Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Ey skipper!

Godt og se du kommet igang med hinterbahn igen :devil: ..

Bill Starrs - The strongest shall survive, er det en bog du har læst?? Har luret lidt på ironmind, hans principper plejer jo og være ganske hæderlige..

/Lenny

Uiii, HInderbahn rocks :devil:

Har fingrene i bogen, men har kun lige skimmet den. Ser spændende ud, og spørger man Linis & Ptpolle er det the Holy Bible :cool:

Det forsøg glæder jeg mig til :smile:

Bliver snart iværksat :king:

GRRRRRRRRRRRRRUARDEN

Grrrrrrrrrrrrrrrr!!! :devil:

Kæft, du er Hakket, Minister :devil::devil::devil:

Orkerne, uruk haierne, Sabeltigerne og andet utøj får ikke en chance :superman:

Nope, de skal bare ned med nakken de utøj :superman:

FÅÅÅÅÅÅÅÅRK du er skåret.. Får du ik noget og spise knægt :laugh: ....?

Jeg forstår det heller ikke. Jeg spiser meget ellers.. :blink:

Måske er det fordi jeg sover med saunabeltet på. Der står at det giver tynd mave :unhappy::crazy:

Ligheden er da ellers slående...

post-1845-1194208779.jpg

Men ok, det er måske som med Blade og vampyrer :wink:

sin_wrath.png

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Weekenden har stået i drukkens tegn :4band: :beerchug: så den vilde omgang træning er det ikke blevet til.

Gøglede lidt med kanonkugler i Supernovaens selskab :bigsmile:, og fik leget lidt med elastikkerne.

På opfordring af Poul vil jeg prøve at strukturere one-arm pushups imod at lave en dynamisk dag og en ME dag vha. bands og vægtvest.

Målet må være at kunne udføre en OAPU med Pavel siddende i skrædderstilling på mine skuldre til næste RKC :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstoughness med Musashi

Militærets forhindringsbane :bruce:

Startede med et gennemløb i roligt tempo, hvorefter vi delte banen op i mindre bidder på følgende måde:

3 forhindringer frem --> 2 tilbage --> 3 forhindringer frem osv.

Efter et komplet gennemløb af alle forhindringer 3 gange stod den på 10 minutters slikken sår :gal: hvorefter vi gentog mareridtet :tongue:

Valgte at kaste mig selv ud over øverste bom i 4-bommen mindre heldigt, men nåede heldigvis at lave en kolbøtte i luften så landede næsten på fødderne :devil:

Klar forbedring øvelsesteknisk i forhold til i fredags, nice med nogle begyndergains :laugh:

EDIT

Fik banket et par muscleups af i barre, ved ikke helt om det var med kip, eller hvad det var. Musashi sagde at jeg kippede men havde ingen gavn af den :laugh:

Hvor der er muskler er der en vej, haha.. Ikke helt så yndefuldt som når The Technician AKA Wonderboy udfører dem :4thumbup:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Mandagstoughness med Musashi

Militærets forhindringsbane :bruce:

Startede med et gennemløb i roligt tempo, hvorefter vi delte banen op i mindre bidder på følgende måde:

3 forhindringer frem --> 2 tilbage --> 3 forhindringer frem osv.

Efter et komplet gennemløb af alle forhindringer 3 gange stod den på 10 minutters slikken sår :gal: hvorefter vi gentog mareridtet :tongue:

Valgte at kaste mig selv ud over øverste bom i 4-bommen mindre heldigt, men nåede heldigvis at lave en kolbøtte i luften så landede næsten på fødderne :devil:

Klar forbedring øvelsesteknisk i forhold til i fredags, nice med nogle begyndergains :laugh:

Tough madness! :devil: :4thumbup:

Så har du lige et par timer at komme dig i inden dit ugentlige tunge styrke-pas :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Marketing tips til at promovere HardCore over for en endnu større del af den kvindelige befolkning: :4smartass:

