Ellers kan trillebør også gøre det.... GRRRRR :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er en super fed øvelse. Jeg har mest lavet den i form af at skubbe en bil op ad en bakke. Vi må sgu snart finde en passende bakke uden trafik (Valby bakke er nok no-go) Har Kauf ikke en gammel Volvo? Den må være led at skubbe!! Ellers kan trillebør også gøre det.... GRRRRR :devil:

Hehehehe... yeah, transformer :devil:

Bilskubning skal vi have gang i, Kauf, hvad siger du...?

Al Pacino er kongen :king:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kriger, du er sgu flittig med træningen.

Hvor hurtigt løber du egentlig hinderbahn??

Og hvor har i adgang til den allroundtræningshelvedsbane henne? Svanemøllen eller slottet?

Junker

Yes skipper :devil:

Hurtigste tid er 3:19, så ikke specielt prangende, men det skal der rettes op på :wink:

Har ikke løbet den siden 2000, så er lidt rusten endnu :unhappy::laugh:

allroundbanen er institut for idræt, københavn :smile:, hinderbahn er på svanemøllen kaserne..

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share