For the Woman Who Wants it ALL:

Look WAY YOUNGER than Your Age

Have a LEAN, GRACEFUL, Athletic-Looking Body

Feel AMAZING, Feel VIGOROUS, Feel BEAUTIFUL

Have MORE Energy and MORE Strength to

Get MORE Done in Your Day

Just some of what From Russia with Tough Love reveals:

- How the Snatch eliminates cellulite, firms your butt, and gives you the cardio-ride of a lifetime

- How the Swing melts your fat and blasts your hips 'n thighs

- How to shrink your waist with the Power Breathing Crunch

- Can't keep up with your kids? Not any more! They won't know what hit them

- Just wanna have fun? Feel super-relaxed from the endorphin-rush of your life, dance all night and feel finer-than-fine the next morning…and the next…and the next.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstoughness med Musashi

Militærets forhindringsbane :bruce:

Startede med et gennemløb i roligt tempo, hvorefter vi delte banen op i mindre bidder på følgende måde:

3 forhindringer frem --> 2 tilbage --> 3 forhindringer frem osv.

Efter et komplet gennemløb af alle forhindringer 3 gange stod den på 10 minutters slikken sår :gal: hvorefter vi gentog mareridtet :tongue:

Valgte at kaste mig selv ud over øverste bom i 4-bommen mindre heldigt, men nåede heldigvis at lave en kolbøtte i luften så landede næsten på fødderne :devil:

Klar forbedring øvelsesteknisk i forhold til i fredags, nice med nogle begyndergains :laugh:

EDIT

Fik banket et par muscleups af i barre, ved ikke helt om det var med kip, eller hvad det var. Musashi sagde at jeg kippede men havde ingen gavn af den :laugh:

Hvor der er muskler er der en vej, haha.. Ikke helt så yndefuldt som når The Technician AKA Wonderboy udfører dem :4thumbup:

Gal træning på forhindringsbanen. Må have revet ganske voldsomt i det meste af kroppen, lungerne inkl.???

Vil også selv snart ud og træne på FHB igen.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med Musashi, Bååx, Richard og Mathilde

Pænt balret i kroppen, især håndled efter Hinderbahn igår :mad: , så stod på forholdsvis let recovery træning for mit vedkommende.

Rebklatring

4 x BW til tops

2-hands anyhow

2 x 16 kg, 8/8 B2B x 3 sæt

Klatring/bouldering på klatrevæg

15 min

Fedt at få klatret lidt :bigsmile:

Zercher Squats

60 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 7 rep Trillede ud af armene på mig i bunden :crazy:

100 kg, 5 rep

60 kg, 10 rep

:pimp:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med Musashi, Bååx, Richard og Mathilde

Pænt balret i kroppen, især håndled efter Hinderbahn igår :mad: , så stod på forholdsvis let recovery træning for mit vedkommende.

Rebklatring

4 x BW til tops

2-hands anyhow

2 x 16 kg, 8/8 B2B x 3 sæt

Klatring/bouldering på klatrevæg

15 min

Fedt at få klatret lidt :bigsmile:

Zercher Squats

60 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 7 rep Trillede ud af armene på mig i bunden :crazy:

100 kg, 5 rep

60 kg, 10 rep

:pimp:

Sej volumen på dine Zerchers! :devil: Må snart se til at du får prøvet Zercher good mornings også! River pænt i erector og brystryg! :king:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med Musashi, Bååx, Richard og Mathilde

Pænt balret i kroppen, især håndled efter Hinderbahn igår :mad: , så stod på forholdsvis let recovery træning for mit vedkommende.

Rebklatring

4 x BW til tops

2-hands anyhow

2 x 16 kg, 8/8 B2B x 3 sæt

Klatring/bouldering på klatrevæg

15 min

Fedt at få klatret lidt :bigsmile:

Zercher Squats

60 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 5 rep

100 kg, 7 rep Trillede ud af armene på mig i bunden :crazy:

100 kg, 5 rep

60 kg, 10 rep

:pimp:

Du har glemt Zerchers med Musashi i armene :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sej volumen på dine Zerchers! :devil: Må snart se til at du får prøvet Zercher good mornings også! River pænt i erector og brystryg! :king:

Ja, for pågger... Dem skal jeg have i repertoiret. Har aldrig rigtig brugt tid på goodmornings :tomaatit:

Du har glemt Zerchers med Musashi i armene :laugh:

LOL.. ja, dem fik vi banket lidt af.

Jeg fik nok også reppet mellem 30-40 reps i løbet af dagen til HC i WT centret og til nogle buddys jeg liiiiiige skulle vise den nye øvelse :beer:

Zercher squats er en dejlig ting :bigsmile: Dem skal jeg lave mange flere af. Jeg er ellers holdt op med at bløde efter dagens træning i rebene ... Så er jeg klar til torsdag :devil:

Yes brother...

Du var også godt på med stangspringsmanøvren i reb :devil:

Bankede to omgange HardCore af igår til fulde huse - Oooooooooh yeah :king:

Derefter blev det til 3 omgange Triple Threat of Pullups:

TTP

10, 5, 3

9, 4, 3

8, 3, 2

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag

Armeret til tænderne med bands og foamroller driblede jeg til fdk nbro og fik banket lidt goods af :bigsmile:

De 2 uhyrer Kauf og AndersL var igang med Onkel Sheiko imens jeg trænede og manglede vidst nok kun 48 sæt da jeg efter en time tog hjem :crazy:

Frk. Kauf bankede dips aw, more ripped than before :devil:

Har lige fået fingrene i en fed foamroller, så kørte en masse soft tissue treatment imellem sæt. Alt fra baglår, forlår, TFL, ITB.

Træningspasset bestod af:

2-hands anygay

2 x 21 kg DB

3/3 B2B, 6 sæt

Kørte dem ned imellem hver rep, så der skulle sidepresses ved hver rep. Klart anderledes at udføre med DB vs. KB som jeg plejer.

One-arm pushups

Udført med rød jumpstretch

5/5 B2B

Alt.

Band-pullups med lilla jumpstretch monteret for at give mere modstand. Udført så eksplosivt som muligt for at øge topstyrken i håb om lidt transfer til muscle ups. Samtidig gav det en fed excentrisk komponent :devil:

5 reps

Blev til 3 sæt af hver

HER er lidt omkring Foamrolling..

endnu bedre HER

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey Mr. Evil the all mighty Udstyrsrytter :devil:

Det var fedt at se dig igang!! Alle i frivægtsområdet stoppede op og gloede da du lavede OAP's m. band, det var fedt at sidde og kigge på :laugh: :4thumbup: :laugh:

Det kriblede i næverne for at komme hen og lege med i de chins, men som du selv skrev, var Anders og Jeg kun halvt færdige da du gik.. jeg tjekkede lige.. vi manglede da kun 24 set, da du smuttede :laugh::crazy_pilot:

Ses om et par timer til MURGENS TRAINING!!!! :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Hey Mr. Evil the all mighty Udstyrsrytter :devil:

Det var fedt at se dig igang!! Alle i frivægtsområdet stoppede op og gloede da du lavede OAP's m. band, det var fedt at sidde og kigge på :laugh: :4thumbup: :laugh:

Det kriblede i næverne for at komme hen og lege med i de chins, men som du selv skrev, var Anders og Jeg kun halvt færdige da du gik.. jeg tjekkede lige.. vi manglede da kun 24 set, da du smuttede :laugh::crazy_pilot:

Ses om et par timer til MURGENS TRAINING!!!! :king: :king:

Word dude :laugh:

Folk undrer sig en del, LOL.

...ja, 24 sæt (hver) :wink: Hehe.. Godt reddet, eller hva :tongue:

Ses ranger..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share